Šta je novo?

Proširenje od Slavije do Vojislava Ilića (Makenzijeva-Žička)

Earthmoving

Expert
Učlanjen(a)
22.01.2016.
Poruke
7.617
Pohvaljen
16.693
Lokacija
Lion
Želeo bih da otvorim temu (ako već nije otvorena) proširenja od Slavije do Vojislava Ilića (Grčića Milenka). Preciznije, to je ruta: Mekenzijeva-Cara Nikolaja II-Mielešvska-Žička. Dalje Vojislava Ilića ima 4 trake.
Trenutni plan je da se ceo cela ruta proširi u četri faze do 2020. godine. Na ruti je planirano rušenje 85 objekata. U 2016. godini planirana je izrada projekta za prvu deonicu od Slavije do Katanićeve dugu 355 metara i proširenje kolovoza na 12 metara, što je dovoljno za četiri trake i trotoare s obe strane.
Ispod su stf-ove slike sa teme o rekonstrukciji trga Slavija, gde se i ova tema često pominjala, pošto se nadovezuje na Slaviju.
 
BG: Niču 4 trake, srušiće 85 objekata
Beograd -- Makenzijeva i Žička ulica biće proširene, a ideja koja datira iz 2004. realizovaće se etapno do 2020. Za četri trake i trotoar potrebno je srušiti 85 objekata.
IZVOR: VEČERNJE NOVOSTI PONEDELJAK, 6.06.2016. | 08:25
Radovi na proširenju biće podeljeni u četiri faze. Ove godine je planirana izrada projekta za prvu deonicu od Slavije do Katanićeve, duga 355 metara. Planirano je proširenje kolovoza na 12 metara. Za prvu fazu biće potrebo 600.000 evra. Druga faza biće sređivanje ulice od Katanićeve do Maksima Gorkog, treća do Bojanske, a u četvrtoj fazi sređuje se Žička do Grčića Milenka. Na tom potezu biće i najviše srušenih kuća.
Da bi se napravila moderna saobraćajnica od Slavije do Ulice Grčića Milenka, s četiri kolovozne trake i trotoarom, potrebno je da se sruši čak 85 objekata, pišu Večernje novosti.Uglavnom, je reč o prizemnim kućama, u kojima su sada zanatske i trgovačke radnje. Decenijama su na ovom delu Čubure obućar, sajdžija, hemijsko čišćenje, bižuterijska i voskarska radnja, muški frizer, knjižara, pekara, poslastičarnica i AMSS. Ideja da se izmeni ovaj šarmantni kraj podelila je vlasnike objekata. Neki od njih se nadaju da će se "opariti" zbog visine cena eksproprijacije. S druge strane, pojedini misle da neće dobiti odgovarajuću nadoknadu. Treći su zabrinuti zbog svog biznisa. Imaju razrađene radnje, a opravdano strahuju da promene lokaciju. Ostalo je još nerešenih imovinsko-pravnih odnosa, pa su podneta 83 zahteva za eksproprijaciju, na parcelama na kojima se nalazi 85 objekata. “Nama ništa ne znači ako za lokal od 25 kvadrata dobijemo 40.000 evra. Bolje je da nam se da neka adekvatna radnja, na sličnoj lokaciji”, priča Zoran Gligorovski, vlasnik jedne radnje. - Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju zna naše probleme. Gligorovski razume javni interes, ali on u ovom slučaju samo razmišlja kako da obezbedi egzistenciju porodici. Kaže da je njegov otac u ovom lokalu imao zlataru od 1957. godine. “Problem predstavlja i što iza ovih lokala ima stambenih objekata koji nisu predviđeni za rušenje. Podeljene su parcele. Šta će biti sa tim?”, pita se ovaj zanatlija. Na muci je Vera Pavković. Njen suprug Krstivoje je pre 40 godina otvorio obućarsku radnju. Sada ona i kćerka Gordana popravljaju Vračarcima cipele. Lokal je opštinski. Lokalne vlasti, iako znaju za radove, nisu im ponudile alternativni smeštaj za radnju. “Penzija mi je 13.000 dinara. Nema kao nekada posla, ali ima da se preživi. Od ove radnje se izdržavamo kćerka, mali unuk i ja”, priča Vera, pokazujući stare, ali kvalitetne obućarske mašine. Za razliku od njih, Vladimir Milovanović se raduje što će početi radovi. “Živim ovde 38 godina, u kući iza lokala”, priča Vladimir. “Ako budu rušili, nadam se da će ponuditi stanove ili novac, kojim ćemo uspeti da se adekvatno zbrinemo”, dodaje on. I dok bageri ne zakucaju na vrata sledeće godine, biće posla za birokrate, da razmrse imovinsko-pravne odnose. Jer neke od ovih zgrada obuhvaćene su restitucijom. Osim proširenja kolovoza, rekonstruisaće se vodovodne i kanalizacione cevi, električne i telekomunikacione instalacije, osvetljenje i trolejbuska mreža.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1140226
 
