Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
Moderator: Igor
-
vucko
- Professional
- Postovi: 18914
- Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
- Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
- Kontakt:
Pohvaljen: 7133
Pohvalio: 1935
Pohvalio: 1935
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
Nikada nisam razumeo tu akcionarsku strukturu BAS-a, tu je i PIO fond i još druge državne institucije. U pitanju je mešani kapital a ne isključivo privatni koji jeste većinski.
Sačuvajmo trolejbuski podsistem javnog prevoza u Beogradu.
-
Саша
-
- Advanced
- Postovi: 2076
- Pridružio se: Pet Jul 25, 2014 1:28 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 14915
Pohvalio: 3641
Pohvalio: 3641
Аутобуска станица БАС
Ћирилица се пише срцем!
Pohvale za post: 25
-
entero11
-
- Intermediate
- Postovi: 206
- Pridružio se: Pet Apr 01, 2016 10:51 pm
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Pohvaljen: 141
Pohvalio: 27
Pohvalio: 27
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
A sta se desava sa novom na Nbg-u ima li neko neku sliku,da li je stalo gradiliste?
-
Vračarac
- Higher intermediate
- Postovi: 1425
- Pridružio se: Sre Jan 17, 2018 12:36 pm
Pohvaljen: 4030
Pohvalio: 482
Pohvalio: 482
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
entero11 » Čet Apr 02, 2020 3:34 pm napisao:A sta se desava sa novom na Nbg-u ima li neko neku sliku,da li je stalo gradiliste?
Imam ja par svezih od jutros ali planiram od ponedeljka detaljnije. Gradiliste dobro napreduje ima radnika i masina, priprema se asfalitiranje koliko sam uspeo da vidim. Sa druge strane je ogromna temeljna rupa, sipovi su zavrseni i ploca je izlivena. Ne znam sta je tu planirano da li kule ili nesto drugo to ne znam ali i tu ima dosta radnika.
Živela Srbija!
Pohvale za post: 12
-
milanche
- Higher intermediate
- Postovi: 1915
- Pridružio se: Sub Maj 28, 2011 1:33 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 3855
Pohvalio: 1367
Pohvalio: 1367
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
Sa druge strane je planiran stanicna zgrada, plato i podzemna garaza.
Al posto nigde nije bilo podataka kako sta je planirano, ja sam izvukao iz video priloga osnovne informacije:
U okviru stanicnog platoa je predidjeno:
- celom duzinom stanicne zgrade od 110m je predvidjena traka za kratkotrajna zaustavljanja vozila
- Taksi stanica (crveno)
- parking za kratkotrajno parkiranje vozila 80 mesta
- sluzbeni parking 30 mesta.
- Ulaz i izlaz iz podzemne garaze
Stanicna zgrada se sastoji od jedne podzemne etaze, prizemlja i dva sprata:
- Podzemna etaza: panirano 200 parking mesta kao i tehnicke prostorije i magacini.
- prizemlje: u okviruprizemlja se vrsi segregacija putnika u dolaznom i odlaznom saobracaju. U odlaznom soabracaju se dele na medjumesni, medjunarodni, prigradski i vanlinijiki saobracaj. U okviru dela objekta namenjenjim putnicima u dolasku obezbedjena je i cekaonica. Od sadrzaja se nalaze razni komercijalni sadrzaji, informacije, javni toaleti, salter sala, cekaonice, prostorije za prtljag, cekaonica za majke sa decom, ambulanta, BAS turisticka agencija i prostorije vezane za organizacju prevoza.
- prvi sprat:u okviru prvog sprata se nalazi administracija BAS-a, restoran i kuhinja za zaposlene, prostorije za predstavnike prevoznika, video nadzor saobracaja i kancelarijiki prostor za gradsku upravu
- drugi sprat: u okviru ovog sprata se nalazi takodje administracija sa direktorijumom, obdaniste za decu zaposlenih, kao i mini hotel za vozace sacinjen od 8 jednokrevetnih soba sa kupatilom i 8 dvokrevetnih soba sa kupatolom, kafe bar-om i recepcijom.
-Ukupna povrsina svih primarnih i pratecih funkcija je oko 15.000m²
-Stanica je projektovana i podeljena za linijki i vanlinijiki saobracaj i to:
- Linijiski saobracaj: - Dolazni peroni ukupono 12 (prigradski 3, medjumesni 4, medjunarodni 4), sada ukupno dolaznih perona ima 6
- Polazni peroni :
- Prigradski 8 perona (sada ima 6)
- Medjunarodni i medjumesni saobracaj 36 perona (sadasnji kapacitet jednovremenog zauzeca je 30)
- Vanlinijki saobracaj 9 perona. receno je da ce tu biti mogucih poteskoca i da ce zahtevati poseban tretman u organizacionom smislu.
