Šta je novo?

Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

milos.tro

Professional
Učlanjen(a)
24.12.2013.
Poruke
11.160
Pohvaljen
21.697
Kneza Miloša sa šest traka i mega podzemnom garažom!
M. T. KOVAČEVIĆ | 26. decembar 2015. 19:37 | Komentara: 4
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... om-garazom

U planu rekonstrukcija saobraćajnice po uzoru na Barselonu i Madrid. Početak radova 2017. godine, podzemni objekat od Nemanjine sve do Višegradske
Pogledajte prilog 2
POSLE Trga Slavija i Bulevara oslobođenja, čelnici grada nameravaju da rekonstruišu i jednu od najprometnijih saobraćajnica u Beogradu - Ulicu kneza Miloša.
Prestonička saobraćajna "žila kucavica" trebalo bi da dobije i šestu traku, po sredini ulice nalazilo bi se ostrvo sa cvećem, a grad Beograd i "Parking servis" imaju ambiciozan plan da naprave i ogromno podzemno parkiralište koje bi se protezalo od Nemanjine ulice sve do Višegradske.

- Španci i Katalonci u urbanim jezgrima imali su velikih saobraćajnih problema. Izgradnjom garaža ispod kolovoznih traka rešili su nedostatak mesta za automobile - za "Novosti" priča gradski menadžer Goran Vesić, koji je, uz direktora "Parking servisa" Andriju Čupkovića, na ovu ideju došao prilikom obilaska Barselone i Madrida.
Pogledajte prilog 1
Buduća garaža u Kneza Miloša imaće jedan podzemni nivo koji će se protezati duž većeg dela ulice.

- Ukupan kapacitet garaže biće 427 parking-mesta, od čega 20 za vozila osoba sa invaliditetom - kaže Andrija Čupković. - Planirana površina je 12.100 metara kvadratnih, a predviđena su po dva ulaza i izlaza.

Prema Čupkovićevim rečima, "Parking servis" očekuje da će građevinsku dozvolu za rekonstrukciju Kneza Miloša, odnosno izgradnju garaže, dobiti u julu 2016. godine.
- Realno je da će radovi početi 2017. Rok za njihovo izvođenje biće godinu dana. Projekat radi "Parking servis", ali čim se dobije dozvola, grad Beograd će finansirati i izvoditi radove - zaključuje Čupković.

SPAS ZA STANARE
I ŽITELjI Kneza Miloša godinama muku muče s parkiranjem jer nemaju obeležena mesta, pa se i njihovi automobili vode kao da su nepropisno parkirani. Prema Čupkovićevim rečima, kada se izgradi garaža, oni će moći da zakupe parking-mesta.

NEIZBEŽNE GUŽVE
KADA dođu na red , radovi u Ulici kneza Miloša, bez ikakve sumnje, dovešće do tektonskih poremećaja u saobraćaju, tim pre što je najavljena i skora gradnja tržnog i poslovnog centra na prostoru bivše zgrade MUP-a.
 
Оно направе после 10 година због неодржавања се уруши цела улица а ја умирем од смеха
 
да, да видимо и то чудо. добра ствар је што има места да се улица прошири. а могао би и неки трамвај да се гурне :) таман до Прокопа
 
Mislis kad vec kopaju da puste i sine za limenka
 
Solidno resenje stim sto ako ce to da rade da kopaju ona bi mogla da se uradi i denivelacija tj podvoznjak raskrsnice sa Nemanjinom ima pogodan nagib da se iskoristi. Neko ko je vicniji 3d modelovanju (RioBl :) ) bi mogao da napravi neki brzi prikaz.
 
To će biti kao onaj TC u nišu ispod glavne pešačke zone samo bez prodavnica i sa parking mestima :) Direktor reče 480 mesta, možda bi mogli još koje da spakuju ispod. I diskutabilno je, obzirom na saobraćajnice koje se pripajaju na ovaj deo, koliko će proširenje stvarno da pomogne, mada.. ako po jedna traka bude žuta, biće manje gužve zbog stajanja prevoza.
 
Ideja je odlicna. Sada, da vidimo, kako ce se realizovati. Necu da govorim unapred da ce biti lose urađeno.
 
