Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3876
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1193
Pohvalio: 1756

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod solecar » Pet Jan 12, 2018 6:03 pm

Misha V » January 12th, 2018, 5:49 pm napisao:
solecar » Pet Jan 12, 2018 3:13 pm napisao:
Misha V » January 12th, 2018, 5:06 pm napisao:Ovakve jalove diskusije ne sluze nicemu, osim da zatezu nerve. Zato... :sesir:

Zato bolje da ne komentarišeš , kad je evidentno da nisi u pravu. Zatezanje nerava i kome je veći , je postalo popularan način komunikacije na ovom forumu. :)

Jel je evidentno da nisam u pravu za zatezanje nerava ili za nesto drugo?

Da li si čuo za sarkazam?
Slika
Misha V
Beginner
Postovi: 52
Pridružio se: Sre Okt 12, 2016 3:07 am
Kontakt:
Pohvaljen: 26
Pohvalio: 8

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Misha V » Pet Jan 12, 2018 6:08 pm

Ja jesam, a dal si ti cuo za salu? Doduse ja sam kriv, zaboravio da metem smajli! :laugh:
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3876
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1193
Pohvalio: 1756

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod solecar » Pet Jan 12, 2018 6:13 pm

Razumeo sam te ja odlično , al ništa ne smeta da se na istu odgovori istom. Ali kako god okreneš , to tvoje je polu šala - polu zbilja.
Slika
Pohvale za post: 1
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3705
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1606
Pohvalio: 3136

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod tragac » Pet Jan 12, 2018 6:56 pm

Kesha

Tipični crveni sindikalni borac za prava onih koje su mama i tata socijalno zbrinuli u JP da se vrte na stolici i skidaju torente tokom radnog vremena. Ali eto, ja sam i dalje budala koja plaća prevoz koji kasni pola sata u odnosu na red vožnje, gde ne radi grejanje ni kabinsko svetlo.
Stav urbanih planera da BG voz ne može dalje od Prokopa jer navodno nedostaju kapaciteti dokazuje da u Beogradu postoje opštine prvog i drugog reda. Rakovica je decenijama zapostavljena u mnogim segmentima, posebno u segmentu javnog prevoza i saobraćaja. Beograd bi trebalo da ukine dvostruke aršine poput gorenavedenog i postane grad svih njegovih građana.
Pohvale za post: 1
Kesha
Beginner
Postovi: 59
Pridružio se: Sre Dec 06, 2017 3:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 70
Pohvalio: 62

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Kesha » Pet Jan 12, 2018 9:15 pm

Ne znam što upšte repliciram na gomilu izrečenih gluposti pojedinih članova, a sigurno da sam svestan da to nikako ne treba da me dotiče. Kao prvo, više puta sam istakao da je GSP-u potrebna reorganizacija, a sporio samo navode pojedinaca o nekakvom višku zaposlenih sa tri nule na kraju. Nisam ja kriv što pojedine izjeda ljubomora i zavist, mada nema zbog čega zaista. Navodi o čak 150 ljudi koji rade u računovodstvu, smešni su najmanju ruku, a pitam se od kad to kuvari i portiri spadaju u administraciju. No, ove druge i nemamo već izvesno vreme, pošto smo dobili privatno obezbeđenje, privatnu firmu za pranje vozila, a prodaju i kontrolu smo izgubili dolaskom firme APEKS, a sve to po nalogu Grada. Očigledno, mnogi ne mogu da shvate da GSP, kao Javno komunalno preduzeće nije vlasnik kapitala, već predstavlja javno dobro grada Beograda, kao osnivača i naravno vlasnika pomenutog i svih ostalih komunalnih preduzeća.

