Trg Slavija
Moderator: Igor
-
Karlo del Ponte
- Advanced
- Postovi: 2166
- Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
- Lokacija: Svuda po malo
- Kontakt:
Pohvaljen: 3502
Pohvalio: 4665
Pohvalio: 4665
Једна од најчешћих теза на свим овим темама о Славији, која се помиње као аргумент за гурање пешака под земљу је саобраћај, то су аутомобили, а успоравање и загушење саобраћаја је успоравање и загушење аутомобилског саобраћаја. Та теза нигде није доживела толику популарност, као у градовима САД од 30-тих до 70-тих, а прихватили су је и многи градови Европе и Аустралије. Међутим, ту тезу је одбацила чак и већина градова САД. Посебно у централним градским зонама, која су центри туризма, културе, јавних дешавања, примарна улога се даје пешачком, бициклистичком и јавном превозу, док се аутомобилу даје секундарна улога "ако ту и тамо негде остане места". У Детроиту, у којем је живела баба Бранислава Јовина, и називала трамвај штрицкаром, последњих неколико година неке главне улице поново имају тротоаре, а реакција на увођење пар краћих пешачких улица је била одушевљење. Нова мода у америчким градовима је увођење кратких трамвајских линија у градским центрима, што такође има велике позитивне реакције у тим градовима. И даље имају аутопутеве кроз центар града, и центре окружене паркиралиштима уместо паркова, али је развој у том правцу напуштен.
У комшилуку имамо пример Загреба, где се испод сваког трга око најстрожег центра граде подземна паркиралишта, а на већини трамвајских пруга у центру је дозвољено кретање аутомобилима у трамвајским баштицама, а то је врло далеко од позитивног примера.
Када говоримо о наводно смањеној безбедности, због смањене прегледности раскрснице, у аутомобилу се налази обучен возач, и уређаји који омогућавају успорену вожњу. Максимална пропусна моћ друмске саобраћајнице се остварује при брзини од 12км/с. Брзину прилагодити прегедности пута, и решено. Могуће је и оставити тротоар у средини ширине 2м ради боље прегледности, и поставити бољу сигнализацију.
Пешачке конструкције су много лакше од друмских, и у питању је неколико пута мање бетона.
Од производа сагоревања и саобраћаја, чађ, честице гуме, прашина се не дижу много у висину, много више иду у ширину. Тешки гасови, сумпорни и азотни оксиди су такође у већој концентрацији ближе земљи, а они јако утичу на психичко стање. Једино угљен моноксид иде горе, али он веома брзо реагује са кисеоником, и на неколико метара од ауспуха буквално га више нема.
У комшилуку имамо пример Загреба, где се испод сваког трга око најстрожег центра граде подземна паркиралишта, а на већини трамвајских пруга у центру је дозвољено кретање аутомобилима у трамвајским баштицама, а то је врло далеко од позитивног примера.
Када говоримо о наводно смањеној безбедности, због смањене прегледности раскрснице, у аутомобилу се налази обучен возач, и уређаји који омогућавају успорену вожњу. Максимална пропусна моћ друмске саобраћајнице се остварује при брзини од 12км/с. Брзину прилагодити прегедности пута, и решено. Могуће је и оставити тротоар у средини ширине 2м ради боље прегледности, и поставити бољу сигнализацију.
Пешачке конструкције су много лакше од друмских, и у питању је неколико пута мање бетона.
Од производа сагоревања и саобраћаја, чађ, честице гуме, прашина се не дижу много у висину, много више иду у ширину. Тешки гасови, сумпорни и азотни оксиди су такође у већој концентрацији ближе земљи, а они јако утичу на психичко стање. Једино угљен моноксид иде горе, али он веома брзо реагује са кисеоником, и на неколико метара од ауспуха буквално га више нема.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
-
stf
- Professional
- Postovi: 11661
- Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 11074
Pohvalio: 2560
Pohvalio: 2560
-
jlaki
- Advanced
- Postovi: 2705
- Pridružio se: Sre Mar 07, 2007 3:29 pm
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Pohvaljen: 517
Pohvalio: 85
Pohvalio: 85
-
boca-ica
- Expert
- Postovi: 9068
- Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 3913
Pohvalio: 875
Pohvalio: 875
Meni nije u duhu BB da uopšte postoji opcija a koja je ponuđena
naročito
,,Пешаке у подземне пролазе, све остало на површини,,
a možda nije u duhu BB ni
Оставити како јесте, без већих измена
Možda je potrebno malo više pažnje pri izradi i postavljanju anketa na BBu
a još plus ovde na temama (3) koja se bavi Slavijom
naročito
,,Пешаке у подземне пролазе, све остало на површини,,
a možda nije u duhu BB ni
Оставити како јесте, без већих измена
Možda je potrebno malo više pažnje pri izradi i postavljanju anketa na BBu
a još plus ovde na temama (3) koja se bavi Slavijom
Poslednja izmena od boca-ica u Ned Jan 15, 2012 6:42 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu 

-
Karlo del Ponte
- Advanced
- Postovi: 2166
- Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
- Lokacija: Svuda po malo
- Kontakt:
Pohvaljen: 3502
Pohvalio: 4665
Pohvalio: 4665
По чему да не постоје опције? Форум је отворена и динамична група, и различита мишљења се појављују и преплићу. Нарочито око ове теме је на овом форуму било доста супротстављених ставова, а то показују и досадашњи резултати анкете. Шта више, нисам приметио да се негде другде користила опција анкете око питања око којих не постоји доминантан став.
