Šta je novo?

Deligradska i vijadukt

trafikant

Beginner
Učlanjen(a)
20.07.2010.
Poruke
77
Pohvaljen
3


Uploaded with ImageShack.us

Na slici, deblje plavom ili lila je 2+2 a bledo plavo jednosmerne ulice i 1+1 gradski profil.

Moj pokušaj da rešim i izanaliziram produženje Deligradske. Očigledno da je potreban još jedan izlaz iz Centra ka jugu, pa ni proširenje Bulevara Oslobodjenja od Slavije do autokomande nije rešenje problema. Kako izvući saobraćaj na vujadukt iz centra a da se već formirane celine ne upropaste. Od kuće cveća gde je početak se pre vijadukta odvajaju ka prokopu dve 1+1 ulice, da bi jedna od njih uhvatila spoj sa petljom kod hitne pomoći. Neće škoditi da se spoji. Vijadukt koji ulazi u tunel. To nekako nalaže sam teren, visina brega na kome je Klinički Centar, a deonica tunela koja poštedjuje bolnice buke i zagušenja i ostavlja celinu kruga bolnica. tako da tunel izlazi pre pasterove i tu se formira klasična raskrsnica. Procenjujem da se Pasterova moze proširiti u 2+2 od Resavske do Bulevara Oslobodjenja što mi se ćini bitnim za efikasnost ideje. Dalje od Pasterove se granaju u raznim pravcima ulice, uglavnom jednosmerne, kojima se ne može ići prebrzo ali imaju ulogu češlja koju sabira promet ka glavnom pravcu. "polako kroz sporednu ulicu ili zastoj u Miloša Velikog, šta je bolje?" Treba rešiti vezu Kliničkog Centra sa tunelom-vijaduktom, a za to bi mi trebalo da detalljno proučim raspored zgrada i sl, gde ući i izaći u taj krug. recimo u Pasterovu pa skrenuti u tunel to mi je za sada rešenje.

Znači izašli smo iz centra vijaduktom i izbili na Kuću Cveća. I gde sada? Ka "Rudom" pa skrenuti ka Topčiderskoj zvezdi i dalje, ili ka skveru "kod Pinka" pa dalje ka Novoj Banjici ili pored Belog dvora ka Rakovici. širina predgradja koje hvata ovaj pravac nije beznačajna. i naravno još jedan izlaz na Prokop iz centra.
 
Odlična tema,često sam razmišljao o tome ako povezati Prokop sa centrom jednom takvom saobraćajnicom i mislim da je vijadukt dobro rešenje, i otprilike negde tu gde je obeleženo na slici bi počelo izdizanje na stubove pa preko auto puta..
 
И још да лепа петљица легне, супериска
Pretpostavljam da misliš na petlju sa "gazelom" tj autoputem? znam oblik te jaruge, tu sam ranije često presedao na bus stanici, pa mi je jasan oblik udoline. nezgodno za petlju po reljefu a tu već postoje preblizu petlje, nije u pitanju estetika već logika saobraćaja. Ali hajde da malu saobraćajnicu od petlje kod Hitne pomoći ka Prokopu koja se vezuje za vujadukt ojačamo na 2+2 i damo na protoku. Eeee, sam nam boljje funkcioniše i veza ka Novome Beogradu i Sajmu kao i suprotno prema Nišu, pa gde se već šofer isključi sa autoputa, ima više kopči. Danas je petlja kod hitne neiskoriščena, a u budućnosti bi bila jedan od prilaza Prokopu, pa što da se ne iskoristi kao sastav sa "deligradska mrežom" Samo tada bi mnogo bolje profilisao profil saobraćajnice sastavnice i bio nemilosrdniji ako treba da se ruši.

Drugo rešenje, ne znam koliko bi ga saobraćajni stručnjaci podržali je da "tamburica" petlje kod hitne dobije simetričnu tamburicu spojenu sa vijaduktom. a da priključak u sam autoput ostane isti. za odvajanje sa vijadukta je tada potreban semafor a verovatno još jedan semafor na sastavu dve tamburice. Zamišljam i deluje mi atraktivno, samo je pitanje efikasnosti takve petlje.

Ako već usvojimo oba navedena rešenja glavni pravac se mora proširiti za traku levog i desnog skretanja, barem u toj zoni gde se saobraćaj intenzivno račva. Srednja bankina postaje poželjna, treba se orijentisati u tome levo desno.

Neko će reći "ugušeno raskrsnicama" ali počeli smo sa problemom efiksanog izvlačenja iz centra u raznim pravcima.

P,S,
Sad mi je pala na pamet petlja kod "11 aprila" na Bež Kosi, slično kao gore pomenta nova petlja, i to na Bežaniji funkcioniše, pogotovu ko već zna gde ulazi, mozda se novajlija zbuni, ali domaći samo zuje.
 
Donet je prakticno identican plan koji ce biti realizovan sa prokopom.Potrazi na temi o prokopu,mrzi me sada da trazim.Bas ce to uraditi kao sto si zamislio.
 
Прима: bks@beograd.gov.rs
Наслов: Pitanje o pasareli kod Steka
Датум: 21.12.2010. 15:42:16


Poštovani molim Vas za odgovor kada če se zameniti pešačka pasarela
iznad auto puta kod ,, Steka,, u nadvožnjak a planirano i objavljeno i
sa imenima koji su učestvovali u izradi istog i to od strane
Javno urbanističko preduzeće Urbanistički zavod Beograd
Program za izradu plana detalne regulacije područija između ......
.... .... Broja 350-605/206 od februara 2008.g.

(deo upucenog E-maila Beokom servisu)

Eto ni slovo odgovora nema... pa makar ni da nisu nadležni ...
 
@boca-ica
Pa mogli ste to malo razgovetnije napisati, iskreno trebalo mi je 15 minuta da dešifrujem taj e-mail.
 
vucko":3kifaq3e je napisao(la):
Donet je prakticno identican plan koji ce biti realizovan sa prokopom.Potrazi na temi o prokopu,mrzi me sada da trazim.Bas ce to uraditi kao sto si zamislio.
Mislim da je Vucko mislio na ovaj plan

081017-Prokop-03.jpg
 
Ja nisam samostalo okrio trasu produženja Deligradske to je ucrtavano urbanistički još 80tih u idejne planove. Od kuće cveća su baš tom trasom otpočeli saobraćajnicu. Na tom planu postoju kopča sa autoputem kako sam i ja pretpostavio, ali je kroz Klinički i dalje u grad drugačije prepovezano, i nema tunela u zoni bolnica.
 
To je taj igore.

Trafikant,kako ti se svidja ovaj plan koji je postavio igor,sta bi ti izmenio?
 
@boca-ica
С обзиром да већина на скоро свим форумима кука када неко некога исправља у правопису и граматици и напада истога како он сме да га исправља, па писао сам брзо и сл. ово је писмо послато електронским путем. Имао си довољно времена да напишеш правилно уз употребу знакова интерпункције и можда би тај неко ко је то писмо примио, прочитао и одговорио.
Да сам ја на месту онога који прими овакво писмо, истог момента би било обрисано.
И овако смо неписмена или полуписмена нација.
 
@cgmiki ( Beginner )
Ne znam kakvo si pismo Ti primio ni od koga, od mene nisi.
E- mail koj sam uputio Beokom servisu je sem prvog pasusa ( ovde prikazanog ) kopi paste iz zvanicen dokumetacije o projektu, kao sto na gornjoj slici imaš legendu sa doc. sadržajem o lokaciji o stučnjacima o roku i sa brojem projekta, pa se njima obrati oko pismenosti
a ubačeno u E-mail da ne bi došlo do ,,zabune,, o kom projektu je reč . A prvi pasus je kristalno jasan svakom ko ima....

Sve jedno ako ti je želja bila da istakneš sebe kao vrlo pismenog, obrazovanog i kulturnog čoveka čoveka, smatraj da si USPEO
i to ti je moj poklon za novu godinu, jer to očigleno te čini sretnim, da druge unižavaš, sto se inače na ovom forumu ne radi.
Sve najbolje u novoj :)

@jovanovm
Na jedoj od tema na ovom forumu nakon vašeg posta ostavio sam kometar o Vašem napisanom odgovoru forumašu Beobuilda
,, @ jovanovm
sta covek jos moze reci vise od ovog napisanog
strucno, precizno, i ovozemaljski svima jasno
živeli vopi ,,

Upravo ste mi razjasnili , pa to Vam je posao, i onda nema ,,User reputation: +,, u odnosu na nas ,,amatere,,
u svakom slučaju to je veliki plus za Beobuild da u svoim ,,redovima,, ima čoveka takvog kalibra. :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Da, moji postovi jesu malo drugačiji za razumevanje i , valjda zato što nisam baš najobičnija cigla u zidu kako vec je neko u nekoj pesmi pevušio , a svima koj prate naročito učesnicima u raspravi hvala na trpljenju i SRETANA NOVA :) :) :)
 
