Šta je novo?

Pančevački most

Par zanimljivih i lepih kadrova s pogledom na most i ceo Beograd.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WWS5BwWvM3k[/youtube]
 
Jeste, ali je i leva. Dunav teče kroz Beograd, a ne pored njega.
 
Izvini, glupo sam se izrazio, mislio sam na deo koji se vidi na snimku.
 
Treba razviti i drugu stranu,što pre,možda neki kompleks poslovnih zgrada,okruženih zelenilom,a uz Dunav može park veći od Ušća.
 
Ja sanjam o novom mostu u produžetku Cvijićeve, mislim da bi to moglo da spasi treći Beograd od toga da zauvek bude slepo crevo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=837993#p837993:2nxiwgm2 je napisao(la):
vucko » Sub Apr 03, 2021 12:14 pm[/url]":2nxiwgm2]Ja sanjam o novom mostu u produžetku Cvijićeve, mislim da bi to moglo da spasi treći Beograd od toga da zauvek bude slepo crevo.
Fantastična ideja. Da li ima neko informacije, jel se ovo nekada razmatralo u nekim idejnim planovima? Nigde do sada nisam naleteo na ovakav predlog.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=837993#p837993:2n5wv4xf je napisao(la):
vucko » Суб Апр 03, 2021 1:14 pm[/url]":2n5wv4xf]Ja sanjam o novom mostu u produžetku Cvijićeve, mislim da bi to moglo da spasi treći Beograd od toga da zauvek bude slepo crevo.

То би био одличан шут у дупе. А треба и један за везу Банатског Београда са Новим Београдом.

Узгред, ја му већ нацрт'о грб и заставу :mrgreen:
 
Ne znam za planove, samo mi je logično dok gledam Cvijićevu koja je kičma tog dela grada a beše tuda i ide Slavujev potok. A pošto će Cvijićeva i biti produžena kada bude bio građen Linijski park, onda za izgradnju mosta ostaje problem što taj pravac Cvijićeve završava na obali na veštački zaliv od Luke Beograd, ali i to može da se reši ako ima volje.
 
Kad ističe ovih 150 dana za podnošenje dokumentacije za rekonstrukciju rampe?
 
Most u produzetku Cvijiceve, jos jedna veza Banatskog sa Novim Beogradom i ostalo sta ste naveli...puste su to i moje zelje...

Mislim da celnici nase drzave ni sada nisu svesni koliko su uradili sa Mostom Mihajla Pupina, ne samo za Krnjacu, Borcu i Padinsku Skelu, nego i za ceo naš grad. Msm, guzva u saobracaju u centru Beograda je i dalje, bez obzira na veliku kolicinu tranzita koja je izmeštena. Ali kao sto na Savi ima 3 drumska mosta veoma blizu, ni na Dunavu ne bi bila neiskoriscena. Na primer, da postoji pored Pančevačkog, na Ada Huji i taj u produzetku Cvijiceve...Guzve ne bi bile prvo vreme, ali za veoma kratko vreme na drugoj strani, pocele bi ubrzano da se grade poslovne i stambene zgrade, pa bi taj Banatski Beograd dobio drugaciju dimenziju. Cim ima puteva i prilaza, sve se drugo pokrece. Za manje od 15 godina, to bi postao Drugi Novi Beograd. I jos da se na te veze dodaju metro i tramvaj, kojih ce, nadam se, biti, brzo bi napredovalo.
 
Ovaj most bi imao i tramvaj i mislim da je znatno potrebniji nego Ada Huja most jer je poenta da se poveže centar trećeg Beograda. Metro nažalost neće ići za treći Beograd što ukazuje koliko je gradu stalo da urbanizuje i približi ovaj deo grada centru.
 
s-l1600.jpg

https://www.ebay.de/itm/Wk2-Foto-Balkan ... SwG5pgarbo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838653#p838653:110lm2b3 je napisao(la):
vucko » Pon Apr 05, 2021 6:27 am[/url]":110lm2b3]Ovaj most bi imao i tramvaj i mislim da je znatno potrebniji nego Ada Huja most jer je poenta da se poveže centar trećeg Beograda. Metro nažalost neće ići za treći Beograd što ukazuje koliko je gradu stalo da urbanizuje i približi ovaj deo grada centru.

Боље да су уместо моста преко Аде Хује изградили један у потезу који предлажете и мост Винча - Панчево (Старчево). Наравно и мост преко Аде Хује у некој даљој будућности.

Такође, зашто би мост који предлажете морао да буде друмски? Шта је препрека да буде само трамвајски или метро мост? Без таквих пројеката лева обала ће без сумње остати слепо црево града следећих 100 година.
 
Мост преко Ада Хује још није изграђен, бар си тако написао у првој реченици! Мост Винча- Панчево (Старчево) ће се наравно градити.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841411#p841411:2winno0e je napisao(la):
Joe Peeps » 13 Apr 2021 06:53 pm[/url]":2winno0e]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838653#p838653:2winno0e je napisao(la):
vucko » Pon Apr 05, 2021 6:27 am[/url]":2winno0e]Ovaj most bi imao i tramvaj i mislim da je znatno potrebniji nego Ada Huja most jer je poenta da se poveže centar trećeg Beograda. Metro nažalost neće ići za treći Beograd što ukazuje koliko je gradu stalo da urbanizuje i približi ovaj deo grada centru.

Боље да су уместо моста преко Аде Хује изградили један у потезу који предлажете и мост Винча - Панчево (Старчево). Наравно и мост преко Аде Хује у некој даљој будућности.

