Modernizacija železnice
Moderator: Igor
-
Dusko
-
- Beginner
- Postovi: 97
- Pridružio se: Sub Nov 04, 2017 12:51 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 103
Pohvalio: 862
Pohvalio: 862
Re: Modernizacija železnice
Jesam ja jednom. Običan, ništa posebno što bi ga
razlikovalo od drugih novih vozova današnjice.
razlikovalo od drugih novih vozova današnjice.
Pohvale za post: 1
-
Vlad000
- Beginner
- Postovi: 95
- Pridružio se: Pet Okt 12, 2012 4:09 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 131
Pohvalio: 119
Pohvalio: 119
Pohvale za post: 2
-
mvbg1
- Higher intermediate
- Postovi: 1606
- Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 3130
Pohvalio: 2637
Pohvalio: 2637
Re: Modernizacija železnice
Student » 08 Apr 2021 05:02 pm napisao:Ovu kombinaciju boja kao da je neko iz Srbija Voza radio (ovo je samo ilustracija):
Izvor: https://railcolornews.com/2021/04/08/rs ... rbia-fast/
Opaa railcolor izbacio photoshop mogućeg bojanja sa "njuškom" koja nije ni od flirta 1 ni od flirta 3.
Čelo upravljačnice kao na Slovenačkim 510/515
Da li to oni znaju nešto što mi ne znamo?
Pohvale za post: 4
-
Boki123
-
- Intermediate
- Postovi: 332
- Pridružio se: Sub Feb 16, 2019 5:33 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 329
Pohvalio: 102
Pohvalio: 102
Re: Modernizacija železnice
Vozio sam se i ja, i u S-Bahn varijanti i malo komfornijoj daljinskoj varijanti, vozovi su odlični, ne ističu se ali su onakvi kakve očekujemo u 21.veku. Svakako veliki skok napred za naše železnice.
Pohvale za post: 1
-
Pendolino
- Higher intermediate
- Postovi: 1014
- Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 1184
Pohvalio: 656
Pohvalio: 656
Re: Modernizacija železnice
štadler ka-i-es-es

Pohvale za post: 1
-
mvbg1
- Higher intermediate
- Postovi: 1606
- Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 3130
Pohvalio: 2637
Pohvalio: 2637
Re: Modernizacija železnice
Pa on je šou.




-
=nikola=
-
- Intermediate
- Postovi: 181
- Pridružio se: Čet Jul 28, 2016 2:31 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 214
Pohvalio: 196
Pohvalio: 196
Re: Modernizacija železnice
Porez na dodatNu vrednost 

-
Siniša
- Higher intermediate
- Postovi: 1701
- Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 1005
Pohvalio: 1772
Pohvalio: 1772
Re: Modernizacija železnice
Meni nije loša kolor šema za Bernski S-bahn, samo što se ovde radi o KISS 160.


Pohvale za post: 1
-
WLABmz
- Higher intermediate
- Postovi: 1821
- Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 3232
Pohvalio: 174
Pohvalio: 174
Pohvale za post: 6
-
Bulbulderac17
- Advanced
- Postovi: 2364
- Pridružio se: Ned Jan 04, 2015 8:10 pm
- Lokacija: Zvezdara
- Kontakt:
Pohvaljen: 6792
Pohvalio: 159
Pohvalio: 159
Re: Modernizacija železnice
Čim se odmah pravdaju ( "sve je urađeno po propisima i tenderskoj proceduri") znamo da su krivi...
Ovaj tender je bukvalno pisao isti onaj kao za Keep Light..."Levoruki Deda Mraz sa kariranim džakom visine 314,45cm sa 3783 svetlećih lampica u RGB 3456 boji na svetlećoj palmi iskrivljenoj pod 86 stepeni. Rok isporuke: Juče"
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ovaj tender je bukvalno pisao isti onaj kao za Keep Light..."Levoruki Deda Mraz sa kariranim džakom visine 314,45cm sa 3783 svetlećih lampica u RGB 3456 boji na svetlećoj palmi iskrivljenoj pod 86 stepeni. Rok isporuke: Juče"
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pohvale za post: 6
-
orjen
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1258
- Pridružio se: Ned Sep 20, 2009 7:09 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2315
Pohvalio: 498
Pohvalio: 498
Re: Modernizacija železnice
da bude i neke pohvale, DB je jako paziljivo izabrala Kiss 200 za IC-2 2020, bilo je medijske kritike za prethodnika koji nije bio IC kategorija, tako da, je Kiss 200 najvisa kategorija voza i odgovara ceni 1000 dinara. Sad ova color-sema DB je jednostavna i dinamicna, neka rade na dizajnu.


