Potez Kalemegdan Slavija

Razvoj gradske infrastrukture, rekonstrukcija ulica, gradnja novih bulevara i slične teme

Moderator: Igor

astrodule
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6794
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 5541
Pohvalio: 1113

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod astrodule » Uto Dec 20, 2016 4:34 pm

i 90-ih. Ne znam zašto je to ukinuto?
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Galeks
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1757
Pridružio se: Čet Nov 17, 2011 4:20 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1055
Pohvalio: 429

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Galeks » Uto Dec 20, 2016 4:54 pm

Upravo to Stanislave, ostaviti samo javni prevoz i postepeno navikavati vozace na alternativne pravce. Moze se krenuti od toga da svaki vikend bude pesacka zona, pa onda povecavati broj dana i ostavljati npr samo petak i ponedeljak do konacnog potpunog ukidanja saobracaja.
Naravno ovde treba puno koordinacije vise sluzbi ali nije neizvodljivo.
Konacno treba uvesti tramvaj i on ce prirodno zauzeti svoje davno oteto mesto.
Ћирилица :dil:
Pohvale za post: 1
stanislaw
Higher intermediate
Postovi: 1618
Pridružio se: Uto Sep 13, 2011 9:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1281
Pohvalio: 832

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod stanislaw » Uto Dec 20, 2016 5:35 pm

Ali mora se poraditi na osposobljavanju alternativnih pravaca!
Na primer, ako se potez Terazije - Slavija pretvara u pesacku zonu, onda bi imalo smisla otvoriti vezu Njegoseva - Masarikova, uspostaviti dvosmerni saobracaj ispred Narodnog fronta od Kneza Milosa do Balkanske, kompletno ukinuti okretnicu Zeleni venac pa omoguciti skretanje u Jug Bogdanovu.
Onda trolejbusi vise ne bi isli preko Slavije, vec trasom Njegoseva - Masarikova - pored Narodnog fronta u Jug Bogdanovu, ukljucenje rampama iz Pop Lukine na Brankov most, pa nek okrecu na Uscu. Poseban kuriozitet je da na podvoznjaku Brankovog mosta u Pop Lukinoj jos uvek stoje drzaci za kontaknu mrezu koja je skinuta pre 40 godina!
Pohvale za post: 2
Galeks
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1757
Pridružio se: Čet Nov 17, 2011 4:20 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1055
Pohvalio: 429

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Galeks » Uto Dec 20, 2016 5:42 pm

Pa to je i sustina, sistem mora da se posmatra u celini.
Ћирилица :dil:
Pohvale za post: 1
SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1349
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 873
Pohvalio: 27

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod SRBO » Uto Dec 20, 2016 11:46 pm

Треба правити алтернативне правце који нису "сви путеви воде на Славију"

Тај очигледан проблем је требао бити одавно решен али не морали су да штанцују панелне зграде по Коњарнику и Новом Београду а оставе страћаре по центру
Pohvale za post: 1
spatiotecte
Expert
Postovi: 9163
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5459
Pohvalio: 1288

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod spatiotecte » Sre Dec 21, 2016 12:03 am

Terazije-Slavija da bude pesacka moze, ali pod uslovom da se napravi metro na tom pravcu.
Pohvale za post: 1
Вожд
Expert
Postovi: 5325
Pridružio se: Uto Apr 15, 2014 11:47 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5887
Pohvalio: 5436

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Вожд » Sre Dec 21, 2016 12:18 am

Боља је варијанта метро, него трам у сваком случају..
Pohvale za post: 1
MarcBg
Intermediate
Postovi: 428
Pridružio se: Sre Mar 30, 2016 1:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 284
Pohvalio: 1334

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod MarcBg » Sre Dec 21, 2016 12:55 am

