Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

Гага

Professional
Učlanjen(a)
08.12.2010.
Poruke
11.958
Pohvaljen
18.955
Lokacija
Бежанијска коса
Кренуло се са мртве тачке, још један мост на Дунаву.

Данас је објављена јавна набавка за „Идејни пројекат са студијом оправдансоти за изградњу моста на Дунаву код Аде Хује“.

Позив за подношење понуда: http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 199-16.pdf
Конкурсна документација: http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 199-16.pdf

Укупна дужина свих саобраћајница од Панчевачког пута, прилазних саобраћајница, сам мост, саобраћајница до Вишњичке улице је 3.350 метара. Градиће се и петље на Панчевачком путу и код Вишњичке улице. Даље ће се ићи према Сланачком путу, радиће се та нова саобраћајница са петљом.
Даље ће се ићи према аутопуту и спајање са њим, а овај део саобраћајнице од Панчевачког пута до аутопута је део СМТ-а.

По почетном пројекту који је урадио Грађевински факуптет, ширина моста ће бити 30 метара, две траке по 11,5 метара, разделним појасом, тротоарима за пешаке и бициклистичким стазама.
Сам мост ће бити лучног облика.

Изводи из конкурсне документације са цртежима:
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7

Цртежи:
Регулационо-нивелациони план, цртеж 1
Pogledajte prilog 6
Регулационо-нивелациони план, цртеж 2
Pogledajte prilog 1
Подужни профил

Регулационо-нивелациони план – зона раскрснице са Панчевачким путем
Pogledajte prilog 5
Синхрон план - зона раскрснице са Панчевачким путем
Pogledajte prilog 4
Регулационо-нивелациони план – зона раскрснице са Вишњичком улицом
Pogledajte prilog 3
Синхрон план - зона раскрснице са Вишњичком улицом
Pogledajte prilog 2
 
Lepo Gago :) Samo citajuci ranijeve Vesiceve intervjue mislim da i on priznaje da grad narednih par godina nema para za ovo. Ako je tako onda sta posle ovog koraka? (mislim vise retoricko pitanje ;) )
 
Eto Earth, iako retoricko, ja bih imao par ideja sta i kako posle ovog prvog koraka. :D

- za pocetak uskladiti projektnu dokumentaciju i stanje na terenu, odraditi eksproprijaciju, pripremne radove, rusenje nelegalnih (i ponekog legalnog objketa na trasi) i sve pratece izmene razne gradske infrastrukture.

I eto za tri - cetiri godine sve spremno da se izvodjac uvede u gradiliste, a radovi teku potpuno neometano.
A ne da se nedaj Boze opet krene izgradnja mosta pa tek naknadno misli o pristupnim putevima i petljama i dobiju neka nama (nazalost) poznata skupa i nefunkcionalna resenja...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Kapiram da je cilj da se rastereti pancevacki most i samim tim centar grada, ali i dalje ne pronalazim kojim to linijama zele da spoje most sa autoputem E75?
Neupuceni gradjanin
 
Pa najverovatnije bi put zaobisao Mirijevo i izasao direktno na raskrsnicu smederevskog i kruznog puta, posto ne verujem da su u stanju da krce put kroz Kaludjericu.
 
Aha sad mi je jasno zašto je Vesić sad lansirao ovu priču - zatvorili su prilaz Pančevcu iz smera Pančeva pa je nastao haos koji će trajati čak 2 meseca, ali bi trebali to lakše da svarimo ako se strpimo dok se ne izgradi novi most, na čemu navodno rade. Mislim ispiranje mozga,
A što se tiče trase valjda bi trebala izgledati ovako. Posle prelaska Dunava ide livadom ispod groblja Lešće, pa iznad Mirjeva, pa seče Bulevar Kralja Aleksandra (Smedervski put) par stotina metara iza NISove pumpe gde se Bulevar savija (Mali mokri lug), spušta se onom livadom iznad groblja do autoputa iznad Laste odakle se spaja sa proširenom Morkroluškom (sada fali skoro 1 km) koja je paralelna sa autoputom, i sa Svetozara Radojičića gore iznad Medaka III SMT ide dalje ka Jerkoviću.
@Laki sve je to lepo ali ja sumnjam da imaju para i sposobnosti čak i za eksproprijacije.
Jel nema tema SMT?
 
@Earthmoving
Naravno da ti je sumnja na mestu i da nemaju ni novca, a jos manje sposobnosti...
Pa ipak, ajd da pricamo po sistemu "sto je babi milo..."