Ideja je ok, ali bih ja vise voleo da primene resenje kao u Becu u 3. becirku.
Naime, ispod ulice Landstrasse je parking u 2 nivoa, a ispod parkinga je metro linija U3.
Mislim, kad vrc kopaju...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364463#p364463:249414jv je napisao(la):
laki72 » Ned Dec 27, 2015 11:46 am[/url]":249414jv]Ideja je ok, ali bih ja vise voleo da primene resenje kao u Becu u 3. becirku.
Naime, ispod ulice Landstrasse je parking u 2 nivoa, a ispod parkinga je metro linija U3.
Mislim, kad vrc kopaju...
Eh, kad bi tako bilo...
 
Ja ću biti srećan i ako predvide kanale ispod trotoara da ne raskopavaju kad god treba neki novi kabal da se provuče. Još ako bi popločali ceo trotoar, a ne asfalt...

A to za kopanje još jednog nivoa za neki budući metro je previše optimitično i dalekovidno...
 
S obzirom da spominje Barselonu tamo ispod parkinga ide metro linija. Ali ima važnijih projekata od metroa.
 
Bas lepo :) ali tacno sam znao da ce da spomenu Barselonu, tamo je to potpuno normalna stvar. Naviajajmo iz petnih zila da ovo bude sto pre :) iako smo na***ali kada krenu radovi zbog guzvi :)
 
Ne bih da hejtujem, ali čini mi se da je ipak ovo par urađenih rednera na brzinu za objavljivanje u novinama.

Prethodnih dana je najavljeno toliko projekata za narednih godinu-dve dana da te prosto glava zaboli: tradicionalno, već tri-četiri godine zaredom, najavljena je rekonstrukcija Slavije i Bulevara oslobđenja, zatim Trga Republike, Studentskog trga (sa garažom), Terazijske terase, Kosančićevog venca, pešačke zone (Obilićev venac Zmaj Jovina), zatim rekonstrukcija Karađorđeve, Ruzveltove i Mije Kovačevića, rekonstrukcija Kalenić pijace i pretvaranje dela Njegoševe u pešačku zonu, konkurs za gradsku galeriju, konkurs za Filharomiju, konkurs za Blok 18, nastavak radova na UMP-u, radovi na Spoljnoj magistralnoj tangenti, obnova bar 40 fasada (navodno cela Brankova ulica + Kosančićev venac, Karađorđeva itd), izgradnja pasarele od tvrđave do Beton hale, izmeštanje BAS-a na Novi Beograd, početak izgradnje stanične zgrade na Prokopu, kupovina novih vozova za BG:Voz i uspostavljanje linije ka Rakovici, sređivanje okoline Hrama Svetog Save sa novom regulacijom Ulice Bore Stankovića, spomenici Pekiću i Stefanu Nemanji, sređivanje podzemnih prolaza, remont 30 tramvaja, kupovina novih autobusa, proširenje hale Pionir, tzv. Nacionalni stadion, priprema projekaza za proširenje Zarićevog mosta i izgradnju tunela kod Ekonomskog fakulteta, izgradnja vodovoda i kanalizacije, nastavak radova na obilaznici i Koridoru 11, radovi na Aerodromu (finger C, kontrolni toranj, nastavak rekonstrukcije Terminala 1), tzv. urbani džepovi, najava raznoraznih privatnih investicija (Hilton, Juga, Sky plaza i sl) i neizbežni "Navodni Beograd" - sve to, ljudi moji, je najavljeno u prethodnih mesec dana, a evo sada i ovog projekta za Kneza Miloša!!!

Premotajte film deset godina unazad i spisak urađenih stvari će biti kraći od ove liste želja.
 
Može sve da se odradi samo treba Sarajevsku učiniti da sve tri trake budu funkcionalne. Kao kada se Savska radila. I Resavska Da bude jednosmerna do Nemanjine. To je pet traka.
 
Homere,
Nema sta, surovo realan, ali u pravu. Ljudi opet i dalje zive u nekom optimizmu i veruju i promene i napredovanje. To im jedna od stvari koja im je ostala.

