Šta je novo?

Nadvožnjak na početku Jurija Gagarina

relja

Professional
Učlanjen(a)
13.12.2006.
Poruke
16.501
Pohvaljen
17.539
Juče sam prošao pored gradilišta za novi podvožnjak / raskrsnicu na početku Jurija Gagarina.
Železnički nasip je prilično potkopan, ali vozovi i dalje voze preko njega.
Ovo je fotografija novog stuba koji se nalazi tačno na sredini ulice, pored sadašnjeg metalnog mosta.

Slika006-1.jpg


Meni se čini da ovo mnogo sporo ide...
 
Da, i meni se cini da sve ide jako tromo. Medjutim, mozda je posao ispao komplikovaniji (pogotovo za nase udarnike) a mozda su i malo poklekli i istrosili silnu lovu zbog "herojskih poduhvata" na obilaznici oko BG-a. Mene najvise brine to sto se ovaj projekat vise i ne spominje u javnosti, ali opet mozda je samo pao u drugi plan u medijima
 
Уторак, 18. новембар 2008.
Изградња новог железничког моста у улици Јурија Гагарина
У улици Јурија Гагарина у Новом Београду у току је изградња новог железничког моста због чега је ова деоница већ два месеца затворена за саобраћај. Тренутно се ради на изградњи пет носећих стубова новог моста, а први од њих треба да буде завршен до краја децембра.

– Очекујемо да први стуб, који је уједно и централни и налази се у непосредној близини сада затворене улице, буде завршен до краја године. После тога ће стручњаци Секретаријата за саобраћај проценити да ли је безбедно да тај део улице Јурија Гагарина буде отворен за саобраћај – рекао је Ненад Бајић, представник за медије Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда.

Радове у улици Јурија Гагарина са 710 милиона динара финансира Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда. Посао је започет у августу ове године и треба да се заврши у року од 530 дана, а извођач радова је компанија „Енергопројект нискоградња”.

Реализацијом овог пројекта улица Јурија Гагарина, од раскрснице са Трећим булеваром до иза бензинске пумпе, постаће знатно проходнија и обезбедиће бољу саобраћајну везу са старим делом града.

После изградње новог моста дужине 190 метара, постојећи надвожњак биће уклоњен, а железнички саобраћај према Шиду и Суботици добиће већу пропусну моћ. Улица Јурија Гагарина биће затим проширена за још три саобраћајне траке, са обостраним тротоарима, зеленим површинама и jавном расветом.
1330627_Zeleznicki_most.jpg
извор Беоинфо
линк http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1330623
 
Ненад Бајић":1ufmncta je napisao(la):
Очекујемо да први стуб, који је уједно и централни и налази се у непосредној близини сада затворене улице, буде завршен до краја године.
Pa to je vise od DVA MESECA za JEDAN stub od cca 5 metara !!!!!!!!!! :o
 
Mene nije mrzelo pa sam malo analizirao ovu jučerasnju beoinfo vest što je preneo Relja i uporedio je sa ovom iz istog izvora od 6. avgusta:

Изградња новог железничког моста у улици Јурија Гагарина
У улици Јурија Гагарина у Новом Београду у току су радови на изградњи новог железничког моста и три нове саобраћајне траке, због којих ће деоница испод подвожњака, од петка, 8. августа, бити затворена за сабраћај. Ова измена у саобраћају трајаће у наредна два месеца.

Радове у улици Јурија Гагарина са 710 милиона динара финансира Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда. Извођач радова, компанија „Енергопројект нискоградња”, посао треба да заврши у року од 530 дана.

Реализацијом овог пројекта улица Јурија Гагарина, од раскрснице са Трећим булеваром до иза бензинске пумпе, постаће знатно проходнија и обезбедиће бољу саобраћајну везу са старим делом града.

После изградње новог моста дужине 190 метара, постојећи надвожњак биће уклоњен, а железнички саобраћај према Шиду и Суботици добиће већу пропусну моћ. Улица Јурија Гагарина биће затим проширена за још три саобраћајне траке, са обостраним тротоарима, зеленим површинама и jавном расветом.

У претходних месец дана измештена су два цевовода која су се налазила на траси радова, а током августа и септембра извођач ће градити укупно пет стубовa новог железничког моста. Стубови ће се градити уз постојећи насип, тако да ће железнички саобраћај функционисати без прекида.
Izvor: Beoinfo
Link: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1322983

Dakle, juče su pogrešno saopštili da je ova deonica dva meseca zatvorena za saobraćaj. Za one koje mrzi da računaju od 8. avgusta do 18. novembra je tačno tri meseca i deset dana, nikako nije moglo da se zaokruži na dva meseca. U avgustu su još saopštili da će 2 meseca trajati izmena saobraćaja (dakle do oktobra) a sad se pominje kao rok za puštanje saobraćaja Nova Godina ako stručnjaci procene...
 
vest od 6. avgusta
У претходних месец дана измештена су два цевовода која су се налазила на траси радова, а током августа и септембра извођач ће градити укупно пет стубовa новог железничког моста. Стубови ће се градити уз постојећи насип, тако да ће железнички саобраћај функционисати без прекида.
vest od 18. novembra
У улици Јурија Гагарина у Новом Београду у току је изградња новог железничког моста због чега је ова деоница већ два месеца затворена за саобраћај. Тренутно се ради на изградњи пет носећих стубова новог моста, а први од њих треба да буде завршен до краја децембра.