Такође, зашто би мост који предлажете морао да буде друмски? Шта је препрека да буде само трамвајски или метро мост? Без таквих пројеката лева обала ће без сумње остати слепо црево града следећих 100 година.
Nijedan plan osim metroa 1970tih nije predviđao građenje metroa ili tramvaja u treći Beograd. Tadašnja beše prva linija metroa je išla terazije-knez-rajićeva- dorćol pa ispod Dunava sve negde do trećeg Beograda. Nažalost ništa od toga.

Ponavljam i ovde da bi izgradnja čak i samo drumskog mosta u produžetku Cvijićeve pa preko Luke koja se i iseljava bila izuzetna. Po meni su Pančevački i Zemunski most predaleko od urbanog dela trećeg Beograda i centra Beograda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841673#p841673:uhktqpgz je napisao(la):
vucko » Sre Apr 14, 2021 1:15 pm[/url]":uhktqpgz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841411#p841411:uhktqpgz je napisao(la):
Joe Peeps » 13 Apr 2021 06:53 pm[/url]":uhktqpgz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838653#p838653:uhktqpgz je napisao(la):
vucko » Pon Apr 05, 2021 6:27 am[/url]":uhktqpgz]Ovaj most bi imao i tramvaj i mislim da je znatno potrebniji nego Ada Huja most jer je poenta da se poveže centar trećeg Beograda. Metro nažalost neće ići za treći Beograd što ukazuje koliko je gradu stalo da urbanizuje i približi ovaj deo grada centru.

Боље да су уместо моста преко Аде Хује изградили један у потезу који предлажете и мост Винча - Панчево (Старчево). Наравно и мост преко Аде Хује у некој даљој будућности.

Такође, зашто би мост који предлажете морао да буде друмски? Шта је препрека да буде само трамвајски или метро мост? Без таквих пројеката лева обала ће без сумње остати слепо црево града следећих 100 година.
Nijedan plan osim metroa 1970tih nije predviđao građenje metroa ili tramvaja u treći Beograd. Tadašnja beše prva linija metroa je išla terazije-knez-rajićeva- dorćol pa ispod Dunava sve negde do trećeg Beograda. Nažalost ništa od toga.

Ponavljam i ovde da bi izgradnja čak i samo drumskog mosta u produžetku Cvijićeve pa preko Luke koja se i iseljava bila izuzetna. Po meni su Pančevački i Zemunski most predaleko od urbanog dela trećeg Beograda i centra Beograda.

Лева обала је други свет у односу на период од пре распада СФРЈ. Број становника се утростручио. Једини капитални инфраструктурни пројекат у последњих 50 година је Пупинов мост, а и он је направљен ради транзита а не за потребе становника леве обале Дунава. Мост Ада Хуја је сличан пројекат. Без неких пројеката који ће бити усмерени директно ка левој обали тај део града постаће само једна велика фавела која ће првим већим економским падом постати ужасно место за живот.

Потенцијална железница на левој обали могла би да буде надземна. Могла би да иде по рубовима насеља Котеж и Борча, мислим да се о томе већ писало на форуму. То не би био астономско скуп пројекат а решио би саобраћајни проблем за следећих 100 година. Једини скупљи подухват био би потенцијални железнички (или трамвајски мост) преко Дунава. Метро нема смисла ако не обухвати читав град.
И друмски мост би био повољно решење, јер би било шта било повољно решење. Макар и бициклистички мост, и то је нешто.
 
Sta mislite o tramvaju koji ide od groblja, tangira Borcu i Kotez i prelazi tramvajsko-pesacko-biciklisticki most do Marine Dorcol. Odatle tramvaj samo presece linijski park i udje u Dunavsku, a linija koju sam zamislio ide dalje Pariskom pa na Novi Beograd i mogla bi da skrene u Bulevar Milutina Milankovica. To bi dosta rasteretilo Pancevac kao i 95 koji je uvek prepun.
 
Опет машају. Мада свакако боља идеја од трамваја преко моста код Аде Хује.
 
I dalje maštaju i namišljaju sa Pančevcom a alternative menja. Za ovakvu zaje*******anciju pančevac mora biti dugo vremena van upotrebe a od mosta na Huji ni traga ni glasa.
 
Prvi put čujem o varijantu da tramvaj ide preko Pančevca. Ukoliko je to moguće realizovati pa da ide na Zrenjaniac možda i može da se dobije makar neka zamena za to što Zrenjaninac neće dobiti ni metro ni voz.
 
Imalo bi smisla ako sruse sadasnje drumske mostove i zamene sa 3 ili opet 2 trake sa svake strane gde je jedna traka zuta za autobuse i tramvaje, kao i normalne staze za pesake i bicikliste. Ne vidim neki smisao mesanja tramvaja i vozova i mislim da je komplikovanije nego da se samo doda traka jer svakako mora da se rusi drumski most.

Druga opcija je da tramvaji idu sredinom, a da se vozovi izmeste na novi most preko nove stanice Karaburma. Vratili bi se na postojecu prugu na stajalistu Sebes i to bi dodalo 2km, sto nije mnogo, a vozovi bi prolazili kroz naseljen umesto prazan deo grada.
 
Мало ми се пењање трамваја на мост чини комплиловано, због приступа моста. Ако хоће већ трамвај, боље да праве нов засебан мост у продужетку Тадеуша Кошћушка.
 
Vrh