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
У прекјучерашњим Новостима, један небулозан уводни део о овом будућем мосту. Небулозан у том смислу што је новинар Н.В. (Н. Вукић) написао да је јавну набавку за "израду идејног пројекта са студијом оправданости за изградњу моста на Дунаву, код Аде Хује" расписала ни мање ни више него "Дирекција за јавни превоз" !!!!

Нисма веровао шта је човек написао, али ето "истраживачко новинарство". Ово није никакав лапсус него чисто непознавање ствари, односно не познавање шта које јавно предузеће ради у овом граду. Послао сам коментар, али наравно да га нису објавили, јер где да се призна сопствена грешка.

А мој коментар је био:
"Побогу бре Новости и "новинар" Н.В., па није јавну набавку расписала Дирекција за јавни превоз, него Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда. Какве везе има Дирекција за ЈП са грађевинарством !!!????
Знам да нећете објавити овај мој коментар, али брате ни да препишете не знате."

Tражи се идеја за 3,5 километра
Н. В. | 04. септембар 2016. 23:07 | Коментара: 5
Дирекција за јавни превоз расписала је тендер за израду идејног пројекта са студијом оправданости за изградњу моста на Дунаву, код Аде Хује. Рок за доставу понуда је 3. октобар

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 1%80%D0%B0
 
Novinarstvo cast izuzetcima je otislo davno otplovilo dunavom
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403867#p403867:31h555yz je napisao(la):
Earthmoving » 05 Sep 2016 08:14 am[/url]":31h555yz]Aha sad mi je jasno zašto je Vesić sad lansirao ovu priču - zatvorili su prilaz Pančevcu iz smera Pančeva pa je nastao haos koji će trajati čak 2 meseca, ali bi trebali to lakše da svarimo ako se strpimo dok se ne izgradi novi most, na čemu navodno rade. Mislim ispiranje mozga,
A što se tiče trase valjda bi trebala izgledati ovako. Posle prelaska Dunava ide livadom ispod groblja Lešće, pa iznad Mirjeva, pa seče Bulevar Kralja Aleksandra (Smedervski put) par stotina metara iza NISove pumpe gde se Bulevar savija (Mali mokri lug), spušta se onom livadom iznad groblja do autoputa iznad Laste odakle se spaja sa proširenom Morkroluškom (sada fali skoro 1 km) koja je paralelna sa autoputom, i sa Svetozara Radojičića gore iznad Medaka III SMT ide dalje ka Jerkoviću.
@Laki sve je to lepo ali ja sumnjam da imaju para i sposobnosti čak i za eksproprijacije.
Jel nema tema SMT?
file.php
Dobro si zaključio. Peru se za haos koji napraviše zbog zatvaranja prilaza Pančevcu. Sumanuto je da raspisuju javni poziv kada nema para za taj deo SMT-a, a kamoli most.

Gradu je prioritet tunel od Ekonomskog do 29. Novembra i završavanje UMP-a, to jest makar tunel ispod Senjaka. SMT nije ni na dugom štapu.

Takođe mislim da smo imali SMT temu i da sam tamo postavljao planove regulacije SMT-a od Višnjičke pa do autoputa.
 
D' izvinete serem im se na prioritete.

Ne mislim da bi to trebalo da bude ovaj most, naprotiv, ali..
 
Ja bas mislim da bi trebalo da bude prioritet.
Rasteretio bi Pancevac, dobar deo centra grada (Kneza Milosa pre svega), Cvijicevu, desni deo Bulevara...
 
Znam da u "Završenim projekatima" ima tema Severna tangenta sa Pupinovim mostom, a bilo mi je logično da je ceo SMT jedna tema, kao što je UMP. Ranije sam baš detaljno tražio al ne znam kako nisam mogao da je nađem. Ako imaš i dalje te planove regulacije Vučko, postavi ih i ovde, sigurno su bolji od onog mog crteža gore.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404044#p404044:ts5hp9cg je napisao(la):
Гага » Mon Sep 05, 2016 11:39 pm[/url]":ts5hp9cg]

Tражи се идеја за 3,5 километра...

Zbog cega se kao lokacija prelaska saobracajnice preko Dunava izabralo bas ovo mjesto!?
Ovo je ubjedljivo najsire mjesto na podrucju grada Beograda sto ce za rezultat imati konstrukciju duzine 3,5km a samim tim i znatno skuplji most.

Poredjenja radi, most na Adi je dug 1km.

Mora da su izboru lokacije kumovali isti oni koji ce Srbiji da prodaju kredit za izgradnju mosta. :?
 
