Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6037
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5134
Pohvalio: 13066

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Pon Jul 16, 2018 5:28 pm

И даље се прави једнакост између пропалих робних терминала железнице са стотинама вагона који чекају касацију и превоза путника железницом. Од свог тог челика, највеће смеће су били железнички објекти дуж Савске и различита предузећа која су имала базе на обали Саве, као и дивље насеље између, али ово што се добија уместо тог искрено није ништа мање смеће.
Pohvale za post: 6
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10924
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8676
Pohvalio: 1971

Re: Modernizacija železnice

Postod stf » Pon Jul 16, 2018 5:46 pm

90% становништва прави једнакост и њу пресликава на железницу. Само то форумаши нису у стању да појме јер живе у мехуру свог света за који мисле да је свеприсутан а заправо је на нивоу статистичке грешке.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Pohvale za post: 10
spatiotecte
Expert
Postovi: 9944
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6527
Pohvalio: 1563

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Pon Jul 16, 2018 6:54 pm

stf » 16 Jul 2018 04:21 pm napisao:
spatiotecte » 16 Јул 2018 09:01 am napisao:Prosto mi je neverovatno da je nas narod toliko sinofobski nastrojen, ma da kada vidim gomilu komentara forumasa koji se raduju gasenjem Glavne to me na kraju ni ne cudi.

Нема то везе са шинофобијом већ са имиџом железнице. Једноставно, грађанство у највећој мери не жели да гледа смеће челика у центру рођеног града.


Jasno je da je argument broj 1 onih koji se zalazu za gasenje Glavne to sto je stanica zastarela i sto se raspada ali to je prosto logicna cinjenica da se ona nalazi u tom stanju kad se nije ulagalo u nju jos od 71 kad se znalo da ce da se gradi Prokop.
Dakle stanje Glavne je samo rezultat neulaganja u nju citavih 47 godina a nikako nije bio problem to sto je ona ceonog tipa ili to sto je ona prevazidjena jer je samo bilo potrebno da se renovira da bi ljudi bili potpuno zadovoljni njom.

Mi Beogradjani smo sami aminovali zatvaranje neceg ne zbog toga sto nije vise bilo funkcionalno nego zbog toga sto se nije odrzavalo.
Od ukupne milijarde koja je potrosena na novi cvor da je samo 50 miliona evra (to je 5%) ulozeno u renoviranju Beograd Glavne danas bi imali jednu lepu i potpuno funkcionalnu zeleznicku stanicu i to skroz modernizovanu u centru grada.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
Pohvale za post: 5
hiavata
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 425
Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 365
Pohvalio: 1448

Re: Modernizacija železnice

Postod hiavata » Sre Jul 18, 2018 9:05 am

STF pogodio si u centar. Sire nardone mase su vodjenje logikom, bolje da ih sklone jer oni sami (železnica) nisu taj haos sredili 30 godina i ne bi ni još za 30 da ih neko nije naterao. Nažalost, u Beogradu i procenat putnika/građana koji koriste železnicu (regionalnu, ne gradsku) je na nivou statističke greške.
Pohvale za post: 2
milos.tro
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10255
Pridružio se: Uto Dec 24, 2013 11:42 pm
Pohvaljen: 16216
Pohvalio: 6924