Мислим да сам био средњошколац када је реконструисана улица Војислава Илића. Ако се не варам тада је била актуелна идеја да се Улица Саве Ковачевића (данашња Милешевска) преко Гружанске продужи до ново сређене Војислава Илића.
Pogledajte prilog 2
Тада када је тај план прављен није постојала зграда где је сада пошта.
Pogledajte prilog 1
А није постојала ни ова зграда у Јована Раића.
 
Nista lepo dinamit i rusi ove zgradetine za ovaj kvalitetan plan a ne ovi improvizovani planovi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390261#p390261:gdv3aya9 je napisao(la):
Čika Brana » 06 Jun 2016 02:38 pm[/url]":gdv3aya9]Мислим да сам био средњошколац када је реконструисана улица Војислава Илића. Ако се не варам тада је била актуелна идеја да се Улица Саве Ковачевића (данашња Милешевска) преко Гружанске продужи до ново сређене Војислава Илића.
Pogledajte prilog 2
Тада када је тај план прављен није постојала зграда где је сада пошта.
Pogledajte prilog 1
А није постојала ни ова зграда у Јована Раића.

file.php

file.php

file.php

+1 Cika Brano,
Ovo je toliko logican potez da ulica nastavlja pravo a ne da krivuda okolo.
 
Da, kad je oni beše bila rekonstrukcija Vojsilava Ilića, pre oko 30 godina? Proširena je na desnu stranu kad se gleda ka Konjarniku. Na toj stranu si bile iste male kućice kao danas u Žičkoj koje su tada srušene i izgrađene zgrade duž čitavog poteza u jednom stilu (fasade od cigle) do ATŠ-a. Upravo tada je, čini mi se, ulica trasirana sa 4 trake sve do Medaka (oko 3km), pa je čudno da je izostavljeno svega 300m Žičke. Možda se ČIka Brana seća zašto?
Iskreno ono što reče Milisav da se ovo nikad uraditi sam i ja mislio ali zadnjih par nedelja bilo je par spominjanja ovog proširenja od strane vlasti i medija pa se nadam da će nešto ipak možda biti. Plus rekonstruiše se Slavija pa nije nelogično da će ovaj deo kao njen nastavak biti odrađen posle nje. Doduše ove godine je samo planirana izrada projekta od Slavije do Katanićeve dužine 355m, pa će ova tema biti možda aktuelnija sledećih godina.
 
A evo i da zabeležimo kako sad izgleda (tj pre godinu dana, par zgrada je u međuvremenu izgrađeno). Ovo sad uglavnom svi znamo ali ako se proširi da ostane arhiva kako je bilo. Približiti slike za detaljnije gledanje
 
Непосредно по усвајању плана реконструкције Војислава Илића дата је сагласност за градњу два, за то време огромна, солитера (20 спратова). Они су тада подигнути ван било које улице са идејом да ће будућа траса Војислава Илића проћи поред њих.
Pogledajte prilog 2
Поглед у правцу Црвеног крста и Милешевске улице. Заокружена зграда је подигнута пре пар година. На Гугловом снимку још није била комплетно усељена. Годинама ту није била дозвољена никаква градња, па ни реновирања, због проласка трасе улице.
Pogledajte prilog 1
Данас је опво једини приступ солитерима који се воде на Грчића Миленка бР 2, 4, 4а и 4б.

