Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9678
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7986
Pohvalio: 14292

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod solecar » Pet Jun 19, 2020 1:36 pm

stf » 19 Jun 2020 10:45 napisao:
solecar » 18 Јун 2020 12:18 pm napisao:Nije mi baš najjasnije kako bi se ovim predlogom pokrila Zabranska ulica.

Никако. Ионако су радови на проширењу привремено заустављени због побуне дела станара улице. Линија преко Забранске, односно 316 је ионако на јако дугом штапу, јер сем проширења Забранске са којом очигледно има проблема, неопходно је проширити и улицу Војводе Степе кроз Калуђерицу и пробити улицу Народног фронта која је сад макадам и на територији Звездаре која нема никакав интерес да то уради. За тако нешто мора да се лобира у граду и да град то плати јер није коректно да једна општина даје велика средства од којих користи немају нјени грађани него грађани суседне општине.

Мој нови предлог за Кленак - Миријево је линија која може да се успостави сутра, без икаквих радова на инфраструктури. Сем постављања два саобраћајна знака за једносмерну улицу. А решаваш два проблема: Кленак и везу потеза 300 са Миријевом.
Sa jedne strane imamo to insistiranje na rešenju problema isključivo preko "sporne" Narodnog fronta, dok sa druge strane imamo traženje linije gradskog prevoza kroz Zabransku, ali ne po cenu odricanja dela ogromnog dvorišta žitelja iste ulice, zarad opšteg boljitka, a u neku ruku i ličnog, ali to se izgleda ne računa tako. Znam da smo pričali ranije o tome, ali ne mogu da se setim da li je izvodjivo bez proširenja Zabranske da se tuda provuče minibus?

Šta ima u toj Narodnog fronta ulici, što je od neprocenjivog značaja, pa da nikako linija gradskog prevoza ne može da je zaobiđe i da se linija preusmeri nekim drugim delom Kaluđerice, a da se borba za uređenje pomenute ulice nastavi i kasnije preusmerenje linije tuda?

Koja bi bila trasa te nove 319 koja bi povezivala Klenak i kako bi se to odrazilo na prethodni predlog za 319 koji si dao?
Slika

Slika
marrecar
Advanced
Postovi: 3139
Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2126
Pohvalio: 1080

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod marrecar » Pet Jun 19, 2020 2:04 pm

A i to proširenje Zabranske je skroz čudno. Ja verujem da su se neke budale pobunile zbog "svojih" dvorišta i ograda. Ali radnici su bukvalno jednog dana došli, naravno kada su krenuli svi mogući radovi na celoj opštini zbog izbora. Niko nije bio ni obavešten, ljudi su samo počeli nešto da kopaju. Kaže ćale da su ih pitali šta rade, kao proširuju ulicu, zašto da li je zbog autobusa, kao ne znaju samo im je rečeno da dođu da kopaju i da prošire. I onda kopaju na nasumičnim delovima ulica, čas gore, čas dole, čas u sredini. Proširenje, a ulica se raspada. I pre neki dan mi rekao ćale da opet nešto kopaju negde, ništa se ne zna.
Pohvale za post: 1
Nex
Novice
Postovi: 4
Pridružio se: Sub Jun 13, 2020 12:53 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4
Pohvalio: 1

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod Nex » Pet Jun 19, 2020 9:17 pm

Jezivo je to sto ona cev koju sad rade kod mostica, mora da prodje zabranskom, tako da ce verovatno asfaltirati, a onda je komplet raskopati.

Zbog istih tih ljudi iz ulice, nije uvedena kanalizacija pre desetak godina (prosla je stotinak metara od centra).
Pohvale za post: 1
prigradski
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 340
Pridružio se: Ned Jan 29, 2012 10:00 am
Lokacija: Bulevar kestenova :)
Kontakt:
Pohvaljen: 204
Pohvalio: 234

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod prigradski » Ned Jun 21, 2020 3:56 pm

Spoiler!
Slika

Evo kako izgleda izlaz iz ulice Narodnog fronta u pravcu ka Partizanskoj tj sirina, da se vidi da se ljudima sa Klenka prodaje magla da opstina Zvezdara nema interes. Pa, naravno da nema interes, i naravno ne bi se lokalno stavnovnistvo ne bi odreklo auta na trotoaru(vidite kako su nanizani na slici) zarad neke minibus linije. Ulica je bukvalno lokalnog karaktera, slepi nastavak ulice Narodnog fronta i tako ce najverovatnije i ostati...

