Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1045
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1424
Pohvalio: 85

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Sre Jul 03, 2019 10:43 am

Novoremontovana pruga kod Loznice i nezavareni spoj koji ne sme da se koristi na pruzi sa betonskim pragovima jer se desi ovo sa slike, jer nije opasno samo za bubrege nego i za bezbednost saobraćaja.

autor fotografije: Dušan Dodić

Slika
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 10
Srafciger
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 17
Pridružio se: Pon Dec 18, 2017 12:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 45
Pohvalio: 6

Re: Modernizacija železnice

Postod Srafciger » Pon Jul 15, 2019 12:53 pm

Par idiličnih slika iz Uljme (pruga Všac-Pančevo), uslikanih sa viadukta:

Slika

Slika
Pohvale za post: 12
Srafciger
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 17
Pridružio se: Pon Dec 18, 2017 12:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 45
Pohvalio: 6

Re: Modernizacija železnice

Postod Srafciger » Pon Jul 15, 2019 1:20 pm

U pozadini na drugoj slici je Vetropark Zagajica
Tikvica
Intermediate
Postovi: 354
Pridružio se: Sre Okt 10, 2018 10:31 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2199
Pohvalio: 57

Re: Modernizacija železnice

Postod Tikvica » Pon Jul 15, 2019 9:40 pm

Znam da više priliči nekoj drugoj temi,ali jače je od mene.
Simbolično i ovo je modernizacija.Slika

Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
Jedna slika govori više od hiljadu reči,a dve slike...
Stefan BB
Higher intermediate
Postovi: 808
Pridružio se: Sre Jun 20, 2018 12:02 am
Kontakt:
Pohvaljen: 980
Pohvalio: 237

Re: Modernizacija železnice

Postod Stefan BB » Uto Jul 16, 2019 8:51 am

Ljudi, 99% postupaka ove vlasti je suludo, a 70% prelazi granicu normalnog, medjutim zaista mi nije jasno lupanje gluposti u vezi brze pruge Beogrdad-Budimpesta. To ako sada nije isplativo bice za koju godinu jer Evropa sigurno nece cekati da zemlje trećeg sveta stignu do nivoa da su im pruge od 150km/h standard pa onda zajedno blejati sa nama i cekati da se sine same promene ... Dragi moji, Nemacka u narednim godinama krece investicioni ciklus u zeleznice vredan 80 MILIJARDI EVRA. 200 km/h ce za pet godina da bude isto sto je danas 150km/h (standard) i jednostavno se, vise nece tretirati brzom prugom. Drugo,bio sam nedavno u Spaniji u vozu (AVE) Valecia-Madrid gde najvecu brzinu razvija do 350 km/h.Za put do ,,Kvenke" koja je recimo 200 km od Valensije je samo je jednom razvio brzinu od 300 km/h pa daj Boze da ce ovaj nas ici makar 180... Ovo ima smila i zbog jos jednog razloga, zato sto ako se u buducnosti odlucimo za izgradnju pruga od 300 na sat, vec ce postojati infrastruktura (put za AVE je bukvalno isti) i morace da se promene samo sine i struja (i naravno kupe novi vozovi) medjutim nista u gradjebinskom smislu nece morati da se menja.
Пантограф
Expert
Postovi: 6468
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7996
Pohvalio: 4982

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Uto Jul 16, 2019 9:42 am

Stefan BB » 16 Jul 2019 07:51 am napisao:200 km/h ce za pet godina da bude isto sto je danas 150km/h (standard) i jednostavno se, vise nece tretirati brzom prugom.

Не третира се ни сад.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 2
hiavata
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 557
Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 487
Pohvalio: 1814

Re: Modernizacija železnice

Postod hiavata » Uto Jul 16, 2019 9:55 am

Ma sve je to kul, i da bude 300 na trasi Beograd - Budimpesta, sta cemo kada se nastavi juzno od Beograda? Jer teretni saobracaj (koji je da se ne lazemo onima koji odlucuju jedini bitan) zbog kojeg se ovo radi je tranzitnog tipa.
Pohvale za post: 1
Пантограф
Expert
Postovi: 6468
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7996
Pohvalio: 4982

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Uto Jul 16, 2019 11:34 am

Priprema se i to južno od Beograda uveliko, rade se dokumenta.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Dusko
Beginner
Postovi: 48
Pridružio se: Sub Nov 04, 2017 12:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 55
Pohvalio: 159