Slazem se...to je najlogicnije resenje, ali imam utisak da gradska vlast trazi nacin da se "opere" jer zna da metro tuda nece proci jos dugo,dugo pa da zamazu oci do tada ubedjujuci nas u zelju za romanticnom retro slikom "grada na tramvajskim sinama".
Pohvale za post: 1
spatiotecte
Expert
Postovi: 9163
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5459
Pohvalio: 1288

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod spatiotecte » Sre Dec 21, 2016 1:23 am

MarcBg » 20 Dec 2016 11:55 pm napisao:Slazem se...to je najlogicnije resenje, ali imam utisak da gradska vlast trazi nacin da se "opere" jer zna da metro tuda nece proci jos dugo,dugo pa da zamazu oci do tada ubedjujuci nas u zelju za romanticnom retro slikom "grada na tramvajskim sinama".


S'tim sto je potez Terazije-Slavija kao istorijska osovina razvoja Beograda logicno trebao prvi da dobije metro trasu.
Pohvale za post: 1
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 10906
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 8082
Pohvalio: 8192

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Igor » Sre Dec 21, 2016 1:37 am

Po cemu je to logicno?
laki72
Expert
Postovi: 7420
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6210
Pohvalio: 1642

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod laki72 » Sre Dec 21, 2016 2:14 am

Cek ljudi, zaletesmo se...
Ako je tako, onda i od Terazija pa niz Prizrensku, Brankovu i dalje ka Zemunu, zar ne.
Uostalom, ovde (u Srbiji) izgleda je ponovo u modi "Resavska skola" (prepisivanja) ;)
Pa ajd onda da prepisemo predratna resenja :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pohvale za post: 1
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16033
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1843
Pohvalio: 287

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod vucko » Sre Dec 21, 2016 9:28 am

Da li je ono isti Tica koji je žario i palio po GSP-u u svoje vreme?
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Barkley
Higher intermediate
Postovi: 608
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 11:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 215
Pohvalio: 237

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Barkley » Sre Dec 21, 2016 11:14 am

Наравно да је метро опција број један за овај потез, проблем је што нико на власти нема реалну жељу да га прави. Сад поготово. Због тога сам на истим таласним дужинама са Пантографом поводом трамваја, већ је вођена расправа на некој другој теми.

Неке ствари сам запазио у досадашњој дискусији па да додам понешто. Краља Милана као пешачка зона само са тролама није довољно безбедна. Троле су значајно брже, посебно када их ''пусте'' на правцу, бојим се да би било доста несрећа. Када је трамвај у питању, лакше се примети, није толико брз, а опет није ни спор. На Тргу, Коларчевој, Теразијама, било би свеједно, са овог аспекта. Један од аргумената за уређење овог потеза као пешачке зоне, какав год да је јавни превоз, је и бука. Велики је број пешака, а понекад не можете да причате од буке око вас. А када понекад пусте улицу као пешачку, кад су неке манифестације, уопште се не претвара у ''музеј'' на отвореном.

Може улица да буде пешачка, а да се ивичњацима направи разлика између тротоара и дела где су шине на правцу. Пример: https://www.google.rs/maps/@48.584332,7 ... 312!8i6656

На делу где има више пешака (тргови), разлика може да се прави визуелно, другим типом/бојом плоча/начином поплочавања: https://www.google.rs/maps/@48.5831034, ... 312!8i6656
https://www.google.rs/maps/@43.6970153, ... 312!8i6656

Провео сам доста времена у Стразбуру и Ници, навикну се људи на присуство трамваја у уским улицама и на опрез приликом преласка. А велика је корист када на сваком кораку може да се пређе улица.

С друге стране, могуће је све ово направити и са тролама/електробусевима а да лепо изгледа. Пример из Варшаве:
https://www.google.rs/maps/@52.2449425, ... 312!8i6656

stanislaw » 20 Dec 2016 04:35 pm napisao:Ali mora se poraditi na osposobljavanju alternativnih pravaca!
Na primer, ako se potez Terazije - Slavija pretvara u pesacku zonu, onda bi imalo smisla otvoriti vezu Njegoseva - Masarikova, uspostaviti dvosmerni saobracaj ispred Narodnog fronta od Kneza Milosa do Balkanske, kompletno ukinuti okretnicu Zeleni venac pa omoguciti skretanje u Jug Bogdanovu.


