
ПС: У питању је скриншот са сајта реалних мапа где су отфикарали Косово.
Боље гледајте Праг, Софију и сличне градове.

Moderator: Igor
Straxa » 26 Jul 2019 08:09 am napisao:Za dve, najvise tri godine..
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
JohnnyLee » 18 Jul 2019 09:01 am napisao:Mitroslav » 17 Јул 2019, 23:44 napisao:https://en.wikipedia.org/wiki/Belgrade_Metro#/media/File:Beogradski_Metro.svg
Po meni jedan od najboljih planova za metro.
Uz malu modernizaciju,super.
највећа иронија је да СНС линија 1 прати ову оригинлану РМ1 уз мање преправке. иначе, овај метро сутра може да се гради, чак и у оригиналном плану, јер се токови саобраћаја нису много променили
JohnnyLee » 02 Sep 2019 09:39 am napisao:ти си васкрснуо. не бих се изненадио да видим и Њилета и 2012 васкрснуте
Karlo del Ponte » 01 Aug 2019 19:30 napisao:Са начином на који се развија последњих неколико деценија, Београд ни неможе очекивати неке дугорочна унапређења. Једноставно, за то дугорочно треба велико и сигурно улагање, а великог и сигурног улагања нема зато што се губе битке на средњим и мањим зицерима, па због тога последично економија стагнира и на макро плану.
А уместо неких екстра-хипер-супер симулација, хајмо описно и јасно обичном народу. Просечно путовање у Београду је око 7 километара, али хајде да за пример узмемо неко од дужих путовања, 14 километара. Са садашњом брзином, нека је просечна, а то је сат времена + рецимо 5 минута чекања. 65 минута.
Хајмо други систем, где ништа није промењено, а метро некоме покрива пола пута од 14 километара. То је чекање 5 минута + превоз бусом 30 минута + преседање и чекање на метро 5 минута + метро вожња 12 минута. Укупно 52 минута.
Хајмо трећи систем, средња брзина надземне линије у трамвајској баштици или жутој траци 5 минута чекање, 42 минута вожње, што је 47 минута. Ако је било једно преседање, онда 52 минута. А при планирању управљаног система у трамвајским баштицама и жутим тракама се разматрају и краћи интервали, са тежњом ка преседачким чвориштима у нивоу и без прелазака преко друма са приватним аутомобилима, чиме се чекање и преседање још више може скратити.
Ту се долази и до појма "гарантованог времена превоза", а уколико се ништа не уради на издвајању уличног јавног превоза од утицаја приватних аутомобила, гаранција времена превоза је могућа само на метро линији и по неком никада загушеном сегменту мреже. А тога је све мање. Због тих загушених сегмената се губи велики део квалитета саобраћаја и у постојећим жутим тракама и трамвајским баштицама.
А многи од предложених нових булеварско-трамвајских праваца би само за експропријацију коштали 20-50 милиона евра. И врло тешко да би се таква инвестиција назвала "крпљењем" за делове града где средња брзина пада и испод 10км/с у одређеним деловима дана, и у којима недостаје минимум транспортно-комуналних коридора. Истовремено, ти делови за сада ни немају насељеност која би правдала метро градњу. Односно, следећа зачарани круг: ако смо дотле изградили метро, значи да смо богати. Али како је могуће бити богат када пуцаш из топова на врапце, односно понашаш се економски непромишљено?
И на крају крајева, такви булеварски правци омогућавају евентуално једног дана знатно јефтинију и технички једноставнију надземну метро градњу.
Пантограф » 13 Sep 2019 07:57 am napisao:Искрено, ја могу. Кинеска компанија са којом се преговара је градила брану Три клисуре и гради метро у Шенџену (у плану укупно 33 линије). Не треба њима много да пробију тај тунел.
Е, сад, што бих ја волео да тог тунела не буде, него да метро иде како налаже здрав разум, мостом па у гребен, то је друго...
Дошљак napisao:Није баш тако било. Праве ауто-путеве смо добили тек са модерним и искусним грађевинским фирмама. Данас је проблем првенствено у финансијама.
Dart » 13 Sep 2019 10:20 am napisao:Дошљак napisao:Није баш тако било. Праве ауто-путеве смо добили тек са модерним и искусним грађевинским фирмама. Данас је проблем првенствено у финансијама.
Nisi upravu, prvobitni autoput bratstva i jedinstva je izgrađen najvećim delom na radnim akcijama. Kasnije kada je autoput proširivan nije bilo više masovnih radnih akcija, ali su omladinci takođe ucestvovali.
Danas finansije jesu preduslov za izgradnju, ali sporost same gradnje je isključivo posledica loše organizacije posla.
KimIlSin napisao:Još jedan u nizu ex-YU mitova. Šta to znači "najvećim delom" izgrađen na radnim akcijama?
Ručno su ga pravili? Nisu bogami.
Sami pumpali naftu, pa pravili bitumen? Nisu ni to?
Пантограф » Pet Sep 13, 2019 8:57 am napisao:Е, сад, што бих ја волео да тог тунела не буде, него да метро иде како налаже здрав разум, мостом па у гребен, то је друго...
Vlada Srbije biće investitor izgradnje beogradskog metroa - Do novembra Plan detaljne regulacije Makiškog polja
Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 10 gosta