Stranica 1 od 245

Poslato: Sre Apr 20, 2011 11:50 pm
od Igor
Na ovoj temi mozete predlagati izmene na postojecim gradskim linijama kao i mogucnost uvodjenja novih linija

Poslato: Čet Apr 21, 2011 1:06 am
od prostorni planer
E ovako, predlazem da jedna od linija (37, 50, 52) idu kroz ulicu Spasovdanska i Ratka Mitrovica, trasom linije 89, jer je 89 nepouzdana linija zbog guzvi na gazeli, pa mnogi ljudi veoma dugo cekaju, dok sve tri pomenute linije idu kroz ulicu Ace Joksimovica, ovako bi kroz obe ulice isle po dve linije. Takodje predlazem da linija 37 po zavrsetku raskrpetlje kod hipodroma ide od sajma preko raskrpetlje, pa levo kod sumarskog fakulteta kroz golf naselje, Zarkovacku ulicu, Ratka Mitrovica i dalje redovnom trasom. Ako bi bila ucinjena ovakva izmena postojala bi mogucnost za ukidanje lokalne linije 57. Takodje po zavrsetku mosta linija 94 moze da ide kroz Topcider, Drajzerovu do pinka i dalje redovnom trasom, u tom slucaju moze se ukinuti lokalna linija 49...

Poslato: Čet Apr 21, 2011 1:08 am
od MaRkOs
1. Ja bih vratio liniju 66 koja je bila privatna doduse ali je isla od bloka 45 do Visnjice i Visnjicke Banje, jer nemamo nijedan bus do tamo.
2. Takodje ne bilo lose da se uvede neka linija iz blokova do Kvantasa i Tempa i dalje prema Metro-u i naselju Galenika. Recimo linija broj 80

Poslato: Čet Apr 21, 2011 1:11 am
od prostorni planer
Predlazem da linija 89 ide preko novog mosta i zaobidje sajam i Sava centar, zatim da linija 37 po zavrsetku raskrpetlje kod hipodroma ide od sajma preko raskrpetlje, pa levo kod sumarskog fakulteta kroz golf naselje, Zarkovacku ulicu, Ratka Mitrovica i dalje redovnom trasom. Ako bi bila ucinjena ovakva izmena postojala bi mogucnost za ukidanje lokalne linije 57. Linija 53 bi mogla da ide od Pozeske preko raskrpetlje ka sajmu, da zaobidje Kirovljevu ulicu i adu (od ade ka Zelenom Vencu bi mogle da se koriste linije 52 i 56). Takodje po zavrsetku mosta linija 94 moze da ide kroz Topcider, Drajzerovu do pinka i dalje redovnom trasom, u tom slucaju moze se ukinuti lokalna linija 49. Linija 17 bi mogla da ide pored sajma i preko novog mosta pa dalje prema Bulevaru Z. Djindjica i dalje redovnom trasom. Uvesti tramvajsku liniju 8 Banovo Brdo - Blok 45, a liniju 13 vratiti na Kalemegdan, jer smatram da za nju ima potrebe iako direkcija ne misli tako...

Poslato: Čet Apr 21, 2011 1:18 am
od MaRkOs
I vratiti tramvaj 11

Poslato: Čet Apr 21, 2011 2:18 am
od ocelot
možda bi na karaburmi trebalo poboljšati situaciju, možda bi bilo dobro da se dvanaestici u ruzveltovoj pridruži još jedna linija ili produžetak iste

takođe bi linija 30 mogla da se produži

Poslato: Čet Apr 21, 2011 6:53 am
od kopmania
Da se poveća takt 18ice. I da se uvede jedna noćna linija koja će ići kroz kumodrašku umesto što 2 linije idu kroz Vojvode Stepe, jedna bi mogla proći kumodraškom

Poslato: Čet Apr 21, 2011 8:28 am
od boca-ica
Da se uključe kao pratnja vatrogasna vozila u atobuske Gradske linije javnog saobracaja
kako bi mogle da osujete učestalo s p a lj i v a nj e autobusa
kad vec to ne mogu sami održavanjem :grand:
jer ovako ostacemo i bez vozila a time i bez linija :laugh: :lool: :laugh:

Poslato: Čet Apr 21, 2011 8:49 am
od Wile E. Coyote
Игоре, могао би да целу ову тему пребациш овде:

http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=1290

Poslato: Čet Apr 21, 2011 1:31 pm
od vrachar
Za pocetak ukidanje terminusa 83ke na Krstu i spustanje istog na Slaviju. Sasvim dovoljno trolejbuskih linija vozi do TDT tako da je presedanje potpuno OK opcija.

Takodje, vracanje normalnih autobusa na liniju 24 jer oni minibusevi nisu ni za kriv q.

Poslato: Čet Apr 21, 2011 3:11 pm
od medjutim
Da umesto sadašnje trase šestica okreće kod Omladinskog stadiona, mislim da bi više značila tamo nego do Tašmajdana..

Poslato: Čet Apr 21, 2011 3:20 pm
od mekbejn
Razdvajanje dugih linija kao što su 95, 17 i sl. Za 17 bi za male pare mogla da se napravi okretnica negde kod buvljaka.
Dalje, dodati još buseva na liniju 69 da ide češće.

Poslato: Čet Apr 21, 2011 3:23 pm
od vrachar
medjutim napisao:Da umesto sadašnje trase šestica okreće kod Omladinskog stadiona, mislim da bi više značila tamo nego do Tašmajdana..

Ne bih se slozia. 6ica je tu da rastereti 7icu koja je glavna veza dela grada koji gravitira oko Bulevara sa Novim Beogradom. Koriste istu trasu, ali ih ne koriste isti putnici.

Poslato: Čet Apr 21, 2011 4:22 pm
od medjutim
stoji da 6 i 7 nemaju iste putnike, ali mislim da bi linija od Ustaničke do okretnice 12 zadovoljila veći deo putnika koji putuju ka gradu, bolje povezala prigradske linije 10x i 20x s tramvajem, a zadržala bi i vezu sa BG vozom. Mada, bila je neko kratko vreme slična autobuska linija i nije naročito dobro prošla..

Kad smo kod tramvaja, ukidanje suvišne 14..

Podržavam što reče 2012 o trolejbusu do Prokopa, podržavam i dalje širenje mreže, nove okretnice za neke kraće linije, pre svega trola do okretnice Senjak s lokalnom linijom do Prokopa i drugom do Banjice (dosta ljudi preseda kod Sajma, kad se sredi sadašnja pijaca, više ljudi će tu prelaziti na autobus)

Takođe i okretnicu kod Pančevačkog Mosta pretvoriti u trolejbusku i tamo sprovesti 29 kroz Despota Stefana, a skratiti 43 i 35 do tamo..

Podržavam i 37 kroz Ratka Mitrovića i Spasovdansku, ionako je to i bio prvobitni plan. Da raskrsnica Žarkovačke i Blagoja Parovića nije onako nezgodna i opterećena, možda bi 37 tuda bila još bolja ideja.

Ponavljam neki predlog od ranije o spajanju 26 i 75 u jednu liniju koja ide kroz tunel, uz spuštanje nekih trolejbusa kroz Francusku do 25. maja da zamene 26 tamo, smanjuje se broj linija koje okreću u samom centru uz sličan takt i uz trolejbus na uzbrdici. Uz još par koraka moguće je potpuno ukloniti gradski prevoz sa Studentskog trga. Naravno, ovo nikako ne raditi pre novog mosta, sređivanja Gazele i dovršavanja ideje BG voza, dok se koliko toliko ne smanji trenutni pritisak na centar i tunel..

Ideja o 94 u Teodora Drajzera mi je odlična. +1. Posle toga 49 ne treba, ionako je 49 94 naopačke :)

Poslato: Čet Apr 21, 2011 4:58 pm
od prostorni planer
Pa da se raskrsnica Zarkovacke i Blagoja Parovica ispraviti, ima dosta mesta na onom delu gde je tragika da se napravi blazi ugao iz B. parovica ka Zarkovackoj, mada sam ja mislio da 37 nastavi kroz golf naselje pa da se spusti kod Sumarskog, pa preko raskrpetlje, u tom slucaju nije nezgodna raskrsnica.

A naravno da 6 i 7 nemaju iste putnike, ne mogu isti ljudi biti u dva tramvaja :D

Poslato: Čet Apr 21, 2011 5:15 pm
od zidar
Nekoliko kljucnih pitanja se postavlja sto se samih linija tice,

- prolazne linije kroz centar (npr 95) ili terminalne u centru (27, 71) ili obe, u tom slucaju polozaj terminala?
- lokalne linije (57, 24), da li je potrebno vise njih
- poprecne linije kako bi se izbegla guzva u centru (55, 88, 94)
- ekspresne linije izmedju periferije i centra, ili cak prolazne kroz centar

- koje linije zadrzati, koje preusmeriti, koje ukinuti, koje stvoriti

- Za tramvaje ostaje otvoreno pitanje da li treba imati nezavisne linije ili da nekoliko linija kao do sada deli trasu

o svemu tome smo vec dosta pricali proteklih godina na forumu, radionica je prilika da se sve te ideje sakupe na jedno mesto, organizuju u u nekoliko generalnih principa i predloga reorganizacije i postanu dostupne za javnost (objavljivanje, internet+stampano izdanje) kako bi nadlezni organi mogli da se oslone na obiman strucni rad i sprovedu reorganizaciju uz podrsku gradjana. Za pet dana na radionici verovatno necemo nacrtati kompletnu novu mrezu ali cemo doci do principa koje treba postovati u reorganizaciji sa mnostvom konkretnih primera.

Poenta je da nase ideje ne ostanu zaboravljene u arhivu foruma vec da budu dostupne sirokoj javnosti i postanu osnova za dalji rad na mrezi.
Organizacijom radionice Beobuild Forum i formalno postaje neka vrsta Think Tanka.

Poslato: Čet Apr 21, 2011 8:30 pm
od JohnnyLee
1. скратити линију 48 до Славије
2. преусмерити линију 33 на Прокоп
3. вратити линију 34 и ставити јој смер Главна станица - Прокоп - Ортопедија на Бањици
4. променити трасу линије 49, да уместо Топчидер - Пере Велимировића, иде од Миљаковца 1 садашњом трасом преко моста на Ади до општине Нови Београд или до станице Нови Београд
5. променити трасу линији 69, да се уместо у депоу окреће код железничке станице Нови Београд, има места на обе парцеле да се направи окретница, са једне стране, а са друге да иде до Земунског кеја
6. скренути на мост преко Аде 88, па на Булевар Милутина Миланковића, и даље редовном трасом
7. укинути 25П и возила пребацити на 25 и појачати фреквенцију, а не да се једна и друга појављују заредом, па их после нема 10 минута
8. вратити 11 (иако сам лично против те линије), и ставити је да иде до Омладинског стадиона (старом трасом, па Цара Душана, 27. марта па даље трасом 12)
9. преиспитати поенту линија 44 и 58 у садашњем облику
10. укинути тролу 19, јер нема баш претерано смисла, по мени
11. када се продужи БГВ до Ресника, или укинути линију 47 или је скратити до Миљаковца 1

то је то за сада, ако се сетим још нечега ставићу

Poslato: Pet Apr 22, 2011 2:17 am
od zidar
JohnnyLee napisao:5. променити трасу линији 69, да се уместо у депоу окреће код железничке станице Нови Београд, има места на обе парцеле да се направи окретница, са једне стране, а са друге да иде до Земунског кеја

Veza Zemun - Opstina NBGD - Z St NBGD je neophodna, bitno je da stanice BG:voza, novi gradski cvorovi, budu tesno povezane sa ostakom mreze GSP, to najvise vazi za NBGD, Zemun i Prokop.

Poslato: Pet Apr 22, 2011 10:55 am
od boca-ica
Ponovicu svoj post iz teme -tramvaji- jer se odnosi i na ovu temu

Mnoga naselja bi mogla da imaju svoju ,,dvojku,, pa se jednog dana ti krugovi i spoje sa celom mrežom

vozila postoje, struja jeftinija od nafte plus ekološki momenat...... znači samo šine sa pratecom el. strukturom investicija mnogo jeftinija nego u druge oblike saobracaja.

Na primer : Poslednjih dana je bilo aktuelno uvođenje kružne linije 700, koliko to košta , vozila, gorivo i sl.održavanje linije a isto mnogo jeftinije tramvajima poređeno sa rokom trajanja.

Altina se gotovo spojila sa Zemunskim poljem i Batajnicom jedina realna vizija je u totolnom spajanju novom saobracajnicom . stvaranje
jedne nova Buelevarske-ulične veza između železničih šina i novog Novsadskog puta. To bi onda omogucilo povezivanje nadvožnjakom i sa naseljem Sava Kovačević i redom...
Vec sada je vidljivo na gore opisanoj trasi neophodnost Bulevarske komunikacije.... naravno i sa t r a m v a j i m a ....al to je ipak ne tako bliza buducnost.. sačekajmo da se spoje ali planski zbog saobračajnica (samo može i da koristi BGvozu)
Tako i tako elektro saobracajna komunikacija je neophodna kao naj jeftinije i ekološki prihvatljiva da može proći kroz samu srž svakog naselja.
Stare okrenice su i napravile najlepše trgove i parkove Beograda.... zašto ih uskracivati i novo nastalim delovima ......
zato prvi korak i jesu male dvojke :)

Poslato: Uto Apr 26, 2011 9:37 am
od mekbejn
JohnnyLee napisao:5. променити трасу линији 69, да се уместо у депоу окреће код железничке станице Нови Београд, има места на обе парцеле да се направи окретница, са једне стране, а са друге да иде до Земунског кеја

Jedna od najboljih ideja do sada na forumu!
Još ako može da priđe Ž. St. nekako sa zadbhe strane, da ide pored Belvila, bio bi pun pogodak!

JohnnyLee napisao:6. скренути на мост преко Аде 88, па на Булевар Милутина Миланковића, и даље редовном трасом

Takođe dobra ideja. Taman može da prođe pored Ž. St. NBG pa onda desno ka Areni i dalje istom trasom...

Poslato: Uto Apr 26, 2011 9:46 am
od hazard
Uvesti E-minibus do aerodroma, recimo na trasi ukinutog Jatovog autobusa (aerodrom - NBG - Z. stanica - Slavija), mozda sa produzetkom do Trga Republike.

Poslato: Uto Apr 26, 2011 9:57 am
od Mad Monkey
Spojiti 67 i 68, tj. prebaciti sva vozila na 67. Sada su preveliki intervali na obe linije, pa nisu naročito korisne. A trasa 68 je već dobro pokrivena sa 17 i 73.

Pojačati 50, kako god. Možda uvođenjem trolejbusa.

Uvesti još jednu polukružnu liniju, između prigradskih naselja. Recimo Vinča-Leštane-Beli Potok-Ripanj-Sremčica-V.Mostanica-Umka.

Poslato: Uto Apr 26, 2011 10:41 am
od Михаило
Vratiti 67 na staru trasu i interval od 10 minuta. Nekada je pila pouzdana, puna, koristili su je redovno stanovnici blokova 24, 28 i 29 kao vezu sa gradom. Od kada je stara trasa nakaradno iskombinovana sa 71 uz nepouzdan, povećan, interval obe linije, narod ide peške do Bulevara Mihajla Pupina i pravi gužvu u ostalim autobusima. Molbe i žalbe nisu urodile plodom, iako su obećavali da će da vrate "jer se još niko nije tako bunio zbog promene linije".

Poslato: Uto Apr 26, 2011 11:53 am
od stf
Mad Monkey napisao:Pojačati 50, kako god. Možda uvođenjem trolejbusa.

Милим да њој помоћи нема. Интервал је више него добар. Проблем са том линијом је у њеној предугачкој траси, па неминовно долази до озбиљних кашњења, понекад и нагомилавања по 3,4 аутобуса.
Други проблем је превелики број путника. Неопходно је увођењезглобних возила, које је опет, немогуће, јер услови инфраструктуре то не дозвољавају.
Тролејбус је свакако најбоље решење, због брдобите трасе, али тролејбус неће решити питање константног кашњења, и малог капацитета.
Решење ове линије захтева крупне инфраструктурне захвате, да би се линија на што више места "отчепила". Један од најгорих чепова је Кружни пут од Улице Браће Јерковић до Војводе Степе. Потребно је, и због новог насеља, наставити Браће Јерковића, од оне слепе раскрснице, испред насеља, и спојити са Црнотравском у профилу 2+2. Потерати 50 туда.

Mad Monkey napisao:Uvesti još jednu polukružnu liniju, između prigradskih naselja. Recimo Vinča-Leštane-Beli Potok-Ripanj-Sremčica-V.Mostanica-Umka.

Потребно је, али не градску, него приградску, Ластину. Не треба јој ни јак такт, довољно је да иде и на сваких сат времена, али је потребна.

Poslato: Uto Apr 26, 2011 12:12 pm
od JohnnyLee
hazard napisao:Uvesti E-minibus do aerodroma, recimo na trasi ukinutog Jatovog autobusa (aerodrom - NBG - Z. stanica - Slavija), mozda sa produzetkom do Trga Republike.

био, па је добро ишао да су га укинули