Stranica 1 od 43

Poslato: Ned Apr 19, 2009 1:36 pm
od HoRuS
Da li neko zna šta se dešava sa nastavkom izgradnje Mirijevskog bulevara ?

Poslato: Ned Sep 12, 2010 1:47 pm
od nikola32
Deo intervjua sa A.Bijelićem iz Blica 11.09.

VLADA SRBIJE POMAŽE GRAD SA OKO ČETIRI MILIJARDE DINARA
Završetak mosta najveći projekat

....

Među projekte koji će biti finansirani uz podršku republičkih vlasti uvršteni su i socijalni stanovi, rekonstrukcija pojedinih škola, izgradnja kanalizacionih sistema u Surčinu i na Paliluli, kao i Mirijevski bulevar koji je jedna od važnih saobraćajnica u prestonici.

- Njegovom izgradnjom rasteretiće se trenutno preopterećeni Partizanski put, koji je veza Mirijeva preko Karaburme sa Bogoslovijom i centrom grada. Izgradnja ove saobraćajnice podrazumeva i radove na kompletnoj infrastrukturi - objašnjava Bijelić.

....

izvor: Blic online
link: http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/206695/Zavrsetak-mosta--najveci-projekat

Poslato: Ned Sep 12, 2010 3:37 pm
od azbuki
Moze neki plan/mapa? Za nas neupucene.

Hoce li biti mnogo rusenja?

Poslato: Ned Sep 12, 2010 5:38 pm
od Arnorian
Ne razumem kako mogu sada da tu ulicu zovu bulevarom kada ima samo dve trake. Trake koje sluze kao parking ne bi trebale da se racunaju. Ako budu produzavali ima manje od kilometra do ulice Vitezova Karadjordjeve zvezde.

Poslato: Ned Sep 12, 2010 5:44 pm
od vucko
Trebaju da produze,bese neko rece 700 metara da je u pitanju.Tu treba proci smt koji ide u jednom pravcu na most preko ada huje a drugi krak na jug do autoputa.Dakle imace minimum 2+2 trake a to parkiranje ce izbaciti kada jednog lepog dana pred izbore produze Bulevar...

Poslato: Ned Sep 12, 2010 5:58 pm
od nikola32
Odprilike:


Slika


Slika

Poslato: Pon Sep 13, 2010 11:52 am
od direktor
Po nekom planu u MBU trebalo je da budu dvije trake po smijeru i bastica u sredini za tramvaj u nekoj dalekoj buducnosti :kafa:

Poslato: Pon Sep 13, 2010 12:14 pm
od vucko
Slazem se.Mislim da je totalna glupost sto je jedini izlaz Mirijeva na Bulevar Revolucije preko mite ruzica,trebali bi negde gore kod ustanicke da naprave jos jedan

Poslato: Pon Sep 13, 2010 2:25 pm
od Arnorian
vucko napisao:Trebaju da produze,bese neko rece 700 metara da je u pitanju.Tu treba proci smt koji ide u jednom pravcu na most preko ada huje a drugi krak na jug do autoputa.Dakle imace minimum 2+2 trake a to parkiranje ce izbaciti kada jednog lepog dana pred izbore produze Bulevar...

Mirijevski "bulevar" nije deo SMT, ona je ide istocno od Mirijeva, na slici oznaceno zelenom, a petlje magentom. Sadasnji putanja M. bul. zutom, a produzetak crvenom. U delu od petlje sa autoputem Bg-Nis ka severu trasa je planirana kao autoput.
Slika

Poslato: Pon Sep 13, 2010 2:37 pm
od vucko
Hvala na pojasnjenjuja pobrkah.

Poslato: Pon Sep 13, 2010 9:51 pm
od HoRuS
A, jel neko zna da li će biti isključenja sa bulevara ka Šejkinoj ulici? Koliko sam upoznat, na celoj novoj deonici od 950 metara neće biti isključenja, a to mi uopšte nije logično...

Poslato: Pon Sep 13, 2010 9:54 pm
od vucko
Na sajtu http://urbanizam.zvezdara.com/planovi.htm imas planove za mirijevo u ocajnom kvalitetu,ali mozes videti da li ce biti,preporucujem ti da ih gledas u google earth,ako neces skini ih u formatu slika jer se bolje vide detalji

Poslato: Uto Sep 14, 2010 8:53 pm
od HoRuS
Hvala puno. Pozz

Poslato: Sre Sep 15, 2010 2:12 pm
od Мирко
Да ли се варам, или је било предвиђено да М. булеваром иде трамвај (од Богословије, па преко Вишњичке, где је и остављено оно огромно острво у средини). Мислим да би то било добро.

Poslato: Sre Sep 15, 2010 3:10 pm
od stf
Mislim da je to nekada davno i planirano.

Poslato: Sre Sep 15, 2010 3:14 pm
od medjutim
Ako se iole sredi strana preko potoka, bio bi više nego koristan. Ako je već frka graditi metro po Karaburmi zbog klizišta, ovo bi bila solidna alternativa..

