Električna vozila i punjači

Otvorene diskusije, mali kutak odmora od urbanističkih tema

Moderator: Igor

nekianonimnilik
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 814
Pridružio se: Sre Avg 30, 2017 3:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1076
Pohvalio: 14251

Re: Električna vozila i punjači

Postod nekianonimnilik » Čet Maj 30, 2019 11:02 pm

pa ono, zavisi sta smatras brdovitim, cenim da mu voznja po vracaru nije neki problem, al ako bi od kanarevog do vma, tu ti nije dosta baterija za e-golf
tzoran1
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2106
Pridružio se: Čet Nov 21, 2013 2:38 pm
Lokacija: negde u Beogradu
Kontakt:
Pohvaljen: 3038
Pohvalio: 311

Re: Električna vozila i punjači

Postod tzoran1 » Čet Maj 30, 2019 11:13 pm

Evo i ponuda za 10800 sek tj. 1 000 evra... Mana mu je mali domet oko 5 milja?
Ne i u Srbiji ali .. :)
Sunstorm K1
350W
48V baterija
LG7.8Ah (375Wh) ili Sanyo 10.5Ah (504Wh)
Najveća brzina 25 km / h
Težina: 20 kg
Maksimalno opterećenje: 110 kg


https://sunstorm.se/butik/elscooter/k1/
nema ovde pa i nije reklama...
Prikačeni fajlovi
1-600x600.jpg
1-600x600.jpg (37.31 KiB) Pogledano 613 puta
Mnogi nesposobni ljudi su daleko dogurali. Ko je nesposoban moze raditi sve. Sposobni rade samo ono sto umeju.
Beogradjani volite Beograd, on nema nikoga osim vas!
Pohvale za post: 1
tzoran1
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2106
Pridružio se: Čet Nov 21, 2013 2:38 pm
Lokacija: negde u Beogradu
Kontakt:
Pohvaljen: 3038
Pohvalio: 311

Re: Električna vozila i punjači

Postod tzoran1 » Čet Maj 30, 2019 11:20 pm

Dobra strana.. slklapa se pa moze i u prevoz :D
Prikačeni fajlovi
9-2.jpg
9-2.jpg (14.76 KiB) Pogledano 612 puta
Mnogi nesposobni ljudi su daleko dogurali. Ko je nesposoban moze raditi sve. Sposobni rade samo ono sto umeju.
Beogradjani volite Beograd, on nema nikoga osim vas!
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4402
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4909
Pohvalio: 1239

Re: Električna vozila i punjači

Postod Žika » Čet Maj 30, 2019 11:51 pm

Bečki el. trotineti.
Ovaj objekat izgleda da pripada Bečkom GSP-u (Wiener linien).

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Pohvale za post: 4
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4402
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4909
Pohvalio: 1239

Re: Električna vozila i punjači

Postod Žika » Pon Jun 03, 2019 11:45 pm

Ovako završi jedan nesretni el. trotinet

viber_slika_2019-06-03_23-44-50.jpg
viber_slika_2019-06-03_23-44-40.jpg
viber_slika_2019-06-03_23-44-30.jpg
operic
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 230
Pridružio se: Sre Jun 15, 2011 8:49 am
Kontakt:
Pohvaljen: 73
Pohvalio: 41

Re: Električna vozila i punjači

Postod operic » Uto Jun 04, 2019 11:42 am

Михаило » 14 May 2019 05:39 pm napisao:Ma vidiš da ljudi ne umeju ni prosto proširenu rečenicu da razumeju kako treba.

Dart » 12 Мај 2019 04:27 pm napisao:Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima
Član 7
21) trotoar je posebno uređen deo puta pored kolovoza namenjen prvenstveno za kretanje pešaka

Dakle, evo matematički
prvenstvneno = pre svega za pešake
prvenstvneno <> isključivo
Sledi: Može svašta, ali pešaci imaju prednost.

Dart » 12 Мај 2019 04:27 pm napisao:Član 40
Za vožnju bicikla, gde ne postoji posebna staza, odnosno traka, sme da se koristi kolovoz u širini od
najviše jedan metar od desne ivice kolovoza.