Очекујемо да први стуб, који је уједно и централни и налази се у непосредној близини сада затворене улице, буде завршен до краја године. После тога ће стручњаци Секретаријата за саобраћај проценити да ли је безбедно да тај део улице Јурија Гагарина буде отворен за саобраћај – рекао је Ненад Бајић, представник за медије Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда.
:laugh:
 
ovo za rokove i stubove je ukratko sublimacija svega što se događa u poslednje vreme. :bash:
 
Da li su ovde rokovi i dalje najbitnija stavka u svemu? Skoro svi nasi rokovi su irealni i ne mogu da verujem da se i dalje svi drze za njih ko za Bibliju!

Evo je vest EP:

POSLOVNE VESTI - ENERGOPROJEKT HOLDING A.D. BEOGRAD
UGOVOREN NOVI POSAO ENERGOPROJEKTA
U SRBIJI VREDAN 7,2 MILIONA EVRA

Energoprojekt Niskogradnja a.d. i Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda J.P.,
zaključili su početkom aprila tekuće godine novi značajan ugovor za "Izvođenje radova na rekonstrukciji
ulice Jurija Gagarina na delu ispod železničke pruge u Novom Beogradu". Vrednost ugovorenog posla
iznosi cca 7,2 miliona evra (602.001.516 dinara bez PDV-a). Rok za realizaciju projekta je novembar
2009 godine.
Izvor: Energoprojekt Holding a.d. Energoprojekt Holding a.d. Informativna služba
 
Rok je deo ugovora, a ugovor povlači i neke obaveze i neku odgovornost. Kao što odgovornost treba da imaju izvođači, isto tako treba da je imaju i gradski službenici, a njihova odgovornost je da zastupaju interese nas građana.

Alternativa je: "ma koj' bre zakon?" i "ma koj' bre ugovor?". Ili grešim?

Ključno pitanje je zašto se mrljavi sa ovim radovima, zašto je ugovoreno da radovi traju 15 meseci, zašto se ne prati dinamika koja je najavljena na početku radova....i zašto treba toliko vremena da se podigne JEDAN stub?

ps: hvala moderatorima što su mi ispravili naslov topica
 
Nisam gradjevinac pa ne mogu da odgovorim na pitanje, ali evo, ako ima nekog ko se razume, nek objasni zasto je potrebno toliko vremena za JEDAN stub i koje komplikacije mogu da nastanu pri izgradnji.

Evo, neko moje razmisljanje / nagadjanje je da, posto je Novi Beogard gradjen na mocvarnom tlu i posto se voda nalazi mal te ne cim malo zagrabis zemlju (pesak), da je u toku radova otkriveno da temelj stuba mora da bude mnogo dublji i veci nego sto je to potrebno u normalnim uslovima. U tom slucaju dolazi do prepravke projekta, prosirivanja ugovora o nabavci materijala itd.

A pitanje mozemo da postavimo i BeoLandu, mozda oni imaju dobro objasnjenje.
 
Ja sam masinac, nisam gradjevinac, nisam strucan da sudim o vremenu potrebnom za izvodjenje gradjevinskih radova....mogu samo da uporedjujem sa vremenom koje je trebalo da se završi neka druga gradjevina ovih "razmera" (u Nemačkoj, Koreji, Japanu...Hrvatskoj :D )
Ali - ovo je samo jedan "mali" stub, nije valjda da im treba da podignu jedan stub koliko nekom privatniku treba da izadje iz zemlje kada podiže zdradu od 8-10 spratova na istom takvom tlu? Drugo - ovaj most se podiže na mestu gde već postoji jos jedan most na stubovima - znači nema nekih iznenadjenja kada je nosivost tla u pitanju, a u svakom slučaju su morali da budu upoznati i sa temeljima tog drugog mosta, jer se kopa na samo nekoliko metara od njega.
Nenade, nemoj pogresno da me shavtiš, ne polemišem sa tobom... ali - prvo im treba citavih 15 meseci, a rade ga tempom kao Korzikanci rimski put....
 
Pa, diskutujemo, za to sluzi forum :) Ne znam sta moze da bude u pitanju, ali kao sto rekoh, mozemo lepo da im pisemo ili ih pozovi pa da vidimo o cemu se radi.
 
Nenad":1lg8kqcv je napisao(la):
Ne znam sta moze da bude u pitanju, ali kao sto rekoh, mozemo lepo da im pisemo ili ih pozovi pa da vidimo o cemu se radi.
Trudim se da zaobilazim našu državnu administraciju u širokom luku, neka hvala.
 
Да ли неко зна да ли постоји план намене овог надвожњака/подвожњака :) после изградње ,,Прокопа" и пресељења главне ж. станице и какав је?
 