Пешаке у подземне пролазе, све остало на површину
Број знакова којима могу описати понуђен одговор је ограничен, па морам да смислим одговор са што мање истих. Ако сам и мало неспретно саставио анкету, нико други се није сетио да направи анкету, макар и неспретну. Осим тога, ову опцију нам спремају и сервирају градски урбанисти, а низ форумаша је то разрадио до варијанте фенси подземља са мало више дневне светлости, али то опет остаје подземље. Лично бих прихватио тако нешто код шопинг центара, терминала, делова града без идентитета под условом да имају рампе са падом 5% за бициклистички саобраћај, односно 80м за спуштање 4м у дубину, две траке 1,5м+1,5м без кретања пешака у бициклистичком делу.
Варијанта "Уради ништа" је у духу слободног изражавања конзервативног става на отвореној дискусији.
Пешаке у подземне пролазе, све остало на површину
Број знакова којима могу описати понуђен одговор је ограничен, па морам да смислим одговор са што мање истих. Ако сам и мало неспретно саставио анкету, нико други се није сетио да направи анкету, макар и неспретну. Осим тога, ову опцију нам спремају и сервирају градски урбанисти, а низ форумаша је то разрадио до варијанте фенси подземља са мало више дневне светлости, али то опет остаје подземље. Лично бих прихватио тако нешто код шопинг центара, терминала, делова града без идентитета под условом да имају рампе са падом 5% за бициклистички саобраћај, односно 80м за спуштање 4м у дубину, две траке 1,5м+1,5м без кретања пешака у бициклистичком делу.
Варијанта "Уради ништа" је у духу слободног изражавања конзервативног става на отвореној дискусији.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
-
Bobb
- Higher intermediate
- Postovi: 642
- Pridružio se: Pet Dec 17, 2010 12:41 pm
- Lokacija: 44°46'44.08"N 20°24'58.51"E
- Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 1
Pohvalio: 1
boca-ica napisao:Meni nije u duhu BB da uopšte postoji opcija a koja je ponuđena
naročito
,,Пешаке у подземне пролазе, све остало на површини,,
a možda nije u duhu BB ni
Jes ti videla rezultate ankete uopšte? Ta opcija trenutno ima najviše glasova. :rolleyes: Neshvatljivo. Ovde kao da još mnogi nisu ništa naučili....meni bi lično bila idealna kombinacija:
-sav motorni saobraćaj pod zemlju (uključujući i buseve)
-elektro gradski saobraćaj na površini
-pešaci na površini ili još bolje, pešački trg dignut iznad nivoa zemlje
-
Kibo
-
- Novice
- Postovi: 8
- Pridružio se: Sre Jan 18, 2012 10:21 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0
Pohvalio: 0
-
BadMan
-
- Intermediate
- Postovi: 439
- Pridružio se: Sre Jun 16, 2010 9:52 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 119
Pohvalio: 35
Pohvalio: 35
SEĆANJE GRADA RADIONICE
Kao jedan od segmenata projekta Sećanje grada, u periodu septembar - decembar 2011. održan je set radionica posvećenih sećanju i istoriji Trga Slavija kao javnog prostora sa izraženim kolektivnim identitetom i mestom od opšteg značaja za prošlost Beograda. Radionice su bile usmerene na identifikovanje istorijskih narativa, kulturnog nasleđa i sećanja Beograda kao potencijalnih generatora redefinisanja njegovog identiteta i urbanog razvoja, kao i podsticanje angažovanog i odgovornog odnosa građana prema očuvanju sećanja i kulturnog nasleđa i promociji vrednosti grada u kome žive.