Везано за болд, незгодно је ово спровести у делу око породилишта. На страну што се ту често непрописно паркира/зауставља, доста је медицинских возила испред, понекад ни немају места на делу паркинга издвојеном за њих, па заузму једну траку коловоза. Укратко, у том селу је једна трака често заузета, што непрописно, што због потреба самог породилишта. Једино да се дода нова трака са друге стране, укидањем паркинга испред Руског дома и школе.

Није место, али кад је већ поменуто, укидањем окретнице на Зелењаку одакле би кретале линије 51, 52, 53 и 56?
Pohvale za post: 2
stanislaw
Higher intermediate
Postovi: 1618
Pridružio se: Uto Sep 13, 2011 9:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1281
Pohvalio: 832

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod stanislaw » Sre Dec 21, 2016 11:37 am

Barkley » 21 Dec 2016 10:14 am napisao:Неке ствари сам запазио у досадашњој дискусији па да додам понешто. Краља Милана као пешачка зона само са тролама није довољно безбедна. Троле су значајно брже, посебно када их ''пусте'' на правцу, бојим се да би било доста несрећа. Када је трамвај у питању, лакше се примети, није толико брз, а опет није ни спор.


Meni je ovo najzabavniji momenat u celoj diskusiji. Misljenja na forumu su podeljena da li bi na potezu Terazije - Slavija brze saobracali tramvaji ili trolejbusi :) Neki su ubedjeni u jedno, neki u drugo, interesantno je da je najmanje onih koji misle da je svejedno, sto se brzine tice.

Moje misljenje: ni tramvajima ni trolejbusima nije nikakav problem da ubrzavaju do 50km/h, a brze po gradskim ulicama ne bi ni smelo. Pri tom se slazemo da bi u pesackoj ili polupesackoj zoni ta krstareca brzina bila jos i niza. Prema tome, dilema tramvaj ili trolejbus je potpuno lazna dilema sa stanovista brzine kretanja, naravno mozemo diskutovati o potrebnim kapacitetima, intervalu itd.

Barkley » 21 Dec 2016 10:14 am napisao:Везано за болд, незгодно је ово спровести у делу око породилишта. На страну што се ту често непрописно паркира/зауставља, доста је медицинских возила испред, понекад ни немају места на делу паркинга издвојеном за њих, па заузму једну траку коловоза. Укратко, у том селу је једна трака често заузета, што непрописно, што због потреба самог породилишта. Једино да се дода нова трака са друге стране, укидањем паркинга испред Руског дома и школе.


Porodiliste Narodni front je rak rana sto se tice komunalnog reda, zaista mislim da su tu potrebna radikalna resenja. Ne poznajem zgradu dovoljno, ali vidim da postoje neki kolski ulazi, ukljucujuci i one iz Balkanske. Da li je moguce da vozila hitne pomoci moraju da leze po ulici i da se njihovo kretanje ne moze normalno regulisati u dvoristu objekta?
Drugo, situacija sa parking mestima ispred zgrade za taksi i novopecene tate je potpuno nenormalna. Ne shvatam zasto je neophodno da bilo koje putnicko vozilo bude parkirano ispred ulaza u porodiliste, umesto da tu bude cistina na kojoj se vozila mogu zaustaviti iskljucivo dok traje ulaz i izlaz putnika? Kako na ulazu u urgentni centar nemamo gomilu taksija i automobila clanova porodice koji leze na gomili? Mislim da je problem u tome sto je samo rukovodstvo porodilista dozvolilo da se ispred ulaza u zgradu pravi vasariste, u cemu naravno prednjace sama sanitetska vozila koja su parkirana ispred ulaza i kada nisu u akciji. Neshvatljivo.