- Parking: se nalazi u sredini, projektovan je za maksimalno 81 autobus (od toga 5 zglobnih). To je smanjenje u odnosu na sadasnji parking (nekadasnji) koji je imao kapacitet od 135 autobusa. Medjutim, ispod dela UMP-a, u dogovoru sa gradom i zeleznicom je postignuto jos dodatnih 50 mesta za kratkotrajna zadrzavanja autobusa sa servisnim delom.
- Unutrasnji radijusi krivana su 12m, peroni sirine 4,2m pod uglom od 45 stepeni, osim za vanlinijiki saobracaj gde su poduzna pod uglom 0°.
Mislim da sam izvukao sve.
p.s igore izbrisi predghodni post, slike su se poremetile
Al posto nigde nije bilo podataka kako sta je planirano, ja sam izvukao iz video priloga osnovne informacije:
U okviru stanicnog platoa je predidjeno:
- celom duzinom stanicne zgrade od 110m je predvidjena traka za kratkotrajna zaustavljanja vozila
- Taksi stanica (crveno)
- parking za kratkotrajno parkiranje vozila 80 mesta
- sluzbeni parking 30 mesta.
- Ulaz i izlaz iz podzemne garaze
Stanicna zgrada se sastoji od jedne podzemne etaze, prizemlja i dva sprata:
- Podzemna etaza: panirano 200 parking mesta kao i tehnicke prostorije i magacini.
- prizemlje: u okviruprizemlja se vrsi segregacija putnika u dolaznom i odlaznom saobracaju. U odlaznom soabracaju se dele na medjumesni, medjunarodni, prigradski i vanlinijiki saobracaj. U okviru dela objekta namenjenjim putnicima u dolasku obezbedjena je i cekaonica. Od sadrzaja se nalaze razni komercijalni sadrzaji, informacije, javni toaleti, salter sala, cekaonice, prostorije za prtljag, cekaonica za majke sa decom, ambulanta, BAS turisticka agencija i prostorije vezane za organizacju prevoza.
- prvi sprat:u okviru prvog sprata se nalazi administracija BAS-a, restoran i kuhinja za zaposlene, prostorije za predstavnike prevoznika, video nadzor saobracaja i kancelarijiki prostor za gradsku upravu
- drugi sprat: u okviru ovog sprata se nalazi takodje administracija sa direktorijumom, obdaniste za decu zaposlenih, kao i mini hotel za vozace sacinjen od 8 jednokrevetnih soba sa kupatilom i 8 dvokrevetnih soba sa kupatolom, kafe bar-om i recepcijom.
-Ukupna povrsina svih primarnih i pratecih funkcija je oko 15.000m²
-Stanica je projektovana i podeljena za linijki i vanlinijiki saobracaj i to:
- Linijiski saobracaj: - Dolazni peroni ukupono 12 (prigradski 3, medjumesni 4, medjunarodni 4), sada ukupno dolaznih perona ima 6
- Polazni peroni :
- Prigradski 8 perona (sada ima 6)
- Medjunarodni i medjumesni saobracaj 36 perona (sadasnji kapacitet jednovremenog zauzeca je 30)
- Vanlinijki saobracaj 9 perona. receno je da ce tu biti mogucih poteskoca i da ce zahtevati poseban tretman u organizacionom smislu.
- Parking: se nalazi u sredini, projektovan je za maksimalno 81 autobus (od toga 5 zglobnih). To je smanjenje u odnosu na sadasnji parking (nekadasnji) koji je imao kapacitet od 135 autobusa. Medjutim, ispod dela UMP-a, u dogovoru sa gradom i zeleznicom je postignuto jos dodatnih 50 mesta za kratkotrajna zadrzavanja autobusa sa servisnim delom.
- Unutrasnji radijusi krivana su 12m, peroni sirine 4,2m pod uglom od 45 stepeni, osim za vanlinijiki saobracaj gde su poduzna pod uglom 0°.
Mislim da sam izvukao sve.
p.s igore izbrisi predghodni post, slike su se poremetile
prognoza za ponovni boj putnika >6,1 mil na ANT
od 13 Apr 2020: za 3,5-7 godina - 2023/4-2027 godine
od 13 Apr 2020: za 3,5-7 godina - 2023/4-2027 godine
Pohvale za post: 22
-
direktor
- Professional
- Postovi: 31714
- Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 22570
Pohvalio: 8737
Pohvalio: 8737
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
Hvala Milance na ovim podatcima
Veza sa objektom ZS stanice NBG se ne pominje to nam netreba.
Šta će biti namjena one privremene zgrade za bas od 1000 mkv
Veza sa objektom ZS stanice NBG se ne pominje to nam netreba.