Sve zavisi od buduce uloge Glavne Z. st. I dalje je aktuelna varijanta da ce tuda prolaziti neki sinski sistem (BeoVoz ili metro, lrt, sta li evc), a posto je ovaj most jedina veza (ili najkraca) severa i GZS onda je odgovor jasan - most, zajedno sa starim zeleznickim ce se i dalje koristiti kao i sada.
 
nadvožnjak, prvi stub završen
img0006qt1.jpg



pogled sa druge strane, da li su ovde i dalje u planu sportski objekti?
img0009rl3.jpg

img0010ff2.jpg


u trenutku dok sam slikao, na prvoj slici, preko ovoga što rade je prešao beovoz
img0011jc8.jpg

img0012tg5.jpg

img0013nk0.jpg
 
Jel se to meni cini ili ce da se pusti saobracaj?
 
Ne čini ti se :)
Vozači od danas ponovo mogu da koriste prolaz ispod železničkog nadvožnjaka u Ulici Jurija Gagarina u Novom Beogradu. Ovaj frekventni saobraćajni pravac ka „Gazeli“ i novobeogradskim blokovima bio je zatvoren od avgusta, radi izgradnje novog železničkog mosta i proširenja bulevara na šest traka.

U ovoj fazi radova izgrađen je stub broj dva, koji se nalazi neposredno uz saobraćajnicu, a na preostala četiri stuba novog železničkog mosta u toku je pobijanje šipova i armiranje. Izmeštena su i dva cevovoda sa trase radova, kao i svi elektro kablovi, a postojeći nasip obezbeđen je radi nesmetanog odvijanja železničkog saobraćaja. Ovakvo neometano odvijanje železničkog saobraćaja jedan je od osnovnih razloga za etapnu gradnju, s obzirom da se kontaktna mreža ne može prekidati u dužim vremenskim periodima.

Posle izgradnje novog mosta dužine 190 metara, postojeći nadvožnjak biće uklonjen, a železnički saobraćaj prema Šidu i Subotici dobiće veću propusnu moć. U Ulici Jurija Gagarina, od raskrsnice sa Trećim bulevarom do iza postojeće benzinske pumpe, biće zatim postavljena kompletna infrastruktura, a kolovoz će biti proširen za još tri saobraćajne trake, sa obostranim trotoarima, zelenim površinama i javnom rasvetom. Sve ovo će doprineti bržem i sigurnijem odvijanju saobraćaja, a uklanjanje postojećeg nasipa i vizuelno će povezati ovaj deo Novog Beograda.

Ukupna vrednost radova je 710 miliona dinara, a posao bi trebalo da bude završen do kraja sledeće godine.
Link: http://www.novibeograd.rs/?jez=&v=3928&p=51


Video animacija budućeg izgleda ulice:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=uAC9Q6cYaw8[/video]
 
Kakva grozna raskrsnica. Kružni tokovi ostaju misaona imenica :bash:
 
Ljudi, je li ovo neka zezancija? Na prikazanoj animaciji nema mosta ka novom zeleznickom i Prokopu, niti ovaj postojeci ima taj famozni centralni stub. Je li ova animacija plod necije dosade, ili zvanicni prikaz?
 
Da li se meni to samo cini ili je € 8-9 miliona malo mnogo za taj projekat? :/
 
Vocar":2xj2nt5l je napisao(la):
Ljudi, je li ovo neka zezancija? Na prikazanoj animaciji nema mosta ka novom zeleznickom i Prokopu, niti ovaj postojeci ima taj famozni centralni stub. Je li ova animacija plod necije dosade, ili zvanicni prikaz?
Očigledno ovo prvo.

Inače, slažem se da kružni tok ima više smisla.

Nije mi jsano, ako su već krenuli u toliki posao, zašto nisu onda išli na varijantu da bude novi most bude još malo duži a da se Milentija Popovića produži pravo od semafora sa III bulevarom, prodje ispod novog mosta i tako spoji sa J. Gagarina, umesto da se i dalje skreće u onaj krak levo?
 
Pa, to nije baš toliko "malo". Tu bi verovatno bilo jednostavnvije prokopati tunel ili tome slično, a i ovde se pravi most samo za jedan kolosek, ili ako se proširuje na dva onda na dosta malom delu, a za povezivanje M.P. sa J. Gagarina bi morala i druga pruga da se podiže, ka Prokopu, a tu negde se nalazi i početak mosta železničkog, pittanje je koliko bi to bilo efikasno. Uostalom, tu će da dođe i podnožje novog mosta kod buvljaka, pa bi se opet pravila "mala Gazela".

Za nekog ko propagira štednju, mnogo se nešto rasipaš, Relja.. :p


Inače, za kružni tok se slažem, skroz mi nije jasno.. Mada, ovako ima prednost da pravac ka Gazeli uvek može da bude prohodan, kao i sada, ko bi ga znao, ionako je ova animacija plod mašte.. :)

edit: http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=44.804311,20.427049&spn=0.003532,0.009656&t=h&z=17
 
Vrh