Pupinovim mostom je smanjen broj vozila koja moraju da prodju tuda. Nekada sam tuda prolazio svaki dan, a sada jednom mesecno, ako prodjem. Licno puno slicnih menu u tom smislu poznajem. Trebalo bi pre samih radova apelovati na ljude da ovu ulicu ne koriste kao tranzitnu da bi stigli do Mostarske petlje, pa dalje zavisi ko u kom smeru. I da se za to koriste druge saobracajnice. A ovu da koriste samo oni kojima je neizbezno. Jer je tesko u momentu kada pocnu radovi preusmeriti svu tu frekvenciju saobracaja, koja je, ne kazem, smanjena novoizgrađenim saobracajnicama. Evo, ja sam Beograđanin koji je ovu ulicu nekada koristio svaki dan, a sada jednom ili nijednom mesecno. Ali su guzve i dalje velike.
 
Ono što je sigurno da sada više nema pravila kada je gužva u Kneza Miloša.
 
Obzirom da su bili u poseti Madridu i Barseloni, nadam su pokupili još neke ideje. Npr. u Madridu postoji nekoliko podzemnih autobuskih stanica (mislim da su za prigradske linije iz raznih pravaca). Meni se čini da je to odlično rešenje. Naravno, sve to u saradnji sa metroom...
 
Rešenje je iskreno super samo pod uslovom da svi parkirani automobili sa površine budu maknuti dole. Trenutno stanje Kneza Miloša je katastrofa.

Mislim da naše vođe nisu morali baš da putuju u Barselonu i izlažu se velikim temperaturama i slanoj vodinego su to i mnogo toga još mogli da vide na internetu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364490#p364490:3llytjaj je napisao(la):
Homer Jay » 27 Dec 2015 02:34 pm[/url]":3llytjaj]Ne bih da hejtujem, ali čini mi se da je ipak ovo par urađenih rednera na brzinu za objavljivanje u novinama.

Prethodnih dana je najavljeno toliko projekata za narednih godinu-dve dana da te prosto glava zaboli: tradicionalno, već tri-četiri godine zaredom, najavljena je rekonstrukcija Slavije i Bulevara oslobđenja, zatim Trga Republike, Studentskog trga (sa garažom), Terazijske terase, Kosančićevog venca, pešačke zone (Obilićev venac Zmaj Jovina), zatim rekonstrukcija Karađorđeve, Ruzveltove i Mije Kovačevića, rekonstrukcija Kalenić pijace i pretvaranje dela Njegoševe u pešačku zonu, konkurs za gradsku galeriju, konkurs za Filharomiju, konkurs za Blok 18, nastavak radova na UMP-u, radovi na Spoljnoj magistralnoj tangenti, obnova bar 40 fasada (navodno cela Brankova ulica + Kosančićev venac, Karađorđeva itd), izgradnja pasarele od tvrđave do Beton hale, izmeštanje BAS-a na Novi Beograd, početak izgradnje stanične zgrade na Prokopu, kupovina novih vozova za BG:Voz i uspostavljanje linije ka Rakovici, sređivanje okoline Hrama Svetog Save sa novom regulacijom Ulice Bore Stankovića, spomenici Pekiću i Stefanu Nemanji, sređivanje podzemnih prolaza, remont 30 tramvaja, kupovina novih autobusa, proširenje hale Pionir, tzv. Nacionalni stadion, priprema projekaza za proširenje Zarićevog mosta i izgradnju tunela kod Ekonomskog fakulteta, izgradnja vodovoda i kanalizacije, nastavak radova na obilaznici i Koridoru 11, radovi na Aerodromu (finger C, kontrolni toranj, nastavak rekonstrukcije Terminala 1), tzv. urbani džepovi, najava raznoraznih privatnih investicija (Hilton, Juga, Sky plaza i sl) i neizbežni "Navodni Beograd" - sve to, ljudi moji, je najavljeno u prethodnih mesec dana, a evo sada i ovog projekta za Kneza Miloša!!!

Premotajte film deset godina unazad i spisak urađenih stvari će biti kraći od ove liste želja.

Zaboravio si rekonstrukciju kule na Starom Sajmištu i Memorijal....
Kardinalan propust :wink:
 
Ako će nešto da se deniveliše, meni logičnije da denivelišu raskrsnicu Kneza Miloša i Bulevara, tu ima visinske razlike napretek, i još bi produžavanje tramvaja od Resavske do centra odjednom postalo mnogo jednostavnije..
 
Auuu, što bi bilo dobro da Kneza Miloša kod turske ambasade ulazi u tunel i izlazi u Takovsku negde kod Kosovske. Koji bismo prostor dobili.

Ali daleko smo mi od toga (iako su mogli da vide slčne stvari u Madridu).
 
Vrh