Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569184#p569184:1s1h4w0f je napisao(la):
JohnnyLee » 22 Sep 2018 06:36 pm[/url]":1s1h4w0f]ја бих све вагоне обојио у канаринац шему (жуто-наранџасто), а не депресивну сиву

Послато са Nokia 7 plus уз помоћ Тапатока

BIG_0005374194.jpg

6j3b6b.jpg



Da se podsetimo starih vremena i ove kolor seme, narandzaste i kanarinac.
 
Posle nekoliko dana ispitivanja i probnih vožnji zvanično je puštena u saobraćaj 20.09. 2018.
Boravak u njoj je zaista prijatan, ''PULMAN'' sedišta su dobra i ništa ne zaostaju za onima u
Štadler garnturama. Stakla su zatamnjena i ne bih imao ništa protiv da se u njoj vozim
od Pančeva do Novog Sada ili do Mladenovca na primer. :)


Pogledajte prilog 1

 
Rile jel u svim ovaj tip sjedista ili ima jos jedan
Dobro izgleda
 
Samo kada bi ugradili još i displeje unutra i spolju kao da je to neka velika cifra.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569190#p569190:132jgdwg je napisao(la):
spatiotecte » 22 Сеп 2018, 20:07[/url]":132jgdwg]
BIG_0005374194.jpg

6j3b6b.jpg

е то! то је по мени идеална колор шема за вагоне
 
"Polaganje koloseka između Stare Pazove i Inđije primaklo se nadvožnjaku državnog puta IIa reda.
Pogledajte prilog 1"
izvor.FCB stranica Pruge i Vozovi Vojvodine
 
Ukidaju voz za Solun jer je "ekonomski neisplativ".
Zašto ne ukinu onda kompletan putnički saobraćaj?
 
Vjerovatno su grci digli cijene ili nesto kao hrv svojevremeno
 
"Почело је уклањање шина (али не и прагова) на новобеоградској страни моста.
"
izvor.Gagijeva zeleznica
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569292#p569292:34gqfbdh je napisao(la):
direktor » Ned Sep 23, 2018 8:49 am[/url]":34gqfbdh]Vjerovatno su grci digli cijene ili nesto kao hrv svojevremeno

Voz je i do sad išao do Gevgelije a samo leti je postojala autobuska veza u organizacije grčke železnice Gevgelija-Solun.
To znači da ga ni Srbija voz više neće. Sad će i jug Srbije ostati bez železničke veze s Beogradom. Jad i čemer!
 
Voz do Soluna ili južnije prosto ne može biti neisplativ, može biti jedino da su uništili železnicu i da je zbog toga neodrživ, ali poštena linija Beograd-Solun će uvek biti isplativa.
 
Može jedino ako Srbi shvate Leptokariju kao novo Sutomore i taj voz bude stajao u njoj jerje stanica najnižeg ranga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569446#p569446:3l134ax7 je napisao(la):
direktor » Ned Sep 23, 2018 8:35 pm[/url]":3l134ax7]Grci su zbog radova organizovali buseve valjda

Bus ide jer im je jeftinije da vozi bus nego lokomotiva. I umesto dnevnog voza Solun-Sofija vozi bus na jednom delu.
 
Koliko znam to je jedina međunarodna linija u Makedoniji, a nema ih mnogo više ni Grčka, mislim da Grci imaju 2-3 međunarodne linije. Bilo bi dobro da se barem održi linija Beograd-Skoplje, i zbog Makedonije i zbog južne Srbije-da imaju direktnu vezu sa Beogradom, iako sama Srbija ne gubi mnogo ako se ukine jel ima daleko bolji geografski položaj od svih jugoistočnih komšija, gube Grci, a najviše Makedonija budući da neće imati niti jednu međunarodnu liniju. Za sada međunarodne linije nema BiH, Albanija, a izgleda i Makedonija, ne bi me čudilo ni da Grčka uskoro ostane bez međ. linija. :violina:
 
Ma grcka nikad nije bila neka velesila u zeleznickom svetu iako je mnogo bogatija drzava od nas.
 
I to je jedna od većih misterija zašto je to tako. Pre Olimpijade 2004 su im pruge bile u gorem stanju pd naših
 
Nemaju oni nešto ni izgrađenih pruga, vrlo malo ustvari, vjerovatno zato što se dobar dio Grčke sastoji od ostrva, a ostatak je prilično brdovit i nezgodan za gradnju pruga.
 
Železnica u Grčkoj je još devedesetih bila u kamenom dobu u poređenju sa našom (glavna pruga Solun - Atina: jedan kolosek, bez svetslosnih signala, neelektrifikovana...). A onda su dobili ogromne pare od Evrope i napredovali, značajno.

Inače je Grčka u 19. veku bankrotirala upravo zbog gradnje železnica.

I sada imaju jedan gigantski projekat, procenjen na više od 10 milijardi evra, a to je pruga do Jonskog mora (Igumenice). Sve će to Brisel da napravi...
 
A joj. Neće valjda još i to da prave. I na prugama koje su do sad napravili ima vrlo malo saobraćaja!
S pruge Atina-Solun je pokradeno sve što je moglo nekako da se odnese. Kad sam prošao tuda
pre 3 godine ništa nije radilo, ni skretnice ni signali.
 
To se sve radi iz odbrambenih razloga. Zašto je Egnatia Odos prav kao strela gde su najviše planine, a iskorišćenost jako niska? Od putarine nikad neće povratiti ni polovine uloženog u taj put. A železnica je u strateškom pogledu možda još važnija.
 
Пукла осовина на 461 у Пријепољу. када немаш куку, добра је и цокла
9ca7e6b081bd9fc5b4e163f48cbc00fc.jpg
172c09cd0d913b213081305ea1096343.jpg


Послато са Nokia 7 plus уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569461#p569461:1nu8gmu4 je napisao(la):
Dusko » Нед Сеп 23, 2018 10:09 pm[/url]":1nu8gmu4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569446#p569446:1nu8gmu4 je napisao(la):
direktor » Ned Sep 23, 2018 8:35 pm[/url]":1nu8gmu4]Grci su zbog radova organizovali buseve valjda

Bus ide jer im je jeftinije da vozi bus nego lokomotiva. I umesto dnevnog voza Solun-Sofija vozi bus na jednom delu.

Taj bus je krenuo ja mislim pre 2 godine zbog migranata. Valjda je problematična granična kontrola i zato je ukinut voz. Tako su mi rekli na nekoj železničkoj stranici na fejsu.
 
tragac":3kp5l81v je napisao(la):
I to je jedna od većih misterija zašto je to tako. Pre Olimpijade 2004 su im pruge bile u gorem stanju pd naših
U pitanju je kulturno uslovljeni prezir prema javnom prevozu i opštem dobru generalno.
 
Vrh