Šta će biti namjena one privremene zgrade za bas od 1000 mkv
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
-
gilipter
- Beginner
- Postovi: 88
- Pridružio se: Sub Jan 17, 2015 4:44 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 117
Pohvalio: 306
Pohvalio: 306
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
To će Dišo da bude nova zgrada Železničke stanice NBG. Ajd u 20 evrića da se kladimo.
Pohvale za post: 1
-
direktor
- Professional
- Postovi: 31714
- Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 22570
Pohvalio: 8737
Pohvalio: 8737
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
Dobra ti je ta opklada bar da je povežu sa stanicom kako treba ...
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 2
-
gilipter
- Beginner
- Postovi: 88
- Pridružio se: Sub Jan 17, 2015 4:44 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 117
Pohvalio: 306
Pohvalio: 306
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
Kako je krenulo povezaće je metalnim stepenicama koje su ostale od stare stanice. Ne mogu da verujem da pored konkursa, izabranog rada, i otkupljena ja mislim još dva rada, mi gledamo neki ad hoc projekat. NCR objekat, koji uopšte nije bio planiran tu gde je iznikao raste brzo i popunjava mesto gde je trebalo da bude stanica i propratni objekti.
Pohvale za post: 4
-
Vračarac
- Higher intermediate
- Postovi: 1425
- Pridružio se: Sre Jan 17, 2018 12:36 pm
Pohvaljen: 4030
Pohvalio: 482
Pohvalio: 482
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
Meni je impozantna rupa koja je iskopana mislim da je dublja nego kad su kopali temelje za Galeriju u bnv.
Živela Srbija!
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 13674
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 17119
Pohvalio: 39447
Pohvalio: 39447
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
Tу ће ваљда бити подземна гаража.
-
wk_
-
- Intermediate
- Postovi: 375
- Pridružio se: Pet Mar 07, 2014 1:50 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 625
Pohvalio: 1658
Pohvalio: 1658
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
Ne shvatam sa slika, deluje da će peroni će biti sa obe strane, a u sredini parking? Kako će putnici ići sa jednih perona na druge perone?
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 13674
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 17119
Pohvalio: 39447
Pohvalio: 39447
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
Како сам ја разумео, у средини је паркинг, око њега саобраћајне површине перона а око њих пешачке површине перона, све у неком П облику, све спојено и једина слаба тачка сам паркинг слабијег капацитета од старог.
-
wk_
-
- Intermediate
- Postovi: 375
- Pridružio se: Pet Mar 07, 2014 1:50 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 625
Pohvalio: 1658
Pohvalio: 1658
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
Meni se više sviđa organizacija perona u slovo "T", manje pešačenja sa perona na peron.
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 13674
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 17119
Pohvalio: 39447
Pohvalio: 39447
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
Мислим да су овако организовали због саобраћања самих аутобуса међу перонима и паркингом. А искрено не видим потребу за шетањем међу перонима.
-
milanche
- Higher intermediate
- Postovi: 1915
- Pridružio se: Sub Maj 28, 2011 1:33 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 3855
Pohvalio: 1367
Pohvalio: 1367
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
U brzini kucanja sam napravio par grešaka, podzemni parking će imati 220 parking mesta (napisao sam bio 200), broj parking pozicija za duple autobuse u okviru parkinga unutar stanice je 7 (napisao sam 5), i 12 dolaznih perona po 4 za medjumesni, medjugradski i medjunarosni saobracaj (napisao sam bio 3+4+4)
ovo je bila prezentacija za autoprevoznike, pa nije bilo puno reči o ostalome što nije direktno vezano za samu stanicu. Medjutim ono što mogu da zaključim preko osnove prizemlja je da se veza sa železničkom stanicom ostvaruje preko koridora koji sam označio zelenom bojom
ne zanm da li ste primetili ovo je render gde se vidi cela kompozicija bloka sa druge strane sa NCR zgradom, Kulom i izmedju stanični trg sa ulazom u železničku stanicu. Čini mi se da je u osi tog ulaza onaj koridor kao veza autobuske stanice i železničke stanice. Da je sada uradjena kako treba i žel.st. NBG moglo bi da se na autobusku uđe i iz Bul. MIlutina Milankovića
direktor » 10 Apr 2020, 22:28 napisao:Hvala Milance na ovim podatcima
Veza sa objektom ZS stanice NBG se ne pominje to nam netreba.