Ajde i ovde:
sme = dozvoljeno je da koristi kolovoz u slučaju da ne postoji staza
sme <> mora
Sledi: Ako ne postoji staza, biciklista sme da koristi kolovoz ali ne mora. Ako postoji staza - ne sme da koristi kolovoz.
Kako ljudi odavde izvedu zaključak da ne sme po trotoaru...

zanima me kako si matematičko-logički izveo zaključak da ne sme da se vozi po kolovozu ako postoji staza?
po mom tumačenju, ako postoji staza možeš da voziš i po njoj, ali i po kolovozu, jer nije eksplicitno rečeno da je zabranjeno voziti po kolovozu u tom slučaju.
Михаило
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1361
Pridružio se: Pon Apr 23, 2007 1:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 850
Pohvalio: 1205

Re: Električna vozila i punjači

Postod Михаило » Uto Jun 04, 2019 4:37 pm

Uf, pa tehnički možda si i u pravu, al verovatno ne :D Ne vidim uopšte poentu ovog člana u tvom tumačenju, jer bi onda uvek bilo dozvoljeno voziti po kolovozu postojala biciklistička staza ili ne. Pretpostavljam da je zakonodavac podrazumevao da ako postoji staza važi to što piše, ako ne postoji - suprotno.

To samo potvrđuje moju tvrdnju da zakone treba da pišu matematičari :D
Pohvale za post: 2
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4402
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4909
Pohvalio: 1239

Re: Električna vozila i punjači

Postod Žika » Uto Jun 04, 2019 9:05 pm

Pohvale za post: 2
Gorstak89
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1692
Pridružio se: Uto Jan 15, 2013 4:42 pm
Lokacija: Krnjača
Kontakt:
Pohvaljen: 1133
Pohvalio: 450

Re: Električna vozila i punjači

Postod Gorstak89 » Sre Jun 05, 2019 10:47 pm

Da se javim, vozio sam ga par puta do grada metodom 101 ili neki sličan bus preko pančevca i od bogoslovije trotinetom dalje. Imam utisak da mu je 20km domet, ali videćemo kad ga budem aktivnije i duže vozio, sigurno ima uticaja kvalitet kolovoza i činjenica da sam gume ostavio sa malo manjim pritiskom zarad udobnije vožnje.
utisak je za sad dobar, od bogoslovije do vuka pratim autobus u proseku. trotinet je i prebrz za naše uslove, ima par mana koje nisu strašne ali generalno mi se sviđa. težak je za nošenje u ruci.
sutra ili prekosutra ću njime na posao u kombinaciji sa bg vozom. valjda će konačno stati kiša!
e da, u Beogradu su se ljudi navikli i retko-ko obraća pažnju. jedini problem su sečeni asfalt i zombiji sa telefonom koji ne razumeju koncept obeležene staze za bicikliste. ali u manjoj sredini poput mog rodnog grada SVI bulje u tebe.
e i da, videh za veće pare neke modele sa amortizerima i malo većim točkovima, mislim da je to korisno kod nas.
@SuroviDadas
Pohvale za post: 1
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 12085
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 11511
Pohvalio: 13632

Re: Električna vozila i punjači

Postod Igor » Sre Jun 05, 2019 10:57 pm

Postavi linkove ka modelima koje si pomenuo da vidimo o čemu se radi :)
operic
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 230
Pridružio se: Sre Jun 15, 2011 8:49 am
Kontakt:
Pohvaljen: 73
Pohvalio: 41

Re: Električna vozila i punjači

Postod operic » Čet Jun 06, 2019 11:30 am

da li na šaomiju mogu da se menjaju baterije? pitam se šta se desi kad im se za godinu dana prepolovi kapacitet (kao što je slučaj sa mobilnim telefonima)

kakav je na nizbrdicama? da li se i tu aktivira ograničenje od 25kmh? šta se npr dešava ako hoćeš da se spustiš niz drajzerovu? :D

deluje mi da je praktičniji od bajsa po kišovitom vremenu tj. kad su ovakve kraće i blaže kiše? na bajsu bi se isprskao/isprljao i napred i nazad, a ovde mi se čini da zbog malih točkova ne bi ni osetio kišicu
Dart
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 258
Pridružio se: Čet Sep 13, 2018 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 263
Pohvalio: 8

