Šta je novo?

Gornji Zemun - Autoput - Bež Kosa

trafikant

Beginner
Učlanjen(a)
20.07.2010.
Poruke
77
Pohvaljen
3
Nešto što postoji kao saobraćajni koridor u mnogim urbanističkim planovima, a mogao bi se već sad ostvariti. Pravac kroz Gornji Zemun "popreko" koji koristi bus 45 b i dalje bi mogao nastaviti preko pruge, a iza bolnice na B Kosi. Sad ne znam da li podvožnjak ili nadvožnjak,treba proveriti nivo terena. Onda bi izmedju B Kose i već izgradjenog naselja prema "Zmaju" saobraćajnica izašla sa petljom na Autoput. Znam da tu već postoji izgradjen podvožnjak ispd Autoputa samo se ne vidi od šikare. pravac bi se sastavio sa pravcem preko B Kose ka Ledinama.

Šta se time uopšte dobija? prvo petlja za izlazak na Autoput kod bazena 11april je već dovoljno zagušena, pa da B Kosa i Gornji Zemun dobiju još jednu uredjenu kopču sa Autoputem kao i da se B Kosa i Gornji Zemun direktno povežu protočnom saobraćajnicom. Profil saobraćajnice bi bio kao sadašnja Grčka ulica na Bež Kosi, prohodno i za kamione i gradske buseve. Pravac Od G Zemuna ka Surčinu i NBG Blokovima, a u perspektivi preko B Kose na Most preko Ade



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Očigledno da je neko nekad razmišljao pa je ostavio koridor. Slažem se da postoji potreba za boljim vezama Bež kose, blokova sa Gornjim Zemunom. Ulica Marije Busać je baš opterećena. Ova veza što si nacrtao bi vukla sve do cara Dušana. Ima na ovom područiju još dosta posla, treba proširiti Tošin Bunar, sabraćajnicu sa severnozapadne strane Bež groblja (valjda je T2) sa dr Ivana Ribara....

Ovaj produžetak Grčke na sever je na idealnom mestu obzirom da je na pola puta izneđu Tošinog i autoputa za NS (lakat krivina)
 
Sasvim logicno. Imao sam slicnu ideju. Samo je u mojoj glavi to bio produzetak Norveske/Grcke do Autoputa, a dalje sa zemunske strane bi ostao profil puta koji je i sada, jer bi u suprotnom slucaju moralo dosta da se rusi.

Nego da li neko zna da li je u nekom planu bio planiran nastavak Partizanske avijacije posle nadvoznjaka. Tamo deluje kao da je planirano da se nastavi. Meni nesto ovako deluje sasvi logicno. Mnogo bi znacilo kad bi se saobracaj sa Bezanijske Kose usmeravo na Pariske Komune.

zbN7c.png
 
Ово је тај део града на допуни ГУП-a:
zemunbezanija.jpg

Улице су обележене црвено, плаво и зелено (1., 2. и 3. ред), али се не види колико је трака планирано.
 
Улице су обележене црвено, плаво и зелено (1., 2. и 3. ред), али се не види колико је трака планирано.
Izmedju B Kose i groblja ulica Grčka je več izgradjena sa 2+2 bez ostrva po sredini i sa nišama za buseve. Dok postojeća trasa kroz Zemun ima 1+1 ali pošteno široko i ne bih, barem odmah, bilo neophodno proširenje,. A tu je i moguće privremeno rešenje preko B Kose da se u prvo vreme koristi postojeći put pored "kučeće škole" kao i za prilaz kamionima hotelu "Nacionalu" i magacinima. Već bi toliko prespajanje značilo puno za taj kraj. Pa da bolnica B Kosa i naselje kod Zmaja dobiju redovniju bus liniju.
 
Ovo bi bilo sjajno a mislim da i ne bi bilo mnogo skupo s obzirom kolika bi bila korist
 
Jel ima negde na forumu o mostu Zemun-Borca?

Kad bi se ovo ostvarilo pa posle kroz Zemun do Borce!Sjajno rasterecenje Brankovog mosta.
 
Код окретнице 77 постоји подвожњак. То би се (ваљда) могло средити и ставити у функцију.
 
Одлично. Ово би отчепило Земун. Сада има два излаза на аутопут, практично на крајевима, а насеље је доста "дугачко".
Исто тако, са друге стране реке је потребна петља код Душановца и код Ласте.
 
Pa to je fantastično. AKo je podvožnjak upotrebljiv, dovoljno je svega nekoliko stotina metara asfalta i sanacioni radovi.
:pob:
 
Dirk":2kp84sk3 je napisao(la):
Jel ima negde na forumu o mostu Zemun-Borca?

Kad bi se ovo ostvarilo pa posle kroz Zemun do Borce!Sjajno rasterecenje Brankovog mosta.
Podforum-Projekti u Izgradnji-
Tema-Most Zemun-Borca
 
mekbejn":18wzdcnn je napisao(la):
Odlična ideja. Ali za početak, jedan nadvožnjak/podvožnjak na ovoj lokaciji bi bio sasvim dovoljan:

kbcbk.jpg
Мекбејн, не би могао да се уради овде надвожњак/подвожњак из простог разлога што би исти буквално "ударао" директно на главни улаз КБЦ "Бежанијска коса". Једноставно нема места за тако нешто.

Евентуално би добро било да се уради једна пешачка пасарела, која би скратила пут онима који би пешке из овог дела Косе долазили у КБЦ или аутобусом 76 који пролази кроз ову индустријску зону Бежанијске косе. Ионако овде претрчавају аутопут, али срећом још никога нису "покупили".

До пре пар година је ту био улаз/излаз са аутопута на Сурчински пут и срећом су га затворили, јер је било доста саобраћајних незгода при улажењу на аутопут. Овај улаз/излаз је био сличан садашњем излазу са аутопута на Душановцу у Прешернову улицу, који многи користе и као излаз на аутопут !
 
trafikant":3cu0j3vx je napisao(la):
Улице су обележене црвено, плаво и зелено (1., 2. и 3. ред), али се не види колико је трака планирано.
Izmedju B Kose i groblja ulica Grčka je več izgradjena sa 2+2 bez ostrva po sredini i sa nišama za buseve. Dok postojeća trasa kroz Zemun ima 1+1 ali pošteno široko i ne bih, barem odmah, bilo neophodno proširenje,. A tu je i moguće privremeno rešenje preko B Kose da se u prvo vreme koristi postojeći put pored "kučeće škole" kao i za prilaz kamionima hotelu "Nacionalu" i magacinima. Već bi toliko prespajanje značilo puno za taj kraj. Pa da bolnica B Kosa i naselje kod Zmaja dobiju redovniju bus liniju.

Трафикант, постоји једна таква идеја о овоме што ти кажеш, али је то на нешто дужем штапу, а и "проблем" је због Расадника и Царине. Као што знаш та саобраћајница би пролазила кроз објекте/плацеве тих предузећа и "делила" их буквално на пола. Град се иначе снадбева растињем из овог Расадника, а буне се и "зелени" !
Друго, помешао си Грчку и Норвешку улицу ! Грчка улица иде од Љубинке Бобић па према Сурчину тј. Сурчинској улици, а ти си мислио на Норвешку улицу која иде од Марка Челебоновића до Љубинке Бобић.

На постављеној слици, коју сам снимио пролетос, се види садашња раскрсница Норвешке улице (ова на десно) и Марка Челебоновића. Са леве стране слике се види скретање и да је предвиђена градња улице тј. нове саобраћајнице (није битно како ће се звати), која би требало да иде до аутопута и да се, што каже Вили, настави испод подвожњака, на који сам и "заборавио" да ту постоји, и излази тачно код садашње окретнице аутобуса 77. Ту има довољно простора да се уради једна лепа кружна раскрсница.
Иначе ова нова саобраћајница од ове семафоризоване раскрснице буквално иде у правој линији на постојећи подвожњак, али да ли ће тако бити и у стварности, велики је "?".

png image hosting

Не памтим кад сам пролазио ту где је окретница линије 77, па ако неко буде скоро ишао увода, можда не би било лоше да направи пар снимака садашњег стања подвожњака ! Не замерите.
 
Postoji neka ideja da se taj podvožnjak koji trafikant pominje privede svrsi, ali samo kao servisna saobraćajnica za potrebe KBc-a. I to pitanje da li će se i kada desiti. Sve drugo pominjano, nažalost nije realno da se desi u narednih 50 godina
 
MaRkOs":3hykgf28 je napisao(la):
Boze, koliko me nervira djubre sa leve strane slike pa sve do Kvantasa. :rant:

Proveri da li stoji još uvek, slikaj i pošalji na Očistimo Srbiju sajt
 
jlaki":1v73goj3 je napisao(la):
MaRkOs":1v73goj3 je napisao(la):
Boze, koliko me nervira djubre sa leve strane slike pa sve do Kvantasa. :rant:

Proveri da li stoji još uvek, slikaj i pošalji na Očistimo Srbiju sajt
Него шта да стоји и има га још више. Сликаћу ја ових дана, ако ми време дозволи !
 
Пребацио сам два задња поста са теме "Мост на Ади-УМП" да тамо не загушује тему, а можемо овде да наставимо дискусију:


Гага":35fc2kjm je napisao(la):
Bezaninac":35fc2kjm je napisao(la):
Гага":35fc2kjm je napisao(la):
Бежанинац, како мислиш спој Марка Челебоновића и Првомајске ?