U radionicama su učestvovali studenti Arhitektonskog fakulteta Univerziteta u Beogradu Andrej Josifovski, David Brbaklić, Hristina Tošić, Ivan Đikanović, Marko Samardžić, Milica Macanović, Milica Pavlović, Milica Simić, Nikola Jovanović, Stefan Vasić i studenti Fakulteta likovnih umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu Marko Pejčić, Milan Kulić, Nevena Vuksanović. Radionice je vodio Milorad Mladenović (vanredni profesor Arhitektonskog fakulteta), a u radu su učestvovale i umetnica Dušica Dražić, istoričarke umetnosti Slavica Radišić i Marijana Simu.
Rezultat radionica predstavljaju idejna rešenja/predlozi za site specific intervencije u javnom prostoru Trga Slavija (ukupno 12 radova) i koncept/skica zajedničke instalacije.
Javna prezentacija rezultata radionica održaće se u petak 20. januara 2012. na Slaviji u periodu od 10-12h. Prezentacija će se sastojati od niza intervencija u javnom prostoru kroz koje će se predstaviti projekti učesnika/ca radionica.
Cilj prezentacije u javnom prostoru Trga Slavija je oživljavanje sećanja na pojedine periode prošlosti tog dela grada, kao i senzibilizacija javnosti o mogućnosti i potrebi revitalizacije prostorno-arhitektonsko-spomeničke celine od izuzetne kulturno-istorijske vrednosti koja ima sve karakteristike mesta kolektivnog sećanja.
Kao jedan od segmenata projekta Sećanje grada, u periodu septembar - decembar 2011. održan je set radionica posvećenih sećanju i istoriji Trga Slavija kao javnog prostora sa izraženim kolektivnim identitetom i mestom od opšteg značaja za prošlost Beograda. Radionice su bile usmerene na identifikovanje istorijskih narativa, kulturnog nasleđa i sećanja Beograda kao potencijalnih generatora redefinisanja njegovog identiteta i urbanog razvoja, kao i podsticanje angažovanog i odgovornog odnosa građana prema očuvanju sećanja i kulturnog nasleđa i promociji vrednosti grada u kome žive.
U radionicama su učestvovali studenti Arhitektonskog fakulteta Univerziteta u Beogradu Andrej Josifovski, David Brbaklić, Hristina Tošić, Ivan Đikanović, Marko Samardžić, Milica Macanović, Milica Pavlović, Milica Simić, Nikola Jovanović, Stefan Vasić i studenti Fakulteta likovnih umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu Marko Pejčić, Milan Kulić, Nevena Vuksanović. Radionice je vodio Milorad Mladenović (vanredni profesor Arhitektonskog fakulteta), a u radu su učestvovale i umetnica Dušica Dražić, istoričarke umetnosti Slavica Radišić i Marijana Simu.
Rezultat radionica predstavljaju idejna rešenja/predlozi za site specific intervencije u javnom prostoru Trga Slavija (ukupno 12 radova) i koncept/skica zajedničke instalacije.
Javna prezentacija rezultata radionica održaće se u petak 20. januara 2012. na Slaviji u periodu od 10-12h. Prezentacija će se sastojati od niza intervencija u javnom prostoru kroz koje će se predstaviti projekti učesnika/ca radionica.
Cilj prezentacije u javnom prostoru Trga Slavija je oživljavanje sećanja na pojedine periode prošlosti tog dela grada, kao i senzibilizacija javnosti o mogućnosti i potrebi revitalizacije prostorno-arhitektonsko-spomeničke celine od izuzetne kulturno-istorijske vrednosti koja ima sve karakteristike mesta kolektivnog sećanja.
-
nova
-
- Higher intermediate
- Postovi: 592
- Pridružio se: Čet Sep 02, 2010 2:34 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0
Pohvalio: 0
Bobb napisao:boca-ica napisao:Meni nije u duhu BB da uopšte postoji opcija a koja je ponuđena
naročito
,,Пешаке у подземне пролазе, све остало на површини,,
a možda nije u duhu BB ni
Jes ti videla rezultate ankete uopšte? Ta opcija trenutno ima najviše glasova. :rolleyes: Neshvatljivo. Ovde kao da još mnogi nisu ništa naučili....meni bi lično bila idealna kombinacija:
-sav motorni saobraćaj pod zemlju (uključujući i buseve)
-elektro gradski saobraćaj na površini
-pešaci na površini ili još bolje, pešački trg dignut iznad nivoa zemlje
Pa sad, anketa kao i svaka druga statistika može različito da se "namesti"
Npr na rezultate može da se gleda i ovako (cifre u momentu mog glasanja). Pro uslovno rečeno "pešaci" i pro "automobili".