Re: Električna vozila i punjači

Postod Dart » Čet Jun 06, 2019 12:11 pm

Nije preporučljivo voziti električni trotinet po kiši, jer ima samo IP 54 zaštitu a motor se nalazi u prednjem točku vrlo blizu zemlje.
Pohvale za post: 1
klisko
Beginner
Postovi: 35
Pridružio se: Sub Apr 06, 2019 1:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 31
Pohvalio: 0

Re: Električna vozila i punjači

Postod klisko » Čet Jun 06, 2019 9:24 pm

Kolega koji ima oko 90kg je isprobao Šaomi na usponu na most preko Ade, ka Novom Beogradu. Kaže da je sa slabije napumpanim gumama morao da mu pomogne. Kada je napumpao gume na 4 bara (čini mi se), trotinet se popeo bez guranja. Na najstrmijem delu uspona se kretao konstantnom brzinom, oko dva-tri puta brže od pešaka.
Pohvale za post: 1
nekianonimnilik
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 814
Pridružio se: Sre Avg 30, 2017 3:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1076
Pohvalio: 14251

Re: Električna vozila i punjači

Postod nekianonimnilik » Pet Jun 07, 2019 12:39 am

operic » Čet Jun 06, 2019 11:30 am napisao:da li na šaomiju mogu da se menjaju baterije? pitam se šta se desi kad im se za godinu dana prepolovi kapacitet (kao što je slučaj sa mobilnim telefonima)

kakav je na nizbrdicama? da li se i tu aktivira ograničenje od 25kmh? šta se npr dešava ako hoćeš da se spustiš niz drajzerovu? :D


dobro pitanje, koje se zapravo moze formulisati kao "da ki ima regenerativno kocenje", jer samo tako bi kocio na nizbrdici
Zuma
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6831
Pridružio se: Uto Maj 19, 2009 11:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12689
Pohvalio: 25

Re: Električna vozila i punjači

Postod Zuma » Pet Jun 07, 2019 3:32 am

Što je manja masa vozila i vozača, to je manja korist od regenerativnog kočenja. Po ovom članku vraća se možda tek 5% energije, odnosno u pitanju su jednocifreni procentualni iznosi uložene energije koja se može vratiti u baterije kod bicikala i skutera.

Regenerative braking: how it works and is it worth it in small EVs?
https://electrek.co/2018/04/24/regenera ... -it-works/
Pohvale za post: 1
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3580
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 5004
Pohvalio: 3087

Re: Električna vozila i punjači

Postod GOJE » Pet Jun 07, 2019 8:56 am

Uvaljajte me u brašno i jaja i pecite 45 minuta na 200 stepeni, ali meni se ova gungula oko e-trotineta ništa ne dopada. Najzdraviji pokret za čovekovu konstituciju je hodanje. Prosečan čovek bi morao da pređe 5-10km dnevno normalnim hodom. Trotinet ne daje prostora za šetanje, a položaj čoveka na trotinetu i opterećenje koje trpi kičma su jako loši. Onaj ko se prevozi trotinetom, a onda sedi na poslu, mora dobro da razmisli o posledicama po kičmu.
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
Pohvale za post: 4
astrodule
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10057
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 10804
Pohvalio: 2746

Re: Električna vozila i punjači

Postod astrodule » Pet Jun 07, 2019 10:59 am

Brašno i jaja 45 minuta na 200 stepeni i zagorećeš sigurno. 30 stepeni i 150-180 stepeni - e to je već nešto.

Ja isto ne volim te električne stvari, naročito pizdim kada vidim da školskoj deci daju električne bicikle, trotinete, segveje i ostale stvari koje fizički ne aktiviraju osobu. I onda se pitaju ljudi odakle porast gojazne dece?!