Re: Modernizacija železnice

Postod milos.tro » Sre Jul 18, 2018 11:06 pm

Vijadukt Čortanovci:
Prikačeni fajlovi
37417425_2254879791194959_3492122365167403008_n.jpg
37417425_2254879791194959_3492122365167403008_n.jpg (190.84 KiB) Pogledano 1629 puta
37328747_2254879041195034_3365047275154833408_n.jpg
37328747_2254879041195034_3365047275154833408_n.jpg (175.53 KiB) Pogledano 1629 puta
37376154_2254879597861645_3348247995907833856_n.jpg
37376154_2254879597861645_3348247995907833856_n.jpg (173.54 KiB) Pogledano 1629 puta
37298488_2254879914528280_3928053058856026112_n.jpg
37298488_2254879914528280_3928053058856026112_n.jpg (173.18 KiB) Pogledano 1629 puta
37310723_2254879617861643_5320144747963088896_n.jpg
37310723_2254879617861643_5320144747963088896_n.jpg (224.25 KiB) Pogledano 1629 puta
37408984_2254879867861618_8234150711064002560_n.jpg
37408984_2254879867861618_8234150711064002560_n.jpg (177.44 KiB) Pogledano 1629 puta
37218043_2254879397861665_113889991385415680_n.jpg
37218043_2254879397861665_113889991385415680_n.jpg (202.28 KiB) Pogledano 1629 puta
37323268_2254879174528354_5672177842549424128_n.jpg
37323268_2254879174528354_5672177842549424128_n.jpg (172.46 KiB) Pogledano 1629 puta
37364798_2254879477861657_7778612808769339392_n.jpg
37364798_2254879477861657_7778612808769339392_n.jpg (167.03 KiB) Pogledano 1629 puta
37296682_2254879761194962_4779774631617757184_n.jpg
37296682_2254879761194962_4779774631617757184_n.jpg (202.11 KiB) Pogledano 1629 puta
37307364_2254878907861714_8740309789399056384_n.jpg
37307364_2254878907861714_8740309789399056384_n.jpg (181.14 KiB) Pogledano 1629 puta
37342732_2254878891195049_3011085431014948864_n.jpg
37342732_2254878891195049_3011085431014948864_n.jpg (117.43 KiB) Pogledano 1629 puta
37400848_2254879101195028_3888159182112686080_n.jpg
37400848_2254879101195028_3888159182112686080_n.jpg (187.04 KiB) Pogledano 1629 puta
37303154_2254879641194974_1801084880491118592_n.jpg
37303154_2254879641194974_1801084880491118592_n.jpg (188.35 KiB) Pogledano 1629 puta
37320867_2254879341195004_1729709722396786688_n.jpg
37320867_2254879341195004_1729709722396786688_n.jpg (148.4 KiB) Pogledano 1629 puta
37423429_2254879467861658_7106420181785640960_n.jpg
37423429_2254879467861658_7106420181785640960_n.jpg (205.57 KiB) Pogledano 1629 puta
37296581_2254879187861686_6665513197253951488_n.jpg
37296581_2254879187861686_6665513197253951488_n.jpg (190.04 KiB) Pogledano 1629 puta
37317338_2254879724528299_5745164476668182528_n.jpg
37317338_2254879724528299_5745164476668182528_n.jpg (184.03 KiB) Pogledano 1629 puta
37338457_2254878924528379_6501107570059509760_n.jpg
37338457_2254878924528379_6501107570059509760_n.jpg (163.2 KiB) Pogledano 1629 puta
37380887_2254879021195036_3478109372939239424_n.jpg
37380887_2254879021195036_3478109372939239424_n.jpg (164.29 KiB) Pogledano 1629 puta
37293288_2254879254528346_3267424592662102016_n.jpg
37293288_2254879254528346_3267424592662102016_n.jpg (154.71 KiB) Pogledano 1629 puta
37300474_2254879517861653_3347970137293586432_n.jpg
37300474_2254879517861653_3347970137293586432_n.jpg (200.75 KiB) Pogledano 1629 puta
Pohvale za post: 13
spatiotecte
Expert
Postovi: 9944
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6527
Pohvalio: 1563

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Čet Jul 19, 2018 1:53 am

Fino napreduje ovo gradiliste.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
Acika
Beginner
Postovi: 39
Pridružio se: Sub Jan 21, 2012 12:05 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 125

Re: Modernizacija železnice

Postod Acika » Čet Jul 19, 2018 9:03 am

Milose svaka cast, nadam se da ce stavri teci po planu!
Pohvale za post: 1
Veliki Vracar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1070
Pridružio se: Čet Nov 12, 2009 8:37 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1284
Pohvalio: 1194

Re: Modernizacija železnice

Postod Veliki Vracar » Čet Jul 19, 2018 1:57 pm

Руска фирма која је носилац посла (РЖД) је све до сада одрадила или по уговору или пре, тако да ово није изненађење.
Мансурбек Султанов се не шали :kk: :kk:
Биће ово заиста грандиозна грађевина, највећи железнички двоколосечни вијадукт у Европи (има и један у Шпанији) :grand:
Када буде готова, цела ова пруга, биће невиђени "телепронт" у СФ будућност за ЖС. Мораће много да се потруде да одговоре захтевима који их очекују :kafa:
Pohvale za post: 1
Delija
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5971
Pridružio se: Ned Jan 03, 2010 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5054
Pohvalio: 1447

Re: Modernizacija železnice

Postod Delija » Čet Jul 19, 2018 10:00 pm

Став који се овде перфидно потура: "Народ је стока која не воли железницу и зато је он крив што је Београд у транспортном смислу враћен у 1883. годину" је нешто што се овде не сме толерисати. Слуге режима да перу савест и изрода који их води на неком другом месту.
Чекајући метроа

"Вук на овцу своје право има ка тиранин на слаба човјека, ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!"
Pohvale za post: 2
laki72
Expert
Postovi: 7848
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6996
Pohvalio: 1683

Re: Modernizacija železnice

Postod laki72 » Pet Jul 20, 2018 3:40 am

Iskreno, posle stavova radnika zeleznice koji su ovde izreceni u poslednje vreme, zalim sto sam pre manje od mesec dana (velike kise) usao u konflikt sa nekolicnom forumasa, braneci zeleznicare i zeleznicu Srbije.
To leglo nerada i javasluka treba ugasiti. Briga za njih i njihova radna mesta MORA biti proporcijalna njihovoj brizi za svoju infrastrukturu, ali i za bezbednost ljudi na stanici Vukov spomenik

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
Pohvale za post: 5
hiavata
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 425
Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 365
Pohvalio: 1448

Re: Modernizacija železnice

Postod hiavata » Pet Jul 20, 2018 6:04 pm

Je l' moze neko iz Zeleznica da potvrdi ili opovrgne, da li je tacno da vozovi sa opasnim materijama prolaze nocu kroz Vukov spomenik? Cuo sam tu tvrdnju na nekoliko mesta..
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1124
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1805
Pohvalio: 1402

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Pet Jul 20, 2018 7:13 pm

Prolaze.
Pohvale za post: 2
Steva
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3089
Pridružio se: Pet Dec 08, 2006 11:34 pm
Lokacija: Mainfranken
Kontakt:
Pohvaljen: 208
Pohvalio: 182

Re: Modernizacija železnice

Postod Steva » Pet Jul 20, 2018 7:25 pm

Veliki Vracar » 19 Jul 2018, 13:57 napisao:Руска фирма која је носилац посла (РЖД) је све до сада одрадила или по уговору или пре, тако да ово није изненађење.
Мансурбек Султанов се не шали :kk: :kk:
Биће ово заиста грандиозна грађевина, највећи железнички двоколосечни вијадукт у Европи (има и један у Шпанији) :grand:
Када буде готова, цела ова пруга, биће невиђени "телепронт" у СФ будућност за ЖС. Мораће много да се потруде да одговоре захтевима који их очекују :kafa:


Da se ne lažemo, iako će biti impresivna građevina, takvih objekata ima više po evropi. Posebno za brže deonice. Npr. imaš vijadukt u blizini Lajpciga na novoj brzoj traci Berlin-Minhen koji je dugačak 8,2k

Slika

:)
Pohvale za post: 7
milos.tro
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10255
Pridružio se: Uto Dec 24, 2013 11:42 pm
Pohvaljen: 16216
Pohvalio: 6924

Re: Modernizacija železnice

Postod milos.tro » Pet Jul 20, 2018 11:11 pm

Acika » Thu Jul 19, 2018 9:03 am napisao:Milose svaka cast, nadam se da ce stavri teci po planu!

Hvala Acika nije te nešto bilo dugo na forumu :wink: :gobb:
Veliki Vracar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1070
Pridružio se: Čet Nov 12, 2009 8:37 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1284
Pohvalio: 1194

Re: Modernizacija železnice

Postod Veliki Vracar » Sub Jul 21, 2018 2:20 pm

Steva » 20 Jul 2018 06:25 pm napisao:
Da se ne lažemo, iako će biti impresivna građevina, takvih objekata ima više po evropi. Posebno za brže deonice. Npr. imaš vijadukt u blizini Lajpciga na novoj brzoj traci Berlin-Minhen koji je dugačak 8,2k




Хвала на информацији, овај шпански двоколосечни вијадукт од 3км који сам поменуо био је једно време најдужа грађевина тог типа у Европи, а за овај наш кажу да ће бити 3.2км и да ће се простирати обалом Дунава тако да ће поглед из воза сигурно бити предиван.
За овај вијадукт код Лајпцига и сам кажеш да је на новој брзој прузи, па се извињавам због застарелих података :oops:
Остаје ипак констатација да ће нова двоколосечна пруга од Београда преко Новог Сада до Суботице и мађарске границе бити СФ искорак и за ЖС, а и за нас као путнике навикле на досадашње стање на железници... :kk:

Обзиром да је пруга намењена за мешовити саобраћај, дакле и теретни, она се гради за највећа осовинска оптерећења, тако да се вијадукт састоји од две засебне независне конструкције, свака са својим низом стубова носача, што грађевину заиста чини импозантном у својој категорији.
Poslednja izmena od Veliki Vracar u Sub Jul 21, 2018 3:00 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Pohvale za post: 2
Steva
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3089
Pridružio se: Pet Dec 08, 2006 11:34 pm
Lokacija: Mainfranken
Kontakt:
Pohvaljen: 208
Pohvalio: 182

Re: Modernizacija železnice

Postod Steva » Sub Jul 21, 2018 2:36 pm

Veliki Vracar » 21 Jul 2018, 14:20 napisao:
Steva » 20 Jul 2018 06:25 pm napisao:
Da se ne lažemo, iako će biti impresivna građevina, takvih objekata ima više po evropi. Posebno za brže deonice. Npr. imaš vijadukt u blizini Lajpciga na novoj brzoj traci Berlin-Minhen koji je dugačak 8,2k



Остаје ипак констатација да ће нова двоколосечна пруга од Београда преко Новог Сада до Суботице и мађарске границе бити СФ искорак и за ЖС, а и за нас као путнике навикле на досадашње стање на железници... :kk:


apsolutno - nadam se da ce to i da odrzavaju i da isprate nekom normalnom ponudom :kk:
Pohvale za post: 1
spatiotecte
Expert
Postovi: 9944
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6527
Pohvalio: 1563

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Sub Jul 21, 2018 2:43 pm

To je investiicija koja ce da nas sluzi narednih 100 godina, a s'obzirom na geometriju nadvoznjaka i tunela nekad u buducnosti kad ekonomski osnazimo, tehnicki je izvodljivo da se podigne brzina na 250 pa cak i na 300.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
Pohvale za post: 2
Pendolino
Intermediate
Postovi: 280
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 158
Pohvalio: 152

Re: Modernizacija železnice

Postod Pendolino » Sub Jul 21, 2018 6:02 pm

Ne bi da ti kvarim zabavu, ali je kod nas Vmax=100km/h još od 1926.
Par deonica sa 120 čisto su tu da kao izuzeci potvrde pravilo.
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3560
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5206
Pohvalio: 3968

Re: Modernizacija železnice

Postod Bender Rodriguez » Sub Jul 21, 2018 6:09 pm

Ako sam dobro razumeo čoveka koji se bavi upravo bezbednošću železnica, kategorija do 160 km/h je jedna stvar i za nas je sasvim ostvariva i priuštiva. Kategorija do 200 je već onako nategnuto ali moguće (recimo do Budimpešte). Sve preko toga je potpuno druga priča i za naše uslove (pod time mislim i na (ne)održavanje i tehnologije) bi to bio neverovatno kompleksan i skup poduhvat.
Treba vam grad za izdavanje?
Pogledajte naš bogat asortiman ulica, kolovoza, parkova, javnih prostora, stanova, fasada, haustora... za izdavanje ili prodaju!
Pozovite odmah 0800 - R E N T A G R A D ili posetite naš sajt i uverite se i sami zašto Beograd važi za top vašarište i buvljak kontinenta, a i šire!
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1124
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1805
Pohvalio: 1402

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Sub Jul 21, 2018 8:51 pm

spatiotecte » 21 Jul 2018 01:43 pm napisao:nekad u buducnosti kad ekonomski osnazimo, tehnicki je izvodljivo da se podigne brzina na 250 pa cak i na 300.

Spatio se ogradio i lepo napisao,"nekad kad ekonomski osnažimo".
I ja se tu potpuno slažem.
Ko zna šta nosi dan šta nosi noć. Možda nekada u budućnosti budemo deo neke high-speed rute pa je mnogo bolje i lakše kada imamo mogućnost za upgrade nego sve raditi iznova.
Mada mislim i da je 160km/h skok od tri svetlosne godine u odnosu na sadašnje stanje.
Veliki Vracar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1070
Pridružio se: Čet Nov 12, 2009 8:37 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1284
Pohvalio: 1194

Re: Modernizacija železnice

Postod Veliki Vracar » Sub Jul 21, 2018 9:13 pm

Спремај се МВБГ1, од пролећа 2022. крећеш 200 км/ч на север! :kk: :kk: :vops:
spatiotecte
Expert
Postovi: 9944
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6527
Pohvalio: 1563

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Sub Jul 21, 2018 9:52 pm

Pendolino » 21 Jul 2018 05:02 pm napisao:Ne bi da ti kvarim zabavu, ali je kod nas Vmax=100km/h još od 1926.
Par deonica sa 120 čisto su tu da kao izuzeci potvrde pravilo.


Ja pricam za geometriju nove pruge na nadvoznjaku koja ima ogroman radijus i moze nekad u buducnosti da se poveca brzina na njoj.
Za 250 ili 300 bi morali da se ugrade signalno sigurnosni sistemi u kabini (mislim da je to obavezno cak i za 200 nek me mvbg ispravi ako gresim), kontaktna mreza da bude zategnuta jace i da se koristi drugi profil sina, takodje bi morale sve skretnice da se menjaju jer su ove sto ugradjuju dobre za 220 na sat.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
milanche
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1387
Pridružio se: Sub Maj 28, 2011 1:33 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1772
Pohvalio: 783

Re: Modernizacija železnice

Postod milanche » Ned Jul 22, 2018 12:09 pm

Ne bi da kvarim zabavu, samo da prikazem sliku koliko smo se modernizovali. Pocetna i krajnja stanica za medjunarodne vozove iz glavnog grada - Topcider

Slika

Izvor Novosti
Pohvale za post: 5
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26328
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12439
Pohvalio: 5202

Re: Modernizacija železnice

Postod direktor » Ned Jul 22, 2018 12:37 pm

Umjesto da su uradili restauraciju zgrade oni su je unakazili ...
Barem je cisto ako nista drugo
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4366
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2213
Pohvalio: 3972

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Ned Jul 22, 2018 12:40 pm

za 160+ prugu treba potpuno ograditi i da ne bude ukrštanja u nivou, slično kao autoput.
Gradonačelnik Beograda je zamenik svog zamenika.

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: miki_ns i 4 gosta