Trafikant,kako ti se svidja ovaj plan koji je postavio igor,sta bi ti izmenio?
linija trase saobraćajnice je dobro potavljena, to ne bih menjao ali, kroz Klinički Centar ide po površini, što ne odgovara ni bolnicama a ni vozačima koji prolaze. Nije preskupo da se tu ukopa za nivo niži tunel, i da Klinički ostane oaza mira i celina. Samim šoferima se daje tunel+nadvožnjak, skoro kilometar brzog puta bez pešaka. Ako je već toliko uloženo u nadvožnjak, nije preskupo proširiti Pasterovu kao glavnu kopču. A petlja u obliku duple tamburice je predvidjena a saobraćajnice uz sam Prokop su nekako muljavo date, tu bi sa obe strane Prkopa postavio dve dovoljo široke prilaznice. Ja bih od Pasterove do kuće cveća išao na profil 2+2 sa srednjim bankinom i dodatne trake levo i desno gde je potrebnije. Ovo na planu mi deluje preusko, kao produžetak profila Deligradske od Slavije do Kliničkog. I kako sam ja skicirao mrežu saobraćaja, Slavija za ovaj nadvožnjak nije bitna, deligradska kod Meka na Slaviji može i da postane prešačka zona. Upravo je meni bio cilj da postojeće preopterećene tačke budu zaobidjene, dakle ne "veza sa Slavijom" već "alternativa Slaviji, Kneza Miloša i Bulevaru Oslobodjenja"

Neko će reći da je ovo "bespotreban ćorsokak" pa treba uporediti sa Brankovim mostom, i gde on uopšte ulazi u centar? desetak manjih saobračajnica u centru koje su kopča za Brankov most i privataju promet.
 
@boca-ica
Идентификација.
Ниси морао да потврдиш баш све што сам написао.
Тја...
 
Gore pomenuti saobracajni pravac postoji od davnina ali ne i normalne saobracajnice. Odgovor bi mogli potražiti i u bezbednosti VIP lokacije koja se našla baš između. Takva situacija sa manjim brojem prilaza VIP lokaciji je mnogo lakše kontrolisati tj braniti od istoriskih ružnih navika ovog naroda da ,, zija ,, u tuđa dvorišta a dešavalo se isti taj narod stanare...
Konsultujuči paranoju došli bi do toga da Deligradska nece biti spojena sa Maleškim brdom sa normalnim nadvožnjakom . Takođe iz drugog pravca mnogo je sigurnije parama istog tog naroda iskopati tunel ispod VIP lokacije tako da bi stanje ostalo ne promenjeno....
Uz danšnju tehnologiju gde svako može preko googla da vidi svačije dvorište a bezbednost takva kava je , gore navedena zastarela koncepcija, ne uređenja preko potrebnih saobracajnica savremenom Beogradu, postaje besmislena.
Treba graditi sto pre razumno i bez razbacivanja.
 


Uploaded with ImageShack.us

Vratio sam se na vlastiti temu da dopunim priču mogućim rešenjem za tunel ispod Dedinja koji se planira od polupetlje Careva ćuprija, pa sam povezao taj ulaz u tunel sa bulevarem kod Kuće cveća i pravcem Deligradske ka centru.

Postoji ovim rešenjem dobra veza sa Autokomandom, samo da se proširi pravac pored stadiona Partizana, direkto u centar preko Deligradske, a nije daleko i naporno šoferu vratiti se do Rudog i ući u Mostarsku petlju.
 
Vijadukt Deligradske preko autoputa, pored prokopa i do bulevara Kneza A. Karađorđevića je davno planiran još kad je počela gradnja prokopa. Dalje prema Slaviji tunel je nepotreban a i praktično nemoguć. Taj je deo grada gusto naseljen a tuneli se u centralnim delovima grada retko prave, samo kada magistralni pravac treba da prođe kroz neko brdo. Ovde nema nikakvog brda i što bi kopali pod zemlju.I gde bi taj tunel izlazio? U Pasterovoj ili u Tiršovoj? Brda su topčidersko i Dedinje i tu trebaju tuneli. Železnički postoje već odavno a i drumski su u planu. Sviđa mi se plan trafikanta sa ovim drugim tunelom od hipodroma do Deligradske. Ali šta je sa UMP? Tunel za UMP počinje na istom mestu kao ovaj trafikantov ali izlazi kod autokomande i dalje na autoput. Jasno neće se graditi oba tunela. Mislim da je važnije i korisnije dovesti saobraćaj na autokomandu i autoput nego u Deligradsku i na Slaviju koja je već zagušena. Moguće je rešenje, ako se usvoji trafikantov predlog petlja između produžetka Deligradske i Autoputa. Ona bi bila na sredini između "Franša" i Mostarske petlje. Problem je što na tom mestu nema dosta ptostora. Ja sam već pisao na ovom forumu, ne samo Deligradska već i Resavska će se produžiti i ići vijaduktom iznad autoputa. Resavskom je moguće produžiti i tramvaj od Nemanjine. To bi išlo periferijom KBC i malim delom pored zgrada Medicinskog fakulteta. Tu ulice već postoje ali, kad se pređe autoput, neophodno je ukloniti onu ružnu zgradu pivare i ortopedski zavod Rudo. Ni BIP ni Rudo tu se nikako ne uklapaju, treba ih preseliti.
 
