Beogradske reke - rečni saobraćaj

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

Вожд
Expert
Postovi: 5994
Pridružio se: Uto Apr 15, 2014 11:47 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8341
Pohvalio: 7455

Re: Beogradske reke - recni saobracaj

Postod Вожд » Sre Nov 21, 2018 7:45 pm

_20181121_184638.JPG
Pohvale za post: 7
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 28657
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 15547
Pohvalio: 6473

Re: Beogradske reke - recni saobracaj

Postod direktor » Čet Nov 22, 2018 12:47 am

Ocu krug u spicu ...
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2092
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 3147
Pohvalio: 3952

Re: Beogradske reke - recni saobracaj

Postod Karlo del Ponte » Čet Nov 22, 2018 4:48 pm

Након пар година живота у Холандији видим да не бацају паре на мостове сваких пар километара на великим рекама и каналима, или тунела испод истих, него је јако активан скеларски саобраћај. У централном делу Амстердама су скеле, јер се на Северноморском каналу налази само један мост, и то покретни са 1+1 траком. Оне служе пешацима и бициклистима, а сви остали прелази су тунелски. Између Амстердама и Харлема се налазе три скеле које превозе и друмска возила, са интервалом 20 минута укључујући и ноћ. Овде улазе прекоокеански бродови, али на реци Лек има много мањих скела. Има и доста скела на звонце.

Конкретно у Београду требају нам следеће пешачко-бициклистичке скеле:
1. Дорћол - Крњача
2. Земун - Црвенка
3. Ада - Блок 70
Прва и друга би могле прихватити и аутомобиле, а много важније је усклађивање реда вожње са аутобуским превозом са обе стране. А може бити и неки минибус, типа Скела на Ади - Чукаричка падина - Баново брдо окретница.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 2
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 28657
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 15547
Pohvalio: 6473

Re: Beogradske reke - recni saobracaj

Postod direktor » Pet Nov 23, 2018 12:35 am

Ada ce da dobije most o druga dva treba izanalizirati kost benefit ...
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Гага
Expert
Postovi: 9776
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Kontakt:
Pohvaljen: 10522
Pohvalio: 17524

Re: Beogradske reke - recni saobracaj

Postod Гага » Pon Nov 26, 2018 2:49 am

Вожд » 21 Нов 2018 06:45 pm napisao:
_20181121_184638.JPG

Slika

Седамдесетих година се у Београду, на Дунаву, испред хотела Југославије, одржавало Европско пвенство формуле 1 на води. Једна од "водених формула" Волво-Пента на тренингу на реци Сави.
Pohvale za post: 3
Пантограф
Expert
Postovi: 7573
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10327
Pohvalio: 6564

Re: Beogradske reke - recni saobracaj

Postod Пантограф » Pon Nov 26, 2018 10:25 am

I osamdesetih, išao sam da gledam.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
dr.c
Beginner
Postovi: 95
Pridružio se: Uto Nov 27, 2018 6:46 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 74
Pohvalio: 10