-
Rile
-
- Intermediate
- Postovi: 301
- Pridružio se: Čet Jun 16, 2011 8:10 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 771
Pohvalio: 183
Pohvalio: 183
Re: Modernizacija železnice
Dok se ovi Kiss-ovi i ostale eUropske kanturine
šepure po internetu
dotle se zmajevi u obliku naše realnosti remontuju.
Ova je pre neki dan došla iz Smedereva, iz fabrike Želvoz, i uskoro će u saobraćaj.

dotle se zmajevi u obliku naše realnosti remontuju.
Ova je pre neki dan došla iz Smedereva, iz fabrike Želvoz, i uskoro će u saobraćaj.
Pohvale za post: 14
-
Пантограф
- Expert
- Postovi: 9482
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 16351
Pohvalio: 10480
Pohvalio: 10480
Re: Modernizacija železnice
Имам утисак да их сад стварно одлично удесе. Пре неко вече сам се возио од Карађорђевог до НБ БГ:возом, ко да је из апотеке изашао, бољи него кад је био нов. Орасположило ме стање воза, а нисам имао угодан дан.
Не ширите панику, дефетизам и безнађе!
Pohvale za post: 2
-
JohnnyLee
- Professional
- Postovi: 10626
- Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
- Lokacija: Јерковић
- Kontakt:
Pohvaljen: 6433
Pohvalio: 9503
Pohvalio: 9503
Re: Modernizacija železnice
да смо узели већу количину, сигурно би добили 5 комада за исту цену. ако узмемо да је један Вестбанов шестоделни коштао 20 милиона, дакле да је један модул 3.3 милиона. тако да би нас коштао 13.3 милиона, дакле могли би сигурно да испреговарамо 5 комада. да имамо некога ко зна то да ради. да не говорим колико је бесмислено куповати само 3 воза
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 2
-
Biciklistkinja
- Higher intermediate
- Postovi: 1527
- Pridružio se: Sre Jul 23, 2014 1:12 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2083
Pohvalio: 804
Pohvalio: 804
Re: Modernizacija železnice
Vrhunac srpske estetike dvadesetprvog veka je farbanje voza u nacionalnu zastavu, šta je sledeće, da svaka kanta i svaka bandera budu ofarbane u nacionalnu zastavu pa da živimo u jednoj velikoj zastavi?
Inače neviđena je sramota što posle toliko godina i godina na remontovane RVR-ove ne ugrađuju makar 3 displeja sa brojem linije. Ovako uđeš u voz pa gde te odvede odvede te a ljudima se to jako često dešava.
Inače neviđena je sramota što posle toliko godina i godina na remontovane RVR-ove ne ugrađuju makar 3 displeja sa brojem linije. Ovako uđeš u voz pa gde te odvede odvede te a ljudima se to jako često dešava.
I pe*** su sa vama. I nisam jedini pe*** ovde.
Pohvale za post: 9
-
WLABmz
- Higher intermediate
- Postovi: 1821
- Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 3232
Pohvalio: 174
Pohvalio: 174
Re: Modernizacija železnice
JohnnyLee » Pet Apr 09, 2021 9:34 am napisao:
да смо узели већу количину, сигурно би добили 5 комада за исту цену. ако узмемо да је један Вестбанов шестоделни коштао 20 милиона, дакле да је један модул 3.3 милиона. тако да би нас коштао 13.3 милиона, дакле могли би сигурно да испреговарамо 5 комада. да имамо некога ко зна то да ради. да не говорим колико је бесмислено куповати само 3 воза
To što si napisao nema blage veze sa realnošću. Prethodna narudžbina Westbahna je bila 180 miliona evra za 9 kom. četvorodelnih i 1 kom. šestodelne. Dakle, ako je šestodelna 20 miliona evra, onda su četvorodelne oko 17,8 miliona evra.



