Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Fića
Intermediate
Postovi: 302
Pridružio se: Sre Dec 25, 2019 10:03 am
Kontakt:
Pohvaljen: 280
Pohvalio: 567

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Fića » Ned Feb 23, 2020 12:07 pm

Притом, све линије које стају код Моста на Ади имају са једне стране заједничка стајалишта са 85 и 89 (чак и 13 неке), а са друге са 11.
Pohvale za post: 1
Пантограф
Expert
Postovi: 8048
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12435
Pohvalio: 7802

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Пантограф » Ned Feb 23, 2020 12:41 pm

Kako naterati ljude da se popnu na tramvaj u Radničkoj? Pre svega, tako što će lift stalno biti ispravan i što će onaj prostor biti u dobrom stanju i dobro održavan.

A kratak produžetak tramvajske mreže do travnjaka između Energoprojekta i Arhiva Beograda kod Opštine NB, kroz Bul. umetnosti, prazni 85 i 88 od putnika. 89 gubi putnike kad se uspostavi normalna trasa 13-ce. Prosto ko pasulj.

Ali, prvo treba da se shvati da se danas radi na NB, da je to poslovni centar grada, pa da ta činjenica ostvari kakavgod efekat na naše smart planere i gradske očuhe, da su, dakle, linije preko Mosta na Adi od ogromnog značaja... avaj, dotad ima da prođe vek. Jer, upravo su planirali metro čije prve dve linije - obilaze poslovni centar grada.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 5
predrag1978
Higher intermediate
Postovi: 596
Pridružio se: Čet Avg 11, 2016 6:24 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 369
Pohvalio: 80

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod predrag1978 » Ned Feb 23, 2020 12:54 pm

Tako je, slažem se sa tobom... dok god misle da im je centar grada tamo gde je do sada bio, nećemo daleko odmaći...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
Pohvale za post: 2
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9319
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7460
Pohvalio: 12918

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod solecar » Ned Feb 23, 2020 1:41 pm

Problem je u suštini to što imamo više problema koji se međusobno prepliću, pa se desi to da smo istovremeno i u pravu i u krivu. A kako se to može rešiti? Svakako ne nečinjenjem ničega i govorenjem kako je trenutna situacija super. I to ne samo vezano za 51, nego generalno. Isto tako, ne dobija se ništa ni kada neko da predlog, a neko drugi samo kaže kako je to glupost i smatra da je time rešio stvar. Ako se već hoće nešto postići, onda je mnogo svrsishodnije dati neki konkretan predlog , pa da se raspravlja o njemu. Sa druge strane, još jedna ne tako pohvalna stvar je i to što mnogi samo gledaju vezu od tačke A do tačke B i na osnovu toga iznose svoje mišljenje. Tipa , zašto preusmeravati neku liniju i praviti dodatnu vezu, kada su već povezane tačke A i B, a niko od takvih ljudi da vidi da između tih tačaka A i B, na novopredloženoj trasi, postoji i tačka C, koja trenutno nema vezu sa tačkama A i B, a potrebna joj je. Isto tako, često se provlači ovde i ona priča kako ne može linija da ide kroz svako sokače, a sa druge strane niko od tih zagovornika da se seti da kaže nešto protiv onih silnih minibus linija koje se uvode , čak i dvosmerno, po bulevarima širine kola. Linije treba da se prave tako da prate gravitiranje tokova putnika, a ne da se građani prilagođavaju linijama gradskog prevoza, kako se danas dosta radi.

A sada konkretno, vezano za liniju 51 i ceo taj potez od Ceraka do Nemanjine. Problema je više, kao što već napisah, pa evo da grupišemo.

1. Ulica Ratka mitrovića koja se proteže od Đorđa Ognjanovića do Kneza Višeslava i dugačka je 2.1 km. Na nju se sa jedne strane nadovezuje ulica Luke Vojvodića , a sa druge strane Žarkovačka, što u suštini čini najdužu ulicu u celim tom delu Čukarice. Donji deo ulice, koji se proteže duž Repišta, opslužuje samo linija 57, a naselje se konstantno povećava (niču nove zgrade). Uz to je dosta strmo naselje, pa je problem doći do najbliže linije, a da to nije stanica 57.

2. Dom zdravlja se nalazi u Spasovdanskoj, koja je opet strma ulica, a koju opslužuje samo linija 89, te je i po ovom pitanju opet problematično doći do istog peške od Trgovačke, kuda proleze sve linije (izuzev 57). Veliki broj stanovnika Repišta, Žarkova, Ceraka, Cerak Vinogradi, Filmskog grada i Belih voda gravitira ka istom.

3. Jablanička ulica, granica između Ceraka i Cerak vinogradi, ima samo jednu liniju, i to 52, koja je vrlo često opterećena, a nemali broj ljudi zna da je koristi na tom potezu. Građani su bili i više nego zadovoljni kada su zbog radova druge linije prolazile tuda, što samo dovoljno govori kolika je potreba da se pusti još jedna linija.

4. Većina ljudi gravitira ka NBG, a sistem se oslanja na 88 i 89. U Požeškoj to su 13 i 85, pored 88.

5. Od skraćivanja linije 51 do Savskog trga, stanovnici Belih voda traže njeno vraćanje na Slaviju.

6. Trasa linije 51 se u dobroj meri poklapa saa trasom tramvajske linije 12, ali od odvajanja na raskrsnici Kirovljeve i Požeške, linija 12 ima nezavisnu trasu sve do skretanja u Resavsku, izuzimajući skretanje iz Savske u Nemanjinu.

7. Nepostojanje adekvatne veze Sajma sa Prokopom (nova GŽS).

8. Nepostojanje adekvatne veze Repišta, Žarkova, Ceraka, Cerak Vinogradi, Filmskog grada, Skojevskog naselja, Vidikovca i Belih voda sa KBC Srbije.

Sad se postavlja pitanje kako rešiti sve ove probleme, a da to nije ono klasično počupati šine i kontaktnu mrežu za trolejbuse i tramvaje, a uvoditi autobuske i elektrobuske linije na njihovim pravcima. Postoji više opcija, ali kako god da se okrene, nekako se kao najlogičnije rešenje nameće da se uradi nešto sa 50, 51 i 37. Naravno, ovo ne znači da je predloženo jedino moguće. Da postoji potreba za dodatnim povezivanjem sa NBG, postoji, isto koliko i sve ostalo spomenuto.
Slika

Slika
Pohvale za post: 2
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9319
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7460
Pohvalio: 12918

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod solecar » Ned Feb 23, 2020 1:43 pm

Пантограф » 23 Feb 2020 11:41 napisao:Ali, prvo treba da se shvati da se danas radi na NB, da je to poslovni centar grada, pa da ta činjenica ostvari kakavgod efekat na naše smart planere i gradske očuhe, da su, dakle, linije preko Mosta na Adi od ogromnog značaja... avaj, dotad ima da prođe vek. Jer, upravo su planirali metro čije prve dve linije - obilaze poslovni centar grada.
Sve bi se to lako rešilo da je drukčije stanje u najbitnijoj zgradi na NBG, kod kružnog toka.
Slika

Slika
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9319
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7460
Pohvalio: 12918

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod solecar » Pon Feb 24, 2020 11:41 am

Počev od ponedeljka 24.02.2020. godine menja se trasa linije JLPP-a br. 26L u naselju Vojvoda Vlahović.

Na zahtev stanovnika dela naselja Vojvoda Vlahović za produženjem trase predmetne linije javnog prevoza u okviru samog naselja, a u cilju bolje opsluženosti javnim prevozom i veze stanovnika naselja sa lokalnom predškolskom ustanovom u ulici Veselina Čajkanovića, izvršena je analiza mogućnosti promene trase postojeće linije br. 26L.

S tim u vezi, izvršena je izgradnja okretnice na novoj lokaciji u funkciji promene trase linije br. 26L.

Nova trasa linije je:

u smeru prema terminusu „Vojvode Vlahovića /terminus/“:

MEDАKOVIĆ 3 - Svetozara Radojčića - Braće Jerkovića - Vojvode Vlahovića – Miljana Miljanića – Milovana Vidakovića – Mate Miloševića – Miljana Miljanića – Veselina Čajkanovića - VOJVODE VLАHOVIĆА /TERMINUS/;

u smeru prema Medakoviću 3:

VOJVODE VLАHOVIĆА /TERMINUS/ - Veselina Čajkanovića - Miljana Miljanića – Mate Miloševića – Milovana Vidakovića – Miljana Miljanića - Vojvode Vlahovića - Braće Jerkovića - Svetozara Radojčića - MEDАKOVIĆ 3.

Na liniji će saobraćati dva vozila na intervalu od 15 minuta.

izvor: bgprevoz.rs
Slika

Slika
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 940
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 635
Pohvalio: 275

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod prostorni planer » Pon Feb 24, 2020 3:39 pm

To je nevidjeno glupo resenje. Oni su umesto formiranja jednosmernih ulica i ubrzanja saobracaja u Veljka Vlahovica izmenili trasu 26 l tako da ide dvosmerno ulicama u kojima je samo jedna traka prohodna zbog parkiranih vozila...
SRBO
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2697
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско Насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 2338
Pohvalio: 65

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod SRBO » Pon Feb 24, 2020 4:01 pm

Нек уклоне паркирана кола.
Утемељен и црвенопилулиран.
Pohvale za post: 3
Fića
Intermediate
Postovi: 302
Pridružio se: Sre Dec 25, 2019 10:03 am
Kontakt:
Pohvaljen: 280
Pohvalio: 567

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Fića » Pon Feb 24, 2020 4:19 pm

Нек не граде дивља насеља
Pohvale za post: 4
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 940
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 635
Pohvalio: 275

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod prostorni planer » Pon Feb 24, 2020 5:10 pm

Kako da ih uklone kada su pravili zgrade sa jednim parking mestom na deset stanova. Vrlo lako moze da se formira sistem jednosmernih ulica, jer mnoge su kruzne i dolaze na istu poziciju, onda obeleze lepo parking mesta i problem resen, ali treba upaliti mozak
Pohvale za post: 4
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 940
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 635
Pohvalio: 275

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod prostorni planer » Pon Feb 24, 2020 6:08 pm

Fico kako je naselje divlje ako je 90 % kupaca stanova kreditnim putem kupilo, ako su stanovi 90% uknjizeni, a 90% zgrada ima gradjevinsku dozvolu. Objasni ti meni sta je tu divlje. Ja cu ti reci divlja je sprega investitora i gradskih vlasti koji su prodali drzavno zemljiste odobrili takve projekte zgrada, kao i sprega sa katastrom gde se svi uknjizavaju cim malo odmakne gradnja. E sad uhapsiti odgovorne ili ljudima omoguciti da normalno zive pravljenjem parkinga i skole na praznim parcelama, formiranjem jednosmernih ulica, pravljenjem sire ulice od Ulice kuda ide 20 ka Kumodraskoj. Kada su uknjizili hiljade stanova u tom naselju sada nema nazad. Sta briga savesnog kupca uknjizenog 1/1 sto investitori i gradske vlasti rade kao organizovana mafija i sto je drzavni aparat ogrezao u korupciji.
Pohvale za post: 2
branik
Higher intermediate
Postovi: 1224
Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1322
Pohvalio: 375

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod branik » Pon Feb 24, 2020 9:43 pm

Divlje je bez obzira na dozvole ako pre gradnje nije isparcelisano, urađena infrastruktura - kvalitetna strzja, voda, kanalizacija, normalna ulica...
Pohvale za post: 1
SRBO
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2697
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско Насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 2338
Pohvalio: 65

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod SRBO » Pon Feb 24, 2020 9:45 pm

prostorni planer » 24 Feb 2020 16:10 napisao:Kako da ih uklone kada su pravili zgrade sa jednim parking mestom na deset stanova. Vrlo lako moze da se formira sistem jednosmernih ulica, jer mnoge su kruzne i dolaze na istu poziciju, onda obeleze lepo parking mesta i problem resen, ali treba upaliti mozak


Што су правили онда такве зграде, када је тада постојао урбанистички стандард. Апсолутно ме не занимају њихова права и шта хоће и остала трабуњања. Зграде су добиле дозволе корупцијом, треба их укинути, а цело насеље сравнити са земљом. Житељи нек живе у контејнерима на годину дана док се не направи нормално. Прекопирати решење на цео Београд, па онда и остатак Србије.
Утемељен и црвенопилулиран.
Pohvale za post: 2
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9319
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7460
Pohvalio: 12918

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod solecar » Pon Feb 24, 2020 10:17 pm

Bolje pitanje je što su građani kupovali stanove u takvim zgradama i što to generalno rade svugde po Beogradu? Ta logika da se nešto kupi bez razmišljanja o dostupnosti gradskog prevoza, normalnih ulica, snabdevanja, blizini škola i vrtića... , nikada mi neće biti jasna. Mada, možda je i do mene, možda samnom nešto nije u redu kada mi je bitno prilikom kupovine / zamene stana, da vodim računa o svim ovim stvarima.
Slika

Slika
Pohvale za post: 2
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 940
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 635
Pohvalio: 275

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod prostorni planer » Pon Feb 24, 2020 10:56 pm

Ljudi su jurili jeftiniji kvadrat, investitori ti pricaju bajke. Mojim prijateljima su rekli da ce iza njihove zgrade biti nova okretnica 18 ce plus trzni centar. Takodje su im pokazali i plac za skolu. Obecavaju parking na nekom placu, posle i tu nikne zgrada i to tako ide. Takodje investitor ti glat pozajmi pare za ucesce za kredit, pa ti odjednom nisi podstanar. Pa gde to ima? Banka kaze sve je cisto, hocete odmah stan za 150 e mesecno, kada vam vrate pdv vraticete investitoru i svako odmah uleti u to kome je podstanarakog zivota preko glave. A iza svega toga sistemska korupcija...
Pohvale za post: 2
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9319
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7460
Pohvalio: 12918

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod solecar » Pon Feb 24, 2020 11:11 pm

Sve je to lepo, ali opet, moram da istaknem da mi nije jasna ta logika trčanja pošto - poto i verovanja u bajke. Na kraju, koja je razlika između muka podstanarskog života i muka sa novogradnjom?
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 940
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 635
Pohvalio: 275

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod prostorni planer » Pon Feb 24, 2020 11:49 pm

Verovatno kao i ja nisi bio podstanar. Znas kada si podstanar deset godina, pa shvatis da si dao nekom "gazdi" pola stana, da on uziva a ti tapkas u mestu, verovatno poludis i odlucis se za kredit. Nisu tamo sve novogradnje lose, bio sam u par zgrada. Nisu ni sve starogradnje u Beogradu dobre, ne znam odkud takav mit, nikada ne bih voleo da zivim u nekoj socijalistickoj sivoj betoncini, ne mislim da je to ista bolje od novogradnje
Pohvale za post: 1
Fića
Intermediate
Postovi: 302
Pridružio se: Sre Dec 25, 2019 10:03 am
Kontakt:
Pohvaljen: 280
Pohvalio: 567

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Fića » Uto Feb 25, 2020 12:01 am

Једина разлика је што је за време грађења "социјалистичких сивих бетончина" цела градска инфраструктура пратила развој града. Ја живим у социјалистичкој сивој бетончини, и немам проблем са недостатком линија јавних превоза, паркинг местима, школом, вртићем, домом здравља, продавницом итд. И наравно, не идем на посао комбијем по сокацима
Pohvale za post: 4
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 940
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 635
Pohvalio: 275

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod prostorni planer » Uto Feb 25, 2020 12:14 am

Pa ja ne zivim u socijalistickoj sivoj betoncini a imam sve to sto si nabrojao, nije to ili, ili. Jednostavno nije bilo dovoljno ponude u starim zgradama. U to vreme pre pet sest godina imao si u ponudi zgrade po Vojvode Stepe za 2000 +, zgrade po Nbg novogradnja za 2000 plus, Visnjicka banja 1500 + i ostalo poneki sitni projekat, a Veljko Vlahovic bio 1000 sa pdv-om. Sta moze mladi bracni par iz unutrasnjosti sa dve prosecne plate i jedno do dvoje dece u Bg da priusti nego Veljka za 1000 evra. Nisu svi programeri, politicari i gastrabajteri da uzimaju na ekskluzivnim lokacijama stanove od preko 100 k
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10813
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 12228
Pohvalio: 29356

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Дошљак » Uto Feb 25, 2020 12:19 am

Проблем је пре свега у урбанизму и корупцији која толерише свињарије као што су насеље Вељко Влаховић. Могло је и то насеље да буде смишљено и функционално али је власт и инвеститоре болело уво, гледали су само лаку лову.
Pohvale za post: 2
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 13207
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 15272
Pohvalio: 17672

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Igor » Uto Feb 25, 2020 12:24 am

Vratimo se temi ;)
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9319
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7460
Pohvalio: 12918

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod solecar » Uto Feb 25, 2020 12:40 am

Činjenica je da se Beograd gradi i širi, ali je poražavajuće što se jako malo vodi računa o infrastrukturi, pa čak i tamo gde bi mogla linija normalnog kapaciteta (solo ili zglobna), na kraju ne može ni pod razno. I tako, na kraju imamo dobar deo zaostale infrastrukture, na koji se nadovezuje dobrim delom neadekvatna nova, pa tako imamo situacije da bude malo i pet minibus vozila (primera radi) da pokrije neko naselje, koje ima broj ljudi za minimum jednu jaču solo liniju.
Poslednja izmena od Igor u Uto Feb 25, 2020 1:32 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Rezlog: admin edit
Slika

Slika
Pohvale za post: 3
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 1424
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 975
Pohvalio: 449

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Gaspar18 » Uto Feb 25, 2020 2:16 am

Чињеница је то, да је све почело још пре почетка 90их година, да су нека насеља попут оних испод Медаковића и дела Матице Српске у Миријеву имала највише 500 становника, сад имају преко 20.000 нису предвиђена за толики број људи. Насеља која јесу плански прављена су ИМТова насеља попут Бољеваца, Јакова, Прогара, Бечмена и Петровчића... Ово данас је све од људи, који су побегли из централних делова Новог Београда и отишли на разне Алтине, Земун Поља, Батајнице, Степе и остале, где нема канализације, где људи кукакју да немају превоз, а сами нису свесни да су у старту сами себе закопали!
Pohvale za post: 4
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9319
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7460
Pohvalio: 12918

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod solecar » Sre Feb 26, 2020 12:47 am

Od sutra novi red vožnje na 26L.
Slika

Slika
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 1424
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 975
Pohvalio: 449

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Gaspar18 » Sre Feb 26, 2020 12:49 am

Лепо је то што су им продужили линију (купили гласове под уценом), али имали смисла на такав начин правити овакве глупости?
Pohvale za post: 1

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: spatiotecte, tragac i 5 gosta