Re: Beogradske reke - rečni saobraćaj

Postod dr.c » Čet Maj 09, 2019 12:05 pm

Poštovani,
Ne znam da li je ova tema (Beogradski javni feri) već razmatrana pa molim upućene da me obaveste.
Beograd je grad oko dve velike reke i izgleda mi čudno da nema razvijen feri sistem javnog saobraćaja, poput onog u Budimpešti, Bangkoku, ili čak morskim gradovima kao Sidneju i Rio de Heneru. Poznam ljude koji su nabrojane ferije sa zadovoljstvom koristili i najbolju sliku o tim gradovima dobili baš sa njihovih ferija. Verujem da bi feri bio od jednake koristi i za razvoj turizma i za olakšanje beogradskog problema gužve u zemaljskom javnom saobraćaju.
Pošto je vodeni saobraćaj najekonomičniji jer nam "izgradjeni" put daje priroda, pravljenje feri sistema mi, kao slabo-upućenom laiku, zvuči racionalnije od gondola. Nadam se da će stručnjaci i upućeniji laici moći nešto više napisati o ovoj temi.
Naprimer, za početak, linije bi mogle spajati Novi Beograd (park Ušće) i stari grad (Kalemegdan, SC “25. maj”), uključujući Adu Ciganliju i Veliko Ratno Ostrvo (Lido) tokom kupališne sezone.
Pozivam ostale da daju svoje predloge linija i stanica ferija, kao i ostale detalje.
Hvala na pažnji,
Dr
Prikačeni fajlovi
bangkok-river-boat-map.jpg
bangkok feri mapa
bkv-boat-stops_250_240.jpg
budimpešta feri mapa
bkv-boat-stops_250_240.jpg (41.63 KiB) Pogledano 1729 puta
wat-arun-5.jpg
bangkok feri
wat-arun-5.jpg (167.95 KiB) Pogledano 1729 puta
budapest_public_transport_boat_service.jpg
budimpešta feri
budapest_public_transport_boat_service.jpg (23.94 KiB) Pogledano 1729 puta
22522_banner.jpg
sidnej feri
22522_banner.jpg (164.08 KiB) Pogledano 1729 puta
Pohvale za post: 3
jovanovm
Advanced
Postovi: 3551
Pridružio se: Pon Apr 09, 2007 11:54 pm
Lokacija: ??
Kontakt:
Pohvaljen: 64
Pohvalio: 19

Re: Beogradske reke - rečni saobraćaj

Postod jovanovm » Čet Maj 09, 2019 12:15 pm

Draga/i, nadam se da nećeš zameriti, ali na srpskom se kaže trajekt. :)

Postojalo je tako nešto za vreme rekonstrukcije Gazele. Loše isplanirano i povezano, pa je malo ko koristio. Ima na forumu..

Moram da priznam da je javni prevoz trajektom u Budimpešti vrlo dobar, koristio sam više puta. Naravno važi njihov BusPlus.
Pohvale za post: 1
Gorstak89
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1704
Pridružio se: Uto Jan 15, 2013 4:42 pm
Lokacija: Krnjača
Kontakt:
Pohvaljen: 1152
Pohvalio: 456

Re: Beogradske reke - rečni saobraćaj

Postod Gorstak89 » Čet Maj 09, 2019 12:22 pm

Pa imamo neki oblik, od blokova do Ade. A ja bih uveo i Crvenka-Zemun samo to traži dosta nekih promena
@SuroviDadas
nensav
Higher intermediate
Postovi: 767
Pridružio se: Čet Jan 16, 2014 6:03 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 293
Pohvalio: 228

Re: Beogradske reke - rečni saobraćaj

Postod nensav » Čet Maj 09, 2019 12:58 pm

Ovo je odlicna ideja. Ali sevverovatno ne isplati. Ne verujem da se bas niko za sve ovo vreme nije setio. Relacija ada blokovi se obavlja camcima, to nije ozbiljan sistem
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3878
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 6564
Pohvalio: 3848

Re: Beogradske reke - rečni saobraćaj

Postod GOJE » Čet Maj 09, 2019 1:06 pm

Već je pisano naširoko o ovoj temi. Nekako smo došli do zaključka da prevoz nizvodno još i može da bude vremenski isplativ (korisnicima prevoza), ali uzvodno jednostavno nema rezona (ostali vidovi prevoza su brži). Duž obala nema velikog potencijala za direktne linije, već bi ogroman broj korisnika morao da preseda na drugi vid prevoza.