Успут како је усвојен план регулације потеза Славија - Војислава Илића на непарној страни Жичке почеле су да ничу грађевине. Да не грешим душу али мислим да су почели и пре озваничења плана. Инсајдери који су знали како ће се све завршити. Није ми јасно када су успели да заврше сву папирологију. Згрде су већ под кровом. Ових дана стижу слике.
 
Ове нема места за 4 траке плус још траке за скретање.

Пре неки дан је, чини ми се словеначки аутобус стао у траку за скретање лево у Зорину. Тролебуси из оба смера су морали да стану да га пропусте да скрене како би могли да наставе. Чак и да се улица прошири на рачун комплетног троптоара (пешаци да иду под аркадама) једва да би било места.
 
Po sadašnjem planu mislim da zaokružena zgrada ne predstavlja problem. Ulica bi trebala proći tik pored nje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390407#p390407:12t1ea4z je napisao(la):
Čika Brana » 07 Jun 2016 12:27[/url]":12t1ea4z]Ове нема места за 4 траке плус још траке за скретање.

Пре неки дан је, чини ми се словеначки аутобус стао у траку за скретање лево у Зорину. Тролебуси из оба смера су морали да стану да га пропусте да скрене како би могли да наставе. Чак и да се улица прошири на рачун комплетног троптоара (пешаци да иду под аркадама) једва да би било места.
file.php


Кад су буџили зграде где не треба нека их руше

Шта су урбанисти размишљали, мора да су се дрогирали
 
A da prosto roknu tunel između Mileševske i Vojislava Ilića?

Šalim se, znam da nije izvodljivo...
 
три траке су довољне.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390802#p390802:2b0olzfu je napisao(la):
ink » Чет Јун 09, 2016 12:07 pm[/url]":2b0olzfu]A da prosto roknu tunel između Mileševske i Vojislava Ilića?

Šalim se, znam da nije izvodljivo...
Није да није изводљиво, обзиром да траса практично не иде испод кућа, бар оних већи. Траса би практично 90% била испод улице а ових пар кућа на почетку Грчића Миленка су безначајне.
 
Ako roknu tunel, ostaće nam nesređena i neproširena ulica na površini :(
 
Можда да позовемо оне са фантомкама да просеку улицу како ваља. Екс премијер каже да је то ипак Град радио.
 
Ево нових печурака у Жичкој. Почели су пре него што је усвојен план за Жичку.
Жичка 5, ћошак са Голубачком
Pogledajte prilog 6
Има и ноћни рендер.
Pogledajte prilog 5
Жичка 13 и 15. то су две зграде раличити инвеститори
Pogledajte prilog 4
ево поглед из другог угла од перионице.
Pogledajte prilog 3
Тринаест има и рендер. Какв рендер таква и зграда. Безлично.
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
Поглед из Дравске. Велики објекат.
 
I dok se ulica pretrpava u 2016-oj kao balans tome dobijemo obećanje da ulica biti proširena 2020-e. Jedini moguć pošten pristup gradske vlasti bi bio: danas gradnja zgarad - danas proširenje ulice. Ovako ćemo u preuskoj i zakrčenoj ulici dobiti masu novih stanovnika i pararelne svetove: jedan u planovima drugi u realnosti.
Jedina pozitivna stvar je što je po planu kod ove velike zgrade predviđen veći prostor između nje i ulice nakon proširenja.
 
Evo i pogled na Žičku sa 20tog sprata zgrade na adresi Grčića Milenka 1. Ko je voljan neka ucrta na slici gde je tačno planirano proširenje ulice

28s0hav.jpg
 
Da li neko može da mi objasni šta je tu planirano sa ovim zgradama na beoland mapi? Meni se čini da će ih rušiti mada mi je to malo nerealno.

Untitled.png
 
Na trasi nema zgrada već samo udžerica. Čak će ovim proširenjem ove bele dvadesetospratnice dobiti normalnu vezu sa Vojislava Ilića i Žičkom ulicom.
 
Vrh