BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

jovanovm
Advanced
Postovi: 3551
Pridružio se: Pon Apr 09, 2007 11:54 pm
Lokacija: ??
Kontakt:
Pohvaljen: 65
Pohvalio: 19

Postod jovanovm » Pet Sep 14, 2007 5:45 pm

Ja mislim da bi bilo daleko efikasnije kupiti 20 tih starih pa ih samo srediti iznutra i malo spolja nego kupiti 5 novih.
Mislim, za poredjenje... sad sam se preselio u Budimpestu i... jaoo.. sto su njima matori vozovi... nema voza mladjeg od 20 godina u metrou, a o HEV-u (prigradska) i da ne govorim. Jos im pise sve na ruskom :( Ali zato... tramvaji su im zakon :)
HenkMan
Intermediate
Postovi: 169
Pridružio se: Pon Feb 26, 2007 2:37 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod HenkMan » Pet Sep 14, 2007 6:10 pm

M1 metro linija u Pesti je KATASTROFA(od trga Heroja do parka metro se klatio gore nego tramvaji u Beogradu), dok se M2(kada sam bio tamo letos) rekonstruisala. Zavrsena polovina od Ter Ferenca to Bude je bila super ovako, ali je u vozovima pisalo da su napravljeni 1970. u SSSR :D
CrazySerb
Intermediate
Postovi: 139
Pridružio se: Sub Feb 10, 2007 6:25 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4
Pohvalio: 0

Postod CrazySerb » Sub Sep 15, 2007 9:26 pm

Ali zato ti vozovi iz USSR-a jos uvek dobro rade a ove nove Kombino tramvaje mogu vec sada slobodno da posalju na otpad.
Poslednja izmena od CrazySerb u Sub Sep 15, 2007 9:26 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Milance
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1979
Pridružio se: Sre Jan 31, 2007 1:08 pm
Lokacija: Srbija
Kontakt:
Pohvaljen: 35
Pohvalio: 104

Postod Milance » Sub Sep 15, 2007 10:39 pm

CrazySerb napisao:Ali zato ti vozovi iz USSR-a jos uvek dobro rade a ove nove Kombino tramvaje mogu vec sada slobodno da posalju na otpad.

Ne znam odakle ti ta ideja... :/
long foot
Novice
Postovi: 12
Pridružio se: Čet Mar 01, 2007 2:23 pm
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod long foot » Sub Sep 15, 2007 11:06 pm

I ja sam čitao da stalno imaju problema s tim Combino tramvajima, čak su ih morali vraćati Siemensu u tvornicu da ispravljaju neke greške.
jovanovm
Advanced
Postovi: 3551
Pridružio se: Pon Apr 09, 2007 11:54 pm
Lokacija: ??
Kontakt:
Pohvaljen: 65
Pohvalio: 19

Postod jovanovm » Ned Sep 16, 2007 1:02 pm

^^^ Odlicno, znao sam da ima razlog zasto nemamo taj tip tramvaja u Beogradu... drzimo se CKD zbog pouzdanosti, znaci! :D
Milance
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1979
Pridružio se: Sre Jan 31, 2007 1:08 pm
Lokacija: Srbija
Kontakt:
Pohvaljen: 35
Pohvalio: 104

Postod Milance » Ned Sep 16, 2007 1:28 pm

^^Ma da naravno. Mislim da ne bi trebalo da obnavljamo vozni park tramvaja jer su ipak ruski i ceski mnogo bolji od ovih novijih. :)
Poslednja izmena od Milance u Ned Sep 16, 2007 1:29 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
vrachar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2659
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 5:59 pm
Lokacija: Interzone
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 0

Postod vrachar » Ned Sep 16, 2007 1:45 pm

Kiselo je grozdje :rolleyes:

Beogradu nesporno trebaju novi tramvaji, a koje marke ce biti neka odluci odnos cene i kvaliteta.
Velika, cista, poslovna zgrada --
Novac u rukama!
Prljavo djubre na ulazu grada --
Novac u rukama!
Homer Jay
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7405
Pridružio se: Sre Jan 03, 2007 5:06 pm
Lokacija: Boleč
Kontakt:
Pohvaljen: 4269
Pohvalio: 3475

Postod Homer Jay » Pon Sep 17, 2007 12:05 am

@vrachar

mislim da su momci bili ironicni.....
"You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one..."
CrazySerb
Intermediate
Postovi: 139
Pridružio se: Sub Feb 10, 2007 6:25 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4
Pohvalio: 0

Postod CrazySerb » Pon Sep 17, 2007 4:05 am

long foot napisao:I ja sam čitao da stalno imaju problema s tim Combino tramvajima, čak su ih morali vraćati Siemensu u tvornicu da ispravljaju neke greške.

Tacno tako. Da su bili pametni, mogli su za isti taj novac kupiti napr. 70 CroTram tramvaja ( ovde ni ne racunam na dodatne troskove, tj. gubitke koje je Budimpste pretrpela zbog neupotreblivosti istih tramvaja) i to sa, pazi sad, klimom. Ovi trenutni je uopste nemaju, valjda su tako mislili da ustede par miliona. :rolleyes:
Poslednja izmena od CrazySerb u Pon Sep 17, 2007 4:07 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Ambassador
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3120
Pridružio se: Sre Jul 04, 2007 2:09 am
Lokacija: Belgrade
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 0

Postod Ambassador » Ned Okt 21, 2007 4:36 am

Slika

Sad sam se vraćao od drugara, i prolazio ispod autokomande, autoputem, ka Gazeli.. Pljušti kiša, ima uličnog osvetljenja, i odsjaja svetlosti grada na oblacima.. Tačno u momentu kada sam izašao ispod pešačkog nadvožnjaka, iznad mene se pojavi prednji deo Beovoza, koji projuri ka Vuku, a ja ispod njega, bacim pogled 4.00 i u tom momentu počinju vesti na francuskom na Beta RFI, a ja po kišnom, skoro praznom i osvetljenom autoputu nastavljam ka Mostarskoj petlji i dalje Topčiderskoj zvezdi..

Osećaj - NENADJEBIV...

I kako onda da ne voliš Beograd? ;)
Denacionalizujte Novi Beograd, rehabilitujte mo
praguc
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 762
Pridružio se: Ned Okt 14, 2007 3:10 pm
Lokacija: RJ, BRA
Kontakt:
Pohvaljen: 76
Pohvalio: 320

Postod praguc » Pon Okt 22, 2007 3:09 pm

Hhahahahah ovo je neka BG varijanta Dorucka kod Tifanija ;))
Ovo nije moj luksuz, ovo nije moj style, i kad krene down, ja osjećam se high ;)
Homer Jay
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7405
Pridružio se: Sre Jan 03, 2007 5:06 pm
Lokacija: Boleč
Kontakt:
Pohvaljen: 4269
Pohvalio: 3475

Postod Homer Jay » Uto Okt 23, 2007 2:00 am

Kad pomenu Tiffany, znas kako u filmu Odri, iliti Lula Me, ilit Holi, non stop kad je u bedaku ide u Tiffany's da se oraspolozi... nista ne kupi, samio ide i razgleda i vec joj je blje... E tako ja u BG-u imam trip sa Mamutom,. Kad god se sj**** ja prosetam gradom, popijem kaficu i onda pravac mamut i dok detaljno ne obidjem sva cetiri nivoa nema izlaska... I najcesce nikada nista ne kupim, ali uvek izadjem srecan k'o kuce:)

Nazad na temu - zvanicno je vec da ce most kod Vince biti drumsko-zeleznicki... E sad ja kontam da ce se prvenstveno koristiti za zeleznicki tranzit, jer je ipak deo obilaznice, ali po carsiji se uveliko prica da ce se izgradnjom tog kraka pruge linije Boevoza dovuci i u moje krajeve... Zivi bili, pa videli:)
"You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one..."
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5295
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 11
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Uto Okt 23, 2007 9:47 am

Pa da, to je realna mogucnost. Onda bi se napravio zeleznicki ring oko Beograda! WOW! :)
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5295
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 11
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Sre Okt 24, 2007 9:45 pm

Evidencija broja putnika u "Beovozu"
Sreda, 24. Oktobar 2007.

"Železnice Srbije", u četvrtak, 25. oktobra, sprovešće akciju evidentiranja broja putnika na svim relacijama "Beovoza" - rečeno je u Sektoru za prevoz putnika.
Brojanje putnika koji se voze (pri)gradskom železnicom počeće u 03.00 sata, kada kreće prva garnitura „Beovoza“, i trajaće do petka do 01.00 sat posle ponoći. Ovaj posao obavljaće 112 učenika Železničke tehničke škole.
Akciju popisa vodi Saobraćajni institut CIP, koji će na osnovu prikupljenih podataka na terenu izraditi elaborat.

Izvor: Zeleznice Srbije
Link: www.zeleznicesrbije.com
CrazySerb
Intermediate
Postovi: 139
Pridružio se: Sub Feb 10, 2007 6:25 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4
Pohvalio: 0

Postod CrazySerb » Sre Okt 24, 2007 11:20 pm

Dakle na osnovu trenutnog broja putnika gradske zeleznice koja je godinama namerno i planski unistavana i sputavana na svakom koraku, oni planiraju da urade elaborat? Vrlo pametno. :rolleyes:
Vračar
Intermediate
Postovi: 402
Pridružio se: Čet Feb 08, 2007 10:38 pm
Lokacija: Vancouver, Canada
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 1

Postod Vračar » Čet Okt 25, 2007 11:10 am

^^
Trenutni broj putnika im svakako treba kako bi mogli projektovati broj putnika u narednim godinama. Verovatno će biti ukalkulisano i to višegodišnje stanje zanemarivanja žel. saobraćaja.
vrachar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2659
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 5:59 pm
Lokacija: Interzone
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 0

Postod vrachar » Čet Okt 25, 2007 11:20 am

Elaborati ne treba da se rade na osnovu trenutnog broja putnika nego na bazi potencijalnog buduceg broja.
Velika, cista, poslovna zgrada --
Novac u rukama!
Prljavo djubre na ulazu grada --
Novac u rukama!
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5295
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 11
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Čet Okt 25, 2007 11:33 am

Da, ali mora od necega da se krene :)
Vračar
Intermediate
Postovi: 402
Pridružio se: Čet Feb 08, 2007 10:38 pm
Lokacija: Vancouver, Canada
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 1

Postod Vračar » Čet Okt 25, 2007 11:58 am

^^
To sam i ja hteo da kažem. Mora se svakako konstatovati trenutno stanje.
vrachar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2659
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 5:59 pm
Lokacija: Interzone
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 0

Postod vrachar » Čet Okt 25, 2007 12:18 pm

Za to im i ne treba neka velika studija. Stanje je ocito veoma jadno :rolleyes:
Velika, cista, poslovna zgrada --
Novac u rukama!
Prljavo djubre na ulazu grada --
Novac u rukama!
Milance
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1979
Pridružio se: Sre Jan 31, 2007 1:08 pm
Lokacija: Srbija
Kontakt:
Pohvaljen: 35
Pohvalio: 104

Postod Milance » Pet Nov 09, 2007 12:57 am

Саобраћајни институт ради студију о интеграцији „Беовоза” у систем јавног градског превоза
Саобраћајни институт ЦИП радиће студију „Дефинисање елемената стратегије потпуне интеграције система градско-приградске железнице Беовоз у систем јавног градског и приградског превоза у Београду”. Ова студија показаће могућности да се „Беовоз” укључи у интергисани систем јавног превоза у граду, а потом и у јединствени тарифни систем.

– За сада постоје жеља и потреба за потпуном интеграцијом „Беовоза” у систем јавног градског превоза, а студија ће показати колико је то заиста и могуће. Студијом ће се анализирати постојеће стање и дати предлог модела организације и управљања „Беовозом”, као и очекивани ефекти његове потпуне интеграције у систем јавног градског превоза. Ово је заправо први корак којим ће се детаљно испитати све могућности интегрисања, тачније даљег развоја јединственог тарифног система – рекао је Жељко Ђукановић, директор Дирекције за јавни превоз.

Подсистем „Беовоз” део је транспортног система Железнице Србије, с примарном функцијом превоза путника на релацијама унутар београдског железничког чвора. Превоз се тренутно обавља на релацијама: Батајница – Панчевачки мост (Овча), Батајница – Ресник и Ресник – Панчевачки мост (Овча).

– Оцена града јесте да обим и квалитет услуга које пружа овај подсистем није на задовољавајућем нивоу. Полазећи од чињенице да се транспортни систем града непрестано развија с циљем подизања и очувања одрживости, намеће се потреба за усклађивањем и обједињавањем низа функција појединих актера унутар самог система. Потпуна интеграција „Беовоза” обезбедила би развој тог система – рекао је Ђукановић.

Израда студије „Дефинисање елемената стратегије потпуне интеграције система градско-приградске железнице Беовоз у систем јавног градског и приградског превоза у Београду” биће завршена за шест месеци.

Izvor: Grad Beograd
Link: www.beograd.co.yu
bigvlada
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2635
Pridružio se: Pet Jun 29, 2007 7:58 am
Lokacija: Beograd - blokovi
Kontakt:
Pohvaljen: 7
Pohvalio: 0

Postod bigvlada » Sre Nov 14, 2007 2:13 pm

Jedan od predloga za Beovoz, koristiti tram-train tip vozila, tj. prevozno sredstvo koje u svakom pogledu liči na tramvaj ali ide po šinama namenjenim vozovima. Ne znam da li oni spadaju u light rail (mislim da ne, tj. da je različita širina šina). U tom slučaju. Beovoz bi mogao da koristi kompletnu postojeću mrežu pruga oko Beograda.

Evo par primera:

Nemački GT8-100D
Slika

SAD
Slika

Ovaj je iz Stokholma
Slika

Riverline New Yersey
Slika

Saarbahn
Slika

Siemens Avento U 25500 tramtrain
Slika

Zwickau TrainTram
Slika

Dodatna korist je što ovakav sistem bez problema može da se primeni i u unutrašnjosti. Mislim, da dozvole osnivanje privatnih železničkih kompanija koje bi pružale međumesni saobraćaj dok bi železnica držala međunarodni i naplaćivala korišćenje svojih pruga. Ovo bi bilo udobnije (npr. wc), brže i jeftinije od autobusa. Npr. privatnik kupi jedan ovakav simens i kupi destinaciju (ne ekskluzivno pravo) od npr. Zrenjanina do Subotice a stanice može da ima u Adi, Molu, Kanjiži itd… Ni investicija u stanice ne mora da bude velika, može da se koristi ovakvo nešto

Slika
The world is not based on reality but on the perception of reality. The problem is that for most, illusion is the reality...
Matt
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 112
Pridružio se: Sre Nov 14, 2007 2:02 am
Lokacija: Batajnica
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod Matt » Sre Nov 14, 2007 2:27 pm

Oni su brojali putnike samo jedan dan! To sigurno n ije dobro, a jos manje je dobro sto su to radila smorena deca iz skole. Bas sam se vozio taj dan...

Sta mislite da li je Resniku potrebna toliko kruzna linija 47, kada oni mogu da koriste tramvaj i Beovoz?
vrachar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2659
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 5:59 pm
Lokacija: Interzone
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 0

Postod vrachar » Sre Nov 14, 2007 2:35 pm

Kao sto sam i mislio, famozna "studija"je obicno zajebavanje. Mada, sta se to od Kapitalnog Selje ozbiljnije moglo ocekivati...?
Velika, cista, poslovna zgrada --
Novac u rukama!
Prljavo djubre na ulazu grada --
Novac u rukama!

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: HADZIJA282 i 31 gosta