Barkley » 21 Dec 2016 10:14 am napisao:Није место, али кад је већ поменуто, укидањем окретнице на Зелењаку одакле би кретале линије 51, 52, 53 и 56?


Zvanicno, gradice se okretnica ispod Mostarske petlje, pa putnici mogu da presedaju na tramvaj. Naravno, licno mislim da je to nedovoljno i deo vozila bi mogao da nastavlja Sarajevskom i Gavrila Principa, pa da se penje na Brankov most i okrece kod usca.
Pohvale za post: 4
Barkley
Higher intermediate
Postovi: 608
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 11:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 215
Pohvalio: 237

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Barkley » Sre Dec 21, 2016 1:16 pm

Хвала на одговору за бусеве.

Пази, све је ово лични утисак, али троле мени делују брже. Притом, имају и веће убрзање, а није на одмет ни начин вожње истих код нас па је много цимања код убрзавања/кочења. Укидањем семафора на Чединој зебри, код Путника и код Теразија, могу само да замислим какви би се неостварени Шумахери појавили. Па се ти усуди да пређеш улицу. Слично је и сада код нпр. вечерњих вожњи викендом, кад су празне улице па се ухвати зелени талас. Летиш на све стране по троли. :)

На та три км разлика у просечној брзини троле и трамваја не би била велика а тиме ни временска дужина путовања. Посебно у делу од Теразија до Студентског трга где је највећа концентрација пешака и потреба за преласком улице/трга.

И мени је несхватљив хаос код породилишта, а често га гледам. Какав се само чеп направи иза. Ужас.
Pohvale za post: 1
stanislaw
Higher intermediate
Postovi: 1618
Pridružio se: Uto Sep 13, 2011 9:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1281
Pohvalio: 832

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod stanislaw » Sre Dec 21, 2016 1:22 pm

Barkley » 21 Dec 2016 12:16 pm napisao:Укидањем семафора на Чединој зебри, код Путника и код Теразија, могу само да замислим какви би се неостварени Шумахери појавили. Па се ти усуди да пређеш улицу.


Tacno, sustina je da svuda u svetu gde javni prevoz ide kroz pesacku zonu, postoji cvrsto ogranicenje brzine koje je kao sveto pismo. Da li bi se to strogo postovalo od strane GSP vozaca kada bi Beograd dobio pesacku zonu sa javnim prevozom, ne znam. Kao ni da li bi bilo mrtvih ljudi.
Pohvale za post: 1
Пантограф
Expert
Postovi: 5554
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5992
Pohvalio: 3947

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Пантограф » Sre Dec 21, 2016 1:55 pm

Barkley » 21 Dec 2016 10:14 am napisao:Може улица да буде пешачка, а да се ивичњацима направи разлика између тротоара и дела где су шине на правцу. Пример: https://www.google.rs/maps/@48.584332,7 ... 312!8i6656



С обзиром да бисмо кроз Краља Милана имали велику фреквентност трамваја, мислим да би решење слично овом из Стразбура било адекватно.

Уопште, трамвајско-пешачко решење у централним градским зонама је много пута примењено током последње две деценије, тако да сигурно постоји велики фонд знања (скуп искустава са пописом грешака) и немало људи у Европи који би као консултанти могли да нам помогну при пројектовању.
Pohvale za post: 1
Stomatolog
Higher intermediate
Postovi: 828
Pridružio se: Čet Dec 18, 2014 7:03 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 679
Pohvalio: 291

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Stomatolog » Sre Dec 21, 2016 9:04 pm

Kralja Milana I Terazije su dovoljno siroke ulice da mogu da imaju po sredini 'basticu za tramvajski prugu' koja bi na svakih 100m imala prelaz za pesake naravno bez semafora, nisu ni pesaci muve bez glave, neka pogledaju levo i desno pa neka predju preko pruge - 'bastice'.

