Indirektna rampa kod Zmaja

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

Blade
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1366
Pridružio se: Sre Nov 25, 2015 12:25 am
Kontakt:
Pohvaljen: 882
Pohvalio: 315

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod Blade » Pon Feb 19, 2018 1:15 pm

Ovo je ono o čemu sam često govorio u temi o obilaznici i sličnim. Rešenje ovog problema je jednostavno, samo treba da se prekopira model koji već nedge postoji, a dostupno je da se vidi. Ne treba da se izmišlja ,,topla voda". Ali ima jedna, najza..banija stvar u celoj priči. Onaj ko je nadležan, neće da pokrene rešavanje ovoga, a to je gore od svega ostalog zajedno vezanog za ovaj problem.
Slika Slika
Gram rada, vredniji je od tone teorije!
Pohvale za post: 1
astrodule
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10076
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 10848
Pohvalio: 2757

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod astrodule » Pon Feb 19, 2018 1:30 pm

Nadležnima upravo i odgovaraju kočenja od udruženja građanja, Zelenila ili ko god da se protivi ovakvim izgradnjama.

Ne moraju da odvajaju novac iz budžeta, niti da se cimaju oko projekata, kredita i razne papirologije (primaće istu platu, a manje će raditi), a reći će kako su društveno odgovorni i kako imaju odličnu saradnju sa drugim preduzećima, kako slušaju građane...
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Blade
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1366
Pridružio se: Sre Nov 25, 2015 12:25 am
Kontakt:
Pohvaljen: 882
Pohvalio: 315

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod Blade » Pon Feb 19, 2018 1:33 pm

Pa da, sve u ovoj državni naopako, što da to bude kako treba.
Slika Slika
Gram rada, vredniji je od tone teorije!
PIGLET
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 621
Pridružio se: Sre Jun 13, 2007 10:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 507
Pohvalio: 76

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod PIGLET » Ned Feb 25, 2018 6:47 pm

Ko vozi često ove deonice, odavno je osetio potrebu za ovim rešenjima. Često se kolona šlepera prostire na AP u zaustavnoj traci usled preopterećenja postojećeg rešenja.
Bojim se da je izgradnja mosta Mihaila Pupina samo donela novi saobraćaj, a ako se (kad se) izgradi nova T6 sa zapadne strane bežaniskog groblja očekuje nas kolaps na ovim improvizovanim rešenjima.
Nažalost odavno sam izgubio veru da ovde nešto mogu da reše stručni ljudi kojim je posao da se bave ovom tematikom. Sve je stvar političke volje. Dok Veliki vožd ne pozove i ne "naredi" da se nešto uradi ne može se očekivati nikakva realizacija.
Besmislena situacija je da Zelenilo blokira realizaciju rešenja koje treba da osetno unapredi bezbednost, smanji emisuju štetnih gasova, skrati vreme putovanja i ko zna koliko nemerljivih pozitivnih efekata.
Još jednom je tuce borića važnije od ljudskih života, bože u kakvom improvizotijumu živimo....a katastrofalne psoledice te politike osečaju porodice poginulih i povredjenih na nakaradnom rešenju kod Orlovače...
Pohvale za post: 3
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4415
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4928
Pohvalio: 1244

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod Žika » Ned Feb 25, 2018 7:05 pm

+1 pogotovo ovo napisano

Još jednom je tuce borića važnije od ljudskih života, bože u kakvom improvizotijumu živimo....a katastrofalne psoledice te politike osečaju porodice poginulih i povredjenih na nakaradnom rešenju kod Orlovače...
PIGLET
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 621
Pridružio se: Sre Jun 13, 2007 10:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 507
Pohvalio: 76

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod PIGLET » Uto Dec 18, 2018 8:39 pm

još jednom da pokušam da podignem temu.Ko svakodnevno prolazi ovuda svedok je čepa koji se formira na ovom mestu. Kolone se formiraju na autoputu u zaustvnoj traci a oni koji idu ka Bežaniji su taoci onih koji skreću ka Zemunu/Pančevu. Molim nadležne (ako neko čita) da što pre krenu u izgradnju indirektne silazne rampe i formiraju punu detelinu.


zmaj1.jpg
Pohvale za post: 3
roland
Intermediate
Postovi: 324
Pridružio se: Sre Apr 01, 2015 11:46 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 748
Pohvalio: 192

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod roland » Uto Dec 18, 2018 10:14 pm

Izgleda da je lakše napraviti most od par stotina miliona evra preko Dunava nego napraviti dve rampe od možda par miliona evra na jednoj od najopterećenijih izlaza/ulaza sa autoputa kroz Bg. To je jedan od većih paradoksa našeg iracionalnog sistema.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 28359
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 15066
Pohvalio: 6272

