tragac » Ned Dec 22, 2019 11:17 pm napisao:Koliko znam 72-500 su iznajmljeni pre etihada
mislim da su dva uzeta u lizing dok je bio jat, dok je ovaj treci starosti 13,8 godina (znacajno manje od ostalih) uzet pod etihadom
u pitanju je yu-alv
Moderator: Igor
tragac » Ned Dec 22, 2019 11:17 pm napisao:Koliko znam 72-500 su iznajmljeni pre etihada
boca-ica » 22 Дец 2019, 14:03 napisao:Kad bi došlo do odlaska arapa
koliko putnickih aviona bi nam ostalo ?
Neki kažu nula ...
JohnnyLee » Pon Dec 23, 2019 12:12 am napisao:boca-ica » 22 Дец 2019, 14:03 napisao:Kad bi došlo do odlaska arapa
koliko putnickih aviona bi nam ostalo ?
Neki kažu nula ...
ти што кажу нула немају појма о животу, нити логици, нити имају грам мозга. ако Етихад оде сутра, Ер Србији остају сви авиони који су узети на лизинг докле год буде трајао уговор. после ће само доћи или нови, или ће се продужити постојећи уговори. Етихад је можда помогао приликом лизинга, мада узевши у обзир колико се плаћају лизинзи, можда је боље и да не помаже
JohnnyLee » Pon Dec 23, 2019 12:32 pm napisao:о томе причам. Етихад је мало помогао, али мислим да су нам предували цене. сада, Етихад више не треба, могу слободно да оду. папагај неће ићи нигде док траје уговор о лизингу. после ћемо видети, мислим да ће га продужити са ким год да је направљен, само за мању цену, јер и авиону када стари пада цена
tragac » Pon Dec 23, 2019 12:48 pm napisao:Možda nabave drugi preko leta a ARA ode u cartere
JohnnyLee » Uto Dec 24, 2019 3:27 pm napisao:може да лети у Анталију у данима када је слободан, јер лети за Њујорк 6 пута недељно. ионако долази око 7 ујуттру, и тај дан може да одради један круг до Анталије, сутрадан (када нема летова) два круга, и после трећи дан за Њујорк. има времена и да обави летове, и да одради све техничке провере
loyola » Uto Dec 24, 2019 10:38 pm napisao:Naravno da nece da rade 24/7 ali su napravljeni da se tako koriste. Ne znam ko je rekao da je idealno 12-16 sati i sta, ali dovoljno je pogledati Turkish, Lufthansu i ostale i koliko su im avioni u vaduhu.
lukakaludjerovic » 24 Дец 2019, 16:52 napisao:nema mesta leti, obicno slece oko 6 a polece ponovo za jfk u 11, zatim slece u 8 pa polece u 13. tih 5 sati izmedju letova sluze da se avion pospremi i da se urade sve provere. ne moze avion biti toliko upregnut da leti maltene 20 sati dnevno
JohnnyLee » Sre Dec 25, 2019 2:26 pm napisao:lukakaludjerovic » 24 Дец 2019, 16:52 napisao:nema mesta leti, obicno slece oko 6 a polece ponovo za jfk u 11, zatim slece u 8 pa polece u 13. tih 5 sati izmedju letova sluze da se avion pospremi i da se urade sve provere. ne moze avion biti toliko upregnut da leti maltene 20 sati dnevno
један дан недељно не лети, и тај дан може да одради два круга до Анталије, то је око 8-9 сати
lukakaludjerovic » Wed Dec 25, 2019 7:27 am napisao:loyola » Uto Dec 24, 2019 10:38 pm napisao:Naravno da nece da rade 24/7 ali su napravljeni da se tako koriste. Ne znam ko je rekao da je idealno 12-16 sati i sta, ali dovoljno je pogledati Turkish, Lufthansu i ostale i koliko su im avioni u vaduhu.
pa evo pogledaj i videces da nisu preko 16 sati dnevno
lukakaludjerovic » 25 Dec 2019 02:37 pm napisao:JohnnyLee » Sre Dec 25, 2019 2:26 pm napisao:lukakaludjerovic » 24 Дец 2019, 16:52 napisao:nema mesta leti, obicno slece oko 6 a polece ponovo za jfk u 11, zatim slece u 8 pa polece u 13. tih 5 sati izmedju letova sluze da se avion pospremi i da se urade sve provere. ne moze avion biti toliko upregnut da leti maltene 20 sati dnevno
један дан недељно не лети, и тај дан може да одради два круга до Анталије, то је око 8-9 сати
to se slazem, taj dan moze dva sigurno mozda cak i tri
jedino je problem biznis klasa, jer u carter saobracaju nema biznis klase, bila bi prazna na letu za antaliju
Čika Brana » Čet Dec 26, 2019 4:06 pm napisao:Да не филозофирамо превише. Ово је вероватни ред летења за лето 2020.
Авион није предвиђен да лети у дан 7 (недеља).
Када би све било идеално у тај дан би могао да одради две краће ротације у медитеранском региону. Нажалост никада ништа није идеално тако да поред недељног прегледа увек има нешто да се уради на авиону, нпр. поправка рерне, замена седишта и сл. Тај дан такође служи да се анулирају кашњења настала током недеље. Такође је мала добит од чартера спарм штете која може да настане неким поремећајем у региону па се чартер не врати на време за дуголинијски, тако да практично на тај дан можемо да заборавимо.
Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 10 gosta