Poslato: Sre Sep 15, 2010 4:14 pm
od markobg
Мирко napisao:Да ли се варам, или је било предвиђено да М. булеваром иде трамвај (од Богословије, па преко Вишњичке, где је и остављено оно огромно острво у средини). Мислим да би то било добро.

Zapravo, krajem 1980-tih je bilo predviđeno da tramvaj ide Višnjičkom do Rospi ćuprije, dakle da okretnica bude na samom počektu Slanačkog puta. Zato je toliko ostrvo i izgrađeno sve do tamo. Ako obratite pažnju, čak je na ostrvu ostavljeno i dovoljno mesta za stanice. Međutim došle su 90-te pa projekat nije realizovan. Da su kojim slučajem ti nemili događaji kasnili jedno godinu-dve tramvaj bi sigurno tuda prošao.

Tramvaj u Mirijevskom bulevaru nije bio u tadašnjim srednjoročnim planovima ali u je u dugoročnim trasa svakako ostavljena.

Poslato: Sre Sep 15, 2010 4:29 pm
od HoRuS
Stvarno sam se iznenadio kad sam pročitao , mislim u Generalnom urbanističkom planu do 2021 (možda je neki drugi dokument, ali ozbiljan, svakako), da se u Mirijevskom bulevaru predviđa postavljanje šina... S' obzirom na postojeću širini ovog bulevara mislim da to neće biti ostvarivo, bez proširenja istog, a svi znamo koliko to košta i koliko je realno... Pa , 30 godina nije bilo dovoljno da se dogradi samo 950m ...

Poslato: Sre Sep 15, 2010 4:29 pm
od Мирко
Лепо би послужио као напојни систем за градску железницу (сада код Вука, а у будућности и код Роспи ћуприје), а и за метро, код Вука (кад га буде).

Poslato: Sre Sep 15, 2010 5:25 pm
od vucko
HoRuS napisao:Stvarno sam se iznenadio kad sam procitao , mislim u Generalnom urbanistickom planu dom 2021(mozda je neki drugi dokument, ali ozbiljan, svakako), da se u Mirijevskom bulevaru predvidja postavljanje sina... S' obzirom na postojecu sirini ovog bulevara mislim da to nece biti ostvarivo, bez prosirenja istog, a svi znamo koliko to kosta i koliko je realno... Pa , 30 godina nije bilo dovoljno da se dogradi samo 950m ... Nazalost.

Realno je da ce se prosiriti bulevar i zavrsiti taj deo jer je novac odobren.Dok tramvaj ceka neka bolja vremena kada vec bude bio krkljanac...

Poslato: Sre Sep 15, 2010 5:45 pm
od HoRuS
Zvao sam danas Direkciju za izgradnju i rekli su mi da projekat M. bulevara obuhvata samo dogradnju :(

Poslato: Sre Sep 15, 2010 10:31 pm
od Veliki Vracar
Zna li se tačna trasa produženja bulevara? Ako je to ovo što je neko nacrtao pored potoka i VII gimnazije do ulice Vitezova Karađorđeve zvezde onda je bilo kakvo proširivanje nepotrebno jer će biti priključen na običnu dvosmernu ulicu širine 6m i to pod pravim uglom i tu mu je kraj. Pametnije je da ide ukoso do priključka na Matice srpske ili još višlje na ulicu Koste Nađa ali tu je problem što je u starom Mirijevu zidao ko je gde stigao pa je teško provući iole širu saobraćajnicu...
Trasa tramvajem iz Mirijeva pa naokolo preko Ade Huje do Bogoslovije je Mirijevcima bez veze jer bi za 20 min prelazili rastojanje za koje im sada treba 10min. 27-icom ispod Zvezdarske šume... :/

Poslato: Sre Sep 15, 2010 11:13 pm
od Glas prirode
Da ali ako bi se ta tramvajska trasa povezala sa bulevarom, onda to izgleda povoljnije, mada mislim da treba traziti resenja nezavisnih sinskih sistema pre nego tramvaja, posebno sto ta trasa pored Ade Huje daje mogucnost i resenja iznad povrsine koje bi svakako bilo jeftinije.

Poslato: Čet Sep 16, 2010 12:09 am
od Wile E. Coyote
Бојим се да је трамвај ка Миријеву неизводљив због брдовитог терена. Мислим, могућ је, а да ли је и практичан, то је већ питање.

Poslato: Čet Sep 16, 2010 2:15 am
od nikola32
Veliki Vracar napisao:Zna li se tačna trasa produženja bulevara? Ako je to ovo što je neko nacrtao pored potoka i VII gimnazije do ulice Vitezova Karađorđeve zvezde onda je bilo kakvo proširivanje nepotrebno jer će biti priključen na običnu dvosmernu ulicu širine 6m i to pod pravim uglom i tu mu je kraj. Pametnije je da ide ukoso do priključka na Matice srpske ili još višlje na ulicu Koste Nađa ali tu je problem što je u starom Mirijevu zidao ko je gde stigao pa je teško provući iole širu saobraćajnicu...

Ovo je regulacioni plan. I on se loše vidi, ali može da se razazna. Ne nastavlja se plan jedan na drugi, sami spajajte ;)


Slika


Slika