Gago, ovako nekako:

mapabgdaera.jpg


Nakon buduceg spoja Surcinske i Grcke kod Grand kafe, ovakav nastavak se prosto namece.
Бежанинац, сад ми је јасније.
Проблем би овде био онај део од окретнице аутобуса 77 па до Првомајске. Улица Јоже Шћурле је сувише уска, а куће су са обе стране улице. Требало би онда направити и подвожњак или надвожњак испод/изнад пруге да се споји са Херцеговачком улицом која "улази" у Првомајску. Ово сигурно не би обрадовало становнике Јоже Шћурле и Херцеговачке, јер би се повећао обим саобраћаја.
Део од Марка Челебоновића до окретнице 77-це не би био проблем, јер већ постоји код раскрснице М.Ч. и Норвешке, а то и сам знаш, оно парче наставка Норвешке улице према аутопуту. Испод аутопута већ има изграђен подвожњак, нешто слично оном код Хитне помоћи, и тачно би се "спојиле" улице Јоже Шћурла и Норвешка.

О овом делу нове будуће улице од Норвешке до окретнице 77-ице смо већ дискутовали, али не могу сад да пронађем. Претраживао сам по темама и подтемама, али не могу да нађем ! Али наћи ћу већ па ћу ти јавити, а тад сам био поставио и слику са Бинг мапе тог подвожњака испод аутопута. Било би сасвим довољно да изграде и ту нову саобраћајницу од Норвешке до окренице 77-ице.

Ипак мислим да је сасвим довољно и ово што сад имамо да дођемо до Првомајске, од лакат кривине поред Кванташа са Т6 до улице Пазовачки пут па Првомајска.
Више сам за варијанту да се продужи Партизанске авијације надвожњаком преко Студентске улице до Зеленгорске, па онда још један надвожњак изнад оне рупе (а можда и не треба), да се споји са Златиборском и тачно излази на почетак Првомајске. И о овоме смо исто дискутовали на некој од тема.


Bezaninac":35fc2kjm je napisao(la):
@ Gaga

Da, tako je, secam se i ja.

Produzetak P. Avijacije je neophodan.
Ceo saobracaj sa B. Kose za Zemun se sliva preko uzane i strme krivine kod "11. aprila", na onu kaldrmisanu ulicu koja nervira ceo svet.
 
Ево да са снимцима са Бинг мапе мало појаснимо око ове нове саобраћајнице, која би се градила у неко догледно време ! Надам се да ће до тога доћи кад-тад јер би она умногоме скратила пут из овог дела Бежанијске косе до Колоније „Б“ Змај, КБЦ „Бежанијска коса“ и даље према Kалварији и осталим деловима Земуна.

„Проблем“ код ове саобраћајнице би, као и код Т6 и Грчке улице, била експропријација једног дела земљишта и то онај од улице Марка Челебоновића до оног Царинског сместишта, односно експропријација једног дела Царине (царинског сместишта) и једног дела Расадника. Та нова улица би пролазила кроз њихове плацеве, а надам се да би се Град могао споразумети са њима око надокнаде/доделе других плацева, ту негде у близини или већ.

На првом снимку сам уцртао ту будућу саобраћајницу „Норвешка улица – Окретница 76 и 77“, где се види како би „поделила“ Царину и Расадник и где би тачно изашла. Саобраћајница би била дугачка око 1,1 километар. Раскрсница код Норвешке улице је већ урађена, односно већ постоји парче улице према аутопуту, што се види на горњој слици коју сам поставио новембра прошле године.



На овом увећаном снимку се види подвожњак испод аутопута који тачно излази код окретнице 76 и 77.



Увећао сам постојећи подвожњак колико се могло, а да буде јасно, и види се тачно колико је он дугачак, скоро 100 метара. То се види и по чешљевима, а сигурно је корисна дужина, односно ширина пролаза мања. Не знам која је тренутна висина, али ту није проблем да се још мало подкопа и да све врсте возила нормално пролазе. Кад будем имао времена отићу да мало сликам и „извидим“ у каквом је стању тренутна ситуација :D



Ова саобраћајница би можда могла да се уради и пре Т6, пошто захтева много мање инвестирања и око експропријације и саме изградње, али да ли ће и кад Град имати слуха и новца, то нико не зна, а можда и зна ?
 
Ok je ideja, samo bez izlaza na autoput. Ionako je vec previse ulaza i zlaza od NBG do Aerodroma.
 
Наравно без излаза на аутопут, то нисам нигде ни написао. Идеја је да се искористи постојећа ситуација и направи улица, наставак Норвешке до окретнице 76 и 77, а испод аутопута.
 
Gago hvala za prikaz.
Imam jefitniju ideju :D
Da se od završetka ulice Surčinski put (nastavlja se na Marka Čelebonovića) skrene levo i napravi novi put, nekih 300m paralelno sa autoputem. Mislim da tu ne bi bilo ekproprijacije jer to zemljište i deluje kao neki letnji put. A ukupna dužina bi bila oko 350m, što nije puno ni skupo.
http://binged.it/RAed3I
 
Мекбејн, наравно да се слажем са предлогом, а то би ипак било неко привремено решење док се не изгради планирани наставак Норвешке улице, који је ионако у неком од регулационих планова за Бежанијску косу. Ова саобраћајница би била исто као и Сурчински пут 1+1.

Е сад пошто је баш део земљишта поред ауто пута од петље "Змај" до петље "Бежанијска коса" под територијом општине Земун, онда се на неки начин пита и општина Мунзе.
 
Vrh