Metro

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

hiavata
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 168
Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 96
Pohvalio: 574

Re: Metro

Postod hiavata » Pon Jul 17, 2017 5:30 pm

Ovaj potez Makis se provlaci jer tu vec postoji pruga. Tako da ako bude trebao PR pred neke izbore mogu da povuku jedno 3-4 DMV garniture (kojih sad Srbija Voz imaju dosta), oforme neku improv stanicu BNV i puste liniju Makis - Dorcol, prugom preko Rakovice, Sajma i Savamale..
Pohvale za post: 2
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2254
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 981
Pohvalio: 1899

Re: Metro

Postod RioBL » Pon Jul 17, 2017 9:37 pm

dobra i jednostavna linija za BG voz. Pogotovo sto postojecu prugu kroz BNV ne mogu da uklone zbog teretnih kompozicija iz Banata. Pa kad vec ne mogu da uklone teretnjake nek dodaju i DMV pa da bude neke koristi od pruge i za narod.
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Pohvale za post: 1
laki72
Expert
Postovi: 6274
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4572
Pohvalio: 1621

Re: Metro

Postod laki72 » Pon Jul 17, 2017 9:59 pm

Koje koristi?
Ko ce da sedne u Makisu u taj voz?
Ko ce da izadje u (bronxu nalik stanici rakovica) ?
I dok se polako pored sajma klacka sa 30km/h, taj nesrecnik koji se prevario, shvati da da je seo na 58 ili 88, bi odavno prosao ovuda, a mozda i stigao na odrediste...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pohvale za post: 1
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2254
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 981
Pohvalio: 1899

Re: Metro

Postod RioBL » Pon Jul 17, 2017 10:18 pm

Voznja vozom od stanice Dunav (na Dorcolu) do Savskog Trga, oko Kalemegdana, bi mogla trajati 10-tak minuta uz mozda jos jednu ili dve stanice izmedju. To bi mogla brzo postati vrlo atraktivna linija i mogla je odavno funkcionisati ali posto planeri imaju namjeru ukloniti smrdljive "okove Beograda" i "spusti grad na rijeku" onda se plase da bi se ta linija mogla nekom putniku u svidjeti pa nedaj boze ugroze projekat vijeka.

Sto se Makisa tice, vrlo je blizu Zeleznik koji zasluzuje zeljeznicku vezu sa Beogradom a trasa se moze i dalje produziti prema Obrenovcu.
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Pohvale za post: 3
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2254
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 981
Pohvalio: 1899

Re: Metro

Postod RioBL » Pon Jul 17, 2017 11:20 pm

EDIT:

trazeci nesto na netu nadjoh ovu sliku koja pokazuje DMV711 na pruzi oko Kalemgdana, navodno iz 2012-te

Nov-voz-2312012-1.jpg
Nov-voz-2312012-1.jpg (92.82 KiB) Pogledano 617 puta
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Pohvale za post: 1
razgradjevinar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1191
Pridružio se: Ned Avg 22, 2010 7:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 904
Pohvalio: 1170

Re: Metro

Postod razgradjevinar » Pon Jul 17, 2017 11:30 pm

od obrenovca bg metro moze dalje trasom koridora11 ali da jedna linija odvaja za valjevo
čučkovićem ćeš me, čučkovićem ću te
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1690
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 1860
Pohvalio: 2366

Re: Metro

Postod Karlo del Ponte » Uto Jul 18, 2017 11:49 pm

Немојте баш толико напамет писати:
- Пруга кроз Макишки тунел је очајна!
- У самом Макишу дуго неће бити неких садржаја који би генерисали токове путника.
- Непостоје ни иоле уређена стајалишта.
- Систем колосека је директно усмерен на активности саме ранжирне станице. Без додатних обилазних колосека, пуштање озбиљне градске железнице на садашње станичне колосеке би било економско самоубиство (не би нам било први пут).
- Сами дизелмоторни возови серије 711 имају лоше особине за градски саобраћај. Треба да буду на регионалним возовима, где им је место.
- Капацитет приобалне пруге нам је значајно смањен. А и без тога имамо систем скретница ка најважнијој путичкој железничкој станици непријатељи Србије на власти у истој већ деценијама одржавају на 10км/с.
- Са монополом на пројектовање ЦИП, лако нам се могу поновити грешке са Крњача-Овча, да стајалиште Крњача мост буде на 800 метара од најважнијег преседачког стајалишта.