Tek kad viidim projekat mosta preko Dunava koj sadrži i železničku prugu u sebi
poverovacu u ozbiljnost da ce se graditi i valjano koristiti
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404663#p404663:328t1vda je napisao(la):
mekbejn » Thu Sep 08, 2016 3:07 pm[/url]":328t1vda]Valjda postoje i drugi faktori pri odredjivanju lokacija mosta?

Postoji mnogo faktora ali ubjedljivo najvazniji je finansijski.

Normalno bi bilo da se za lokaciju bira mjesto koje zahtjeva najmanja finansijska ulaganja. U slucaju Beograda i ovog mosta cini mi se da je izbor upravo suprotan. Potrositi sto vise novca. Zbog cega?

Evo jos jedno poredjenje.
Rusija gradi most od strateskog znacaja za tu zemlju koji bi povezao Krim sa ostatkom Rusije. Most bi bio dug oko 4.5km. Zemlja koja ima i resurse i novac ali i veliku potrebu gradi most od 4.5 km da spoji dva dijela drzave a Beograd ce da pravi most od 3.5km na saobracajnici lokalnog znacaja da bi spojio Ovcu i Mirijevo. Pa ko je tu lud?
 
Nesto ja nevidim prugu preko novog mosta a mogli bi je staviti
 
most preko ade huje biće isključivo drumski. tu i nema potrebe za žč. prugom. most kod vinče biće drumsko železnički. prema tome dišo nije čudo što ne vidiš prugu koje nema i koje neće biti.
 
Jeste cudo sto nema pruge.
A sa druge strane i nije.
Kakav nam je odnos ka zeleznici i kolike su nam ambicije za metro, ne sumnjam da ce i ovo malo postojecih pruga demontirati i poslati u smederevo 'prijateljskim' Kinezima.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404697#p404697:1o87dhjg je napisao(la):
boca-ica » 08 Сеп 2016 06:28 pm[/url]":1o87dhjg]Tek kad viidim projekat mosta preko Dunava koj sadrži i železničku prugu u sebi
poverovacu u ozbiljnost da ce se graditi i valjano koristiti
А шта ће преко овог моста железничка пруга ? И где би биле шине на десној обали Дунава и у ком правцу би ишле ? Па и на левој обали Дунава би требало изградит-поставити шине до постојеће пруге за Панчево.
Ту је "панчевац", а радиће се и мост код Винче са железничком пругом и сасвим довољно.

@Рио Бања Лука, "Мост на Ада Хији" неће бити дугачак 3,5 км, сам мост је неких 517 метара, а остало су прилазне саобраћајнице на стубовима са обе стране Дунава, од Панчевачког пута до иза Вишњичке улице.
 
Gaga Beograd. Svaka saobraćajnica na stubovima je most. Bez obzira što je 500 metara iznad Dunava a ostalih 3km iznad Ade huje , rukavca, forlanda itd.sve to čini izuzetno veliku i skupu građevinu za koju se ja pitam da li je mogla biti manja i jeftinija.
 
Most mora imati uplanirano mesto za prugu
druga je stvar čije šine ce tu prolaziti
od voza, tramvaja ili mozda metroa je stvar sutrašnjeg izbora prema potrebi i mogucnostima

Kada nema uplaniranog mesta
onda nema ni zadovoljenja potrebe, niti ikakvog izbora tj. mogucnosti
auto lobi ce sve uraditi da osakati Bg šinski saobracaj

Pupinov most je osakacen bez ostavljenog mesta za šinski saobracaj
neka ,,pukne,, Pančevac i baš me zanima kakav onda izbor ima Bgd
a do završetka Vinčanskog mosta , mnogo ce vode Dunavom proteci....
:sesir:
 
naivno je kako neki površni poznavaoci saobraćaja smatraju da uvek kad se gradi veći most preko veće reke mora se postaviti i žel. pruga preko istog mosta. to nije tako jednostavno kako se misli. samu prugu nije teško postaviti ali šta je sa prilazima do pruge na mostu? tu bi trebali nasipi, podvožnjaci, nadvožnjci, rampe, rušenja pogotovu ako se radi o mostu i pruzi u centru grada. Pančevački most ima dvostruki žel. kolosek. samo nekoliko stotina metara nizvodno, na mostu preko ade huje ž. k. su sasvim nepotrebni. jedan žel. kolosek biće postavljen preko mosta kod vinče. on je tu potreban zbog luke pančevo a sam most je deo drumske obilaznice oko beograda. mesto gde je ž.p. itekako potrebna, a nažalost je još nema, je drumski most preko dunava kod kovina- pruga bi tu omogućila najkraću vezu uže srbije i vojvodine a bio bi rasterećen i bg. žel. čvor.
 
Vrh