Šta će biti namjena one privremene zgrade za bas od 1000 mkv
ovo je bila prezentacija za autoprevoznike, pa nije bilo puno reči o ostalome što nije direktno vezano za samu stanicu. Medjutim ono što mogu da zaključim preko osnove prizemlja je da se veza sa železničkom stanicom ostvaruje preko koridora koji sam označio zelenom bojom
ne zanm da li ste primetili ovo je render gde se vidi cela kompozicija bloka sa druge strane sa NCR zgradom, Kulom i izmedju stanični trg sa ulazom u železničku stanicu. Čini mi se da je u osi tog ulaza onaj koridor kao veza autobuske stanice i železničke stanice. Da je sada uradjena kako treba i žel.st. NBG moglo bi da se na autobusku uđe i iz Bul. MIlutina Milankovića
prognoza za ponovni boj putnika >6,1 mil na ANT
od 13 Apr 2020: za 3,5-7 godina - 2023/4-2027 godine
od 13 Apr 2020: za 3,5-7 godina - 2023/4-2027 godine
Pohvale za post: 1
-
wk_
-
- Intermediate
- Postovi: 375
- Pridružio se: Pet Mar 07, 2014 1:50 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 625
Pohvalio: 1658
Pohvalio: 1658
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
Дошљак » Sat Apr 11, 2020 11:41 am napisao:Мислим да су овако организовали због саобраћања самих аутобуса међу перонима и паркингом. А искрено не видим потребу за шетањем међу перонима.
Da bi preseo sa jednog autobusa na drugi. Nije svima krajnja destinacija Beograd.
Pohvale za post: 1
-
milanche
- Higher intermediate
- Postovi: 1915
- Pridružio se: Sub Maj 28, 2011 1:33 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 3855
Pohvalio: 1367
Pohvalio: 1367
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
Pa moras da ides preko stanice, da kupis kartu, pa onda na drugi peron. To je i fora da se odvoje dolazni o odlazni peroni da se ne bi desilo da ne plate kartu i naravno stanicnu uslugu 
U šemi prvog sprata se vidi crvena strecica koja ide od dolaznih perona kroz samu stanicu ka izlazu, dok jedan krak skrece ka unutrašnjosti stanice. To je zapravo linija toka putnika koji presedaju na drugi autobus, ili idu ka železničkoj stanici.

U šemi prvog sprata se vidi crvena strecica koja ide od dolaznih perona kroz samu stanicu ka izlazu, dok jedan krak skrece ka unutrašnjosti stanice. To je zapravo linija toka putnika koji presedaju na drugi autobus, ili idu ka železničkoj stanici.
prognoza za ponovni boj putnika >6,1 mil na ANT
od 13 Apr 2020: za 3,5-7 godina - 2023/4-2027 godine
od 13 Apr 2020: za 3,5-7 godina - 2023/4-2027 godine
Pohvale za post: 4
-
wk_
-
- Intermediate
- Postovi: 375
- Pridružio se: Pet Mar 07, 2014 1:50 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 625
Pohvalio: 1658
Pohvalio: 1658
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
Zaboravio sam na to da oni koji dolaze dolaze na izlazni peron.
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 13674
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 17119
Pohvalio: 39447
Pohvalio: 39447
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
Ситуација за преседање ће бити много боља него на старој БАС где се морала прелазити улица, чак ће бити и у многоме лакше и преседање са железницом него што је био случај са тренутним БАСом и бившом главном железничком.
-
wk_
-
- Intermediate
- Postovi: 375
- Pridružio se: Pet Mar 07, 2014 1:50 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 625
Pohvalio: 1658
Pohvalio: 1658
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
Da, tamo je baš bilo nepraktično, pogotovo ako sa autobusa ideš na voz.
-
Саша
-
- Advanced
- Postovi: 2076
- Pridružio se: Pet Jul 25, 2014 1:28 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 14915
Pohvalio: 3641
Pohvalio: 3641
Аутобуска станица БАС
Добро би било да неко, када се ради о токовима кретања и организицији станица код нас, мисли на оно што је већ стварност у развијеном свету: шалтер за куповину карата је интернет, а карта - мобилни телефон.
Ћирилица се пише срцем!
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 13674
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 17119
Pohvalio: 39447
Pohvalio: 39447
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
Нажалост далеко смо ми од тога. Ја бих био задовољан да се уведу аутомати за продају карата паралелно са шалтерима за почетак.
-
And7rey
- Advanced
- Postovi: 2022
- Pridružio se: Sre Sep 23, 2015 8:38 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 3699
Pohvalio: 106
Pohvalio: 106
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
Mi smo daleko i od automate za prodaju karata druže.
Zaklanjaš mi Beograd!
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 13674
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 17119
Pohvalio: 39447
Pohvalio: 39447
Re: Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)
Знам, зато мислим да би с њима имали велики искорак за почетак.Са електронским картама на интернету имамо проблем превозника који нису дорасли том изазову.
Poslednja izmena od Дошљак u Sub Apr 11, 2020 6:43 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: NS arhitekt i 20 gosta