U kraljice Natalije policija treba da bude radikalna i da ne dozvoli nikome parkiranje na kolovozu.
Bolnica za svoja voliza treba da dobije rezervisana parking mesta ako ne mogu da ih parkiraju u dvoristu (ako ga imaju), taksiste treba rasterati ili napraviti taksi stanicu negde u blizini, a ispred ulaza u samu bolnicu ostaviti 20m prostora sa dozvolom zadržavanja do 5 minuta što je dovoljno da majka uđe u automobil sa detetom a porodice neka se malo organizuju.
Pohvale za post: 1
spatiotecte
Expert
Postovi: 9163
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5459
Pohvalio: 1288

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod spatiotecte » Sre Dec 21, 2016 11:21 pm

Igor » 21 Dec 2016 12:37 am napisao:Po cemu je to logicno?


Pa ako se pretvori u pesacku zonu kroz koju prolazi 80% trolejbuskih linija, treba to zameniti adekvatnim prevozom, a najbolja opcija je metro za to.
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 24457
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10711
Pohvalio: 4204

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod direktor » Sre Dec 21, 2016 11:35 pm

Pa moze i tamvaj koji mjenja sve trole i bus 31
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
spatiotecte
Expert
Postovi: 9163
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5459
Pohvalio: 1288

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod spatiotecte » Čet Dec 22, 2016 1:32 pm

moze tramvaj ali bi moralo da se uvede mnogo vise linija tramvaja da zamene sve trole a ne samo liniju broj 1 kao sto su planirali.
Pohvale za post: 1
Kokos
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1243
Pridružio se: Čet Mar 17, 2011 3:19 pm
Lokacija: Galenika
Kontakt:
Pohvaljen: 766
Pohvalio: 1609

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Kokos » Čet Dec 22, 2016 1:38 pm

Tramvaj mora da dopunjuje metro nikako drugacije. Metro do centra dovodi ljude iz udaljenijih krajeva, a tramvaj prevozi ljude koji idu npr od Slavije do Trga republike.
"Najzad, Beograd je najidealnije mesto na svetu da se uhvati autobus za Zemun." - Momo Kapor

https://prugomokoevrope.wordpress.com/
Pohvale za post: 1
Пантограф
Expert
Postovi: 5554
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5992
Pohvalio: 3947

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Пантограф » Čet Dec 22, 2016 1:44 pm

1: Калемегдан - Бањица (преко Теразија)
1а: Каламегдан - Прокоп
4: Калемегдан - Кнежевац
6: Калемегдан - Устаничка (преко Теразија)
8: Калемегдан - Кумодраж


Ако може и 31: Калемегдан - Коњарник, било би добро.

Могућа је и линија за Баново брдо, са скретањем из Ресавске.
Pohvale za post: 3
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1844
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2315
Pohvalio: 3121

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod Karlo del Ponte » Sub Dec 24, 2016 5:17 pm

MarcBg » 20 Dec 2016 10:31 am napisao:http://www.politika.rs/scc/clanak/370385/Sirenje-tramvajske-mreze-ne-ometa-gradnju-metroa

Мој коментар, видећемо да ли ће бити објављен.
Мало подсећање, Тица је био "жут", односно ватрени демократа, пре него што је прелетео "плавима". Он је део групе професора, партијских прелетача, који и сами себе жаргонски називају "друмска банда". Они преко политичких структура, бирократско-коруптивних механизама, саботирају све друге видове саобраћаја. Последично, наша привреда се заснива на најскупљем транспорту, и најјефтинијој радној снази, а увоз ради друмског саобраћаја вишеструко премашује позитиван биланс пољопривреде, као најуспешније у извозу. Поред лепих речи о Тици као стручњаку, немам лепих речи о њему као човеку. Односно, трамвај преко Теразија је много боље решење од свега што сада тамо имамо, представља предуслов успешноси неког будућег метро-а, и има смисао само ако се направе нови краци трамвајске мреже, за Коњарник и Кумодраж.

