Šta je novo?

Autoput Beograd - Temišvar

varicak

Beginner
Učlanjen(a)
26.10.2009.
Poruke
55
Pohvaljen
25
Da otovrimo nama koji živimo u Banatu, veoma zanimljivu temu. Naime uveliko se priča o izgradnji autoputa od Beograda, preko Pančeva do granice sa Rumunijom. Da li neko ima neke dodatne informacije o ovome i eventualno neka (polu)zvanična rešenja, nacrte skice i ostalo? Pozdrav svima
 
Predpostavljam da bi autoput pratio rutu E70 Beograd - Pancevo - Vrsac ?
 
Zar nisu i vojvođanske vlasti imale neki plan za autoput Temišvar-Novi Sad-tunel ispod Fruške Gore-priključenje na E70 kod Rume?

Ne deluje mi racionalno da se izgrade i jedan i drugi..
 
Mnogo je logicnije Pancevo - Vrsac, time se spajaju veca naseljena mesta, a ne gradi se samo put do Rumunije...pa tako put ima i nacionalnu i internacionalnu svrhu...
 
Ово је сјајно, са великим прстеном около и СМТ који је затворен (са тунелом испод Аде)... :)

А што се тиче тунела испод Фрушке Горе, зар то није продужетак Моста слободе у Новом Саду (тј. постојећи тунел)?
 
Tunel u produžetku Mosta slobode je dugačak svega 350m i nema mnogo veze sa Fruškom gorom.
 
Прошле године је војвођанска влада промовисала пројекат не аутопута, већ магистралног пута 1. реда (као Крагујевац-Баточина), са по две траке у оба смера, који би ишао од Темишвара, преко Зрењанина, па би мимоилазио с јужне стране Нови Сад. Онда би тунелом прошао кроз Фрушку Гору, па преко Руме и Шапца избила на границу Босне и Херцеговине. Негде на SkyscraperCity сајту имаш занимљиве анимације ове идеје.
 
Хвала на информацији. :) А да ли је Мост слободе и постојећи тунел део неког предвиђеног аутопута?
 
sizif":23j54080 je napisao(la):
Прошле године је војвођанска влада промовисала пројекат не аутопута, већ магистралног пута 1. реда (као Крагујевац-Баточина), са по две траке у оба смера, који би ишао од Темишвара, преко Зрењанина, па би мимоилазио с јужне стране Нови Сад. Онда би тунелом прошао кроз Фрушку Гору, па преко Руме и Шапца избила на границу Босне и Херцеговине. Негде на SkyscraperCity сајту имаш занимљиве анимације ове идеје.
Koja je tacno klasifikacija puteva u Srbiji?

Autoput - min. 2 trake u oba pravca, 100% denivelisan
Poluautoput - 1 traka u oba pravca, 100% denivelisan
Magistralni 1. klase - 2 trake u oba pravca, nedenivelisan

dalje?
 
autoput je min. 2 trake + zaustavna za svaki smer
 
A magistralni "1. reda" bi trebalo da ima denivelisane raskrnice. Mislim da su ga oni tada zvali ekspresni put? Ako se dobro sećam u hr se takav put zove brza cesta?
 
Не, не. Мост Слободе није део приче о путу Темишвар-Зрењанин-Нови Сад-Рума-Шабац. Као што то није ни будући мост на стубовима Франц Јозеф моста који ће ићи испод Петроварадинске тврђаве. Не сећам се тачно где би требало да сече Дунав, али по свему судећи негде југоисточно од Новог Сада.
 
Па ово је врло занимљиво! Северни аутопут који иде према Старој Пазови? Траса обилазнице скроз одређена? :)
 
Jos samo da promene trasu na novi dunavski most kod zemuna i bombonica :)
 
Мислим да то не би ваљало, јер би о5 транзит претио да иде кроз град. Пре би требало да иде на Батају, па да затвара пун круг.

Како год, Панчево би овим тотално постало део конурбације. Што једном рече један Панчевац после много пића: "Да нема Дунава, Панчево би било део Београда."
 
Да је мало економске логике и планирања у овој земљи, аутопут од Вршца до Београда би одавно био изграђен.
Вршац је велики и снажан економски центар и гравитира Београду.

Међутим, бојим се вулгарне политизације.
Опет ће Пајтић да каже како "тај пут не води никуда" и да лобира за политички пројекат пута Вршац-Нови Сад.
 
Ma odavno je trebalo izgraditi autoput na Koridoru X, autoput KG - Uzice, autoput Beograd - Bar i autoput Beograd - Temisvar...

Mislim da bi autoput trebalo da krene odmah nakon Pancevackog mosta trasom sadasnjeg puta do Panceva (E70) pa da se onda spoji sa obilaznicom kao gore u prezentaciji i da nastavi ka Rumuniji. Time bi dobili i autoput Beograd - Temisvar i direktnu vezu Panceva i Beograda autoputem. Doduse, ja i dalje mislim da put od "lakat skretanja" (raskrsnica E75 i E70, mislim na E75) do Batajnice isto treba da bude autoput, a ne "glavni gradski bulevar" da bi tako imali direktnu vezu BG - NS...
 
Ne vredi, industrijske zone grada su odavno pojele mogućnost da iz Beograda imamo autoputeve. Na moju veliku žalost jedino su mogući putevi (Vinča - Vršac, Batajnica - Novi Sad....). A što je najgore tek sledi masovnija izgradnja logističko industrijskih objekata po obodima, a propuštena prilika da se to saobraćajno reguliše, tek će nam se obiti o glavu.
 
Vrh