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod direktor » Sre Dec 19, 2018 12:11 am

Zasto tu ustartu nije uradjeno u fulu
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
vladanc
Beginner
Postovi: 46
Pridružio se: Sre Maj 21, 2008 2:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 60
Pohvalio: 0

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod vladanc » Sre Dec 19, 2018 10:44 am

Ама људи, гондола је ваљда важнија!
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4415
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4928
Pohvalio: 1244

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod Žika » Sre Dec 19, 2018 12:33 pm

direktor » Uto Dec 18, 2018 11:11 pm napisao:Zasto tu ustartu nije uradjeno u fulu


Štednja ili neki samo njima znani razlog.
Ovoj petlji sa ovim obimom saobraćaja bilo bi opasno da se dodaju ta dva uključenja/isključenja (mada i sada nije baš bezbedno da stoje kolone na isključenju).

Slika

Pretpostavljam da bi moralo ovako da se uradi petlja sa fizičkim odvojenim nadvožnjacima za isključenje /uključenje i da bi to bilo jedino bezbedno rešenje.

Slika
Pohvale za post: 4
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7827
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7594
Pohvalio: 18245

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod Дошљак » Sre Dec 19, 2018 5:11 pm

Крајње је време да се направи цела детелина, ово што имамо данас је срамотно решење.
Blade
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1366
Pridružio se: Sre Nov 25, 2015 12:25 am
Kontakt:
Pohvaljen: 882
Pohvalio: 315

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod Blade » Sre Dec 19, 2018 9:54 pm

Jbg, falilo nekome da asfaltira dvorište, nije hteo da gazi blato....
Slika Slika
Gram rada, vredniji je od tone teorije!
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2046
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2950
Pohvalio: 3642

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod Karlo del Ponte » Čet Jan 24, 2019 10:17 pm

direktor » 18 Dec 2018 11:11 pm napisao:Zasto tu ustartu nije uradjeno u fulu
Ако сам ја некомпетентан, распитајте се код неког кога сматрате компетентнијим.

Уколико се формирају преблизу укључење па искључење на путу намењеном кретању великим брзинама долази до укрштеног престројавања (на овом форуму се помињао још и непрецизан и збуњујући израз "преплет"). У тој ситуацији се из тих разлога граде помоћне бочне саобраћајнице на којима је брзина ограничена. У помоћним бочним саобраћајницама се токови улива и излива на критичној деоници сабијају у једну саобраћајну траку, чиме се избегава опасно укрштено престројавање. Други разлог је избегавање дисперзије брзина, која може узроковати и загушење, и погоршање услова за безбедну вожњу са ризиком ланчаних судара.

На другој слици је полузавршено, али системско решење, где и горњи и доњи друм морају на крају да имају помоћне бочне саобраћајнице преко којих се врше лева и десна скретања.

Пре спајања УМП и Спољне тангенте, прво је са јужне стране био само пут за Кванташ, а касније је спојена Бежанија. Већ када је спојена Бежанија, кретање из Шимановаца ка Земуну и из Земуна ка Бежанији су се укрштала на небезбедан начин са обзиром на обим саобраћаја. Како би пуна петља захтевала много веће инвестиције од "две асвалтиране улице по 200 метара", како маса форумаша бајковито представља, једно од решења и за проточност и безбедност је семафор, односно два узастопна семафора. Не заборавите да је доња саобраћајница булеварски правац са семафорима, а не аутопут, чак ни прави "шнелштрасе". У складу са обимом саобраћаја из Шимановаца ка Земуну, пред укључење за тај правац могу бити две, или чак три траке, а захваљујући томе скратити време чекања за правац Земун - Бежанија. Наравно, за ово би требало извршити бројање саобраћаја. Можда покаже да је оправдано уложити 3-4 милиона евра у проширење петље.

Према тврдњама моје мајке, и на Батајничком друму се формирају застоји у поподневном шпицу ка Земуну, због возила која се укључују на мост ка Борчи. Дакле, и ту је одсуство било каквог пута денивелисаног и са првенством пролаза направило катастрофу. Ништа, будите ми здрави и весели када се на слична с..ња буду надовезивали Нови Савски мост и тунел Пицин парк - Ботаничка башта. Овде је осетљиво што те раскрснице и кружни токови обарају капацитет инфраструктуре на скупим објектима.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 6
Stoev
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 9
Pridružio se: Uto Jul 10, 2018 5:59 pm
Lokacija: Zemun
Kontakt:
Pohvaljen: 10
Pohvalio: 4

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod Stoev » Čet Maj 30, 2019 7:57 pm

A šta mislite o ovakvom rešenju, sa dve rampe koje idu preko postojećeg puta? Mislim da je nagib moguće izvesti i da sve ostane u gabaritima petlje - stubovi mogu biti na ostrvu.
Prikačeni fajlovi
Zmaj-3.jpg
Pogled ka Zemunu i u daljini rampa ka Šidu.
Zmaj-2.jpg
Pogled ka Kvantašu i silazna rampa u daljini.
Zmaj-1.jpg
Mapa otprilike kako bi to izgledalo.
Pohvale za post: 2
paradox polje
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 480
Pridružio se: Sre Nov 01, 2017 10:10 am
Lokacija: Земун
Kontakt:
Pohvaljen: 834
Pohvalio: 533

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod paradox polje » Pet Maj 31, 2019 9:00 am

Лаички мени ово изгледа изводљиво, мада кнап. Рампа би морала да почиње одмах нако проласк испод моста а затим би имала неких 80 метара да достигне висину довољну на нови прелазак преко саобраћајнице. Толика је отприлике дужина рампе код арене којом се укључују/искључују возила са кружних мостова на АП, тако да би требало да буде довољна дужина.
Финансијски би сигурно било захтевно, али ова раскрсница по значају сигурно заслужује веће финансије.
Stoev
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 9
Pridružio se: Uto Jul 10, 2018 5:59 pm
Lokacija: Zemun
Kontakt:
Pohvaljen: 10
Pohvalio: 4

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod Stoev » Pet Maj 31, 2019 1:53 pm

Pa, mislim da ima mesta knap za ovo, a sad... ekonomski... Ukoliko treba da se otkupljuje zemlja da bi se proširivala petlja, može da se desi da izađe na isto na kraju ili neznatno skuplje. Opet, ovde je gore autoput, a dole je takoreći ulica gde je maksimalna brzina 60km/h pa penjanje/spust se ne bi odvijalo pri velikim brzinama i samim tim krivine mogu biti malo oštrije do te ulice ispod (ima vremena za usporavanje i ubrzavanje).
Михаило
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1363
Pridružio se: Pon Apr 23, 2007 1:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 850
Pohvalio: 1205

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod Михаило » Pet Maj 31, 2019 2:24 pm

Ne može ovo, šta vam je, spust bi mogao da krene tek nakon što rampa preskoči saobraćajnicu ispod celom širinom, i da bude gotov pre nadvožnjaka iznad. Tj, na dužinu od 20tak metara bi moralo da se savlada 7-8 metara visine. To je nagib od 40%!
Pohvale za post: 1
paradox polje
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 480
Pridružio se: Sre Nov 01, 2017 10:10 am
Lokacija: Земун
Kontakt:
Pohvaljen: 834
Pohvalio: 533

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod paradox polje » Pet Maj 31, 2019 2:53 pm

не знам чиме си мерио, али ако би рампа изгледала од прилике како на Стоевовој слици и ако би се користила зауставна трака на саобраћајници и на тај начин омогућило да успон почиње одмах након моста, а силазак се завршаво непосредно пре моста могло би да се добије до 80 метара за успон тј нагиб 10%.
Prikačeni fajlovi
zmaj.png
zmaj.png (701.47 KiB) Pogledano 653 puta
Михаило
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1363
Pridružio se: Pon Apr 23, 2007 1:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 850
Pohvalio: 1205

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod Михаило » Sub Jun 01, 2019 11:29 am

Pa prvo - ne može da počne odmah, mora da postoji prostor da se dugačka i visoka vozila ne bi zakucala u nadvožnjak iznad. Dalje, ovo dokle si merio bi zahtevalo izuzetno oštru krivinu i malo prostora za spuštanje, opet prestrmo. Siguran sam da ni jednom inženjeru na svetu ne bi palo na pamet da isprojektuje takvu rampu.
PIGLET
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 621
Pridružio se: Sre Jun 13, 2007 10:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 507
Pohvalio: 76

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod PIGLET » Ned Jun 02, 2019 10:19 pm

Ljudi ne izmisljajte toplu vodu...
Ofsetuju se ove dve direktne rampe i umetnuju se dve indirektne, rutinska stvar.
Da, stradace 15- 20 borica, a i ne moraju, mogu da ih presade...
Pohvale za post: 1
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2046
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2950
Pohvalio: 3642

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod Karlo del Ponte » Čet Jul 18, 2019 6:29 pm

За почетак, од решења за безбедност, најјефтинији је самофор. За проточност јефтиних решења нема. А када је у питању безбедност, опет се добија укрштено престројавање ако оба правца Т6 остану на истом нивоу. Овде бих ја сугерисао решење да се правац Бежанија-Земун укопа један спрат ниже, а да се ове две рампе ка Шиду спусте испод трака на правцу Земун-Бежанија.

То није фикс идеја, већ једно од безбедних решења, а сигурно има и још неких других.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 2

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: MaRtInsrbija1993 i 3 gosta