Zeljka Milivojevica je takva kakva je, izmedju ostalog i zbog nemara opstine, koja je dozvolila da se na privatnoj parceli pravi groblje, i to da se pribije skroz uz trotoar. Za kaznu opstina, kad i ako izgradi novo izmedju Lestana i Kaludjerice, mora da izmesti 10ak spomenika na novo groblje ili da se nadje rodbina upokojenih i da se to sve ukloni, da bi mogao da se prosiri trotoar, a to izmesti. Inace na nekim mestima moze da se napravi trotoar(od Beogradske do Rodoljuba Colakovica, bez ikakvih intervencija), da se upotrebi model slican kao u Zemljoradnickoj ulici *panjevi preko Kumodraza kuda prolazi minibus 406l. Posto se ovde stalno poteze neka prica o sirini ulica, voleo bih da isti ti koji pricaju da zbog toga ne moze, prodju linijom 312 preko strazarske kose, ili 409 izmedju kumodraza i spomen parka Jajinci, gde na jednom delu 2 automobila ne mogu da se mimoidju, a ne 2 minibusa... Nisu ulice uske nego je uticaj MZ Kaludjerica mizeran u opstini Grocka jer da je Mz jaka, ulica Stepe Stepanovica, Kralja Petra ne bi bile u rovovima i imali bi bar jednu lokalnu minibus liniju, dok VML koji ima duplo manje stanovnika ima 308,38,20,312.

Dobar je ovaj predlog 319 Rodoljuba Colakovica-Zeljka Milivojevica-VSS-Kralja Petra-SD put-Nine Kirsanove-Mirijevo 4, sa njim bi se resio spust sa naselja Klenak u Kaludjericu i ka SD putu, Mirijevu, tu bi svi bili na dobitku, mislim da bi ta linija imala oko 6 km u jednom pravcu...
Potreban je i minibus koji bi izvlacio sa naselja Klenak ka VML, Medaku, turistickom terminalu Lasta,70,38, a da sa njim pokrijemo i ulicu Stevana Sindjelica u povratku ako se npr vracaju iz grada linijom 38,70 ...

Predlog kruzna linija 313- Stepe Stepanovica-Zeljka Milivojevica-Sretena Vukosavljevica (presedanje na 308)-Partizanska(Nikole Grulovica)-Milosev Kladenac (moze da se presedne na 38, peske 6-7 min odatle 29/18/20/26l)-Lasta (presedanje na 38,70) - Milana Predica (ulica kojom ide 310 minibus)- 20. Oktobra (crkva Svetog Trifuna u MML)- 29. Novembra (par minuta hoda paralelno je SD put a linija se ne preklapa sa ostalim sa poteza 300, sto je omiljen razlog za odbijanje predloga)- Stevana Sindjelica- Kralja Petra- Stepe Stepanovica Zeljka Milivojevica. Delimicnu korist od ove linije imali bi i stanovnici MML koji zive ispod Nis pumpe i ulici Stevana Sindjelica i ulicicama ispod...
Naravno, ovu liniju kada se urade intervencije na potezu Zabranska –VSS-Kaludjerica produziti do Lestana...

Ne znam samo zasto se ljudi iscudjavaju sto se neko buni za prosirenje, da li je deo koji treba da se prosiri drzavni put ili privatno vlasnistvo? Moze i crkveno dvoriste da se zrtvuje, i da se nekako resi parkiranje oko onog TC na okretnici. Pa, da li su se ljudi odricali njiva kod petlje Dobanovci ili je svako lepo placen? Iako objekti u Zabranskoj najverovatnije nisu legalizovani, lepo platiti eksproprijaciju dvorista(cenu zemljista), svakom po metar sirine u dvoriste*duzina i sve reseno. Ionako se hvale da je budzet opstine Grocka istorijski visok, neka ga usmere za resavanje ovog puta... Na nekim deonicama se i tacno vidi ''uvlacenje'' i ''izvlacenje'' ka ulici Picerija-teretana, prekoputa crkveno dvoriste , isto kao prodavnica na uglu sa ulicom Vuka Karadzica... Dalje ka Kaludjerici uopste i nema problematike da se put prosiri na normalnu sirinu sa trotoarima..
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11500
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10386
Pohvalio: 2342

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod stf » Ned Jun 21, 2020 4:02 pm

solecar » 19 Јун 2020 12:36 pm napisao:Sa jedne strane imamo to insistiranje na rešenju problema isključivo preko "sporne" Narodnog fronta,

Šta ima u toj Narodnog fronta ulici, što je od neprocenjivog značaja, pa da nikako linija gradskog prevoza ne može da je zaobiđe i da se linija preusmeri nekim drugim delom Kaluđerice, a da se borba za uređenje pomenute ulice nastavi i kasnije preusmerenje linije tuda?


У Народног фронта нема ничега и никога. Њиве и депоније. На тој улции се инсистира јер је она катастарски "чиста" и једина довољне ширине. Нема потребе за експропријацијом, рушењима нелегалних објеката или успсотављањем једносмерног режима саобраћаја. Она је једина права саобраћајна алтернатива Смедеревском путу, не само за јавни превоз него и за аутомобилски саобраћај.


solecar » 19 Јун 2020 12:36 pm napisao:dok sa druge strane imamo traženje linije gradskog prevoza kroz Zabransku, ali ne po cenu odricanja dela ogromnog dvorišta žitelja iste ulice, zarad opšteg boljitka, a u neku ruku i ličnog, ali to se izgleda ne računa tako. Znam da smo pričali ranije o tome, ali ne mogu da se setim da li je izvodjivo bez proširenja Zabranske da se tuda provuče minibus?


Једва се и кола мимоилазе. Улица једноставно мора да се прошири, али ја не познајем детаљно ситуацију. Она је у катастру довољне ширине, а проблем је овај пут настао због нивелације улице.

solecar » 19 Јун 2020 12:36 pm napisao:Koja bi bila trasa te nove 319 koja bi povezivala Klenak i kako bi se to odrazilo na prethodni predlog za 319 koji si dao?


Траса би била: Жељка Миливојевића - Степе Степановића - Краља Петра и даље исто као и претходни предлог, а у повратку би из Синђелићеве улице минибус скренуо десно у Краља Петра - Војводе Степе - Жељка Миливојевића - Родољуба Чолаковића.



Nex » 19 Јун 2020 08:17 pm napisao:Jezivo je to sto ona cev koju sad rade kod mostica, mora da prodje zabranskom, tako da ce verovatno asfaltirati, a onda je komplet raskopati.


Забранском је примарни цевовод прошао пре неку годину до резервоара у Калуђерици.Остало је да се он споји са Зучком капијом и то је оно што сада раде. Неће бити новог раскопавања Забранске.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9678
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7986
Pohvalio: 14292

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod solecar » Ned Jun 21, 2020 9:25 pm

stf » 21 Jun 2020 16:02 napisao:
solecar » 19 Јун 2020 12:36 pm napisao:Sa jedne strane imamo to insistiranje na rešenju problema isključivo preko "sporne" Narodnog fronta,

Šta ima u toj Narodnog fronta ulici, što je od neprocenjivog značaja, pa da nikako linija gradskog prevoza ne može da je zaobiđe i da se linija preusmeri nekim drugim delom Kaluđerice, a da se borba za uređenje pomenute ulice nastavi i kasnije preusmerenje linije tuda?


У Народног фронта нема ничега и никога. Њиве и депоније. На тој улции се инсистира јер је она катастарски "чиста" и једина довољне ширине. Нема потребе за експропријацијом, рушењима нелегалних објеката или успсотављањем једносмерног режима саобраћаја. Она је једина права саобраћајна алтернатива Смедеревском путу, не само за јавни превоз него и за аутомобилски саобраћај.
To i dalje nije odgovor na moje pitanje zašto se ne traži linija koja bi išla Zabranskom (uz proširenje, pa onda trasom linije 309, uz Sinđelićevu u smeru ka periferiji) i da se tako proba da se dobije linija gradskog prevoza, pa da se nastavi borba za izgradnju Narodnog fronta, jer tako bi se sigurno pre dobila linija. Ovako mi insistiranje na Narodnog fronta po svaku cenu kao jedinom mogućem rešenju i sada i u budućnosti, pa makar to bilo i kroz 30 godina, za uvođene nove linije, deluje besmisleno, jer ispada da je bolje i ništa nego nešto, ako neće da se ispuni zahtev. Cela ova situacija oko pomenute ulice mi nikako nije u rangu toga da se gubi svaki smisao i poenta lčinije ako bi se sprovela nekom drugom ulicom (u ovom slučaju privremeno).

stf » 21 Jun 2020 16:02 napisao:
solecar » 19 Јун 2020 12:36 pm napisao:Koja bi bila trasa te nove 319 koja bi povezivala Klenak i kako bi se to odrazilo na prethodni predlog za 319 koji si dao?
Траса би била: Жељка Миливојевића - Степе Степановића - Краља Петра и даље исто као и претходни предлог, а у повратку би из Синђелићеве улице минибус скренуо десно у Краља Петра - Војводе Степе - Жељка Миливојевића - Родољуба Чолаковића.
U tom slučaju bih stavio da linija ne čeka vreme u Klenku ili Kaluđerici, nego da bude kružna linija koja bi vreme čekala u Mirijevu, a kroz Kaluđericu samo prolazila. Tako se ne bi gubilo vreme na čekanju polaska iz Klenka, i bila bi mnogo funkcionalnija linija. Eto, to je neko moje viđenje stvari. Ako ovako nešto nije praktično ili bilo šta drugo, voleo bih da čujem konkretno šta je to .
Slika

Slika
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11500
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10386
Pohvalio: 2342

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod stf » Uto Jun 23, 2020 12:16 pm

prigradski » 21 Јун 2020 02:56 pm napisao:Za kaznu opstina, kad i ako izgradi novo izmedju Lestana i Kaludjerice, mora da izmesti 10ak spomenika na novo groblje ili da se nadje rodbina upokojenih i da se to sve ukloni, da bi mogao da se prosiri trotoar, a to izmesti.


Чекај, дакле неки твој препаметни комшија је без дозволе сахранио ближњег на тротоару а општина за казну да плаћа ескумацију тог покојника? :lool: :lool: :lool:

Е па господо, ово вам је класичан пример становника Калуђерице. Прекршили су сваки могући закон о изградњи, пропис и урбанистички план и за то су им баш сви криви сем њих самих - они су жртве.

Е зато ћете на Кленку добити јавни превоз само у виду астралне пројекције.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Pohvale za post: 2
Alex_BG
Intermediate
Postovi: 101
Pridružio se: Uto Apr 30, 2019 4:36 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 89
Pohvalio: 18

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod Alex_BG » Uto Jun 23, 2020 2:13 pm

stf » Uto Jun 23, 2020 12:16 pm napisao:
prigradski » 21 Јун 2020 02:56 pm napisao:Za kaznu opstina, kad i ako izgradi novo izmedju Lestana i Kaludjerice, mora da izmesti 10ak spomenika na novo groblje ili da se nadje rodbina upokojenih i da se to sve ukloni, da bi mogao da se prosiri trotoar, a to izmesti.


Чекај, дакле неки твој препаметни комшија је без дозволе сахранио ближњег на тротоару а општина за казну да плаћа ескумацију тог покојника? :lool: :lool: :lool:

Е па господо, ово вам је класичан пример становника Калуђерице. Прекршили су сваки могући закон о изградњи, пропис и урбанистички план и за то су им баш сви криви сем њих самих - они су жртве.

Е зато ћете на Кленку добити јавни превоз само у виду астралне пројекције.

Dobro zboriš. Sada lepo da se javni prevoz ukine u Jajincima, Miljakovcu 3, Sunčanom bregu, MML-u i tako dalje koji su takođe prekršili svaki mogući urbanistički plan.
Pohvale za post: 5
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11500
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10386
Pohvalio: 2342

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod stf » Čet Jun 25, 2020 9:33 am

Не, али ако си већ прекршио сваки могући урбанистички пропис онда немаш немаш права да се буниш против једносмерне улице и да тражиш да ти аутобус саобраћа двосмерно козјом стазом. И притом да на ту козју стазу паркираш и приватни аутомобил а не у своје двориште или гаражу јер имаш права али немаш обавезе.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Pohvale za post: 8
bgexplorer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 794
Pridružio se: Uto Jan 15, 2008 8:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 206
Pohvalio: 42

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod bgexplorer » Pon Jun 29, 2020 3:42 pm

Ali sahraniš bližnjeg na trotoaru je utisak dana. Naravno da je suludo da opština plaća @stf

Послато са Mi A3 помоћу Тапатока
bgexplorer
Pohvale za post: 2
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2153
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 3451
Pohvalio: 4595

Re: Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Postod Karlo del Ponte » Sub Jul 11, 2020 11:39 am

stf » 07 Jun 2020 09:31 am napisao:
Karlo del Ponte » 06 Јун 2020 02:31 pm napisao:Пошто многи од мене очекују струку, морам вам рећи да за стручну анализу бих морао изађи на терен, потрошити доста радних сати и тај рад, наравно, наплатити.

На коју висину ти одлете и зашто? И ко је од тебе тако нешто тражио? Поента струке на форуму је да добре и квалитетне идеје форумаша аматера избрусе и каналишу на исправан начин а не да пишу докторате. :roll:

Расправа око тога да ли да се ова или она линија провуче кроз једну или другу улицу где постоје технички услови за саобраћај дугих и тешких возила није струка. Али јесте када се дође до пројектних детаља и тачних вредности. Колико људи из Умчара гравитира Гроцкој и у које време? Колико људи из Умчара гравитира централним деловима Београда? Какви су мерљиви показатељи слабости садашњег система и на који начин ће се генерисати потиснута тражња у случају побољшања? За то су потребне стотине сати рада, а без тога све оцене су паушалне.

Ја сам сам давао доста паушалних оцена са бројчаним описом, често интервалним, као и концепцијских предлога, а толико сам могао комбинацијом знања (које није неограничено) и потребе и жеље да решење јавно објавим у кратком року и са мало потрошеног времена. Ситуација на територије Општине Гроцка је до те мере сложена, да је за многе предлоге без детаљног истраживања немогуће одредити колико су добри изузев проверено лоших концепцијских промашаја (фидер линије за нефреквентну шатроартеријску линију).

Жао ми је што има оних који то тумаче као уображеност.
Karlo del Ponte » 06 Јун 2020 02:31 pm napisao:Друга тачка прелома токова где би сигурно било могуће направити преседачки аутобуски терминал са везаним преседањима је код везе Кружног пута и Смедеревског пута. У том случају би линија за Живковац и слично могла ићи дотле, под условом да ту постоји могућност везаних преседања (поуздана и брза веза за то је могућа једино ауто-путем).

Та тачка не знам колико је битна. До се возила догегају до аутопута Кружним путем па извуку уз Бубањ поток до града ... изгуби се и километража и време довољно да то није оправдано. Кружним путем једино има смисла повезати потез 300 са потезима 400 и 500, односно са Јајинцима и Раковицом.

Није потребно бити Др. Мр. супер-експерт већ само имати искуство живота и вожње источно од Калуђерице да би се знало о временској и финансијској штедљивости кретања ауто-путем у односу на Смедеревац. Око 5 километара више ту утиче само на потрошњу гума, док је потрошња уља, горива, кочница мања, као и мањи средњи трошкови саобраћајних незгода. Од Плавог моста до Бубањ потока ауто-пут малтене никада није загушен, што омогућава и поуздану везу. Да ли би та и у временском и у трошковном смислу штедљива вожња повукла 15%, 35% или 55% путника источно од Калуђерице, да ли би линија завршавала на Шумицама, код Петље Хитна помоћ, код Цветка преко Војислава Илића или нешто четврто, то би требала да покаже одређена студија. Али чак и 15% је соло аутобус на 15 минута у вршним сатима, сваких 20-30 минута ван вршних сати и викендом.

Везано за Умчаре, Живковац, Дражањ, ту се у цивилизованом свету разматра просторно-развојни критеријум, а не рентабилност линије за превозника. Шта то значи? Линија на сваких сат, или у најгорем случају на сваких 90 минута, директно повезана са оближњим градом и преседањем на фреквентан превоз.

Концепцијски предлог би било:
300 Шумице - Гроцка - Умчари - Живковац сваких 60 минута.
301 Шумице - Гроцка - Умчари - Дражањ сваких 60 минута.
302 Шумице - Гроцка - Брестовик сваких 30 минута.
То је артерија са стандардом сваких 15 минута Шумице - Гроцка и сваких 30 минута Шумице-Умчари. Појачавања у сатима већег оптерећења би била:
- Појачање 302
- Линија 352 (или који већ број) Шумице - Мали Пожаревац - Дражањ - Умчари - Живковац или Камендол, али са доста више полазака него сада, рецимо на сваких сат у вршним сатима.
- Директна линија за Брестовик и/или Камендол преко Смедеревског пута би била оправдана у шпицу.

А минибусе који су везани са барем Гроцком и иду преко целог дана подржавам.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...

НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
Pohvale za post: 1

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Mareti i 16 gosta