Naravno nikome se ne isplati da radi prevoz u jednom smeru, a gradu ne pada na pamet da još i ovo subvencioniše. Jedini rezon može da bude čisto turistički.
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
dr.c
Beginner
Postovi: 95
Pridružio se: Uto Nov 27, 2018 6:46 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 74
Pohvalio: 10

Re: Beogradske reke - rečni saobraćaj

Postod dr.c » Čet Maj 09, 2019 8:41 pm

Za GOJE: Da li možete dati neku stranicu gde je pisano o ovoj temi? Zanima me da pročitam. Možda je u to vreme bilo neisplativo, ali se sa Beogradom na Savi (a uskoro i na Dunavu) situacija menja. U prethodnim postovima se govori većinom o medjugradskom i privatnom saobraćaju (naprimer Beograd-Djerdap), a malo o beogradskom javnom, iako wuchina spominje liniju "Zemun - Dorćol - Pančevački most". Što smatram vrlo mudrim i produžio bih polazište južno, jer mnogi ljudi sede sat vremena zakrčeni naprimer u Takovskoj ulici da bi došli od zapada do Pančevačkog mosta, što je posebna bolna tema beogradskog saobraćaja.
Želeo bih videti više takvih predloga za linije i stanice. Svrha mnogih diskusija na Beobild forumu je vizionarska - razmatranje nečeg što ne zvuči realno ove godine ali može biti iduće ili za 10 godina.

Ova diskusija možda više spada u temu "Javni gradski saobraćajni prevoz"- "Metro na vodi", koju upravo pronadjoh.
viewtopic.php?f=18&t=288&start=150
Možda će biti više kreativnih komentara ako se javimo tamo, gde su ljudi već raspravljali o rečnim linijama i isplativosti, iako, nažalost, pesimisti i tamo dominiraju.

Za jovanovm, koji piše: "Draga/i, nadam se da nećeš zameriti, ali na srpskom se kaže trajekt."
Reč feri je skraćeno od reči feribot, koja se u srpskom jeziku (za one koji ga šire shvataju ili shvaćaju pošto svi nismo išli u iste škole u isto vreme) upotrebljava jednakopravno kao trajekt.
Pogledajte https://sr.wikipedia.org/sr-ec/%D0%A2%D ... 0%BA%D1%82
gde se trajekt definiše:
"Трајект или ферибот је назив за путнички, односно теретни брод специјализован за редовни превоз путника и робе на краћим релацијама."
Nisam koristio reč trajekt jer me više asocira na jednolinijski prevoz, naprimer od obale do nekog ostrva, nego na gradski javni sistem. Iako Vam je reč feri nepoznata ili neobična, dobro je da ste razumeli o čemu se radi. Ako je većina ovde ne razume, mogu koristiti reč trajekt - hvala Vam na predlogu.

Dr
ink
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 917
Pridružio se: Uto Jul 07, 2009 5:13 pm
Lokacija: Beograd, Jugoslavija
Kontakt:
Pohvaljen: 674
Pohvalio: 674

Re: Beogradske reke - rečni saobraćaj

Postod ink » Ned Jun 23, 2019 2:01 pm

Hidrogliser kao budućnost gradskog saobraćaja?

https://www.beograduzivo.rs/info/gradsk ... g-prevoza/

Ova ideja mi je fenomenalna. Možda sam pomalo romantičar. Ne znam da li je ovo izvodljivo ili isplativo ali mi se prosto dopada ideja.
__________________________
СМРТ ПЛАСТИЧНИМ КЕСАМА
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9793
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 10725
Pohvalio: 25206

Re: Beogradske reke - rečni saobraćaj

Postod Дошљак » Ned Jun 23, 2019 3:04 pm

Колика је потршоња оваквог хидроглисера? Пада ми на памет линија Обреновац-Остружница-Београд-Винча-Гроцка.
Pohvale za post: 1
ink
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 917
Pridružio se: Uto Jul 07, 2009 5:13 pm
Lokacija: Beograd, Jugoslavija
Kontakt:
Pohvaljen: 674
Pohvalio: 674

Re: Beogradske reke - rečni saobraćaj

Postod ink » Ned Jun 23, 2019 6:00 pm

Дошљак » 23 Jun 2019 03:04 pm napisao:Колика је потршоња оваквог хидроглисера? Пада ми на памет линија Обреновац-Остружница-Београд-Винча-Гроцка.



Kapiram da je ogromna potrošnja... i da je sama kupovina hidroglisera ogromna investicija.