Plan za preseljenje postoji. Bilo je u novinama da ima kupaca za BIP i da bi ga oni odmah preselili na novu lokaciju. Zgrade "Rudo" su prizemne i vrlo skromne. Ceo taj deo do mostarske petlje treba da pripadne stanici Prokop. Bilo bi tu mesta i za parkinge i hotel, prvenstveno za putnike u tranzitu, a moglo bi se posaditi i koje drvo.
 
dedinje":14bep1oq je napisao(la):
Ja sam već pisao na ovom forumu, ne samo Deligradska već i Resavska će se produžiti i ići vijaduktom iznad autoputa. Resavskom je moguće produžiti i tramvaj od Nemanjine. To bi išlo periferijom KBC i malim delom pored zgrada Medicinskog fakulteta. Tu ulice već postoje ali, kad se pređe autoput, neophodno je ukloniti onu ružnu zgradu pivare i ortopedski zavod Rudo. Ni BIP ni Rudo tu se nikako ne uklapaju, treba ih preseliti.
Da, to je odlčna ideja, ako postoji plan da se poveže Prokop sa centrom to bi bilo najbolje uraditi tramvajsko-pešačkim vijaduktom od Resavske do Prokopa. Naravno, tu je problem BIP-ove zgrade, ali to bi s obzirom na propalu privatizaciju BIP-a možda i ne bi bio veliki problem. I na kraju možda posle produžiti tramvajsku trasu od Prokopa preko Humske do Autokomande.
 
@dedinje wrote
.........,, Mislim da je važnije i korisnije dovesti saobraćaj na autokomandu i autoput nego u Deligradsku i na Slaviju koja je već zagušena.,,....
:rolleyes:
Tačna tvrdnja da je Slavija zagušena , ALI, Deligradski nadvožnjak nad autoputem , nece smanjiti kvatitet Slavijinog saobracaja ,
nego ga samo ubrzati , sa i do , namena i svrha znaci nije zaobilaznica, nego p r e č i c a , ( i to prirodna gotovo sve pristupno postoji )
a prečice i služe za ubrzavanje i skracivanje puta pa se čovek lakše izvuce iz centra kad vec ide na tu stranu i zato postoji potreba za istim.

jasno da postoji potreba i za dodatnim vijaduktima ( i nadvožnjacima ) i na drugim mestima iznad auto puta. :)
 
Svrha tunela ispod T. brda je rasterećenja Bulevara V. Mišića. Tunel će omogućiti da svi vozači iz pravca Ibarske, Železnika, Banovog Brda mnogo brže i lakše dođu u sve istočne delove grada. A to je najbolje preko Autokomande. Zamisli, vožnja Careva ćuprija - autokomanda oko 4 minuta (nagađam).
 
Не верујем. Биће ту проблема са семафором кад сви правци прораде. Дај Боже да грешим.
 
Voleo bih da Beograd ima sto više auto tunela koji su potrebni ispod Beogradskih grebena i brda,
služili bi isto kao i ovaj nadvožnjak kao prečice a koristi li bi ih svi i javna i privatna vozila kao i razne hitne interventne službe
tako da ne mogu da osporim ni potrebu za tunelom a koj je ovde spomenut :)

04 January 2011 14:49:51 ( predhodni post) ja napisao i dalje stoji, ali više u smislu prioriteta tj redosleda izgradnje jer sigurno ima ,,udarnihih ,, delova grada koje treba povezati auto tunelom a i po nastanku problematike su stariji pa zaslužuju pre da budu povezani

Hajde da ne idemo u OF topik ;) imamo stručne ljude a ovo je moje gledište običnog građana
Sumljam da iko može da ospori veliku potrebu za Deligradskim nadvožnjakom koj rešava mnogo jeftinije a i brže izvodljivije.

Sve mi pomalo liči ako nema tunela nema ni nadvožnjaka .... :rolleyes:
 
Deligradski nadvožnjak neće opteretiti Slaviju. Slavija će biti zagušena ako se tunel od careve ćuprije (koji po planu treba da izađe kod Autokomande) usmeri prema Deligradskom nadvožnjaku i dalje ka Slaviji. Od autokomande idu široke saobraćajnice na sve strane što nije slučaj sa Deligradskom ulicom.

G. Coyote, semafora neće biti u tunelu a na autokomandi biće raskrsnica u više nivoa. Neizbežan semafor će biti na samoj petlji kod Careve ćuprije ali, već sam se pitao na ovom forumu da li su semafori baš toliko zlo. Pogotovu kada je ulica široka i vozila se rasporede u više traka, onda se ne čeka dugo.

Tramvaj koji će dolaziti na prokop Resavskom spojiće se sa poprečnom tramvajskom vezom autokomanda - mostarska petlja
 
Vrh