На другој теми сам аргументовао зашто трамвај, а не тролејбус. Но, како се расправља на разним местима, хајде да поновимо.
1. Најбржа линија на том потезу, 31, у шпицу има просечну брзину 12км/с. Разлог су пре свега аутобуски конвоји на семафорима и прилазима станицама. Са мањим бројем полазака, и дугачким трамвајским возовима предуго задржавање на местима заустављања постаје непотребно.
Искрено, знам како бих пројектовао трамвај 31 за средњу брзину 20км/с, али аутобус или тролејбус не бих знао...
2. Трамвај је најјаче средство урбаног идентитета, и најлакше средство оријентације у Београду, што нису могле да униште саботаже канцеларијске аутомобилске секте, партократија и рођачко запошљавање у ГСП и Дирекцији за јавни превоз, те монопол ЦИП-ирипија на пројекте. Највреднији пословни и трговински садржаји се налазе уз трамвајске пруге, и на тим правцима је највећа потражња за стамбеним простором. Тек са директним трамвајским линијама ка ширем подручју града можемо зауставити декаденцију центра, и вратити му мултифункционалну целину, а не само универзитетско, пензионерско,туристичку, која му је преостала са садашњим лошим саобраћајним решењима.
3. Повратни развој ка периферији, који проистиче из елемента урбаног идентитета. Оно што нема аутобуски превоз, а у далеко мањој мери има тролејбуски.
4. Инвестиције су веће, али су трошкови знатно нижи, са нашим платама око 3 пута нижи трошак по путнику у односу на аутобус. Тролејбус је само око 20% штедљивији од аутобуса. Ту рачунамо и трошкове претовара и пута и возила, које је немогуће контролисати.
5. Са интервалима 6-8 минута на линијама:
- Калемегдан-Ресавска-Баново брдо-Видиковац
- Калемегдан-Војводе Степе-Кумодраж
- Калемегдан-Устаничка-до Живка Давидовића
са дугим трамвајским возовима можемо имати економски оправдан систем давања приоритета трамвају на делу раскрсница. За високофреквентне линије са кратким возилима то не можемо.
6. Унапређена трамвајска мрежа је кључан предуслов успешности инвестирања у метро линију, јер се јако кратка метро мрежа надовезује на мрежу средње високих перформанси.
7. Већи комфор који происходи из мањих трзаја шинских возила, и високог капацитета једне превозне јединице. Већа флексибилност када су у питању осцилације тражње за превозом. Систем који би потенцијално могао бити успешно интегрисан у парк енд рајд.
8. Да би применили ефикасне концепте трамваја између Ветеринарског и Славије и у Пожешкој, потребно је направити такав концепт да на тим коридорима трамвај буде доминантан превоз. Тако, у првој би требао заменити 30, 33 и 39, а у другој би требао преузети велики број путника са 23, 37, 51, 52, 53, 58, 85, 88. Односно, неке од тих линија и да трајно напусте Пожешку. Овако имамо недовршену трамвајску мрежу и све неефикаснији аутобуски систем.
9. Ужи профил за трамваје него за тролејбусе. Знатно безбеднији бициклистички коридори.
Престајем са писањем на форуму, због толерисања етикетирања некога ко нисам ја, које траје већ 4 године, као и цензури на теми "примедбе, похвале, сугестије". Ако неко има неко питање у вези железнице, овога, онога, нека ми се обрати преко приватних порука.
Pohvale za post: 5
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16033
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1843
Pohvalio: 287

Re: Potez Kalemegdan Slavija

Postod vucko » Uto Dec 27, 2016 11:08 pm

Sticajem okolnosti sam na stanici na Terazijama ka centru proveo pola sata u jutranjem špicu. Veoma neprijatno iskustvo, pogotovu kada se vidi koliko je linija 29 opterećena. Svakako su semafori veći deo problema pa se trolejbusi i donekle autobus kreću konvojski.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Pohvale za post: 1

Povratak na “Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: abrines, Google [Bot] i 4 gosta