Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9356
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 4611
Pohvalio: 6753

Postod JohnnyLee » Pon Maj 02, 2011 4:29 pm

tragac napisao:88: Petlovo brdo-Vidikovac-Blagoja Parovica-Pozeska-petlja Hipodrom-Novi most-Milentija Popovica-Bul. Z. Djindjica-Omladinskih brigada, i dalje trasom postojece linije 88
89: Zeleznik-Vodovodska-Zarkovo-Cukaricka padina-Radnicka-NOVI MOST-M. Popovica, Bul. N. Tesle-Hala sportova

не би требало обе линије окренути на мост, јер у том случају не постоји веза Ада-Сајам-Сава центар, зато би једну ваљало преко новог моста а другу да иде старом трасом
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4709
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2537
Pohvalio: 4499

Postod tragac » Pon Maj 02, 2011 4:43 pm

to bi se resilo pojacavanjem postojecih linija: 23, 52, 53, 56, 511..., a stavio sam da 88 i 89 prolaze pored SC iako idu preko novog mosta
Ludilo raskopavanja se mora zaustaviti.
medjutim
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1240
Pridružio se: Pon Mar 29, 2010 10:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 69
Pohvalio: 379

Postod medjutim » Pon Maj 02, 2011 4:57 pm

Lepo je to sa ekspres tramvajima, al šta kad ekspres tramvaj naiđe iza običnog, a ne može da ga pretekne?
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4709
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2537
Pohvalio: 4499

Postod tragac » Pon Maj 02, 2011 5:06 pm

na BB ima samo jednu liniju koja ide uporedo sa njom, a na delu NBG na kom bi prolazio nema previse guzvi i semafora na svakih 100 metara kao u centru, tako da je i saobracaj sam po sebi tamo cesci, mogao bi tramvaj da bude ekspres u tom smislu sto bi od okretnice imao samo dve stanice pre mosta, a na NBG strani saobracaj je ionako brzi, no sve bih ja tramvaje u blokovima prebacio na ekspres rezim, jer su tamo i funkcionalne razdaljine vece nego u centru. Sadasnji rezim tramvaja je prespor bas zato sto su stanice suvise primaknute jedna drugoj
Ludilo raskopavanja se mora zaustaviti.
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 7
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Pon Maj 02, 2011 6:46 pm

tragac napisao:ako je vec definitivno da ce ici 13 preko novog mosta onda bi mogao i neki tram od Rakovice takodje

На жалост, не може. Паметњаковићи нису предвидели скретницу.
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
jovanovm
Advanced
Postovi: 3552
Pridružio se: Pon Apr 09, 2007 11:54 pm
Lokacija: ??
Kontakt:
Pohvaljen: 61
Pohvalio: 17

Postod jovanovm » Pon Maj 02, 2011 7:12 pm

@tragac
Kapiram da je ideja da autobus ide kao nocna linija - tj. da okrece sada gde je okretnica 48-ice u sumi, i da onda nastavi ka resniku.
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4709
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2537
Pohvalio: 4499

Postod tragac » Pon Maj 02, 2011 8:45 pm

Nocna 48 ne okrece u sumi, vec na miljakovcu 2 na mestu stare okretnice i to nakaradno, praveci polukruzno na T raskrsnici jer je stara okretnica pretvorena u parking. Sem toga zar ne bi takva putanja bila cisto gubljenje vremena? Resnik bi realno trebao da ima poseban prevoz koji ide preko Rakovice i Topcidera ka centru, a mozda i preko B Brda (produzenje 37). Uz to imace i BG Voz sa kojim ce do Vuka stizati za 20-25 min. I naravno, trebalo bi sa linijom 504 uraditi nesto, jer ovo sto su sad zamislili apsolutno nikome ne treba.
Ludilo raskopavanja se mora zaustaviti.
medjutim
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1240
Pridružio se: Pon Mar 29, 2010 10:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 69
Pohvalio: 379

Postod medjutim » Pon Maj 02, 2011 11:42 pm

Wile E. Coyote napisao:
tragac napisao:ako je vec definitivno da ce ici 13 preko novog mosta onda bi mogao i neki tram od Rakovice takodje

На жалост, не може. Паметњаковићи нису предвидели скретницу.

Tramvajska linija Banovo Brdo - Kneževac bi delimično rasteretila pedeseticu, a linija od Rakovice do Blokova ne može da bude loša ideja.