Eto, i to što @Goje kaže za kičmu. Mogu samo misliti koja su to opterećenja jer se stoji uspravno i upija gomila vibracija koje telo ne može da predvidi i da očekuje.

Čovek je rođen da se kreće, da trči, a ne da sedi ili stoji.

Bio je danas članak o najezdi električnih trotineta u Parizu. Postoje neka ograničenja brzine, ali ovo je pravi primer kako zakoni moraju da prate sve te novotarije.

http://www.politika.rs/scc/clanak/43131 ... -trotineta

Za mene je električni trotinet isto što i bicikl sa motorom, tako da on ne bi smeo da se vozi po trotoaru. Policija bi morala da što pre da neku proporuku i pojašnjenje.
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Pohvale za post: 1
nekianonimnilik
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 814
Pridružio se: Sre Avg 30, 2017 3:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1076
Pohvalio: 14251

Re: Električna vozila i punjači

Postod nekianonimnilik » Pet Jun 07, 2019 11:28 am

psiao sam vec zasto mislim da el trotinet ne mzoe da se uporedi ni sa obicnim, kamoli elektricnim biciklom:

trotinet je mnogo stabilniji, a cak iako vidis da ces da padnes, nogu spustas max 10cm i nema naglih pokreta, a kod bicikla kad se kreces sporo em sto lelujas levo desno, nego sto i veliki tocak izece u stranu, a sve to su nagli pokreti koji mene kao pesaka uvek unervoze, a kao biciklista, uvek osetim da je drugim pesacima neprijatno
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3580
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 5004
Pohvalio: 3087

Re: Električna vozila i punjači

Postod GOJE » Pet Jun 07, 2019 12:11 pm

Posedujem na telu samo jedan amortizer. On ima fantastična svojstva amortizacije, ali na žalost, ne može se zameniti kad se pokvari/potroši/ošteti, a popravka nekih stanja je jako jako teška, gotovo nemoguća. Hodanjem ga prirodno i redovno podmazujem i nema tog razloga zbog koga bih hodanje zamenio neprirodnim, učestalim položajem koji taj amortizer stavlja pod veliki stres, i koji ga troši preko predviđenih granica.

Ljudi, čuvajte svoje kičme! Vaše srednje i starije godine će umeti to da cene.
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
Pohvale za post: 2
Zombieboy
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 288
Pridružio se: Uto Maj 30, 2017 3:05 pm
Lokacija: London
Kontakt:
Pohvaljen: 406
Pohvalio: 529

Re: Električna vozila i punjači

Postod Zombieboy » Pet Jun 07, 2019 12:43 pm

Živimo u jako zanimljivo vreme što se tiče urbanog transporta i planiranja saobraćajnica, ili bar ovde u Londonu, za dole ne znam.

Iako mislim da u Londonu još ne postoje električni trotineti za iznajmljivanje poput Pariza ili Beča, svaki dan ih vidim bar nekoliko i čini mi se da Šiomi preovladjuje. Oni naravno dele stazu sa nama biciklistima i neverovatno su brzi. Vozači deluju sigurno, ali im nedostaje osećaj da i pri najmanjoj promeni putanje treba da pogledaju iza sebe prvo (kao i mnogim biciklistima, ali će već naučiti kada ih neko udari)... E sad, London ima jako lepu mrežu biciklističkih staza, tako da još nisam video ili čuo za neke ozbiljnije nesreće, ali po pravilu, garantujem da ima ljudi koji bi rado "seli" na trotinet i tako otišli na posao, ali se ipak plaše. Jako bitno je pomenuti i da ljudi na trotinetima obično ne treba da se istuširaju posle vožnje.

Sve ovo iznad bio uvod u jednu ideju koja mi se dugo mota po glavi - kako bi bilo da Beograd, svakog radnog dana tokom letnjih meseci, u udarnim terminima kada se ide na i sa posla, zatvori po jednu traku u glavnim saobraćajnicama za saobraćaj, i dozvoli samo biciklistima i trotinetima prolaz. Žuta traka za autobuse, plus još jedna traka u oba smera, zasebna signalizacija i polu-stalne barijere bi bile dovoljne da se svi osete sigurno i izolovano od ostalih učesnika u saobraćaju.