-
orjen
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1258
- Pridružio se: Ned Sep 20, 2009 7:09 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2315
Pohvalio: 498
Pohvalio: 498
Re: Modernizacija železnice
E, onda smo ih debelo odrali.
-
JohnnyLee
- Professional
- Postovi: 10626
- Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
- Lokacija: Јерковић
- Kontakt:
Pohvaljen: 6433
Pohvalio: 9503
Pohvalio: 9503
Re: Modernizacija železnice
WLABmz » 09 Апр 2021, 10:03 napisao:To što si napisao nema blage veze sa realnošću. Prethodna narudžbina Westbahna je bila 180 miliona evra za 9 kom. četvorodelnih i 1 kom. šestodelne. Dakle, ako je šestodelna 20 miliona evra, onda su četvorodelne oko 17,8 miliona evra.
што је опет мање него сада што смо платили. једноставно, послом су се бавили и*****
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
-
bit
-
- Beginner
- Postovi: 71
- Pridružio se: Ned Dec 08, 2019 11:33 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 95
Pohvalio: 0
Pohvalio: 0
Re: Modernizacija železnice
Biciklistkinja » Pet Apr 09, 2021 9:01 am napisao:Vrhunac srpske estetike dvadesetprvog veka je farbanje voza u nacionalnu zastavu, šta je sledeće, da svaka kanta i svaka bandera budu ofarbane u nacionalnu zastavu pa da živimo u jednoj velikoj zastavi?
Samo im ti daj ideje .....

Pohvale za post: 1
-
Пантограф
- Expert
- Postovi: 9482
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 16351
Pohvalio: 10480
Pohvalio: 10480
Re: Modernizacija železnice
Biciklistkinja » 09 Apr 2021 09:01 am napisao:Inače neviđena je sramota što posle toliko godina i godina na remontovane RVR-ove ne ugrađuju makar 3 displeja sa brojem linije. Ovako uđeš u voz pa gde te odvede odvede te a ljudima se to jako često dešava.
Јес вала. И ону најављивачицу што чита са разгласа на који "колосијек" долази воз требало би одмијенити.
Не ширите панику, дефетизам и безнађе!
Pohvale za post: 2
-
Student
-
- Beginner
- Postovi: 92
- Pridružio se: Pon Nov 25, 2019 9:45 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 169
Pohvalio: 148
Pohvalio: 148
Re: Modernizacija železnice
Tenderom je bilo predviđeno da ova garnitura i garnitura 412/416-061/085 dobiju info displeje za obaveštavanje putnika.
-
WLABmz
- Higher intermediate
- Postovi: 1821
- Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 3232
Pohvalio: 174
Pohvalio: 174
Re: Modernizacija železnice
JohnnyLee » Pet Apr 09, 2021 10:23 am napisao:WLABmz » 09 Апр 2021, 10:03 napisao:To što si napisao nema blage veze sa realnošću. Prethodna narudžbina Westbahna je bila 180 miliona evra za 9 kom. četvorodelnih i 1 kom. šestodelne. Dakle, ako je šestodelna 20 miliona evra, onda su četvorodelne oko 17,8 miliona evra.
што је опет мање него сада што смо платили. једноставно, послом су се бавили и*****
Pa skuplji su jer ih je 3 samo. Ako na 3 komada košta 20 miliona po komadu, a na 9 komada košta 18 milion po komadu, dalo bi se pretpostaviti da na 6 komada košta 19 miliona po komadu. Nama ni u snu neće trebati više od 3 komada za BG-NS-SU, tako da ne vidim što su i*****...Tvoja tvrdnja da bi koštali 13 miliona da je nabavljeno više je obična neinformisana budalaština.
Na stranu to, i dalje smatram da je bilo bolje nabaviti Vectrone i putničke vagone, ali ako su se već odlučili za ovu varijantu, ona je bila informisana.



Pohvale za post: 1
-
wexy
- Intermediate
- Postovi: 477
- Pridružio se: Sub Jan 06, 2007 7:16 pm
- Lokacija: Belgrade, SERBIA
- Kontakt:
Pohvaljen: 1204
Pohvalio: 3708
Pohvalio: 3708
Re: Modernizacija železnice
Meni je i dalje neverovatno da nisu napravili neki krsten brending za zeleznicu..
Pohvale za post: 4
-
sergio-m
- Intermediate
- Postovi: 383
- Pridružio se: Uto Jan 30, 2018 10:42 pm
- Lokacija: Monaco di Baviera
- Kontakt:
Pohvaljen: 858
Pohvalio: 1803
Pohvalio: 1803
Re: Modernizacija železnice
JZ je keva dizajn za ono sto imamo danas...ovaj CB logo ko za neku fabriku grejaca za bojlere! cevka tople cevka ladne vode i grejac 

Pohvale za post: 7
-
Smederevac
- Beginner
- Postovi: 98
- Pridružio se: Ned Dec 18, 2016 7:40 pm
- Lokacija: Smederevo/Beograd
- Kontakt:
Pohvaljen: 220
Pohvalio: 33
Pohvalio: 33
Re: Modernizacija železnice
Užice » Чет Апр 08, 2021 9:23 pm napisao:Da li se neko od forumaša ikada vozio KISS-om negde u inostranstvu? Kakva su iskustva,da li su ti vozovi dovoljno udobni da opravdaju cenu karte od 1000 dinara? Kakav im je sistem za otvaranje ulaznih vrata,da li mora da se pritisne taster posle zvučnog signala(kao kod Flirta),ili se vrata otvaraju i zatvaraju daljinski iz upravljačke kabine(kao kod DM 711 i RVR-a). Jednom umalo da puknem od smeha,kada sam u vozu slučajno slušao nekog čiču sa sela,koji je na sedištu iza mene pričao kako mu je Flirt jednom prilikom pobegao ispred nosa,zato što je mislio da će se vrata sama otvoriti,i nije pritisnuo taster na vreme.
Vozio se ja u Švajcarskoj nebrojeno puta

Vrlo je udoban i prostran, i konfiguracija sedišta je u grupama po 4 (2+2, okrenuti licem jedni drugima, sa stočićem između sedišta koja su do prozora). Koliko znam, konfiguracija sedišta zavisi od zemlje poručioca, i u nekim zemljama preferiraju raspored kao u avionu - Švajcarci više vole ovako


Ispod stočića ili između sedišta je i utičnica (za punjač laptopa/telefona). Mada pretpostavljam da ovo zavisi od godine proizvodnje, nemaju ih baš ni svi švajcarski vozovi i deluje mi da tek poslednjih godina polako uvode to kao standard, prevashodno na IC, ICE, Interregio linijama. Mislim da ih ciriški S-Bahn nema. Iznad sedišta je vrlo prostran prostor za prtljag.
Što se otvaranja tiče, može i na taster a može i automatski. Pre korone je funkcionisalo tako što je taster crven pri ulasku u stanicu, i kad postane zelen i začuje se zvučni signal onda može da se pritisne (otprilike isto kao naši CAF tramvaji). Otkako je krenula korona automatizovali/centralizovali su otvaranje vrata, naravno da ne bi svi pipali taster i širili zarazu.
Pohvale za post: 2
Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gosta