Opcija: Ostaviti bez većih izmena - može da se okarakteriše i kao grupa nezainteresovanih, npr. Poslednja u nizu opcija, takođe može slobodno da se tumači.
На површини само пешаци и бициклисти 6 20.69%
Кола у подземан ниво, пешаци, бициклисти, градски превоз на површини 7 24.14%
44.83%
Оставити како јесте, без већих измена 1 3.45%
Решење са саобраћајем на површини без кружног тока 0 0.00%
Пешаке у подземне пролазе, све остало на површини 10 34.48%
Део јавног превоза направити у подземном нивоу, све остало на површини 1 3.45%
37.93%
Покривени објекат преко целог трга са већим бројем нивоа,за све намене 4 13.79%
Dakle, važna je javna rasprava, ali i definisanje ključnog pitanja npr "pešaci" vs "automobili", jer bi i unutar njih trebalo kreirati opcije u anketi. Ovo je moje slobodno tumačenje, naravno, na osnovu nekog iskustva

-
JohnnyLee
- Professional
- Postovi: 10508
- Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
- Lokacija: Јерковић
- Kontakt:
Pohvaljen: 6245
Pohvalio: 9271
Pohvalio: 9271
лакше је пешаке гурнути под земљу, ионако ће једног дана ту бити метро станица. лакше ће њима бити да тако директно из подземнох пролаза сиђу до метроа него да се спуштају у подземни део пун издувних гасова од аутомобила, па онда до метроа
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
-
jlaki
- Advanced
- Postovi: 2705
- Pridružio se: Sre Mar 07, 2007 3:29 pm
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Pohvaljen: 517
Pohvalio: 85
Pohvalio: 85
-
nova
-
- Higher intermediate
- Postovi: 592
- Pridružio se: Čet Sep 02, 2010 2:34 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0
Pohvalio: 0
U današnjem štampanom izdanju Blica (30. januar) je tekst o rekonstrukciji Trga Slavija. Radovi treba da počnu 2013., u planu su četiri podzemna pešačka prolaza, fontana u sredini, tramvaji po obodu, posmrtni ostaci Dimitrija Tucovića bi bili premešteni u Aleju Velikana, a postavljen spomenik na travnatom delu … Povlačenje kredita za ovu rekonstrukciju planira se za sledeću godinu.
-
relja
- Professional
- Postovi: 13666
- Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 10184
Pohvalio: 2611
Pohvalio: 2611
-
hobotnica
-
- Higher intermediate
- Postovi: 967
- Pridružio se: Pet Jan 27, 2012 11:38 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 206
Pohvalio: 172
Pohvalio: 172
-
jlaki
- Advanced
- Postovi: 2705
- Pridružio se: Sre Mar 07, 2007 3:29 pm
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Pohvaljen: 517
Pohvalio: 85
Pohvalio: 85
-
vucko
- Professional
- Postovi: 18160
- Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
- Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
- Kontakt:
Pohvaljen: 5759
Pohvalio: 1470
Pohvalio: 1470
30. 01. 2012.| 09:55
Fontana na Slaviji usred kružnog toka - Rekonstrukcija beogradskog trga vredna 4,8 mil EUR mogla bi početi u 2013.
Vest je sa ekapije i nema celog teksta,zanimljivo je da planiraju 4 podzemna prolaza sto znaci da ce samo resiti deo problema.
Fontana na Slaviji usred kružnog toka - Rekonstrukcija beogradskog trga vredna 4,8 mil EUR mogla bi početi u 2013.
Vest je sa ekapije i nema celog teksta,zanimljivo je da planiraju 4 podzemna prolaza sto znaci da ce samo resiti deo problema.
Vratimo trolu 28!!!
https://www.facebook.com/trola28/
https://www.facebook.com/trola28/
-
2012
-
- Expert
- Postovi: 6281
- Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 331
Pohvalio: 331
-
MilisaV
- Expert
- Postovi: 5157
- Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1319
Pohvalio: 1030
Pohvalio: 1030
-
direktor
- Professional
- Postovi: 31714
- Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 22550
Pohvalio: 8737
Pohvalio: 8737
-
Homer Jay
- Expert
- Postovi: 7540
- Pridružio se: Sre Jan 03, 2007 5:06 pm
- Lokacija: Boleč
- Kontakt:
Pohvaljen: 5166
Pohvalio: 3495
Pohvalio: 3495
Петак, 03. фебруар 2012.