Ovo što sam lično napadnut kao parazit ovog društva, i to samo zato što radim u GSP-u, i nije baš nešto što mi se dešava prvi put. Našem narodu ne manjka materijala za etiketiranje, ako ništa drugo. Ma koliko procenat bio mali, onih koji baš i nemaju šta da rade u omraženom GSP-u, svi do jednog biće okarakterisani kao neradnici i džabalebaroši, koji egzistiraju na grbači ovog "napaćenog" naroda. Jedan deo populacije nažalost, nema ništa pametnije da radi, nego da zadire u tuđ život, i to samo zato što im nedostaje pravih argumenata, dal u vođenju rasprave na jednom forumu, dal u pokušaju da opravdaju svoj promašeni život.
Pohvale za post: 2
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7381
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2040
Pohvalio: 602

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod boca-ica » Pet Jan 12, 2018 9:35 pm

a uuuu ....sad i lični doživljaj, ne preteruj :kafa:

svaka čelija u organizmu odradi maksimalno naporno ,dobro i pošteno svoj deo posla :D

to važi i za čelije tumora .... jbg... ali on je u suštini naš poremecen deo i vodi se ljuta borba za izlečenje
samo sad nailaze i izbori pa je sve malko više politizovano

još me niko nije argumetovano ciframa pobio
(a dat je vrlo konkretan primer našeg Knjaževca)
da je ne moguc javni prevoz bez karata tj. da funkcioniše samo sa Bg-budjetskim polugama
i tako unapredjenoblik ,da bude rentabilniji i bolji
:sesir:
Poslednja izmena od boca-ica u Pet Jan 12, 2018 9:44 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
Žika
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1892
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1219
Pohvalio: 459

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Žika » Pet Jan 12, 2018 9:43 pm

Kad se plaćalo radilo je sve do zadnje sijalice , svi grejači, od devedesetdruge kad je krenulo rasulo i masovno švercovanje krenulo je i rasulo u GSP-u.

Može i drugačije da se postavi računica, ako je plata četiri do pet puta manja od neke evropske -nemačke 2270 evra (izvor upitan http://www.telegraf.rs/vesti/srbija/288 ... i-u-evropi) zašto onda GSP ne plati isti taj Solaris 4-5 manje znači umesto 350000 evra bilo bi Poljacima dovoljno da damo recimo 70000 evra. Gorivo takođe recimo 20-30 dinara, jedna guma umesto 480 evra da im se tutne stotinjak evra i svi zadovoljni. Isto tako motorno ulje , pripadajući filteri / ostali potrošni materijal a da ne pričam o drugim rezervnim delovima koji koštaju čitavo malo bogatstvo. Taj grejač ispod sedišta koji non-stop šutirate sigurno košta par stotina evra i mislite da karta od 150 dinara sve pokriva ?
Klima, punjenje klime u automobilu košta oko 2000-3000 dinara i u proseku stane oko 500 grama freona. Zglobnom autobusu treba oko 13-16 kg istog tog freona i kompresorskog ulja. Ko voli nek računa koliko izađe nenaduvan račun.
Pravite prostu računicu bez osnove odnosno sa loše polazne tačke.
Da se vratimo na plate vozača koje su očigledno jako male pa se svi lagano sele put zapada i na kraju neće imati ko da vozi te iste autobuse. Polako se zatvara krug kada grad neće imati volju da dotira prevoz i prepustiće privatnom partneru koji će tržišno formirati cenu karte. Biće on efikasan sigurno ali isto tako neće dozvoliti da mu autobus u večernjim satima bude poluprazan već će debelo redukovati polaske i posle drugog špica neće ići na 5-10 minuta nego na 20-25 minuta. Naravno biće tu kondukter koji neće dozvoliti da se vozilo pokrene dok se ne naplate sve karte.
E tada će biti svi srećni. Verujte mi jer znam uzimao sam pare od tih bistrih glava kojima se GSP nije sviđao a privatnike u oronulim kantama starim po 25 godina su čekali u redu sa spremljenim sitnim parama. Jedan po jedan i bez guranja, strpljivo po par minuta. Što je bilo čudno tada niko ne žuri i ne žali se zbog klime koja nije ni postojala.
Pohvale za post: 2
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7381
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2040
Pohvalio: 602

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod boca-ica » Pet Jan 12, 2018 9:53 pm

i čorav vidi šta rade kvazi borci za naplatu karata umesto da to ide sve preko Bg.budjeta
zloupotrebjavajuci osecaj za poštenje gradjana sa krilaticom ,,ni leba u pekari nema djabe,, ...
...da ali pekara ne dobija još pride iz gradskog budjeta duplo placanje

Polako se zatvara krug kada grad neće imati volju da dotira prevoz i prepustiće privatnom partneru....


Pa to jeste cilj tekuceg oportunizma za prevoz bez karata , kako bi posle proširili posao do monopola
a onda smo ga načisto ugasilil diktirace cenu bez ikakve konkurencije
što je vrlo nazadno i ide u prilog Afrikanizaciji

Jedonostavna šema zar ne :lol:

E necu da budem Arfikanac :grand:

:sesir:
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3705
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1606
Pohvalio: 3136

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod tragac » Sub Jan 13, 2018 12:18 am

Kesha nisam te napao da si parazit, već sam rekao da si borac za njihova prava. Koja je tvoja pozicija u organizacionoj strukturi GSP to ne znam, a nešto me baš i ne zanima.
Stav urbanih planera da BG voz ne može dalje od Prokopa jer navodno nedostaju kapaciteti dokazuje da u Beogradu postoje opštine prvog i drugog reda. Rakovica je decenijama zapostavljena u mnogim segmentima, posebno u segmentu javnog prevoza i saobraćaja. Beograd bi trebalo da ukine dvostruke aršine poput gorenavedenog i postane grad svih njegovih građana.
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22769
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9244
Pohvalio: 3539

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod direktor » Sub Jan 13, 2018 2:00 am

Kesa obradovalo me je tvoje pisanje i dolazak na bb
Postoji nesto sto se zove odnos broja zaposlenih prema broju vozila
Koliko lasta ima zaposlenih po vozili koliko gsp
Obe firme drzave
odvoji vozace i odrzavane i sve ostale
150 ljudi u racunovodstvu je ne visak nego ima za izvoz
Oni obracun plata rade pjeseke
Imaju viska ljudi u administraciju
Oko cijene odrzavanja vozila i djelova i goriva mozemo razgovarati nema para za solaris kupis ikarbus
Grad kupuje buseve i vozila
Bilo bi dobro da se to vrati pa da gsp kupuje iz zarade
Kao nekad a mozemo ovo ponavljati iznova iznova svaki put kad neko novi dodje na forum
I tvrdi kako je gsp efikasna firma puca od ne efikasnosti
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 2
laki72
Expert
Postovi: 7251
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5892
Pohvalio: 1642

Re: RE: Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod laki72 » Sub Jan 13, 2018 2:38 am

boca-ica napisao:a uuuu ....sad i lični doživljaj, ne preteruj :kafa:

svaka čelija u organizmu odradi maksimalno naporno ,dobro i pošteno svoj deo posla :D

to važi i za čelije tumora .... jbg... ali on je u suštini naš poremecen deo i vodi se ljuta borba za izlečenje
samo sad nailaze i izbori pa je sve malko više politizovano

još me niko nije argumetovano ciframa pobio
(a dat je vrlo konkretan primer našeg Knjaževca)
da je ne moguc javni prevoz bez karata tj. da funkcioniše samo sa Bg-budjetskim polugama
i tako unapredjenoblik ,da bude rentabilniji i bolji
:sesir:

Cudi me da bas ti imas tako tvrdoglav stav da bi prevoz u Beogradu trebao da bude besplatan za korisnike, to jest da se celokupna cena finansira iz budzeta grada.
Cudi me, jer bi ti po meni kao nekom iz Batajnice bilo bolje da se zalazes da se iz budzeta namene sredstva zazavrsetak petlje batajnica, kao i batajnickog bilevara, za rekonstrukciju i prosirenje glavne ulice kroz naselje (oprosti, ne znam kako se zove), pa pominjasmo biciklisticku stazu do zemuna i mnoge druge stvari koje batajnici nedostaju.

Ipak, razmisli jos jednom...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
danko68
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 117
Pridružio se: Uto Avg 21, 2007 12:55 am
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 72
Pohvalio: 45

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod danko68 » Sub Jan 13, 2018 3:06 am

kopmania » 12 Jan 2018 10:59 am napisao:Poređenja radi, uzeo sam informacije sa sajta https://www.numbeo.com/ koje su vrlo precizne.

Prikazane su cene mesečne karte kao i prosečna mesečna plata i proračun koliki % plate mora se dati na prevoz.

Berlin
81€
2081€
3.89%

Dobijamo da je Beograd od navedenih gradova najskuplji.. a ne možemo reći da imamo bolji prevoz od nekih od gradova koje sam naveo..


U Berlinu je prosecna bruto plata (dve trecine zaposlenih zaradjuje manje) 2500€, sto je u zavisnosti od poreske klase oko 1700€ neto.
https://www.gehaltsrechner.de/gehaelter/berlin/
Mesecna standardna karta karta ABC je 100€, sto iznosi oko 6% od zarade. 81€ je AB sto bi preneseno na Beograd bilo otprilike kao od Zemuna do Mirijeva ,i od Krnjace do recimo Rakovice.
Prevoz je naravno mnogo bolji nego u Beogradu, ali je za mnoge takodje skup.
Pohvale za post: 2
kingmanowar
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 372
Pridružio se: Sre Feb 10, 2010 2:22 pm
Pohvaljen: 84
Pohvalio: 101

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod kingmanowar » Sub Jan 13, 2018 3:54 am

Žika » 12 Jan 2018 08:43 pm napisao:Kad se plaćalo radilo je sve do zadnje sijalice , svi grejači, od devedesetdruge kad je krenulo rasulo i masovno švercovanje krenulo je i rasulo u GSP-u.

Može i drugačije da se postavi računica, ako je plata četiri do pet puta manja od neke evropske -nemačke 2270 evra (izvor upitan http://www.telegraf.rs/vesti/srbija/288 ... i-u-evropi) zašto onda GSP ne plati isti taj Solaris 4-5 manje znači umesto 350000 evra bilo bi Poljacima dovoljno da damo recimo 70000 evra. Gorivo takođe recimo 20-30 dinara, jedna guma umesto 480 evra da im se tutne stotinjak evra i svi zadovoljni. Isto tako motorno ulje , pripadajući filteri / ostali potrošni materijal a da ne pričam o drugim rezervnim delovima koji koštaju čitavo malo bogatstvo. Taj grejač ispod sedišta koji non-stop šutirate sigurno košta par stotina evra i mislite da karta od 150 dinara sve pokriva ?
Klima, punjenje klime u automobilu košta oko 2000-3000 dinara i u proseku stane oko 500 grama freona. Zglobnom autobusu treba oko 13-16 kg istog tog freona i kompresorskog ulja. Ko voli nek računa koliko izađe nenaduvan račun.
Pravite prostu računicu bez osnove odnosno sa loše polazne tačke.
Da se vratimo na plate vozača koje su očigledno jako male pa se svi lagano sele put zapada i na kraju neće imati ko da vozi te iste autobuse. Polako se zatvara krug kada grad neće imati volju da dotira prevoz i prepustiće privatnom partneru koji će tržišno formirati cenu karte. Biće on efikasan sigurno ali isto tako neće dozvoliti da mu autobus u večernjim satima bude poluprazan već će debelo redukovati polaske i posle drugog špica neće ići na 5-10 minuta nego na 20-25 minuta. Naravno biće tu kondukter koji neće dozvoliti da se vozilo pokrene dok se ne naplate sve karte.
E tada će biti svi srećni. Verujte mi jer znam uzimao sam pare od tih bistrih glava kojima se GSP nije sviđao a privatnike u oronulim kantama starim po 25 godina su čekali u redu sa spremljenim sitnim parama. Jedan po jedan i bez guranja, strpljivo po par minuta. Što je bilo čudno tada niko ne žuri i ne žali se zbog klime koja nije ni postojala.


A sta mislis da umesto solarisa kupe domace Ikarbuse koje redovno odrzavaju, pa gume kupe od recimo Tigra, pa dobiju subvenciju od drzave za gorivo (cini mi se da vec imaju), pa filtere i druge rezervne delove kupe od domacih firmi koje iste proizvode a ne uvoze djubre iz Kine, kontas otprilike na sta ciljam.
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1892
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1219
Pohvalio: 459

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Žika » Sub Jan 13, 2018 8:14 am

Održavanje je jako slično možda jer je masa delova identična. Solaris ima veću cenu jer je ugrađen najskuplji i najkvalitetniji zglob (okretnica) sa harmonikom, najkvalitetnija vrata, skuplja prednja osovina i još neke stavke. Što se tiče filtera i guma i tu ne bi štedeo već bi ugrađivao najkvalitetnije a uglavnom i najskuplje. Kvalitetna guma je dugotrajnija u odnosu na domaći Tigar. Dokazano bezbroj puta i daleko se bolje ponaša po mokrom i po snegu.
Opet pouzdanost , kvalitet i udobnost prevoza je debelo na strani Solarisa.
kingmanowar
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 372
Pridružio se: Sre Feb 10, 2010 2:22 pm
Pohvaljen: 84
Pohvalio: 101

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod kingmanowar » Sub Jan 13, 2018 8:53 am

Ok, a uposljavanje domace privrede? Siguran sam da tigar ume da napravi dobru gumu, siguran sam da nase firme umeju da prave i rezervne delove. Kada sam se pre 5-6 godinazatekao na nekom sajmu u Nemackoj nisam ni slutio koliko zapadnjaci zele autentican srpski proizvod. Nece da ga plate kao zapadnoevropski ali svakako dosta vise od kineskog djubreta. Nego druga stvar ubija Srbiju, a to je burazerska politika!!
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1892
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1219
Pohvalio: 459

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Žika » Sub Jan 13, 2018 9:31 am

I ja isto ali uvek na kraju ispadne nešto pogrešno. Kroz dalju eksploataciji skuplje.
Sve što je jeftino i prosto mogu nekako da sklepaju ali sve što je iole kompleksnije traži razvoj i ispitivanje e tu nastaje problem.
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7381
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2040
Pohvalio: 602

Re: RE: Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod boca-ica » Sub Jan 13, 2018 10:05 am

laki72 » 13 Jan 2018 00:38 napisao:Cudi me da bas ti imas tako tvrdoglav stav da bi prevoz u Beogradu trebao da bude besplatan za korisnike, to jest da se celokupna cena finansira iz budzeta grada.
Cudi me, jer bi ti po meni kao nekom iz Batajnice bilo bolje da se zalazes da se iz budzeta namene sredstva za

zavrsetak petlje batajnica, kao i batajnickog bilevara, za rekonstrukciju i prosirenje glavne ulice kroz naselje (oprosti, ne znam kako se zove), pa pominjasmo biciklisticku stazu do zemuna i mnoge druge stvari koje batajnici nedostaju.
Ipak, razmisli jos jednom...


Aha ... J.J. Zmaj :

....Kad mu dadu jabuku,
On bi šljiva hteo
Kad mu pruže pogaču,
Onda bi koljiva jeo....
:lol:

Pa fala :D
Al ajd
nek budem za tebe i ,,m. maza,, ako ne čuješ to drugo :D

Ko ima uši nek čuje.... ko nema... sve jedno je ... a ja ...platicu samo kad moram
:sesir:
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
Kesha
Beginner
Postovi: 59
Pridružio se: Sre Dec 06, 2017 3:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 70
Pohvalio: 62

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Kesha » Sub Jan 13, 2018 11:05 am

tragac » Pet Jan 12, 2018 11:18 pm napisao:Kesha nisam te napao da si parazit, već sam rekao da si borac za njihova prava. Koja je tvoja pozicija u organizacionoj strukturi GSP to ne znam, a nešto me baš i ne zanima.


Nisam siguran da te baš razumem. Borac za njihova prava? Svi mi znamo da u državnim firmama manjka organizacije na određenim poljima, ali mi nije jasno zašto se državne firme pljuju po pitanju poštovanja zakona o radu. Jel problem zaposlenih po državnim kompanijama, to što je u privatnom sektoru ponekad teško ostvariti makar i ona osnovna prava po zakonu o radu? Time treba već država da se pozabavi, a ne firme u njenom vlasništvu.
Pohvale za post: 1
Kesha
Beginner
Postovi: 59
Pridružio se: Sre Dec 06, 2017 3:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 70
Pohvalio: 62

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Kesha » Sub Jan 13, 2018 11:40 am

direktor » Sub Jan 13, 2018 1:00 am napisao:Kesa obradovalo me je tvoje pisanje i dolazak na bb
Postoji nesto sto se zove odnos broja zaposlenih prema broju vozila
Koliko lasta ima zaposlenih po vozili koliko gsp
Obe firme drzave
odvoji vozace i odrzavane i sve ostale
150 ljudi u racunovodstvu je ne visak nego ima za izvoz
Oni obracun plata rade pjeseke
Imaju viska ljudi u administraciju
Oko cijene odrzavanja vozila i djelova i goriva mozemo razgovarati nema para za solaris kupis ikarbus
Grad kupuje buseve i vozila
Bilo bi dobro da se to vrati pa da gsp kupuje iz zarade
Kao nekad a mozemo ovo ponavljati iznova iznova svaki put kad neko novi dodje na forum
I tvrdi kako je gsp efikasna firma puca od ne efikasnosti


Opet, moram ponoviti da po trenutnoj organizaciji i važećoj sistematizaciji radnih mesta, viška nema, bar ne u nekom značajnom broju, pa nam je reorganizacija zato i potrebna. U računovodstvu radi ne više od tridesetak do četrdesetak ljudi na nivou cele firme, i ta služba skoro pa uvek ima manjak ljudi, a posao je jako obiman, jer se veći deo radi ručno, kao što si i sam rekao. Vrlo dobro znam šta je potrebno za reorganizaciju, ali ipak, ne mogu pisati o tome na forumu. No, to opet nije do GSP-a, čiji status sam više puta objasnio, i stoga se ne može porediti sa Lastom ili bilo kojom drugom firmom iste osnovne delatnosti. Lasta jeste državna firma, ali je vlasnik sopstvenog kapitala i u većini sama sebi kroji sudbinu, odnosno, mora se boriti za svoje putnike i otvaranje novih i opstanak postojećih linija, koje ima u zemlji i inostranstvu.
Pohvale za post: 1
igorsimic
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 132
Pridružio se: Pet Feb 05, 2016 5:03 pm
Lokacija: Uciteljsko Naselje, Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 66
Pohvalio: 34

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod igorsimic » Sub Jan 13, 2018 1:12 pm

Kesha, radim u drzavnoj firmi i ne mogu se sloziti sa tobom. U drzavnim firmama stvarno vlada bezakonje. Stalno se neko novi ubacuje u firmu, preko stranke a ima par njih koji nemaju ni srednju skolu zavrsenu dok masa obrazovanih sa visokim zvanjima rade po maxiju.

Direktor uredno prima platu od oko 2700evra mesecno. Isto tako poznajem ljude koji su se uvalili u MUP fiktivno a nesto mute i muvaju pa ih malo malo nema na poslu jer im je to drugi posao. Preko veze sve se moze, cak izmisljaju radna mesta da bi uvalili svoju familiju. Bas zbog toga sam uveren da je tako u svim drzavnim firmama jer se moze.

Ko god je napisao ono da se vozio sa 88 i samo dva putnika se otkucala, losa mu je racunica jer ljudi sa mesecnom se ne kucaju samo prvi put kad kupe posle ne.
Pohvale za post: 3
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22769
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9244
Pohvalio: 3539

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod direktor » Sub Jan 13, 2018 2:17 pm

Vidis kupe im se kompovi i program pa ce ih biti divoljno i 20 da to odradi neka bude i 30
Onda ko sjedi i sta radi u zgradi u goce delceva to sve rastjerati zgradu iznajmiti da donosi prihod
Vrlo brzo bi ja nih utegao
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Kesha
Beginner
Postovi: 59
Pridružio se: Sre Dec 06, 2017 3:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 70
Pohvalio: 62

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Kesha » Sub Jan 13, 2018 2:40 pm

igorsimic

Vidi, kad govorim ostvarivanju osnovnih prava radnika iz zakona o radu, tu pre svega mislim na prava na adekvatan godišnji odmor, plaćena odsustva po svim mogućim osnovama, pravo na obično, trudničko ili porodiljsko bolovanje i povredu na radu, bez da dobiješ otkaz (ovo naši ljudi poprilično zloupotrebljavaju nažalost, ali to je već sistemski problem), pravo da budeš prijavljen od prvog dana i to na stvarnu zaradu, kao i da ne budeš plaćen ispod minimalca, a nije da toga nema kod manjih privatnih kompanija itd. O nepotizmu ne bih na forumu, a ruku na srce, nije da toga nema i kod privatnih firmi, samo što tamo nećeš opstati, ako ne radiš ono što se od tebe očekuje. Nepotizam je prisutan i na razvijenom zapadu, samo ne u tolikoj meri verovatno, jer deca radnika imaju prednost u nekim kompanijama, a računa se na lojalnost. Mada je za ono malo kvalitetnih privatnih kompanija kod nas, bitnije prethodno radno iskustvo, negoli završena škola, a još manje poreklo, s tim što i kod njih "dobra preporuka", koja ne dolazi baš uvek od prethodnog poslodavca, itekako može da znači bar za početak.

Direktor

Kao što rekoh, znam i ja šta bi trebalo uraditi, ali ne mogu i ne želim o tome da pišem na forumu. Etika mi to ipak ne dozvoljava.
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3705
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1606
Pohvalio: 3136

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod tragac » Sub Jan 13, 2018 10:39 pm

Još malo pa ćeš me ubeđivati da smo najbolja zemlja na svetu. I da nema korupcije, kronizma ni nepotizma.
Stav urbanih planera da BG voz ne može dalje od Prokopa jer navodno nedostaju kapaciteti dokazuje da u Beogradu postoje opštine prvog i drugog reda. Rakovica je decenijama zapostavljena u mnogim segmentima, posebno u segmentu javnog prevoza i saobraćaja. Beograd bi trebalo da ukine dvostruke aršine poput gorenavedenog i postane grad svih njegovih građana.
Pohvale za post: 4
igorsimic
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 132
Pridružio se: Pet Feb 05, 2016 5:03 pm
Lokacija: Uciteljsko Naselje, Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 66
Pohvalio: 34

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod igorsimic » Ned Jan 14, 2018 12:49 am

Kesha, razumem ja tebe ali viska u GSPu ima. 5.000 radnika je stvarno mnogo dobro svakako se smanjio broj zaposlenih. Po podatcima sa interneta, GSP je 2000. imao cak 8.000 radnika. Ali sigurno i u GSPu ima dzebalebarosa sa SNS knjizicom nazalost ima ih svuda, u svim drzavnim firmama jer su se uvalili tu svi vec znamo kako.

Ovo sto si napomenuo u prvom delu, je nemoguce jer jako puno ljudi ima koji rade za bednu platu, nisu prijavljeni i ostalo. Zloupotrebljava se na sve strane u privatnim firmama, zato je drzavna firma ''cilj'' vecini obicnih ljudi i zato se tu uhlebljuje ko kako moze. Isto tako nazalost u manjini ima privatnih firma ( uglavnom stranih ) koje daju plate preko 1000eur i poznajem samo dvoje ljudi koji imaju takve poslove nazalost. A i ljudi upotrebljavaju sistem najvise sto moze, pa evo znam jedan primer gde vlasnica nije dala ZARADJENU platu coveku, i on pokupio robu u vrednosti od 15.000 koliko mu je ostala duzna. Isto tako znam puno ljudi koji su dali otkaz, otvorili bolovanje i nisu radili otkazni rok, mada ti poslodavci su to i zasluzili jer su bahati i bezobrazni.

Realan prosek plate za Beograd je 30.000 a za manje gradove je 20.000 - 25.000 i to je realnost a politicari, starlete i ostala izmisljena radna mesta samo vade prosek sa svojim platama. Da ti znas sta se sve desavalo kod mene u firmi i ko se sve uvalio ovde i kakvi strucni nazivi radnih mesta postoje..

Cena karte od 3.000 je prevelika za platu od 30.000 . Pogotovu ako je jedan bracni par, plus jedno dete u sredjnoj skoli dodjemo do racunice da bi oni placali 7.000 mesecno samo za prevoz a sa dve prosecne plate racunica je cista 60.000 a 7.000 je mnogo samo za prevoz, gde je tu hrana, racuni, odeca, ponekad u bioskop , pozoriste ili je ovo samo golo prezivljavanje pa bi pojedini clanovi hteli da se placa i karta? Sta me briga sto sam koristio uslugu, i drzava je iskoristila mene mnogo vise i pokrala tako da ovo samo vracam ono sto je moje. Posto vec moze, sto da ne. Realno minimalac treba da bude 50.000 minimum i to nije neki bog zna kakav zivot pa tek onda da se diskutuje o karti.

Stvarno je glupo da neko ko ima Huawei Honor 9 diskutuje i prica kako karta treba da se placa, jer on ocigledno ima nadprosecnu platu pa zato i placa kartu. Ta osoba da ima platu 30.000 i treba da bira dal ce 3000 dati deci za uzinu ili za kartu.
Pohvale za post: 2
Bumbarevo brdo
Higher intermediate
Postovi: 527
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 797
Pohvalio: 614

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Bumbarevo brdo » Ned Jan 14, 2018 1:21 am

igorsimic » Sub Jan 13, 2018 11:49 pm napisao:Realan prosek plate za Beograd je 30.000. Cena karte od 3.000 je prevelika za platu od 30.000. Sta me briga sto sam koristio uslugu, i drzava je iskoristila mene mnogo vise i pokrala tako da SAMO VRACAM ONO STO JE MOJE. Posto vec moze, sto da ne.

:kk:

Moze sad dezurna ekipa da troluje do sutra, covek je objasnio sustinu. Hvala bogu na razumnim ljudima.
Trula lopovska drzava - problem svih problema.
Trolebus ili troleJbus, druže kolektore?
Prazna limenka najviše zveči, druže kolektore!
Beo-Zoo-Konc-Logor - Vrt tuge i beznađa!
SAMO IH BOMBARDUJTE, POPUSTIĆE ONI, reče drug đinđić.
Pohvale za post: 1

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Bumbarevo brdo, Kesha i 5 gosta