И напокон:
- И Тошин бунар личи на Бронкс, као и НБГ и Земун, па опет имају пуно корисника.

Макишка линија добија свој смисао постојања тек када подкачи Железник и Остружницу, са парк енд рајд и уређеним аутобуским терминалима у оба места. Већ сам раније описивао улагања реда 20 милиона евра у ту линију, што је далеко мање него метро, али то није кокошка која носи јаја, већ патка. Народ ван форума ипак највише интересује да носи јаја, ако носи јаја. То нема везе са приобалном трасом пруге, која у економски, еколошки, енергетски, урбанистички, функционално разумном друштву захтева посебну студију. Такође анализу варијенати решења, која се међусобно озбиљно разликују.
Pohvale za post: 8
svsavic
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 653
Pridružio se: Ned Dec 25, 2011 2:38 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 128
Pohvalio: 68

Re: Metro

Postod svsavic » Sre Jul 19, 2017 8:31 am

Šta ne valja sa Makiškim tunelom, pruga ili je građevinski problem?
ograditi, graditi, ugraditi, izgraditi, nagraditi, nadgraditi, zagraditi, beograditi
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6698
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1529
Pohvalio: 503

Re: Metro

Postod boca-ica » Sre Jul 19, 2017 1:01 pm

Karlo del Ponte » 18 Jul 2017 21:49 napisao:... то није кокошка која носи јаја, већ патка. Народ ван форума ипак највише интересује да носи јаја, ако носи јаја....

+ 1 :lol: :lol: :lol:
.
SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 570
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 215
Pohvalio: 16

Re: Metro

Postod SRBO » Sre Jul 19, 2017 2:18 pm

Ма то за макиш је она класична преседачка линија као 23 рецимо или тако што иду кроз цео град нико неће да иде с краја на крај него дођу до пола
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1317
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 161
Pohvalio: 628

Re: Metro

Postod Siniša » Sre Jul 19, 2017 3:41 pm

Od svih ovih silnih ideja i planova, raznih Belama, Egisa, Systri i ovog zadnjeg nakaradnog plana, najrealističniji mi je ovaj Jovinov iz 1976. On je i dalje aktuelan uz određene korekcije, poput menjanja tipa trase (ne mora svuda da bude pod zemljom) pa i gde će trasa da ide. Osnovne dve trase iz prve faze Stari Merkator - Vuokov spomenik i Kalemegdan - Autokomanda su odlična osnova za dalji razvoj. Neka urade tri izmenjene linije na osnovi konačnog plana iz 76 i biće super.
Pohvale za post: 4
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3145
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 949
Pohvalio: 1381

Re: Metro

Postod solecar » Sre Jul 19, 2017 3:46 pm

SRBO » July 19th, 2017, 2:18 pm napisao:Ма то за макиш је она класична преседачка линија као 23 рецимо или тако што иду кроз цео град нико неће да иде с краја на крај него дођу до пола

Pa i sadašnja linija BG: voza je mahom presedačka.
Slika
svsavic
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 653
Pridružio se: Ned Dec 25, 2011 2:38 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 128
Pohvalio: 68

Re: Metro

Postod svsavic » Sre Jul 19, 2017 6:02 pm

I metro, ako ga bude, će biti presedačka/brza linija.
ograditi, graditi, ugraditi, izgraditi, nagraditi, nadgraditi, zagraditi, beograditi

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: predrag1978 i 2 gosta