Трг Славија идуће године добија нов изглед
Трг Славија требало би да идуће године добије потпуно нов изглед, рекао је за Беоинфо градски архитекта Дејан Васовић.
Напомена: Фотографија је пројекција будућег изгледа Трга Славија, а не коначан изглед.
Поред унапређења саобраћаја, трг ће улепшати и фонтана која би требало да се постави у средишњем делу.
– Славија је већ деценијама неуређена, чекајући неко боље сутра. Град Београд је решио да се ухвати у коштац са овим проблемом. Реч је о саобраћајном унапређењу Трга Славија, које подразумева и уређење самог трга, за које ће бити расписан ахритектонски конкурс – каже Васовић.
Према његовим речима, на овај начин ће се повећати и проточност возила на једној од најпрометнијих саобраћајница у граду, а унапређења саобраћаја на Славији не може бити без изградње пешачких пролаза.
– Подземним пешачким пролазима избећи ћемо укрштање пешачког и друмског саобраћаја. Као у великим светским граовима, планирана је фонтана у средишту трга, одакле ће се споменик нашем великану Димитрију Туцовићу највероватније изместити на зелену површину у близини Народне банке. И ова локација ће бити предмет конкурса – наглашава Васовић.
Он додаје и да град очекује да добије предлоге одговарајућег мобилијара, опреме и евентуално уметничких инсталација које би ту могле да буду постављене. Циљ је, закључује градски архитекта, да Славија добије светски изглед, јер је један од најзначајнијих тргова у Београду.
Kонкурс би требало да буде расписан у другој половини године.
Izvor: Grad Beograd
"You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one..."
-
JohnnyLee
- Professional
- Postovi: 10508
- Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
- Lokacija: Јерковић
- Kontakt:
Pohvaljen: 6245
Pohvalio: 9271
Pohvalio: 9271
-
vucko
- Professional
- Postovi: 18160
- Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
- Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
- Kontakt:
Pohvaljen: 5759
Pohvalio: 1470
Pohvalio: 1470
Svidja mi se.Mogli su da stave jos koju slicicu jer me zanima gde planiraju i sa druge strane pesacke prolaze,pogotovu kod Makenzijeve i Bulevara Oslobodjenja.
Vratimo trolu 28!!!
https://www.facebook.com/trola28/
https://www.facebook.com/trola28/
-
direktor
- Professional
- Postovi: 31714
- Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 22550
Pohvalio: 8737
Pohvalio: 8737
Fino mogli su CAFa da stave a ne neki sejs satl samo tu tramvaja biti nece Kolko je vucko kostala resavska jeli 3,5mil e cisto radi nekog poredjenja.Jeli to trole po nima nece vise ici preko slavije a tramovi na baterije
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
-
Homer Jay
- Expert
- Postovi: 7540
- Pridružio se: Sre Jan 03, 2007 5:06 pm
- Lokacija: Boleč
- Kontakt:
Pohvaljen: 5166
Pohvalio: 3495
Pohvalio: 3495
Ovo je samo na brzinu sklepana skica kako bi otprilike to trebalo da izgleda, možda posle konkursa dobijemo poprilično drugačije rešenje. Nadam se da će učesnici biti maštoviti, iako će im dobar deo rešenja biti nametnut (naročito kada je saobraćaj u pitanju).
"You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one..."
-
Delija
- Expert
- Postovi: 6212
- Pridružio se: Ned Jan 03, 2010 4:04 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 6130
Pohvalio: 1617
Pohvalio: 1617
Потрудићу се да набавим нека решења са многобројних конкурса који су протеклих деценија одржани за Славију.
Сматрам да предмет конкурса морају да буду и околне парцеле. Ово решење је солидна шминка и само се надам да неће бити никаквих већих излета са фонтаном.Оваква каква јесте на рендеру је сасвим одговорајућа само што су је овде мало предимензионисали.
Сматрам да предмет конкурса морају да буду и околне парцеле. Ово решење је солидна шминка и само се надам да неће бити никаквих већих излета са фонтаном.Оваква каква јесте на рендеру је сасвим одговорајућа само што су је овде мало предимензионисали.
Poslednja izmena od Delija u Pet Feb 03, 2012 4:32 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Чекајући метроа
"Вук на овцу своје право има ка тиранин на слаба човјека, ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!"
"Вук на овцу своје право има ка тиранин на слаба човјека, ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!"
Povratak na “Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gosta