Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1247
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2194
Pohvalio: 1769

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Čet Avg 08, 2019 4:50 pm

Lupeta zato što pojma o pojmu nema kada je u pitanju železnica. On prenosi samo ono što su mu drugi servirali. Ne bi me začudilo da mu je to prenela i sama "plavuša sa pink šlemom",koja se takodje razume o pruzi ko moja pokojna prababa Vinka.
Pohvale za post: 5
spatiotecte
Professional
Postovi: 10452
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7300
Pohvalio: 1727

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Čet Avg 08, 2019 4:58 pm

A koliko treba da traje putovanje BG-NS po nekoj realnoj proceni? 35-40 minuta?
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8466
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 8665
Pohvalio: 20272

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Čet Avg 08, 2019 6:38 pm

Мислим да испод 45 није реално.
Pohvale za post: 1
Пантограф
Expert
Postovi: 6863
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8722
Pohvalio: 5632

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Čet Avg 08, 2019 6:40 pm

Po projektu Brze pruge Srbije (TGV, 250 km/h) - 45 minuta.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8466
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 8665
Pohvalio: 20272

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Čet Avg 08, 2019 6:52 pm

Mислим да је председник питао плавушу, а плавуша je вероватно питала у ИЖС колико има ту раздаљине, ови јој рекли 90 км, она израчунала и рекла 27 минута.
Pohvale za post: 2
Прле
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 288
Pridružio se: Čet Nov 29, 2018 12:57 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 248
Pohvalio: 383

Re: Modernizacija železnice

Postod Прле » Pet Avg 09, 2019 10:57 am

Одлично, физику за 6 разред је одлично научила.

Ако сам добро схватио њен рачун, воз из Београда - из места двеста! У Нови сад с двесто на место! Убрзавање, кочење, деонице са мањом брзином не постоје... Феноменално.
Pohvale za post: 4
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3694
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 5645
Pohvalio: 3361

Re: Modernizacija železnice

Postod GOJE » Pet Avg 09, 2019 3:12 pm

Ljudi, pa vi ne razmišljate "out of the box". Kako ne razumete da se radi putnicima koji putuju na relaciji: Mala Krsna - Ašothalom. Oni ne nameravaju da se iskrcavaju u Beogradu ili Novom Sadu, i majstor ne mora da staje u tim stanicama. Dakle za njih (i majstora) će putovanje iznositi 27 minuta.
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
Pohvale za post: 1
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4733
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2558
Pohvalio: 4558

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Pet Avg 09, 2019 3:30 pm

Između NS i BG bi trebalo da bude i nekoliko pari direktnih "letova", tj polazaka bez usputnih stajanja....ako kapacitet pruge to bude mogao da podrži.
Ludilo raskopavanja se mora zaustaviti.
Express
Higher intermediate
Postovi: 846
Pridružio se: Sub Nov 05, 2011 11:07 am
Kontakt:
Pohvaljen: 512
Pohvalio: 18

Re: Modernizacija železnice

Postod Express » Pet Avg 09, 2019 5:02 pm

Još i ne propade u zemlju od blama.

https://en.wikipedia.org/wiki/Tsurugi_(train)

Polasci Shinkansena brendirani kao Tsurugi na relaciji Toyama-Shin Takaoka-Kanazawa sa sve zaustavljanjem na stanici Shin Takaoka uz dostizanje maksimalne brzine od 260km/h pređe 58,5km.

Znači da bi stigao do NS ne samo što bi trebalo da preskače Inđiju već i da se kreće najmanje maksimalnom brzinom od 275km/h zbog toga što brza sekcija počinje tek kada izađe iz Beograda. U Japanu može da prolazi maksimalnom brzinom kroz gradove (osim kroz Tokijo gde su terminusi).

Još pod uslovom da koriste normalne brze elektrovozove a ne lokomotive.
Pohvale za post: 1
spatiotecte
Professional
Postovi: 10452
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7300
Pohvalio: 1727

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Pet Avg 09, 2019 6:19 pm

Pa taj voz koji ce ici 200 i nece nigde stajati izmedju Beograda i granice sem Novog Sada i Subotice.

Poenta je da opsluzuje samo velike gradove da bi mogao da garantuje konkurentno vreme u odnosu na automobil i avion.
Pohvale za post: 2
orjen
Higher intermediate
Postovi: 526
Pridružio se: Ned Sep 20, 2009 7:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 862
Pohvalio: 166

Re: Modernizacija železnice

Postod orjen » Pet Avg 09, 2019 6:25 pm

Sada meni ovo neko da objasni: Augsburg - Minhen (HBf-Hbf) 61 km: 28 min u DB.
Prikačeni fajlovi
Augsburg München 61 km 28 Min.JPG
orjen
Higher intermediate
Postovi: 526
Pridružio se: Ned Sep 20, 2009 7:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 862
Pohvalio: 166

Re: Modernizacija železnice

Postod orjen » Pet Avg 09, 2019 6:27 pm

A i zavisi koja garnitura ide, regionalni ili ICE
Prikačeni fajlovi
Augsburg München 61 km 28 Min Regional i ICE.JPG
spatiotecte
Professional
Postovi: 10452
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7300
Pohvalio: 1727

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Pet Avg 09, 2019 6:30 pm

Vozio sam se tom prugom Augsburg Minhen vise puta, ne ide svuda voz 200, ima gde ide i sporije.
Pohvale za post: 1
orjen
Higher intermediate
Postovi: 526
Pridružio se: Ned Sep 20, 2009 7:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 862
Pohvalio: 166

Re: Modernizacija železnice

Postod orjen » Pet Avg 09, 2019 7:01 pm

Ovaku sui 35 min za Beograd - Novi Sad neka realna najbrza varijanta bez stajanja izmedu (ako vozi DB i ne ZS).
Navip
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 52
Pridružio se: Uto Okt 30, 2018 5:41 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 140
Pohvalio: 400

Re: Modernizacija železnice

Postod Navip » Pet Avg 09, 2019 7:27 pm

dsjanta » Čet Avg 08, 2019 2:49 pm napisao:
Astrotrain » Чет Авг 08, 2019 2:00 pm napisao:https://www.dnevnik.rs/ekonomija/za-27-minuta-vozom-od-beograda-do-novog-sada-08-08-2019


„За 27 минута возом од Београда до Новог Сада“
08.08.2019 • 10:26 10:27
Извор: FoNet


БЕОГРАД: За две године из центра Београда до центра Новог Сада возом ће се путовати 27 минута, а од Беогрда до Будимпеште стизаћете за два сата и 40 минута, изјавио је данас председник Србије Александар Вучић.
pruga
Фото: Dnevnik.rs

Он је, негирајући тврдње на друштвеним мрежама како је немогуће за 27 минута стићи од Београда до Новог Сада, објаснио да ће брзи воз који буде возио на тој релацији ићи брзином од 200 километара на час, а да између Београда и Новог Сада града има 80 километара.

Воз на релацији Београд - Будимпешта стизаће за око два часа и 40 минута, а стајаће само у Новом Саду, Суботици, Сегедину и Кечкемету, рекао је Вучић за ТВ Прва, најављујући да ће у петак посетити радилиште на прузи Београд - Нови Сад чија реконструкција је у току.



У Сегедину? Откад то?


Prva stanica, posle Kelebije je Kiskunhalas, a pruga od Subotice do Segedina je katastrofa. Sve sa cekanjima na granici, put traje toliko dugo, da stogodisnjak ima vremena da rekapitulira svoj zivot.
Pohvale za post: 1
Dalmatinac
Intermediate
Postovi: 298
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 9:24 am
Kontakt:
Pohvaljen: 567
Pohvalio: 434

Re: Modernizacija železnice

Postod Dalmatinac » Pet Avg 09, 2019 10:26 pm

Nakon svega vidjenog, mene ce biti strah voziti se vozom u Srbiji 200.
Razloga ima toliko da bi se moglo pisati do sutra.

PS obnova pruge Su-Senta je pri kraju. Svakog jutra u 730 masine izlaze na prugu da rade, a ogromna brda tucanika koja su bila skladistena u blizini ZS Subotica su se potpuno otopila.
Pre koji dan su menjali pragove preko natputnjaka kod fabrike Pionir, deluje da su pragovi novi ali drveni.

Bice to prvi put nakon 300 godina da se moze videti voz u blizini Subotice da se krece 80 na sat
Pohvale za post: 7
puskele
Novice
Postovi: 29
Pridružio se: Sre Feb 08, 2017 7:03 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 99
Pohvalio: 6

Re: Modernizacija železnice

Postod puskele » Ned Avg 11, 2019 9:42 pm

Ko zna, razumeće.
Prikačeni fajlovi
Saobraćaj 70.jpg
Saobraćaj 83.jpg
Pohvale za post: 4
Пантограф
Expert
Postovi: 6863
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8722
Pohvalio: 5632

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Ned Avg 11, 2019 10:02 pm

Znači, Stara Pazova - Novi Sad je predviđeno da traje 27 minuta, intersiti vozom.

Dakle, predsednik misli da je Stara Pazova - Beograd.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 4
hiavata
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 597
Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 533
Pohvalio: 1896

Re: Modernizacija železnice

Postod hiavata » Pon Avg 12, 2019 2:03 pm

Neko napisa da nema laganih voznji zbog vrucina na remontovanim deonicama, kad ono (koliko videh) Jagodina - Cuprija na nekim delovima 50 km/h zbog vrucina?
spatiotecte
Professional
Postovi: 10452
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7300
Pohvalio: 1727

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Pon Avg 12, 2019 10:26 pm

Napredak radova na brzoj pruzi.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Pohvale za post: 29
Pendolino
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 357
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 255
Pohvalio: 197

Re: Modernizacija železnice

Postod Pendolino » Čet Avg 15, 2019 9:12 pm

Vandali kamenovali medjunarodni teretni voz u Beogradu
"Srbija Kargo" saopštila je danas da su izmedju stanica u Batajnici i Surčinu nepoznati vandali kamenovali medjunarodni teretni voz, koji je vukla nova Vektron elektrolokomotiva u vlasništvu te kompanije.