Nažalost, mislim da će ova cela priča ostati na nivou bajke. Bar dok mi ne postanemo MNOGO bogatije društvo.
__________________________
СМРТ ПЛАСТИЧНИМ КЕСАМА
Pohvale za post: 1
Пантограф
Expert
Postovi: 7573
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10327
Pohvalio: 6564

Re: Beogradske reke - rečni saobraćaj

Postod Пантограф » Pon Jun 24, 2019 10:07 am

I tad će ostati na nivou bajke, jer ćemo, kad budemo veoma bogati, izgraditi prugu za Obrenovac.

Hidrogliseri, brzi katamarani, hoverkrafti svi odreda gutaju gorivo i nikako ne mogu biti ekonomičniji prevoz ni od autobusa, osim ako drastično ne skraćuju put između dva mesta. A mi upravo gradimo autoput za Obrenovac...

Dakle, lepo bi bilo da koristimo hidroglisere na Dunavu (i Savi) u turističke svrhe, ali za prigradski saobraćaj... E, to je ono kad gradove (državu) vode ljudi velikog životnog i poslovnog iskustva, pa imaju bujnu ali beskorisnu maštu.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 3
srdjan
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 437
Pridružio se: Sre Sep 29, 2010 10:19 am
Lokacija: Europe
Kontakt:
Pohvaljen: 796
Pohvalio: 65

Re: Beogradske reke - rečni saobraćaj

Postod srdjan » Pon Jun 24, 2019 10:32 am

Izmedju dva rata je u Bg postojao redovan prevoz brodskim putem, koji je Dunavom spajao Palilulu i Zemun. Verujem da bi ta ruta za razliku od ove SNS Obrenovačke bajke i danas bila zanimljiva.

PS - Daleko smo od NYC po svim kriterijumima, ali tamo su recimo mini trajektima vrlo lepo rešili prelaz sa Long Islanda i Bruklina do Menhetna.
Пантограф
Expert
Postovi: 7573
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10327
Pohvalio: 6564

Re: Beogradske reke - rečni saobraćaj

Postod Пантограф » Pon Jun 24, 2019 10:36 am

Трајект је једно - ни сам не знам зашто у последњих 50 година није постојао између Борче и Земуна нпр. - хидроглисер друго.

Иначе, максимална брзина великих хидроглисера је око 60 км/час, узводно сигурно још мања, а Чучковић то помиње као, ваљда, експресну везу Обреновца и Београда, у тренутку када се између њих гради аутопут са ограничењем од 130 км/час...
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 1
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5396
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9559
Pohvalio: 7389

Re: Beogradske reke - rečni saobraćaj

Postod Bender Rodriguez » Pon Jun 24, 2019 11:10 am

Пантограф » Pon Jun 24, 2019 10:07 am napisao:Dakle, lepo bi bilo da koristimo hidroglisere na Dunavu (i Savi) u turističke svrhe, ali za prigradski saobraćaj... E, to je ono kad gradove (državu) vode ljudi velikog životnog i poslovnog iskustva, pa imaju bujnu ali beskorisnu maštu.

Upravo tako, ovo nema veze s vezom, ovo je samo ''brain fart'' još jednog člana Pragnjeće brigade. Šetao čovek po netu, video pompezne vesti iz voljene mu Rusije, oduševio se sklepanim renderima i odlučio da je to ono što nama treba. Niđe veze.

Ideja da Hidrogliser vozi od Beograda do Obrenovca rekom je kao kad bi neko predložio da se Pančevo gondolom spoji sa Beogradom. Ono... druže, ajde malo lakše s opijatima i fokusiraj se na normalne i konstruktivne stvari, a ne fantazije i dečje snove. :roll:

P.S.
Da ne pričam što su prevaziđeni, skupi i komplikovani za održavanje. Postoji razlog što se danas retko gde viđaju osim po bivšem SSSRu. Ali eto, naša Pragnjeća brigada zna bolje... Sve će da učine, samo da ne razvuku kršten autobus ili ne d'o bog gradsku železnicu/metro do Obrenovca... I naravno - do Pančeva.
Pohvale za post: 2
srdjan
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 437
Pridružio se: Sre Sep 29, 2010 10:19 am
Lokacija: Europe
Kontakt:
Pohvaljen: 796
Pohvalio: 65

Re: Beogradske reke - rečni saobraćaj

Postod srdjan » Pet Jun 28, 2019 10:43 am

@Pantograf, slažem se - ja i govorim o trajektu. Relativno jednostavno rešenje koje može brzo da se implementira. Ove naprdnjačke vlažne snove ne bih komentarisao.
Pohvale za post: 1
Dart
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 834
Pridružio se: Čet Sep 13, 2018 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 921
Pohvalio: 8

Re: Beogradske reke - rečni saobraćaj

Postod Dart » Pet Jun 28, 2019 8:40 pm

Za Beograd bi odgovarao CityCat iz Brizbejna. Imam rođaka tamo, kaže da se brže stiže do centra nego busom. Jedina mu je mana nevreme koje ih značajno uspori.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Transde ... es#CityCat
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8718
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6509
Pohvalio: 10707

Re: Beogradske reke - rečni saobraćaj

Postod solecar » Pet Jan 17, 2020 6:03 pm

Vesić: Beograd uvodi javni prevoz rekom

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić rekao je da će Beograd u narednom periodu uvesti rečni prevoz kao deo javnog prevoza, i da će za ovaj prevoz važiti pretplatne karte za javni prevoz.

– Kako bismo znali šta ćemo da tražimo od budućeg partnera u ovom poslu, kao i gde će biti stanice budućeg rečnog javnog prevoza, odnosno kojom frekvencijom će saobraćati brodovi, raspisali smo tender za izradu studije opravdanosti rečnog javnog prevoza u Beogradu – rekao je Vesić i dodao da je rok za izbor stručnjaka koji će da rade studiju 12. februar.

On je napomenuo da Beograd ima skoro 200 kilometara rečnih obala i da nema grada u Evropi sa takvim pristupom vodi, a da nema razvijen rečni prevoz putnika.

– Ulaganja u rečni prevoz mnogo su manja od ulaganja u puteve. Ovakav prevoz bio bi brži i efikasniji u situaciji kada su u Beogradu sve veće saobraćajne gužve zbog skoro 740 hiljada vozila. Od tog broja vozila, skoro 540 hiljada su automobili, što je 90 hiljada više nego pre šest godina. Rečni prevoz je brži, efikasniji i ekološki isplativiji – objasnio je zamenik gradonačelnika.

Vesić je dodao kako veruje da svojim položajem, a posebno orijentacijom u prostornom razvoju, od Obrenovca do Zemuna i Grocke, Beograd ima uslove za razvoj rečnog prevoza putnika.

Precizirao je da će studija opravdanosti biti osnov za raspisivanje tendera za javno-privatno partnerstvo u kome će Grad da traži partnera za obavljanje rečnog prevoza.

izvor: beograd.rs
Slika

Slika
Pohvale za post: 2
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8718
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6509
Pohvalio: 10707

Re: Beogradske reke - rečni saobraćaj

Postod solecar » Čet Jan 23, 2020 2:55 pm

P O Z I V za podnošenje ponuda za javnu nabavku usluga: ''Izrada studije opravdanosti rečnog prevoza putnika“ (javna nabavka broj 19/19)


Naziv, adresa, internet stranica Naručioca:

Grad Beograd, Gradska uprava grada Beograda, Sekretarijat za javni prevoz

ul. 27. Marta 43-45, Beograd

Internet stranica: www. bgprevoz.rs, https://nabavke.beograd.gov.rs

Vrsta naručioca: organ jedinice lokalne samouprave
Vrsta postupka javne nabavke: predmetna javna nabavka se sprovodi u otvorenom postupku u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama (''Službeni glasnik RS'' br. 124/12, 14/15 i 68/15) i podzakonskim aktima kojima se uređuju javne nabavke, a u cilju zaključenja ugovora u javnoj nabavci.
Vrsta predmeta javne nabavke: usluge - ''Izrada studije opravdanosti rečnog prevoza putnika“, ORN: 71241000-9 studije izvodljivosti, savetodavbne usluge, analiza.
Kriterijum za ocenu ponuda je: najniža ponuđena cena. Prilikom ocene ponuda kao relevantna uzimaće se ukupna ponuđena cena bez PDV. Ukoliko nakon pregleda i ocene ponuda, dve ili više ponuda budu imale istu ponuđenu cenu, ugovor će biti dodeljen ponuđaču koji je ponudio duži rok važenja menice za dobro izvršenje posla.
Opis predmeta javne nabavke – Predmet javne nabavke je: ''Izrada studije opravdanosti rečnog prevoza putnika“, ORN: ORN: 71241000-9 studije izvodljivosti, savetodavbne usluge, analiza.
Način preuzimanje konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna: na Portalu uprave za javne nabavke Republike Srbije i na internet stranici naručioca www.bgprevoz.rs, https://nabavke.beograd.gov.rs
Način podnošenja ponuda i rok za podnošenje ponuda: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa konkursnom dokumentacijom i pozivom za podnošenje ponuda.
Ponuđač podnosi ponudu neposredno ili putem pošte na adresu: Grad Beograd, Gradska uprava grada Beograda – Sekretarijat za javni prevoz, Beograd, ul. 27.marta 43-45 – pisarnica, šalter br.9, sa naznakom: ''PONUDА ZА JАVNU NАBАVKU USLUGА ''Izrada studije opravdanosti rečnog prevoza putnika“, JАVNА NАBАVKА BROJ 19/19 – NE OTVАRАTI''. Na poleđini koverte ili kutije navesti naziv i adresu ponuđača. Ponude se dostavljaju u zatvorenoj koverti ili kutiji, zatvorenoj na način da se prilikom otvaranja ponuda može sa sigurnošću utvrditi da se prvi put otvara. U slučaju da ponudu podnosi grupa ponuđača, potrebno je na koverti naznačiti da se radi o grupi ponuđača i navesti nazive i adrese svih učesnika u zajedničkoj ponudi. Ponuda mora da važi minimum 90 (devedeset) dana od dana javnog otvaranja ponuda.
Ponuda se smatra blagovremenom ukoliko je primljena od strane naručioca do 12.2.2020. godine do 10 časova.
Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Javno otvaranje ponuda obaviće se dana 12.2.2020. godine, u 10,30 časova, u prostorijama Sekretarijata za javni prevoz, kancelarija 242a, II sprat, ul. 27. marta 43-45, Beograd.
Uslovi pod kojima predstavnici ponuđača mogu učestvovati u postupku otvaranja ponuda: otvaranju ponuda mogu prisustvovati sva zainteresovana lica, a aktivno učestvovati samo ovlašćeni predstavnici ponuđača, koji će svoja ovlašćenja predati Komisiji pre otvaranja ponuda. Ovlašćenje mora da bude zavedeno kod ponuđača, overeno pečatom i potpisano od strane odgovornog lica ponuđača.
Rok za donošenje odluke: Naručilac će doneti odluku u roku od 25 dana od dana otvaranja ponuda.
Kontakt – komunikacija u postupku javne nabavke odvija se pisanim putem, odnosno putem pošte, dostavljanjem pismena na adresu Sekretarijat za javni prevoz, ul.27. marta 43-45, 11000 Beograd, elektronskom poštom na email adresu: sjp.javnenabavke@beograd.gov.rs, ili faksom na telefon 011/2752-582, svakog radnog dana u periodu od 7,30 do 15,30 časova.

Preuzmite tekst POZIV ZА PODNOŠENjE PONUDE: ovde
Preuzmite tekst KONKURSNE DOKUMENTАCIJE: ovde

izvor: beprevoz.rs
Slika

Slika
Pohvale za post: 1

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta