Stranica 4 od 4

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Poslato: Uto Okt 08, 2019 10:10 am
od astrodule
Za početak bi mogli da produže trake za leva skretanja, naročito na raskrsnici pre bivše lakat krivine (kod pumpe) i da bolje reše tu raskrsnicu.

Žalosno je što se ama baš ništa ne radi na mestima gde su gužve poslednjih godina (decenija)

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Poslato: Čet Okt 17, 2019 10:03 am
od miki_ns
Ne znam zašto kod nas izbegavaju (a vani se to dosta često viđa) da ovakve petlje realizuju tako da se sa auto puta naprave samo po dve ulivno/odlivne trake sa svake strane, a da se ispod auto puta napravi kružni tok. Faktički isto kao kod Arene, samo bi ovde kružni tok bio na donjem nivou. Za to mesta ima, i najjednostavnije je rešenje. Čak mogu i da ostanu spoljašnje rampe, tako da bi se kružni tok koristio samo za one smerove koji sada presecaju tokove saobraćaja na donjem nivou.

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Poslato: Čet Okt 17, 2019 11:58 am
od Пантограф
Ниједно решење на том месту не ваља без сервисних трака, као код Арене. Кад све који се искључују на Т6, у оба смера, сабијеш у једну изливну рампу, лако може да се деси да блокираш аутопут изнад. Пре рампе је и укључење са бензинске пумпе...

Морамо се оканути сиротињског пројектовања, тј. клања вола за кило меса. Аутопут кроз Београд треба да се реконструише тако да омогући већи квалитет корисницима, у мери у којој је могуће (што се мене тиче, то обухвата и доградњу сервисних трака - још два мања моста - са две стране Газеле, и тако бар од Генекса до Аутокоманде).

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Poslato: Čet Okt 17, 2019 12:34 pm
od solecar
Пантограф » Čet Okt 17, 2019 11:58 am napisao:што се мене тиче, то обухвата и доградњу сервисних трака - још два мања моста - са две стране Газеле, и тако бар од Генекса до Аутокоманде).
Na kakve mostove si tačno mislio?

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Poslato: Čet Okt 17, 2019 2:02 pm
od Пантограф
Pa, piše: na dva bočna proširenja Gazele servisnim saobraćajnicama. Svaka bi imala po dve trake, jedna pešačku, druga biciklističku stazu.

Ovo bi drastično poboljšalo protočnost na glavnom pravcu, što je mnogo važno, s obzirom da sledi gradnja deonica SMT koje se oslanjaju na vezu sa autoputem (u budućnosti, valjda, i UMP).

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Poslato: Čet Okt 17, 2019 5:26 pm
od solecar
Ako bi bilo urađeno kaqo što je slučaj sa Starim savskim i Brankovim mostom , to bi bilo extra.

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Poslato: Čet Okt 17, 2019 6:06 pm
od miki_ns
Ako bi tu celom dužinom bilo mesta za dodatne trake, onda je realno bolje raspaliti tu gradsku železnicu nego navlačiti još automobilskog saobraćaja. S druge strane kad jednom konačno (nadajmo se uskoro) zakrpaju obilaznicu, tranzitni saobraćaj koji danas de-facto ide ovom trasom će biti izmešten, pa će ovaj pravac ostati samo za urbani saobraćaj.

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Poslato: Čet Okt 17, 2019 6:23 pm
od Пантограф
...i ta obilaznica smanjiće nam opterećenje u popodnevnom špicu za 2%.

Bolje je da se automobili 'navlače' na planski građen koridor, na autoput, nego da idu kroz grad, ulicama. Grad se razvija u širinu, neće stati, i nema govora o nekakvom smanjenju broja automobila u saobraćaju Beograda. Pre dve subote sam u Ikei čekao na kasi pola sata. Naravno da nisam išao autobusom, da u njega guram nameštaj. A do pre neku godinu nije bilo Ikee. A biće još štošta... Stanovništvo se doseljava. Itd.

Železnica ima, vrlo blizu, paralelan koridor Gazeli, a na autoputu joj mesta nema.

Koliko znači kada je autoput dobro projektovan, vidi se već u Solunu, gde saobraćaj teče i uz veći broj kola nego u Beogradu.

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Poslato: Čet Okt 17, 2019 7:21 pm
od Pendolino
Пантограф » Thu Oct 17, 2019 5:23 pm napisao:...i ta obilaznica smanjiće nam opterećenje u popodnevnom špicu za 2%.
Koliko znači kada je autoput dobro projektovan, vidi se već u Solunu, gde saobraćaj teče i uz veći broj kola nego u Beogradu.


To su dve kontradiktorne izjave.
Kroz Solun ne ide autoput nego ulazi u njega iz više pravaca i to se koristi isključivo kad ideš u grad. Ko prolazi kroz Solun ide nizom predgrađa ring roudom, ili po Srpskom - Obilaznicom.

Sigurno da otvaranje BG obilaznice ne bi odčepilo Gazelu u špicu pred Novu godinu, ali garantujem da bi učinak bio dosta veći od tih tvojih 2%.
(Po sadašnjim podacima i jeste negde 3-4% vozila u tranzitu na autoputu kroz grad)

Bez završetka Obilaznice i UMP-a nema odgušenja u gradu.

Ono što nama treba na autoputu kroz grad je u prvom redu proširenje na tri trake + zaustavna svuda gde je to moguće, a gde nije uveđenje uslovnog korišćenja zaustavne, uz komandu svetlosnom signalizacijom iz centra. Ovo rešenje se uveliko primenjuje u Italiji.
I naravno bolje rešene petlje koje bi omogućile brže uključenje na autoput.

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Poslato: Čet Okt 17, 2019 7:38 pm
od Пантограф
Nema ništa kontradiktorno, naravno da treba da se napravi obilaznica, ali, ona nam neće mnogo pomoći u 17.15 radnim danom - gotovo nimalo. Očigledno je plan da se gradi SMT, a i to znači - više kola na Gazeli, jer se će se, sa SMT, iz Airport City-ja u npr. Višnjičku banju voziti tuda. Preko Gazele. I to nije loše za grad, ali jeste za Gazelu...

I ne mislim da će nam mnogo pomoći pretvaranje zaustavne u voznu traku. Na Gazeli je već tako i to je to što se tiče max. propusne moći puta. Bez proširenja na Gazeli i bez proređivanja direktnog pristupa na autoput, a to može sa servisnim trakama, nema 'leba.