Međutim, mislim da će i sama trojka da opstane čisto reda radi, kad već postoje šine. I premda je to linija koju najčešće koristim moram da se složim s tim. U ovom trenutku nema smisla uložiti dobre pare za renoviranje trase linije koja na deset minuta retko kad vozi puna (a praktično nikad pre opštine). Ako već treba te pare spucati u tramvaj, bolje praviti novi kilometar trase tamo gde treba i gde bi relativno mala prepravka trase donela dosta (okretnica kod Ušća ili u bloku 70, ili ozbiljno sređivanje trase u Karađorđevoj), da ne pričamo o produžavanju linija gde već postoje svi uslovi..
zidar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2047
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2857
Pohvalio: 742

Postod zidar » Uto Maj 03, 2011 12:32 am

ne znam kako su tacno organizovani tramvajski koloseci na petlji ispred novog mosta kod hipodroma ali najvaznije je u sustini da se omoguci presedanje sa jedne linije na drugu kuda god one isle. Ne mora da postoji linija BBrdo Knezevac ako sa 12. moze da se presedne na 3.
Mada zaista je steta sto nece postojati mogucnost pravca Rakovica-NBGD, jeste da ce jednog dana BG:voz pokriti tu trasu ali i tada ce se oba sinska sistema dopunjavati.

Sto se tramvajskih ekspres linija tice, ne trebaju nam obicne i ekspres linije vec iskljucivo ekspres linije,brze tramvajske linije visokog kapaciteta sa intervalima stanica od oko 800m, otprilike svaka druga sadasnja stanica, a lokalni autobusi da pokrivaju medjuprostor sa kracim intervalima stanica od oko 400 m. Tramvaj da postane brzo prevozno sredstvo sa prednoscu na raskrsnicama a autobus je uvek tu da ga pokrije u slucaju havarije na mrezi. Isto kao sto sada BG:voz omogucava da se brzo predje grad sa kraja na kraj, tramvaj treba da tezi ka tome, ne rade vise svi kao nekad u centru, sve je vise ljudi koji iz jednog perifernog naselja idu u drugo na suprotnu stranu. Javni prevoz mora omoguciti ravnomeran razvoj grada a ne samo koncentraciju u centru.
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Glas prirode
Intermediate
Postovi: 328
Pridružio se: Ned Sep 12, 2010 12:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4
Pohvalio: 0

Postod Glas prirode » Uto Maj 03, 2011 3:27 am

stf napisao:Направити пристојну окретницу-терминал код Панчевачког моста, где ће окретати све линије које долазе са оне стране Дунава и из правца Вишњице и Миријева.
Са те окретнице, кроз Деспота Стефана провући једну линију тролејбуса са тактом од 2 минута. Задржати линије 16 и 95 јер су пролазне.

Резултати: Загађење вишестреуко смањено, као и бука. Укидање окретнице код Дома војске, која је ругло Трга Републике.

16 i 95 i druge buseve bi trebalo ukloniti iz Bu. D.Stefana, a Visnjicu povezati sa Novim Beogradom tramvajem, trasom koja isla Visnjickom do Bogslovije gde bi bila i okretnica buseva 95,96 i drugih koji sada okrecu na Trgu Republike.

Trolejbus bi mogao da ide od Mirjeva preko Karaburme do Cvijiceve, a zatim sadasnjom trasom do Svetogorske gde bi moglo da se presedne na 65 u Makedonsko cime bi se ukinula 27 ica..

Mekbejn je dobro rezimirao potrebe Novog Beograda, ali 67 moze da ide Bulevarom umetnosti i Teslinim bulevarom, cime bi se izbegla ocajna zagusenja kod prelaza preko auto puta i linija napunila, jer bi prolazila pored Merkatora, TC Usce, a posebno ako bi preko Trga Republike nastavila kao 24 do Dorcola.

Sem toga ni jedna linija ne povezuje delove Novog Bg. sa Teslinim bul. tj parkom od hotela Jugoslavija do Usca !

68 bi obavezno trebalo da ide na 5 do 10 min. i ona bi mogla da preko Terazija ide kao 27 dalje do Mirjeva, ili da nastavi Bulevarom K.A. i dalje prema novom Mirjevskom bulevaru tako bi bila zamenjena i 27ica.

95 je neverovatno promasena linija, vec dve decenije, pitanje je zasto , neredovna, sa uvek istim obrazlozenjem da je duga, pa izmenite je vec jednom ! NJEN INTERVAL JE 5 DO 7 MINUTA, A 16 IDE NA 2 DO 3 MINUTA, CIME TO MOZE DA SE OBRAZLOZI S OBZIROM NA DALEKO VECE POTREBE TRASE 95 NA Novom Beogradu.
Poslednja izmena od Glas prirode u Sre Maj 04, 2011 1:50 am, izmenjeno 1 put ukupno.
jovanovm
Advanced
Postovi: 3552
Pridružio se: Pon Apr 09, 2007 11:54 pm
Lokacija: ??
Kontakt:
Pohvaljen: 61
Pohvalio: 17

Postod jovanovm » Uto Maj 03, 2011 3:32 am

@tragac
Oprosti, nisam znao. Ja uvek silazim jednu stanicu pre te okretnice, te sam pretpostavljao da zavrsava u sumi (to mi je jednostavno bilo logicno).. .
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4709
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2537
Pohvalio: 4499

Postod tragac » Sre Maj 04, 2011 1:19 am

i da, da se uvede neki pravilnik koji bi regulisao da u autobusima MORA biti odredjeni nivo nocnog osvetljenja, a ne da u ganc novom autobusu bude skroz mrak ili priguseno tinjanje kao u vozovima na Divljem zapadu :bash:
Ludilo raskopavanja se mora zaustaviti.
Glas prirode
Intermediate
Postovi: 328
Pridružio se: Ned Sep 12, 2010 12:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4
Pohvalio: 0

Postod Glas prirode » Sre Maj 04, 2011 1:44 am

.
Poslednja izmena od Glas prirode u Sre Maj 04, 2011 1:53 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 7
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Sre Maj 04, 2011 8:06 am

medjutim napisao:Tramvajska linija Banovo Brdo - Kneževac bi delimično rasteretila pedeseticu, a linija od Rakovice do Blokova ne može da bude loša ideja.

Џаба ширимо причу о томе.
zidar napisao:ne znam kako su tacno organizovani tramvajski koloseci na petlji ispred novog mosta kod hipodroma ali najvaznije je u sustini da se omoguci presedanje sa jedne linije na drugu kuda god one isle. Ne mora da postoji linija BBrdo Knezevac ako sa 12. moze da se presedne na 3.

Сад, где би ставили станице да би могло да се преседне, питање је. Бојим се да би преседање било код Господарске механе уз претрчавање. Испустили су прилику кад су радили раскрпетљу да то одраде. Вишак скретница никад не жуља.
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4709
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2537
Pohvalio: 4499

Postod tragac » Sre Maj 04, 2011 12:38 pm

Situacija na terenu je jako delikatna, jer je u trouglu izmedju pruge, Topciderke i Radnicke ostalo jako malo ili ni malo prostora - sve ce popuniti prilazne i silazne rampe. Projekat ipak postoji i postavljen je na sajtu:

Slika

Crvenom sam dodao moj predlog za povezivanje rakovickog kraka kojim bi se moglo ici i na BB i na NBG
Ludilo raskopavanja se mora zaustaviti.
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 7
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Sre Maj 04, 2011 2:09 pm

У једном тренутку се на неком рендру видела та скретница. Међутим, како је сад нису урадили, сва је прилика да ни неће.
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
Stanar
Novice
Postovi: 19
Pridružio se: Sre Maj 04, 2011 7:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod Stanar » Sre Maj 04, 2011 7:50 pm

Ako neko iz GSP-a čita ovu temu predlažem da se razmotri mogućnost uvodjenja autobuskog stajališta linije 89 i 95 ispred Belvilla.
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11286
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9748
Pohvalio: 2204

Postod stf » Čet Maj 05, 2011 1:08 pm

Данас сам се сетио могућег решења за Деспота Стефана.

35 постаје трола, пре свега због брдовитог дела трасе ка Лешћу.
Интервал 2 минута.

Ко је користио 35 зна да је гужва деведесетих мала маца.

Остале ллиније окрећу код Панчевачког, како сам предложио, и путници преседају на 35.
Линија 95 се дели на две. Једна од Борче до Панчевачког, а друга од блокова до Железничке станице Нови Београд. Деоницу између Панчевачког и станице покрива БГ воз.

Аутобуске линије, која остаје кроз Деспота стефана су 16 и 23, јер су пролазне, а дељењем ће се направити хаос.

Овиме се добија више побољшања.
- Смањење загађења у Деспота Стефана,
- смањење буке
- ефикасније линије
- повећава такт 35, који је тренутно криминалан.
- могућност даљег ширења тролејбуске мреже.
Poslednja izmena od stf u Čet Maj 05, 2011 1:10 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4709
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2537
Pohvalio: 4499

Postod tragac » Čet Maj 05, 2011 2:44 pm

Da li je neko razmisljao o novoj tramvajskoj liniji bulevarom Zorana Djindjica, prema Institutu i Hali sportova, ili mozda jos dalje, do Zemuna? Vec sada treba razmisljati o tramvaju kao prelaznoj varijanti dok se ne izgradi metro, i pozicionirati ga kao "rapid transit" sa velikim razmacima izmedju stanica.
Ludilo raskopavanja se mora zaustaviti.
zidar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2047
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2857
Pohvalio: 742

Postod zidar » Čet Maj 05, 2011 3:11 pm

u principu postoji konsenzus na forumu da projekat tramvaj za 21. vek pociva u miru i da tramvaj nikako ne moze zameniti metro.
odrzati postojece tramvajske trase i jos efektnije ih iskoristiti, svakako, ali bez dodatnog sirenja mreze dok se zaista ne pocne sa izgradjom metroa inace ode novac u tramvajske sine a od krtice nista.
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
mekbejn
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4351
Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
Lokacija: 44.835749,20.411082
Kontakt:
Pohvaljen: 1470
Pohvalio: 5417

Postod mekbejn » Pet Maj 06, 2011 1:06 pm

Sa druge teme:

Матеја Бељан napisao:
mekbejn napisao:Off:
I samo da dodam za drugare koji su navalili da se smanji broj buseva na 73 :) da je to često i jedina linija koja povezuje Zemun / S. Merkator sa blokovima kroz O. Brigada. Ali svejedno, kao što kaže Boca (Kovinac?) siledžijski bi bilo uraditi tako nešto, bar za sada.

Pa to bi podrazumevalo uvođenje linije 73L: Zemun (Gornji grad) - Blok 45. To je već sada potrebno.

73L u kombinaciji sa pojačanim lokalnim linijama po Bataji i BG:Vozom zvuči odlično ;)
RockerSVK
Higher intermediate
Postovi: 931
Pridružio se: Sub Apr 28, 2007 12:24 pm
Lokacija: Братислава
Kontakt:
Pohvaljen: 41
Pohvalio: 11

Postod RockerSVK » Pet Maj 06, 2011 1:17 pm

Да, ово је супер идеја :kk:
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8432
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3118
Pohvalio: 763

Postod boca-ica » Pet Maj 06, 2011 2:24 pm

ponovljen predlog sa teme modernizacija Modernizacija GSB-a jer bez ramatranja u direkciji GSB je nemocan

Prvu zonu treba proširiti za po neki kilometar , granice zona se nisu menjale po odavno
pa kad menjaju i cene i opremu i vozila i drirektora i svašta pa mogli bi i granice zona da pomere
Uvesti ,,nultu zonu,, i to
da u nekom malo manjem krugu kao ,,dvojke,, nulta zona uopšte ne naplacuje prevoz tj da bude besplatan
i time postaje ,,zujanje,, putničkim vozilima besmisleno unutar kruga (tako i tako su uvek u pitanju od 1-2 stanica)
a cenu za prvu zonu malo povecati
stim da
povecavanjem teritorije 1 zone opravdava malo vecu cenu karte
Sada je stanje tako , da gro putnika za ulaz u zonu 2 kad je u pitanju 1-2 stanice kartu-povlasticu ima iz zone 1
što bi omogucilo i priliv vece količine novca od naplate usluga (odstranjivanje tog dela ,,šverca,,)

Glavni prihod od usluga je od markica pa tek onda od karata. Ko kupuje markicu da bi je koristio samo u nultoj zoni, niko, onaj ko ima
on se tako i tako vozi . Ista situacija je i sa kartama tako da gubitak je minimalni ali pokriven minimalnim povecanjem cene i veličinom zone.
Edit
Nulta zona i postavljanje novih granica dr. zona još lakše je za elektronsku naplatu i ceo elektornski sistem koj je ce vrlo brzo biti uveden
postoje još pozitivni efekti iznesenog ali nisu toliko primarni u ovom momentu.
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4709
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2537
Pohvalio: 4499

Postod tragac » Pet Maj 06, 2011 3:47 pm

jel taj elektronski sistem predvidja uvodjenje nedeljnih i vikend karata, kao i markica koje vaze od datuma do datuma, zna li neko?
Ludilo raskopavanja se mora zaustaviti.
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11286
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9748
Pohvalio: 2204

Postod stf » Pet Maj 06, 2011 4:02 pm

Укидање 2 зоне. Зонирање је непотребно.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: times12 i 6 gosta