U glavi se odmah javlja slika gužve i besnih zajapurenih vozača automobila, ali morate da zamislite čitavu ulicu BEZ 90 procenata automobila. Nešto poput slika pešačke nedelje, kada je saobraćaj potpuno obustavljen.

Iako zvuči suludo, potpuno je besmisleno da jedna osoba sedi sama u nepokretnom automobilu, troši benzin, pare, vreme i prostor! Uz vladine povlastice za privatna lica (kupovinu skutera ili bicikla), i povlastice za firme (Cycle to Work scheme, tax relief benefits - u VB je 20 penija za svaku milju predjenu na biciklu, ugradnju tuševa u firme, itd) - ja stvarno mislim da bi poruka bila jasna da je Beograd spreman za novu revoluciju. Bez zezanja, nikada ranije ljudi nisu bili u prilici da imaju zaista lično transportno sredstvo popup električnog bicikla ili trotineta. Ni vožnja dece u školu nije problem, imaju one velike prikolice za malu decu. Starija deca mogu da voze svoj biciklo. Oni što žive dalje, mogu slobodno da parkiraju auto na obodu grada i da izvuku trotinet iz gepeka.

Zar Beograd nije jedan od najzagadjenijih gradova u Evropi?
Zar posedovanje i održavanje automobila nije skupo za jednu siromašnu državu poput Srbije?
Zar električni trotineti, bicikli i obični bicikli nisu jeftini i zdraviji?
Zar parking mesto nije jedno od najvećih problema Beograda?
Zar je teško zamisliti devojku u lepršavoj letnjoj haljini kako zuji na trotinetu niz Kneza Miloša.
Zar svi zaista moraju da voze tetke u bolnicu i prenose klavire tokom saobraćajnog špica?
Prikačeni fajlovi
autobahn.jpg
cph-norrebrogade-05236.jpg
Mali ljudi pričaju o drugim ljudima.
Prosečni ljudi pričaju o događajima i svetu.
Veliki ljudi pričaju o idejama.
Pohvale za post: 1
astrodule
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10057
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 10804
Pohvalio: 2746

Re: Električna vozila i punjači

Postod astrodule » Pet Jun 07, 2019 1:12 pm

Mora se od nečega početi, ali potrebna je volja vlasti.

Naša gradska vlast se na papiru zalaže sa više biciklističkih staza, veći udeo korišćenja bicikala u svakodnevnom prevozu, ali u praksi ne radi skoro ništa da to i uradi. Oni guraju bici staze na trotoare, neće da obore problematične ivičnjake po gradu, čak i nove saobraćajnice ne rade sa spuštenim ivičnjacima "na nulu".

Koliko god ja jesam za šire ulice za automobile, istovremeno sam i za biciklisitčke staze na kolovozu. Više puta sam davao rešenje za te staze, a to je uklanjanje parking mesta sa kolovoza i trotoara i pravljenje garaža. Naše ulice i trotoari su uglavnom dovoljno široki i za kolovoz i za bici stazu i za trotoare, ali smetaju parkirana vozila.

Pa evo, i pored BnV gde je išla najpoznatija i najčešće korišćenja bici staza, oni su je upropastili tako što je prvo nisu ni planirali, pa je onda ubudžili na već uzak prostor za pešake, pa plus tu još stalno guraju neke tezge i vašare, a staza više i ne postoji, već krivuda kroz gradilište i to jednim delom i po prašini i kamenju. Ta bici staza od Dorćola do Ade je mogao da bude bici auto-put kojim bi se brže stizalo do centra do Čukarice, ali eto, sad ni ona ne postoji (tj, postoji, ali uopšte nije dobra)
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Pohvale za post: 2
Zuma
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6831
Pridružio se: Uto Maj 19, 2009 11:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12689
Pohvalio: 25

Re: Električna vozila i punjači

Postod Zuma » Pet Jun 07, 2019 2:05 pm

Na Beogradu na vodi biciklistička staza jeste planirana, ali uz široki centarlni bulevar. Koren problema je što je osnovni koncept bio da se makismalno mogući deo tog prostora unovči pretvaranjem u građevinsko zemljište, a da se javni prostor minimizuje koliko je god to moguće za očekivani broj stanovnika i posetioca po jedinici površine. To je podrazumevalo da se biciklisti PROTERAJU sa ekonomski najvrednijeg prostora, obale, u unutrašnjost. Zato originalno biciklistička staza na obali nije ni planirana. Ubačena je naknadno tek pod pritiskom i sa idejom da će zbog velike gužve kasnije ionako sami građani izbaciti bicikliste sa obale na stazu uz centralni bulevar.

Polažaj tela ne biciklu je još neprirodniji nego na trotinetu, dok se vibracije mogu amortizovati amotrizerima koje imaju skuplji modeli.

Mana električnih trotineta je, kao i svih vozila sa motorom, što ljudi usput fizički ne vežbaju, a to je za savremeni način života neophodno.

Bitno proširenje prostora dodeljenog bici stazama je nažalost moguće tek kad proradi metro i kad se napravi osnovna mreža uličnih transverzala kroz grad, što znači tunela i obilaznica. Potrebe za transportom u okviru nekog ograničenog vremena i eventualno sa prtljagom se nažalost ne može ukinuti, pa su ova mala lična transportna sredstva moguća tek uz postojanje kvalitetnih alternativa takvom saobraćaju.
Pohvale za post: 2
astrodule
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10057
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 10804
Pohvalio: 2746

Re: Električna vozila i punjači

Postod astrodule » Pet Jun 07, 2019 2:43 pm

Trotinet je odlično sredstvo. Ja mogu da razumem da se koristi struja na uzbrdici, ali na ravnom mi je to potpuno nebulozno. Što se tiče položaja tela, po meni je poenta da se čovek bilo kako pomera. Na biciklu okreće pedale, a na trotinetu se makar odguruje jednom nogom. Vozio sam trotinet samo po Dekatlonu i mislim da je odlična stvar za neka kraća rastojanja po gradu. Naravno, uz dobar gradski prevoz bi bio odlična kombinacija.
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Pohvale za post: 1
Zombieboy
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 288
Pridružio se: Uto Maj 30, 2017 3:05 pm
Lokacija: London
Kontakt:
Pohvaljen: 406
Pohvalio: 529

Re: Električna vozila i punjači

Postod Zombieboy » Pet Jun 07, 2019 3:01 pm

Zuma » 07 Jun 2019, 13:05 napisao:Bitno proširenje prostora dodeljenog bici stazama je nažalost moguće tek kad proradi metro i kad se napravi osnovna mreža uličnih transverzala kroz grad, što znači tunela i obilaznica.


To je i osnova moje ideje, ne širiti biciklističke staze za svakodnevne "commuters", ljude što idu na posao, nego svakodnevna privremena prenamena postojeće infrastrukture... Jer metro neće još duuuuugo...

Potrebe za transportom u okviru nekog ograničenog vremena i eventualno sa prtljagom se nažalost ne može ukinuti, pa su ova mala lična transportna sredstva moguća tek uz postojanje kvalitetnih alternativa takvom saobraćaju.


Ne bi se ukinulo, nisam to napisao, a pitanje je da li bi se uopšte i usporilo! Jer ako svega 10 procenata bude u automobilu, u 50 odsto manje traka, matematika je jasna.
Mali ljudi pričaju o drugim ljudima.
Prosečni ljudi pričaju o događajima i svetu.
Veliki ljudi pričaju o idejama.
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 28318
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 15012
Pohvalio: 6261

Re: Električna vozila i punjači

Postod direktor » Ned Jun 09, 2019 9:43 am

Neka nova firma ispred tc usce reklamira trotinete iste performanse kao saomi a 36 000 din ili ti oko 300€
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 2

Povratak na “Relax”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: direktor i 2 gosta