Incident se desio juče pre podne, i oštećeno je čeono levo staklo pomoćnika mašinovodje, što je direktno ugrozilo bezbednost osoblja lokomotive, navedeno je u saopštenju.

Lokomotiva je povučena iz saobraćaja zbog oštećenja, slučaj je odmah prijavljen policiji, a protiv NN lica podnete su krivične prijave.

Iz "Srbija Kargo" apelovali su da se vozovi čuvaju, "jer svaki nepromišljen postupak i vandalizam, direktno ugrožavaju bezbednost voznog osoblja, kao i celokupno bezbedno odvijanje železničkog saobraćaja".

Podsećaju i da je "Srbija Кargo", u maju ove godine, pustila u saobraćaj prve višesistemske Vektron lokomotive, od ukupno 16 koliko je kupila od kompanije Simens. Nove lokomotive su prve koje su nabavljene nakon gotovo četiri decenije.
https://beta.rs/vesti/drustvo-vesti-srbija/115393-vandali-kamenovali-medjunarodni-teretni-voz-u-beogradu
johnny_s
Intermediate
Postovi: 196
Pridružio se: Sub Apr 09, 2011 9:45 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 269
Pohvalio: 325

Re: Modernizacija železnice

Postod johnny_s » Čet Avg 15, 2019 10:58 pm

Juče sam se vozio BG vozom i napravio par ne baš kvalitetnih slika. Pothodnik za novo stajalište Tošin bunar deluje gotovo. Na stanici NBG, kao i pre i posle nje je postavljena kontaktna mreža, dok ka stajalištu Tošin bunar još nije. Takođe, oko stanice NBG je dobro utabana podloga. Na samoj stanici je na peronu uklonjeno nekoliko segmenata. Optimista sam, pa se nadam da ćemo dobiti normalne stepenice i liftove.
Inače, vide se na slikama metalni delovi u nivou koloseka ispod perona - tu se sliva voda i ono što curi ispod stanice dolazi odatle. Taj deo nisu pipnuli, to stoji tako zarđalo, al ajde što je to zarđalo, nego što ta će ta voda vremenom oštetiti konstrukciju. No, valjda je već kod farbanja stubova bilo jasno da je ovo samo šminka.
IMG_20190814_192202-1587x896.jpg

IMG_20190814_192109-1587x896.jpg

IMG_20190814_192057-1587x896.jpg

IMG_20190814_191842-1587x896.jpg

IMG_20190814_192101-1587x896.jpg

IMG_20190814_191840-1587x896.jpg

IMG_20190814_191847-1587x896.jpg

IMG_20190814_192227-1587x896.jpg

IMG_20190814_192232-1587x896.jpg

Izvinjavam se što su slike pretumbane, ne mogu na telefonu lepo da ih rasporedim.
Pohvale za post: 17
NSB
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 37
Pridružio se: Sre Maj 02, 2018 10:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 143
Pohvalio: 98

Re: Modernizacija železnice

Postod NSB » Pet Avg 16, 2019 11:38 am

Нови Београд, Кинези - градња Пруге, Преглед


Pohvale za post: 7
Гага
Expert
Postovi: 9465
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Kontakt:
Pohvaljen: 9613
Pohvalio: 16478

Re: Modernizacija železnice

Postod Гага » Ned Avg 18, 2019 1:41 am

Груби радови самог бетонског потходника кроз железнички насип за будућу железничку станицу "Тошин бунаr" су завршени. Јуче сам имао прилику да прођем кроз њега или ти потходником. Јесте да је била субота, али надао сам се да ће бити радника на грађевини, да прикупим додатна обавештења, али нигде никога ! Прекјуче је @Џони_С поставио неколико слика потходника са његове горње стране тј. снимке из воза.

Следи краћа фоторепортажа од јуче-17.августа 2019., са једне и друге стране потходника. Провукао сам се поред жичане ограде, гледајући од стране Булевара Милутина Миланковића
DSCF0293.JPG
DSCF0294.JPG
DSCF0303.JPG
DSCF0298.JPG
DSCF0300.JPG
DSCF0299.JPG
DSCF0305.JPG

Пре уласка у сам потходник
DSCF0304.JPG

Излаз на другу страну железничког насипа, гледано од Булевара хероја са Кошара
DSCF0308.JPG
DSCF0309.JPG

Поглед лево дуж железничког насипа према Тошином бунару
DSCF0307.JPG

Поглед десно дуж железничког насипа према Омладинских бригада
DSCF0310.JPG
DSCF0313.JPG

Поглед у потходник на улаз у будући лифт и поглед са спољње стране окна лифта
DSCF0311.JPG
DSCF0312.JPG
DSCF0314.JPG
DSCF0315.JPG

:sesir:
Pohvale za post: 17
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9412
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 4727
Pohvalio: 6851

Re: Modernizacija železnice

Postod JohnnyLee » Ned Avg 18, 2019 10:44 am

зар ово није требало до сада да буде готово?
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 5 gosta