Re: Modernizacija železnice

Postod Dusko » Uto Jul 16, 2019 5:12 pm

Ono što se radi kod nas radi nije pruga visokih brzina kako je naprednjaci zovu, nije kao one u Španiji koje kolega pominje,
neće to nikada ni biti, niti će kad da bude potrebe za tako nečim.
Mađari ako budu radili svoju deonicu od Kelebije do Budimpešte radiće je za brzine do 160 km/h.
spatiotecte
Professional
Postovi: 10268
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6976
Pohvalio: 1661

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Uto Jul 16, 2019 8:21 pm

Ovo sto naši rade jeste prava pruga za velike brzine kao u Španiji, Nemačkoj ili Francuskoj ( toliko i košta) samo sto se neće koristiti punim kapacitetom, čitaj brzinom, zato se i ugradjuju skretnice za 220. Sve ostalo je isto kao na pravoj brzoj pruzi (denivelacija, radijusi, kabinska signalizacija, denivelisanje pružnih prelaza)
Pohvale za post: 4
Piccolo
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 460
Pridružio se: Pon Mar 25, 2013 9:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 797
Pohvalio: 1900

Re: Modernizacija železnice

Postod Piccolo » Sre Jul 17, 2019 1:37 am

Nama i ne treba preko 200, neka se oni organizuju i iskoriste već izgrađene pruge, neka počnu sa Bg-Pančevo.
Pohvale za post: 6
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7827
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7594
Pohvalio: 18245

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Sre Jul 17, 2019 1:54 am

Боље да доведу све магистралне пруге на 120, регионалне на 100, а локалне на 80, па да имамо нормалну железницу у целој земљи уместо што се дувају са једном пругом за 200.
Pohvale za post: 2
hiavata
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 557
Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 487
Pohvalio: 1814

Re: Modernizacija železnice

Postod hiavata » Sre Jul 17, 2019 10:21 am

spatiotecte » Tue Jul 16, 2019 7:21 pm napisao:Ovo sto naši rade jeste prava pruga za velike brzine kao u Španiji, Nemačkoj ili Francuskoj ( toliko i košta) samo sto se neće koristiti punim kapacitetom, čitaj brzinom, zato se i ugradjuju skretnice za 220. Sve ostalo je isto kao na pravoj brzoj pruzi (denivelacija, radijusi, kabinska signalizacija, denivelisanje pružnih prelaza)


A kontaktna mreza i signali?
spatiotecte
Professional
Postovi: 10268
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6976
Pohvalio: 1661

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Sre Jul 17, 2019 10:22 pm

@hiavata
Kabinska signalizacija kao sto sam rekao, ETCS 2.
Kontaktna mreža je ista samo se zatezuje u odnosu na željenu brzinu zbog efekta sinusoidnog talasa da ne dođje do gubitka kontakta pantografa i voda.
Pohvale za post: 1
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1229
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2130
Pohvalio: 1660

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Sre Jul 17, 2019 11:03 pm

Dusko » 16 Jul 2019 04:12 pm napisao:Ono što se radi kod nas radi nije pruga visokih brzina kako je naprednjaci zovu, nije kao one u Španiji koje kolega pominje,
neće to nikada ni biti, niti će kad da bude potrebe za tako nečim.
Mađari ako budu radili svoju deonicu od Kelebije do Budimpešte radiće je za brzine do 160 km/h.

Ma o čemu vi to?
Pohvale za post: 2
Dusko
Beginner
Postovi: 48
Pridružio se: Sub Nov 04, 2017 12:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 55
Pohvalio: 159

Re: Modernizacija železnice

Postod Dusko » Čet Jul 18, 2019 8:44 am

Koji deo nije jasan? :)
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9228
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 4416
Pohvalio: 6584

Re: Modernizacija železnice

Postod JohnnyLee » Čet Jul 18, 2019 10:06 am

Дошљак » 17 Јул 2019, 01:54 napisao:Боље да доведу све магистралне пруге на 120, регионалне на 100, а локалне на 80, па да имамо нормалну железницу у целој земљи уместо што се дувају са једном пругом за 200.


магистралне 120 до 160, регионалне 100 до 120 и локалне 80 до 100, зависи од дела државе
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 4

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta