Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7827
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7594
Pohvalio: 18245

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Pon Jun 24, 2019 8:16 am

Реално, већа корист би била да се магистралне пруге доведу на 120-160, регионалне на око 100, и локалне на око 80 km/h, и да се набави стотинак гарнитура да по тим пругама возе.
Pohvale za post: 5
Rile
Intermediate
Postovi: 257
Pridružio se: Čet Jun 16, 2011 8:10 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 415
Pohvalio: 128

Re: Modernizacija železnice

Postod Rile » Pon Jun 24, 2019 8:21 am

Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2046
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2950
Pohvalio: 3642

Re: Modernizacija železnice

Postod Karlo del Ponte » Pon Jun 24, 2019 9:51 am

spatiotecte » 24 Jun 2019 12:03 am napisao:Ja bi razumeo tvoj stav da pričaš o vremenu od pre 15 ili 20 godina, ali ovako mi zaista nisi jasan.
Šta treba tebi da priznas neki napredak u železnici u poslednjih par godina?
Da nabave 200 EMV i da izgrade 1000 km pruga za 300km/h?

Човече, изгледа си тамо у Француској појео неки сир којем је истекао рок трајања, и то поодавно...
- Укинули локацијски најважнију железничку станицу
- Набавка нових возних средстава, све лепо, са вакуум тоалетима, али није остало малтене ништа осим тог возног парка.
- Обуставили скоро комплетан међународни саобраћај. Од Београда било 2011. 15 редовних међународних возова, остало 3 и још 3 сезонска.
- Најкоришћенију пругу за путнички саобраћај безпотребно потпуно затворили. Теретни такође испашта.
- Потпуно одсекли север Србије од било ког путничког саобраћаја.
- Укидање пруга
- Подела локомотива на две компаније на железничкој мрежи са релативно малом фреквенцијом саобраћаја возова. Док се раније локомотива у квару мењала за пар сати, сада се резерва чека много дуже.
- Кадровско сакаћење, понижење и протеривање омладине.
- Снижење броја запослених испод технолошког минимума за овај ниво технолошког развоја, и невиђени мобинг над преосталим запосленима.
- Исекли возни парк, укључујући и сигурно употребљива средства, попут 661 чији мотор може поднети малтене безброј генералки.
- Затворили једини контенерски терминал са мостном дизалицом.
- Београд оставили без праве техничко-путничке станице. Колико год застарела, она у Савском амфитеатру је била потпуно функционална.

Поправили неколико пруга, набавили неколико савремених возова и локомотива, средили пругу Ресник - Панчево на којој малтене нема возова... да да... Да ми је неко рекао пре 10 година да ћу велика улагања у железницу назвати глупирањем, не бих му веровао. Али, некоме је успело да ми докаже да се може истовремено и улагати у железницу и глупирати.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 16
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1045
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1424
Pohvalio: 85

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Pon Jun 24, 2019 12:22 pm

spatiotecte » Pon Jun 24, 2019 1:03 am napisao:Ja bi razumeo tvoj stav da pričaš o vremenu od pre 15 ili 20 godina, ali ovako mi zaista nisi jasan.
Šta treba tebi da priznas neki napredak u železnici u poslednjih par godina?
Da nabave 200 EMV i da izgrade 1000 km pruga za 300km/h?


1) za početak da vozovi idu na vreme.
2) da se putuje Beograd - Subotica za 2 i po sata i Beograd - Niš za 3 sata u čistim i udobnim vagonima
3) bar 4 brza voza dnevno (uključuje i međunarodne) iz Beograda ka Subotici, Šidu, Užicu i Nišu.
4) da se vrati broj međunarodnih vozova od pre 10 godina.

*pod 2) smo imali 90-ih, pod 3) i 4) smo imali 2000-ih, jedno pod 1) nismo imali...
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 4
spatiotecte
Professional
Postovi: 10268
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6976
Pohvalio: 1661

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Pon Jun 24, 2019 12:46 pm

Pa eto ispunice ti se prva tačka za pocetak. :)
Pohvale za post: 1
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1045
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1424
Pohvalio: 85

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Pon Jun 24, 2019 12:49 pm

spatiotecte » Pon Jun 24, 2019 12:46 pm napisao:Pa eto ispunice ti se prva tačka za pocetak. :)


Ja se nadam da ću za života doživeti da vozom putujem u Srbiji a da stigne na vreme u konačnu stanicu.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 2
spatiotecte
Professional
Postovi: 10268
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6976
Pohvalio: 1661

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Pon Jun 24, 2019 12:54 pm

WLABmz » 24 Jun 2019 11:49 am napisao:
spatiotecte » Pon Jun 24, 2019 12:46 pm napisao:Pa eto ispunice ti se prva tačka za pocetak. :)


Ja se nadam da ću za života doživeti da vozom putujem u Srbiji a da stigne na vreme u konačnu stanicu.


A za koju godinu kad završe prugu do Subotice će ti se ispuniti i druga stavka.
Pohvale za post: 1
Прле
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 181
Pridružio se: Čet Nov 29, 2018 12:57 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 174
Pohvalio: 280

Re: Modernizacija železnice

Postod Прле » Pon Jun 24, 2019 1:54 pm

Идеалиста.
Завршетак пруге јесте потребан, али не и довољан услов да возови иду на време...

"Боли ме уво" фазон је генератор 90% кашњења. 10% је недостатак инфраструктуре.
Pohvale za post: 1
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1229
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2130
Pohvalio: 1660

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Pon Jun 24, 2019 5:35 pm

WLABmz » 24 Jun 2019 11:49 am napisao:
spatiotecte » Pon Jun 24, 2019 12:46 pm napisao:Pa eto ispunice ti se prva tačka za pocetak. :)


Ja se nadam da ću za života doživeti da vozom putujem u Srbiji a da stigne na vreme u konačnu stanicu.

Daću primer a ti me demantuj.
Godinama vozovi na relaciji Beograd-Budimpešta su u 99% stizali na vreme i u Suboticu i u Beograd. Naročito vozovi 340/343.
I kako možeš da napišeš to što si gore postavio?
Nekad te stvarno ne razumem.
Pohvale za post: 2
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1045
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1424
Pohvalio: 85

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Pon Jun 24, 2019 6:51 pm

mvbg1 napisao:Godinama vozovi na relaciji Beograd-Budimpešta su u 99% stizali na vreme i u Suboticu i u Beograd. Naročito vozovi 340/343.


Na vreme ili oko vremena? Ja kašnjenje od 5 minuta računam kao kašnjenje. I što baš 340/343?
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 1
ris.risis
Novice
Postovi: 16
Pridružio se: Čet Maj 30, 2019 10:56 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4
Pohvalio: 0

Re: Modernizacija železnice

Postod ris.risis » Pon Jun 24, 2019 7:06 pm

Kasnjenje je kasnjenje cak i jedna sekunda. Ako je sve idealno, tada nema kasnjenja
Hromi Daba
Beginner
Postovi: 41
Pridružio se: Sub Nov 28, 2009 10:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 63
Pohvalio: 15

Re: Modernizacija železnice

Postod Hromi Daba » Pon Jun 24, 2019 7:23 pm

Ja bih dodao i higijenu na tu listu. Ja sam prestao da se vozim vozom zbog katasrtofalne štroke, tj. kad su me izujedale buve u spavaćim kolima. Pre toga sam zaticao krupno smeće u kupeima, prozore umrljane povraćkom, ispod sedišta decenijsku prljavštinu. Mislim da se neke površine voza operu samo pri remontu.

Послато са Redmi Note 4 помоћу Тапатока
mikas818
Novice
Postovi: 14
Pridružio se: Pon Jun 24, 2019 7:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Re: Modernizacija železnice

Postod mikas818 » Pon Jun 24, 2019 7:25 pm

Stroka je posebna, to iznad svega ne valja
smirgla
Beginner
Postovi: 39
Pridružio se: Sub Mar 26, 2011 11:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 54
Pohvalio: 0

Re: Modernizacija železnice

Postod smirgla » Uto Jun 25, 2019 10:34 pm

RŽD u Čortanovcima:

SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 24
Kokili
Higher intermediate
Postovi: 644
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 11:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 433
Pohvalio: 342

Re: Modernizacija železnice

Postod Kokili » Sre Jun 26, 2019 12:00 pm

Par fotografija iz aviona - vi napišite šta sam fotografisaoSlikaSlika


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pohvale za post: 17
smirgla
Beginner
Postovi: 39
Pridružio se: Sub Mar 26, 2011 11:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 54
Pohvalio: 0

Re: Modernizacija železnice

Postod smirgla » Sre Jun 26, 2019 12:04 pm

Vijadukt sa mojih slika :)
Pohvale za post: 2
Kokili
Higher intermediate
Postovi: 644
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 11:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 433
Pohvalio: 342

Re: Modernizacija železnice

Postod Kokili » Sre Jun 26, 2019 12:17 pm

smirgla » 26 Jun 2019 11:04 am napisao:Vijadukt sa mojih slika :)


Učinilo mi se da je to - to, pa opalih :D
Pohvale za post: 2
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1045
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1424
Pohvalio: 85

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Čet Jun 27, 2019 5:24 pm

Kada će da krenu da rade deo u Beškoj? Vidim da na trasi mora sigurno desetak kuća da se sruši i retrasiraju ulice.
SlikaSlikaSlika
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1045
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1424
Pohvalio: 85

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Čet Jun 27, 2019 6:18 pm

Gledam jutros iz voza radove Beograd Centar - Zemun. Ono je katastrofa! Od možda 20-ak radnika na celom potezu jedan je nešto metlario, ostalih 19 su zagledali. Ako se nastavi ovim tempom ja ne očekujem da će sledećih 20 godina biti išta završeno od ovih Kineza. Radili su Rasputnica G - Resnik 2 godine i nisu odradili kako treba. Ovi Kinezi što su našli kao da su rođeni u Srbiji...
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 3
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9228
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 4416
Pohvalio: 6584

Re: Modernizacija železnice

Postod JohnnyLee » Pet Jun 28, 2019 10:44 am

можда су и ангажовали Кинезе рођене у Србији, ко зна...
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
miki_ns
Higher intermediate
Postovi: 591
Pridružio se: Pon Okt 04, 2010 1:36 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 564
Pohvalio: 177

Re: Modernizacija železnice

Postod miki_ns » Pet Jun 28, 2019 12:47 pm

Pa ništa ako tako nastave biće saobraćaj ka severu iz Batajnice - kad može iz Topčidera za jug, što ne bi iz Batajnice za sever - ili bolje da im ne dajemo takve ideje? Nova vizija BG železničkog čvora - izbaciti železnicu iz grada potpuno.
:)
Pohvale za post: 2
spatiotecte
Professional
Postovi: 10268
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6976
Pohvalio: 1661

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Pet Jun 28, 2019 1:49 pm

Karlo del Ponte » 24 Jun 2019 08:51 am napisao:
spatiotecte » 24 Jun 2019 12:03 am napisao:Ja bi razumeo tvoj stav da pričaš o vremenu od pre 15 ili 20 godina, ali ovako mi zaista nisi jasan.
Šta treba tebi da priznas neki napredak u železnici u poslednjih par godina?
Da nabave 200 EMV i da izgrade 1000 km pruga za 300km/h?

Човече, изгледа си тамо у Француској појео неки сир којем је истекао рок трајања, и то поодавно...
- Укинули локацијски најважнију железничку станицу
- Набавка нових возних средстава, све лепо, са вакуум тоалетима, али није остало малтене ништа осим тог возног парка.
- Обуставили скоро комплетан међународни саобраћај. Од Београда било 2011. 15 редовних међународних возова, остало 3 и још 3 сезонска.
- Најкоришћенију пругу за путнички саобраћај безпотребно потпуно затворили. Теретни такође испашта.
- Потпуно одсекли север Србије од било ког путничког саобраћаја.
- Укидање пруга
- Подела локомотива на две компаније на железничкој мрежи са релативно малом фреквенцијом саобраћаја возова. Док се раније локомотива у квару мењала за пар сати, сада се резерва чека много дуже.
- Кадровско сакаћење, понижење и протеривање омладине.
- Снижење броја запослених испод технолошког минимума за овај ниво технолошког развоја, и невиђени мобинг над преосталим запосленима.
- Исекли возни парк, укључујући и сигурно употребљива средства, попут 661 чији мотор може поднети малтене безброј генералки.
- Затворили једини контенерски терминал са мостном дизалицом.
- Београд оставили без праве техничко-путничке станице. Колико год застарела, она у Савском амфитеатру је била потпуно функционална.

Поправили неколико пруга, набавили неколико савремених возова и локомотива, средили пругу Ресник - Панчево на којој малтене нема возова... да да... Да ми је неко рекао пре 10 година да ћу велика улагања у железницу назвати глупирањем, не бих му веровао. Али, некоме је успело да ми докаже да се може истовремено и улагати у железницу и глупирати.


Mogu prihvatiti svaki argument u raspravi jedino ovo oko budjavog francuskog sira kome je istekao rok nije dostojno čoveka koji se bavi saobraćajem.
Pohvale za post: 4
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 28359
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 15066
Pohvalio: 6272

Re: Modernizacija železnice

Postod direktor » Pet Jun 28, 2019 5:38 pm

Rokfo uvreda budjav lebac ....
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1045
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1424
Pohvalio: 85

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Pet Jun 28, 2019 8:30 pm

miki_ns » Pet Jun 28, 2019 12:47 pm napisao:Pa ništa ako tako nastave biće saobraćaj ka severu iz Batajnice - kad može iz Topčidera za jug, što ne bi iz Batajnice za sever - ili bolje da im ne dajemo takve ideje? Nova vizija BG železničkog čvora - izbaciti železnicu iz grada potpuno.
:)


Misliš iz Stare Pazove pošto Kinezi rade prugu i severno od Batajnice - do Stare Pazove? Pritom je severno od Batajnice neuporedivo kompleksnija deonica nego južno od Batajnice. Severno od Batajnice se grade 4 koloseka (2 za 200 km/h i 2 za 120 do 160 km/h). Južno od Batajnice je 2 koloseka, sve za 120 km/h. Gradi se i slalom podvožnjak desnog teretnog koloseka ispod 2 putnička koloseka između Batajnice i Nove Pazove kako bi se izbeglo ukrštanje sa putničkim kolosekom za 200 km/h. Južno od Batajnice sve ostaje u postojećem trupu pruge.
Poslednja izmena od WLABmz u Pet Jun 28, 2019 8:32 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
SlikaSlikaSlika
spatiotecte
Professional
Postovi: 10268
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6976
Pohvalio: 1661

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Pet Jun 28, 2019 8:32 pm

direktor » 28 Jun 2019 04:38 pm napisao:Rokfo uvreda budjav lebac ....


Haha, a ne volim rokfor :)

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta