Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 242 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,7%

  • Ukupno glasača
    254
Pa to su ti moderni majstori, ugradiće im patke da ne ustaju uopšte, samo da zarade hiljadu dinara više.
Jedan je namestio kolegi otkaz da bi vozio dve smene, zbog takvih to zanimanje i nije na ceni.
Za takve nema ljudski...
 
Пре подне у 3276, а после подне у 3288... ПАКАО ПОЗАДИ, дупе ми је било на милион степени, уместо климе ради грејање, а код четвртих врата што шипке фале да неко не погине у оној срамоти. Још су се оба искључила са 73 касније. Кешо седни позади у ова два примерка, још у 3274 и 3289 УЖАС позади, а прозора мало... Шта ће бити на лето? Да идем Акијама и МАЗовима, може увек, јер макар природни ваздух не шкоди... У Лиазу 5292 ради клима па разбија !!!
 
Idi bre druže gde hoćeš, prestani da smaraš bre, koga briga što se ti topiš. Niko nije poginuo i neće, koji moj sedaš nazad ako ti smeta motor, sedi napred. Al' onda je dosadno, ako ti ništa ne smeta, prepodne mrziš sebe, popodne čitav svet.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Gaspar18

Tebi dečko nešto debelo fali. Ne znam što pokušavaš da me ubediš u tu svoju priču. Vozio sam se i ja mali milon puta na zadnjoj platformi, i kao što pre napisah, primetio prodiranje toplog vazduha iza zadnjeg reda sedišta. Druge probleme sa izolacijom nisam primetio. Što samog sebe tretiraš kao kakav mazohista, pa uporno sediš pozadi, već je nešto čime treba da se pozabave ljudi adekvatne struke. Takođe, ne možeš me ubediti ni da je AKIA, a pogotovu jedan MAZ ma koje generacije bio, autobus u pravom smislu te reči. Za mene će to uvek biti poluzavršeni proizvodi, jer to je jednostavno moj stav na osnovu ličnih iskustava, i apsolutno nemam nameru da pomenuti menjam samo zato što ti tvrdiš suprotno, a bez pravih argumenata. Da nećeš možda ti prestati sa pljuvanjem po Ikarbusu samo zato što moja malenkost iznese po neku činjenicu i lični utisak? Pa nećeš. Teraćeš po svome. Nije meni cilj da ovde ikoga ubeđujem u bilo šta. Jednostavno, forumi su tu za razmenu mišljenja i stavova po raznim pitanjima, a potpuno je individualno kako će ko protumačiti tuđe mišljenje, i eventualno ga uvažiti, a po osnovu adekvatnih argumenata. Isto tako i ja mogu promeniti stav, a po pisanju drugih naravno, odnosno svoje mišljenje formirati na osnovu fakata do tad meni nepoznatih, a argumentima pokrivenih. Po mom mišljenju, tvoji stavovi proističu iz nekih ličnih frustracija, što opet znači pristrasnost i manjak pravih argumenata.

Dokaz gore napisanom. Opet pišeš kako je M serija nepregledna, iako to sa tobom kao putnikom nema apsolutno nikakve veze, i ne znam kako ti uopšte možeš to da proceniš sledeći na zadnjoj platformi. Pljuješ Ikarbus zbog uključenog grejanja, a sve što je potrebno je zatvaranje najobičnije slavine, tj prekid dovoda tople vode u sistem. Pljuješ zbog vešanja i opet zbog konfiguracije zadnje platforme, inače parametara identičnih originalnom Lion's city-u NG363, kog toliko hvališ sa druge strane. Džaba silna pisanja od čega se jedna šasija sastoji. Da ne idemo dalje sa nabrajanjima. I lako se dolazi do zaključka da su tvoja pisanja sa izuzetkom par već potvrđenih činjenica poprilično pristrasna, tim pre što silne mane i nedostatke vidiš samo kod Ikarbusa, dok se isti, a možda čak i gori nedostaci kod drugih smatraju vrlo prihvatljivim sa tvoje strane. Nadam se da sad razumeš zašto se ti i ja u stavovima nikada nećemo složiti po ovom pitanju, što naravno ne znači da su nam mišljenja toliko suprotna po nekim drugim pitanjima recimo. S toga te molim da, kad su autobusi u pitanju, ne pokušavaš ulaziti u dalju raspravu samnom. Pozdrav i svako dobro.
 
A ti si dipl ing masinstva pa si to poslije vece analize to zakljucio da si reko niskopodni iz 2008 mozda bi ti neko i povjerovo
 
Pa bogami direktore i onaj koji je projektovao Ikarbusove autobuse nije baš izgleda dobar inženjer u svojoj struci. Ti senzori za vrata, koje ovde krive redom za to što se ona otvaraju u sred vožnje, ne može da bude kriv proizvođač sa strane. Ako senzori ne rade kako treba u bilo kakvoj eksploataciji, proizvođač sigurno ne bi plasirao takav proizvod u prodaju. To znači da je ili inženjer ili majstor u Ikarbusu pogrešio i loše uradio svoj posao. A i ako ipak postoji neka mogućnost da je proizvođač senzora loš, opet je odgovornost inženjera da izabere pravog i proverenog proizvođača. Ako na jednoj seriji postoji problem, na drugoj već ne bi trebalo. Isto tako i za toplotnu izolaciju, inženjerski deo posla je tu lak, nije teško odrediti koja debljina i materijal je potreban za što bolju izolaciju. Ako tu inženjer dobro odradi posao, onda je u slučaju loše izolacije kriv ili majstor ili onaj koji nije odobrio da se izradi takva izolacija jer je eventualno skuplja ili ne znam šta.
Mislim, ne razumem tu priču "koliko para toliko muzike". Okej, naravno da niko ne očekuje za male pare visoko kvalitetni autobus. Ali se u osnovi podrazumeva nekakvo vozilo koje neće imati problema koji su potencijalno opasni za putnike, a i vozače.
 
Za sve djecije bolesti postoji garantni rok gsp treba da se zali ako ima osnova poznajuci gsp vjerujem da su oni vec nesto mudrovali i prepravljali oko toga
Sto se izolacije tice isto je moguce da je skinuta jer je smetala nekom mastoru kao i kais za ime kao i guma na blatobranima itd itd
Sto se tice price koliko para toliko muzike zasto dacija i mercedes ne kostaju isto vjerovatno ima nesto u tome
 
Dobro nije bitno (samo) ko je šta po struci nego da li to što priča ima logike, argumenata i istine. Ne mora čovek da bude mašinac da bi smeo da konstatuje da Ikarbus ume da izbaci poludovršene proizvode i da mu je poslovna politika katastrofalna, čak i ako zanemarimo to da i GSP voli da naručuje što jeftinije verzije. E sad, to što neko ode malo predaleko pa kaže da su svi Ikarbusi do jednog krntije, to je već druga priča. Ali generalno, ta ideja da ko nema diplomu mašinstva nema šta da komentariše Ikarbus, je suluda. Po toj logici, svako ko nije studirao arhitekturu nema šta da piše na Beobuildu.

Pogotovu u Srbiji se ne sme uzdati samo u to ''ali iza toga stoji neki tamo sa diplomom'', jer ovde imamo doktore nauka koji ne znaju ni maternji jezik i fabrike koje vode uličari. A s druge strane imamo i ljude koji se nečim bave iz hobija pa to rade bolje nego oni koji su šatro školovani i plaćeni za to. Eto npr ja glavu dajem da jedan Zexland zna više o uređivanju prostora pa i vođenju grada nego mr Folić, dr Mali, prof.dr.spec.svega i svačega Vesić i sve njihove svite zajedno.

Neću da ulazim dublje sad u raspravu, pogotovu ne opet oko toga sa Ikarbusom. Po tom pitanju, ja sam negde na sredini između dve škole mišljenja koje su se formirale na ovoj temi. Ali čisto da rasčistimo to oko diploma i dozvole da se nešto komentariše, pošto često nailazim na rasprave gde se to poteže.


Nego...
Današnji dan baš beše loš po autobuse a i vozače. Jedan Solaris, jedan Liaz i jedan IK-112M oštećeni. Dvojica vozača GSP povređena, ako sam dobro ispratio.

UDES NA PETLOVOM BRDU Automobil udario u autobus, jedna osoba teško povređena
https://www.blic.rs/vesti/beograd/udes- ... na/82k7brc

Sudar autobusa kod Karađorđevog parka, 11 povređenih
https://www.b92.net/info/vesti/index.ph ... id=1395126
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539448#p539448:3h4mzb4a je napisao(la):
Bender Rodriguez » 21 May 2018 07:13 pm[/url]":3h4mzb4a]Nije bitno ko je šta po struci nego da li to što priča ima logike, argumenata i istine. Ne mora čovek da bude mašinac da bi smeo da konstatuje da Ikarbus ume da izbaci krntije i da mu je poslovna politika katastrofalna, čak i ako zanemarimo to da i GSP voli da naručuje što jeftinije verzije. E sad, to što neko ode malo predaleko pa kaže da su svi Ikarbusi do jednog krntije, to je već druga priča. Ali generalno, ta ideja da ko nema diplomu mašinstva nema šta da komentariše Ikarbus, je suluda. Po toj logici, svako ko nije studirao arhitekturu nema šta da piše na Beobuildu.

Pogotovu u Srbiji se ne sme uzdati samo u to ''ali iza toga stoji neki tamo sa diplomom'', jer ovde imamo doktore nauka koji ne znaju ni maternji jezik. A s druge strane imamo i ljude koji se nečim bave iz hobija pa to rade bolje nego oni koji su šatro školovani i plaćeni za to. Eto ja glavu dajem da jedan Zexland zna više o uređivanju prostora pa i vođenju grada nego Folić, Mali, Vesić i sve njihove svite zajedno.

Neću da ulazim dublje sad u raspravu, pogotovu ne opet oko toga sa Ikarbusom. Ali čisto da rasčistimo to oko diploma i dozvole da se nešto komentariše.


Nego...
Današnji dan baš beše loš po autobuse a i vozače:

https://www.blic.rs/vesti/beograd/udes- ... na/82k7brc

https://www.b92.net/info/vesti/index.ph ... id=1395126
Svako ima pravo da iskaže svoj stav, to je ok i normalno, ali bolesni bezobrazluk pojedinih ne može da se istrpi. Vređa iole razumnu osobu.
Priča o Ikarbusu je ispričana na stotine, na hiljade puta, ljudi vam pišu šta i kako, ali ne, stručnjaci sa trafike znaju bolje. U životu nije napravio dva kilometra sa automobilom, ali zna da kaže kako je autobus nepregledan za vožnju. Isto kao da ja kažem, kako je svemirski brod glupost i loše ide.
Naravno, uočljive su neki nedostaci, međutim napisati kako je čitav sklop đubre kosi se sa zdravim razumom. Pogotovo što se taj isti sklop hvali negde drugde kao dobar. Znači, pod 1. ili da ne zna o čemu priča; pod 2. hejtuje samo radi marke;
 
Danas sam video gb 912(Ik218) cak 3 puta pokvarenog.. iako ga cesto vidjam pored puta danas je stvarno premasio samog sebe. Dva puta ostao u kvaru na sred raskrsnice a treci put je u pratnji servisnog vozila isao ka garazi zemunskog pogona.

Sto se tice samih Ik218M, crvenih, danas sam se vozio u 3275 i njemu klima radi savrseno. Ceo putnicki prostor ohladi bez problema, bitno je samo da prozori budu koliko toliko zatvoreni da ne ulazi topao vazduh u prostor. Vozac je ukljucio klimu na max i bas se jako cula i hladi stvarno lepo. Otisao sam i do zadnjeg kraja autobusa, i na poslednje sediste sam seo gde se takodje osetila klima. Osetio se i topao vazduh od motora ali ne u tolikoj meri. Kad je klima ohladi taj prostor i pored toplog vazduha od motora onda nema o cemu da se prica. Stoji da se cuje glasnije, ali bar posteno ohladi. Pristojno hlade i 112M, mada se njima nisam mnogo vozio od dolaska 218M jer idem pretezno njima(od zemunskih vozila). Kosmajevi LE i 112M hlade svi lepo, od ovih u kojima sam se vozio.
 
Becks

Ok, razumem šta hoćeš da kažeš. I slažem se da je to jedna priča ispričana i previše puta. To sve stoji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539452#p539452:2gzogsm9 je napisao(la):
busspoter » 21 May 2018 07:34 pm[/url]":2gzogsm9]Danas sam video gb 912(Ik218) cak 3 puta pokvarenog.. iako ga cesto vidjam pored puta danas je stvarno premasio samog sebe. Dva puta ostao u kvaru na sred raskrsnice a treci put je u pratnji servisnog vozila isao ka garazi zemunskog pogona.
Nije tri puta, nego četiri :D
Filipa Višnjića oko pola 7, Saobraćajna oko pola 8 u sred raskrsnice sa Banatskom ul. oko pola 2 bio je kod El. Industrije u kvaru i finale je imao u Batajnice večeras oko 18h, gde je napravio skoro kilometarsku kolonu.
Bender Rodriguez":2gzogsm9 je napisao(la):
Becks

Ok, razumem šta hoćeš da kažeš. I slažem se da je to jedna priča ispričana i previše puta. To sve stoji.
Niko ne može da ospori neka rešenja kao loša, što loša planirana, što loše izvedena. Ipak, treba imati u vidu da je to niskobudžetna varijanta.
Prost primer, ne možeš očekivati all inclusive letovanje za 45e u maju mesecu, isto tako ne možeš očekivati za 50000-100,000 manje da nudi isti kvalitet. Ono što muči IKarbus je ta država, koja mu je kamen oko vrata, koliko mu pomaže toliko ga i vuče na dno. Nema tu boljitka jer nema sistema i nema plana. Znači zalud truda i vremena.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539384#p539384:1didy4kz je napisao(la):
direktor » 21 May 2018 12:01 pm[/url]":1didy4kz]Za sve djecije bolesti postoji garantni rok gsp treba da se zali ako ima osnova poznajuci gsp vjerujem da su oni vec nesto mudrovali i prepravljali oko toga
Sto se izolacije tice isto je moguce da je skinuta jer je smetala nekom mastoru kao i kais za ime kao i guma na blatobranima itd itd
Sto se tice price koliko para toliko muzike zasto dacija i mercedes ne kostaju isto vjerovatno ima nesto u tome
Drugo su direktore dečije bolesti, ovo sa vratima i izolacijom, na primer, nije to. To je daleko veći problem, problem koji je u projektovanju i izradi. Druga stvar je što GSP to ne reklamira, jer nema posle šta drugo da izbaci u saobraćaj. Ali ove dve stvari nisu te dečije bolesti.
 
Aman vrata, isto se to dešava na 100.000e skupljem Solarisu i šta sad?
Vrata su ugradni deo, turska su najjeftinija i ugrađuju ih kao gotov proizvod, ako ugrade skuplja nije više ta cena. Izolacija isto, da je neki kvalitetniji materijal, nije više ta cena proizvoda. Konekto koji je dosta skuplji pa nazad nikakva izolacija, nema te klime koja može ohladiti deo oko motora.
 
Данас сам видео Солариса 3110 како улази у станицу са отвореним вратима. Да ли је могуће да је цркла станична?
 
Ne znam koji je sistem za deblokadu stanične kod Solarisa, kod M serije se iz table vadio osigurač i normalno se mogao voziti otvorenih vrata. Ali, verujem da su prespojili nešto, nije ni prvi ni poslednji.
 
:lool:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539465#p539465:j68imuap je napisao(la):
becks89 » Pon Maj 21, 2018 9:20 pm[/url]":j68imuap]Aman vrata, isto se to dešava na 100.000e skupljem Solarisu i šta sad?
Vrata su ugradni deo, turska su najjeftinija i ugrađuju ih kao gotov proizvod, ako ugrade skuplja nije više ta cena. Izolacija isto, da je neki kvalitetniji materijal, nije više ta cena proizvoda. Konekto koji je dosta skuplji pa nazad nikakva izolacija, nema te klime koja može ohladiti deo oko motora.
Ima u Liazu 5292
 
У ЛиАЗу 5292.22 хлади позади ј**е кеву тако да Душане то што причаш су бљувотине. Као и увек, пљујеш само да би пљувао.
 
Mene zanima jeste li vi pismeni?
Piše za pismene u Konektu, Mercedes Konekto za vas sa težim shvatanjem. Ili ja možda ne znam jel vruće ili hladno u autobusu sa kojim radim 2 godine?
Ali ne, od besa i hejta, ne uspevate da pročitate šta piše.
A ovde sam neke momčiće lepo zamolio da me ne uzimaju u usta, bar dok malčice ne odrastu.


Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Мене је мама учила да не слушам наређења непознатих особа :)
 
Vrh