Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1045
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1424
Pohvalio: 85

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Sre Jul 03, 2019 10:43 am

Novoremontovana pruga kod Loznice i nezavareni spoj koji ne sme da se koristi na pruzi sa betonskim pragovima jer se desi ovo sa slike, jer nije opasno samo za bubrege nego i za bezbednost saobraćaja.

autor fotografije: Dušan Dodić

Slika
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 10
Srafciger
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 17
Pridružio se: Pon Dec 18, 2017 12:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 44
Pohvalio: 6

Re: Modernizacija železnice

Postod Srafciger » Pon Jul 15, 2019 12:53 pm

Par idiličnih slika iz Uljme (pruga Všac-Pančevo), uslikanih sa viadukta:

Slika

Slika
Pohvale za post: 12
Srafciger
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 17
Pridružio se: Pon Dec 18, 2017 12:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 44
Pohvalio: 6

Re: Modernizacija železnice

Postod Srafciger » Pon Jul 15, 2019 1:20 pm

U pozadini na drugoj slici je Vetropark Zagajica
Tikvica
Intermediate
Postovi: 343
Pridružio se: Sre Okt 10, 2018 10:31 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2133
Pohvalio: 51

Re: Modernizacija železnice

Postod Tikvica » Pon Jul 15, 2019 9:40 pm

Znam da više priliči nekoj drugoj temi,ali jače je od mene.
Simbolično i ovo je modernizacija.Slika

Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
Jedna slika govori više od hiljadu reči,a dve slike...
Stefan BB
Higher intermediate
Postovi: 798
Pridružio se: Sre Jun 20, 2018 12:02 am
Kontakt:
Pohvaljen: 973
Pohvalio: 237

Re: Modernizacija železnice

Postod Stefan BB » Uto Jul 16, 2019 8:51 am

Ljudi, 99% postupaka ove vlasti je suludo, a 70% prelazi granicu normalnog, medjutim zaista mi nije jasno lupanje gluposti u vezi brze pruge Beogrdad-Budimpesta. To ako sada nije isplativo bice za koju godinu jer Evropa sigurno nece cekati da zemlje trećeg sveta stignu do nivoa da su im pruge od 150km/h standard pa onda zajedno blejati sa nama i cekati da se sine same promene ... Dragi moji, Nemacka u narednim godinama krece investicioni ciklus u zeleznice vredan 80 MILIJARDI EVRA. 200 km/h ce za pet godina da bude isto sto je danas 150km/h (standard) i jednostavno se, vise nece tretirati brzom prugom. Drugo,bio sam nedavno u Spaniji u vozu (AVE) Valecia-Madrid gde najvecu brzinu razvija do 350 km/h.Za put do ,,Kvenke" koja je recimo 200 km od Valensije je samo je jednom razvio brzinu od 300 km/h pa daj Boze da ce ovaj nas ici makar 180... Ovo ima smila i zbog jos jednog razloga, zato sto ako se u buducnosti odlucimo za izgradnju pruga od 300 na sat, vec ce postojati infrastruktura (put za AVE je bukvalno isti) i morace da se promene samo sine i struja (i naravno kupe novi vozovi) medjutim nista u gradjebinskom smislu nece morati da se menja.
Пантограф
Expert
Postovi: 6459
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7978
Pohvalio: 4968

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Uto Jul 16, 2019 9:42 am

Stefan BB » 16 Jul 2019 07:51 am napisao:200 km/h ce za pet godina da bude isto sto je danas 150km/h (standard) i jednostavno se, vise nece tretirati brzom prugom.

Не третира се ни сад.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 2
hiavata
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 554
Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 487
Pohvalio: 1804

Re: Modernizacija železnice

Postod hiavata » Uto Jul 16, 2019 9:55 am

Ma sve je to kul, i da bude 300 na trasi Beograd - Budimpesta, sta cemo kada se nastavi juzno od Beograda? Jer teretni saobracaj (koji je da se ne lazemo onima koji odlucuju jedini bitan) zbog kojeg se ovo radi je tranzitnog tipa.
Pohvale za post: 1
Пантограф
Expert
Postovi: 6459
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7978
Pohvalio: 4968

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Uto Jul 16, 2019 11:34 am

Priprema se i to južno od Beograda uveliko, rade se dokumenta.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Dusko
Beginner
Postovi: 47
Pridružio se: Sub Nov 04, 2017 12:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 55
Pohvalio: 156

Re: Modernizacija železnice

Postod Dusko » Uto Jul 16, 2019 5:12 pm

Ono što se radi kod nas radi nije pruga visokih brzina kako je naprednjaci zovu, nije kao one u Španiji koje kolega pominje,
neće to nikada ni biti, niti će kad da bude potrebe za tako nečim.
Mađari ako budu radili svoju deonicu od Kelebije do Budimpešte radiće je za brzine do 160 km/h.
spatiotecte
Professional
Postovi: 10265
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6968
Pohvalio: 1660

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Uto Jul 16, 2019 8:21 pm

Ovo sto naši rade jeste prava pruga za velike brzine kao u Španiji, Nemačkoj ili Francuskoj ( toliko i košta) samo sto se neće koristiti punim kapacitetom, čitaj brzinom, zato se i ugradjuju skretnice za 220. Sve ostalo je isto kao na pravoj brzoj pruzi (denivelacija, radijusi, kabinska signalizacija, denivelisanje pružnih prelaza)
Pohvale za post: 1

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta