Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

MilisaV
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5149
Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1306
Pohvalio: 1024

Postod MilisaV » Pon Sep 12, 2011 12:17 pm

danas sam video kontrolore imali su plave majce sa kragnama sa gsp logom.
borac za bolje sutra

bez splavova na rekama
zidar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2049
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2865
Pohvalio: 756

Postod zidar » Pon Sep 12, 2011 1:19 pm

Kada se zapali vozilo u toku voznje, ko ce nadoknaditi placenu kartu, gsp ili busplus?
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4809
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2657
Pohvalio: 4737

Postod tragac » Pon Sep 12, 2011 1:52 pm

ok, ovo za auto je bilo relativno, zavismno gde zivite, ja zivim na periferiji tako da mi se cesto ne isplati, jedan prevoz me samo povezuje sa gradom, neko ko zivi na banovom brdu do grada ne samo da mu ne treba auto vec mu mozda ne treba ni markica, ima sve u blizini, ali recimo neko ko zivi u resniku on je druga zona, to drasticno poskupljuje voznjuu, e njima se isplati voznja autom, 600 din 10 km je racunica izvedena za stariji auto koji gori dizel D2, a ne euro.
Ne zaustavljajte Taxi - bojkotujte ga!
Матеја Бељан
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3025
Pridružio se: Čet Jun 26, 2008 10:34 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 89
Pohvalio: 19

Postod Матеја Бељан » Pon Sep 12, 2011 2:38 pm

zidar napisao:Kada se zapali vozilo u toku voznje, ko ce nadoknaditi placenu kartu, gsp ili busplus?


Vozači će štampati specijalni izveštaj koji će vam omogućiti da pređete u drugo vozilo bez karte. Isto važi i ako sa strane i od pozadi stoji jedna oznaka linije, a spreda druga, pa pogrešite.
Ili ono: pređite u vozilo iza.

Šalim se, naravno, za izveštaj, ali takve situacije će biti problem
Kokos
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1335
Pridružio se: Čet Mar 17, 2011 3:19 pm
Lokacija: Galenika
Kontakt:
Pohvaljen: 881
Pohvalio: 1951

Postod Kokos » Pon Sep 12, 2011 8:47 pm

Jel ima neki specijalni razlog zbog kojeg je naziv teme preveden sa srpskog na engleski jezki?
"Najzad, Beograd je najidealnije mesto na svetu da se uhvati autobus za Zemun." - Momo Kapor

https://prugomokoevrope.wordpress.com/
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16467
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2439
Pohvalio: 451

Postod vucko » Pon Sep 12, 2011 8:56 pm

To se i ja pitam.Igore?
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 12412
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 12645
Pohvalio: 14712

Postod Igor » Pon Sep 12, 2011 8:59 pm

nista ja nisam menjao pravo da vam kazem ne secam se ni kako je glasio prvobitni naslov teme. Ako nije ni vucko onda je menjao pokretac teme Mateja. Ja cak cirilicu i ne koristim na forumu. Neka vucko promeni najbolje naslov teme kako je bio ili kako je mozda jos prikladnije
kopmania
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2125
Pridružio se: Čet Sep 02, 2010 9:20 am
Kontakt:
Pohvaljen: 464
Pohvalio: 60

Postod kopmania » Pon Sep 12, 2011 9:07 pm

Zvala se naplata karata i kontrola ja mislim :D
Матеја Бељан
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3025
Pridružio se: Čet Jun 26, 2008 10:34 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 89
Pohvalio: 19

Postod Матеја Бељан » Pon Sep 12, 2011 9:26 pm

Kokos napisao:Jel ima neki specijalni razlog zbog kojeg je naziv teme preveden sa srpskog na engleski jezki?


Ja sam promenio nazvov da bi obuhvatio ne samo naplatu karata nego i ostale usluge koje ce da vrši turska firma. I to nije bio engleski jezik već pozajmljenice
dusanjf
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 218
Pridružio se: Uto Feb 22, 2011 1:49 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 1

Postod dusanjf » Pon Sep 12, 2011 10:09 pm

@2012
apsolutno svetska inovacija, kapiram da bi mogli i da blokiraju i sva vrata i naravno prozore...
@felix nisam citao...neverovatno.. to znaci da kontrolori imaju vremena tacno jednu stanicu da overe kazne u suprotnom svaki putnik koji udje i toku kontrole provereno pije kaznu, fantasticno..

muvanje i kucanja naknadno karte ce uvek biti...jedino resenje je ulazak na prednja vrata (dosta spanskih gradova to ima) i kupovinu karte direktno kod vozaca, mada i tu postoji varijanta za izbegavanje...
2012
Expert
Postovi: 6281
Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 331

Postod 2012 » Uto Sep 13, 2011 12:22 am

U Beogradu će ulazak samo na prva vrata biti moguće tek posle izgradnje celoga Metro sistema,ovako dok je kičma autobuski pa tek tramvajski i trolejbuski v.park,nema šanse. U suprotnom ulazak u autobus +validacija smart karata+plaćanje kod vozača+baba prebira po novčaniku, zadržavanje=min.10 min.zadržavanja na stanicama,tako da bi vožnja od okretnice do okretnice trajala i po dva sata. :kafa:
Poslednja izmena od 2012 u Uto Sep 13, 2011 12:23 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Михаило
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1368
Pridružio se: Pon Apr 23, 2007 1:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 866
Pohvalio: 1300

Postod Михаило » Uto Sep 13, 2011 12:38 am

dusanjf napisao:@2012
apsolutno svetska inovacija, kapiram da bi mogli i da blokiraju i sva vrata i naravno prozore...
@felix nisam citao...neverovatno.. to znaci da kontrolori imaju vremena tacno jednu stanicu da overe kazne u suprotnom svaki putnik koji udje i toku kontrole provereno pije kaznu, fantasticno..

muvanje i kucanja naknadno karte ce uvek biti...jedino resenje je ulazak na prednja vrata (dosta spanskih gradova to ima) i kupovinu karte direktno kod vozaca, mada i tu postoji varijanta za izbegavanje...

Неће бити мувања, накнадне валидације, нити ће неко од путника бити оштећен. Једноставно, контролор уђе последњи, блокира читаче, и крене по бусу. До следеће станице их одблокира и готово. Ништа другачије од данашњег стања, у 99% случајева контрола се обави увелико пре следеће станице ;)
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16467
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2439
Pohvalio: 451

Postod vucko » Uto Sep 13, 2011 2:01 am

Slika

A bice ovako :) Inace,slika je uzeta iz madjarskog filma Kontroll ciji je glavni lik kontrolor u Budimpestanskom metrou,topla preporuka za film.

Slika
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11339
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9948
Pohvalio: 2260

Postod stf » Uto Sep 13, 2011 2:24 am

2012 napisao:U Beogradu će ulazak samo na prva vrata biti moguće tek posle izgradnje celoga Metro sistema,ovako dok je kičma autobuski pa tek tramvajski i trolejbuski v.park,nema šanse. U suprotnom ulazak u autobus +validacija smart karata+plaćanje kod vozača+baba prebira po novčaniku, zadržavanje=min.10 min.zadržavanja na stanicama,tako da bi vožnja od okretnice do okretnice trajala i po dva sata. :kafa:

Mислим да не би био никакав проблем ако би се увео улаз на средња врата а излази на прва и задња. Са тим, што онај, који купује карту код возача, улази на средња и креће се према предњим. Они који имају карте, "пониште их" и крећу ка задњим.
То не би требало да има никакве последице. Мало је оних, који купују код возача. Средња врата имају довољан улазни капацитет, а кружна циркулација путника кроз возило тече неометано. Још једна предност је што би возач, могао да отвара сва врата одједном, а не, у случају предњих, да отвори само њих док сви уђу, па онда остала за излаз.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Somi303
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9087
Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
Lokacija: Заклопача
Kontakt:
Pohvaljen: 3467
Pohvalio: 13445

Postod Somi303 » Uto Sep 13, 2011 2:57 am

vucko napisao:Slika

A bice ovako :) Inace,slika je uzeta iz madjarskog filma Kontroll ciji je glavni lik kontrolor u Budimpestanskom metrou,topla preporuka za film.

Slika

хахахахха...филм је победио, после њега боље је што немамо метро... за контролоре :laugh: :laugh:
ахахахахах...најбољи део
http://www.youtube.com/watch?v=KjpV6YZf-nc&NR=1
Poslednja izmena od Somi303 u Uto Sep 13, 2011 3:22 am, izmenjeno 1 put ukupno.
"Све се нема, а два се бубрега шетају"

profa_chb napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?
kopmania
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2125
Pridružio se: Čet Sep 02, 2010 9:20 am
Kontakt:
Pohvaljen: 464
Pohvalio: 60

Postod kopmania » Uto Sep 13, 2011 7:08 am

Treba da se ulazi na prva i zadnja, i da se kreće ka sredini, u duplom autobusu imali bi onda 2 vrata za ulazak i 2 za izlazak.
Felix55
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1000
Pridružio se: Uto Mar 31, 2009 2:56 am
Lokacija: Bg
Kontakt:
Pohvaljen: 82
Pohvalio: 153

Postod Felix55 » Uto Sep 13, 2011 9:00 am

stf napisao:Још једна предност је што би возач, могао да отвара сва врата одједном, а не, у случају предњих, да отвори само њих док сви уђу, па онда остала за излаз.


Zar zaista misliš da to tako fukcioniše u svetu? Da svi oni koji bi da izađu stoje pred zatvorenim vratima, i posmatraju kako putnici ulaze jedan po jedan na prednja vrata, kako overavaju i kupuju karte, kako se bus sve više i više puni, pa tek kad svi uđu, onda se otvaraju ostala vrata da ovi izađu? Takav sistem bi malo ko trpeo...

Sistem ulaska na prednja vrata odlično funkcioniše u onim gradovima gde nema gužve po prevozu (ili zahvaljujući metrou, ili zahvaljujući relativno malom broju stanovnika). Vozač otvara sva vrata odmah, putnici ulaze na prednja, izlazi se na ostala, a vozač u retrovizoru prati da li svi poštuju to pravilo. Ako neko uđe na neka druga vrata, vozač ne vozi dalje, preko ozvučenja upozorava putnika da mora da dođe do vozača radi provere karte, i tek kada se to obavi onda vozi dalje (u Švedskoj se, koliko sam mogao da vidim, stvarno jako retko dešava da se pojavi neko ko ne poštuje pravilo ulaska na prednja vrata, tako da sve funkcioniše bez problema). U Beogradu je nemoguće da ovo zaživi, barem dok se ne materijalizuju prve 2 linije metroa koje bi smanjile gužve nad zemljom, i dok se ne smanji broj onih koji zbog navike/siromaštva/inata izbegavaju na svaki način da plate kartu i koji svakako ne bi poštovali nova pravila.
2012
Expert
Postovi: 6281
Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 331

Postod 2012 » Uto Sep 13, 2011 12:34 pm

U Beogradu praksa je pokazala svoje,šta god oni želeli ..kada nagrune masa prema autobusu otvoriće vrata i na krovu,prvo Metro pa onda ulazak na finjaka... :kafa:
Felipe
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 317
Pridružio se: Sre Maj 16, 2007 11:23 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod Felipe » Uto Sep 13, 2011 1:26 pm

Felix55, +

Sistem ulaska na prednja vrata, a izlaska na preostala (pritom, sva vrata se otvaraju odmah po dolasku na stanicu) divno funkcinise i u Ljubljani. Razlog: grad broji oko 200.000 stanovnika. ;)
Александар
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1109
Pridružio se: Pet Sep 10, 2010 2:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 152
Pohvalio: 3

Postod Александар » Uto Sep 13, 2011 1:33 pm

Felix55 napisao:Zar zaista misliš da to tako fukcioniše u svetu? Da svi oni koji bi da izađu stoje pred zatvorenim vratima, i posmatraju kako putnici ulaze jedan po jedan na prednja vrata, kako overavaju i kupuju karte, kako se bus sve više i više puni, pa tek kad svi uđu, onda se otvaraju ostala vrata da ovi izađu? Takav sistem bi malo ko trpeo...


Moskovljani očigledno trpe!
[video]http://www.youtube.com/watch?v=AK8bSBHbm6E[/video]

Obratite pažnju na dedicu na kraju :laugh:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=c8sg9vq-wqQ[/video]
Slika
krkan1
Intermediate
Postovi: 137
Pridružio se: Ned Nov 28, 2010 6:03 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0

Postod krkan1 » Uto Sep 13, 2011 1:54 pm

Felix55 napisao:Zar zaista misliš da to tako fukcioniše u svetu? Da svi oni koji bi da izađu stoje pred zatvorenim vratima, i posmatraju kako putnici ulaze jedan po jedan na prednja vrata, kako overavaju i kupuju karte, kako se bus sve više i više puni, pa tek kad svi uđu, onda se otvaraju ostala vrata da ovi izađu? Takav sistem bi malo ko trpeo...


Upravo ovakvo pravilo vlada u NS od 01.08.2009. do danas.
Striktan ulazak na prva, i nema otvaranja ostalih vrata dok putnici ne uđu. Vozači u NS su isključivo zaduženi za prodaju karata za jednu vožnju; mogućnost kupovine pojedinačne karte na nekoliko GSP kioska, samo u određenom vremenu i određenim danima, može se zanemariti.

Šta puta se desi da vozač, nakon što konačno izda sve karte koje mu putnici koji ulaze u autobus potražuju, zaboravi da otvori ostala vrata da bi putnici izašli.

Ja sam mislio da će ovo stanje, kad je uvedeno (ranije se ulazilo na sva vrata, i ja kao korisnik markice sam stvarno uživao, jer sam markicu, koju sad pokazujem svaki put kad ulazim u autobus, tad morao pokazati jednom do pet puta mjesečno, kad naiđe kontrola), potrajati jedno tri mjeseca, do dolaska studenata, ali se evo održalo pune dvije godine i ne znam kad će biti prekinuto.
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 28440
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 15200
Pohvalio: 6308

Postod direktor » Uto Sep 13, 2011 1:58 pm

Alo Moskovljani trpe TRPIO bih i ja na njihovom mjestu da imam 500km meto sina 170 stanica metroa i 1000 voznih jedinica metroa i da se savake godine otovri po jedna nova stanica samo ta mala sitnica koja se obiljezava veliki slovom M nas razlikuje i nista drugo :kafa:
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16467
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2439
Pohvalio: 451

Postod vucko » Uto Sep 13, 2011 2:52 pm

Upravo.Gradovi koji imaju ulazak na prednja vrata su:

1.Milionski gradovi sa metroom gde su autobusi skroz sekundarani oblik prevoza
2.Gradovi do 500 000 ljudi gde i moze da se to iskombinuje

Zamislite sada tramvaj 7icu i kako svako ulazi na prednja vrata na svakoj stanici.Trebalo bi mu 2-3 sata da odradi jednu turazu.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Матеја Бељан
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3025
Pridružio se: Čet Jun 26, 2008 10:34 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 89
Pohvalio: 19

Postod Матеја Бељан » Uto Sep 13, 2011 2:54 pm

Za razliku od prodaje karata kod vozača u NS, što mislim da ih mnogo opterećuje, sistem sa validatorima znatno je brži. Tada bi komotno mogao da se primeni check in/check out sistem.
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 7
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Uto Sep 13, 2011 2:54 pm

Било некад у Београду, али и Београд је тада био МНОГО мањи...
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gosta