Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

marrecar
Higher intermediate
 
Broj poruka: 959
Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
Pohvalio: 137
Pohvaljen: 183

Post Veza ka poruci » Pet Okt 26, 2012 12:36 pm » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Ne bi nikakvo otpustanje dovelo do pada cene karata jer one najvise zavise od cene goriva. S druge strane, kontrolori nemaju nikakve veze sa GSPom, oni su prebaceni u Apex, odnosno sa njima imaju radni odnos. Broj radnika GSPa se znatno smanjio u poslednje dve godine, tacnije od pocetka uvodjenja Busplusa, a cena karata je porasla vise puta.
Slika
Vrh
 

Feanor
Korisnikov avatar
Higher intermediate
 
Broj poruka: 1532
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 11:13 am
Pohvalio: 128
Pohvaljen: 301

Post Veza ka poruci » Pet Okt 26, 2012 12:41 pm » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Kolege forumasi odgovorno tvrde da ima viska bar 2000 radnika uglavnom u administraciji... Ako ti plate i doprinosi za njih nisu ozbiljna cifra onda ne znam sta je... Naravno i apex je problem kao i onaj kredit za ubrzanje radova eeeeej igranje sa zdravim razumom...

A ako sada subvencionise grad 70% mislim da dodatne subvencije na navedenim ustedama ne bi bile problem a mnogo bi znacile ojadjenim gradjanima... Nebitno necu da sirim pricu... Vec smo se napricali...
Vrh
 

stf
Korisnikov avatar
Expert
 
Broj poruka: 7277
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Pohvalio: 604
Pohvaljen: 2116

Post Veza ka poruci » Pet Okt 26, 2012 1:51 pm » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Novi način uštede troškova transporta by konzorcijum GSP-Apex

Jedno vozilo pokriva više linija. Genijalan marketinški trik. Fenomenalno.

Sreda, 24.10.2012. Terminus Ustanička

A-160

Polazak na liniji 302 u 22:32 ostvaren u 22:30 kao polazak linija 302 i 303 istovremeno. Pritom je vozilo bilo konfuzno obeleženo, jer je na elektronskim displejima obeležena linija 302 a na papirnom pokazivaču, flomasterom crne boje bio obeležen broj 303 bez smera kretanja. Kako je poslednji polazak na liniji 303 po redu vožnje u 22:15 nameće se zaključak da on nije ostvaren te da je polazak na liniji 302 morao da zameni i taj neostvareni polazak sa linije 303.

Ovim potezom dispečara očtećeni su i putnici linije 303 koji su čekali na poslednji polazak 15 minuta duže, kao i putnici sa linije 302 kojima je put produžen za oko 15 minuta. Neki minut ranije sa terminusa je ka garaži otišlo potpuno ispravno vozilo, te se ne može reći da nije bilo vozila.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Vrh
 

MilisaV
Korisnikov avatar
Advanced
 
Broj poruka: 3481
Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
Pohvalio: 440
Pohvaljen: 482

Post Veza ka poruci » Pet Okt 26, 2012 4:14 pm » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

pored viška zaposlenih u administraciji gsp-a, postojo administracija i u djp koja obablja isti posao kao i administracija u gsp-u. pored njih postoje i zaposleni u privatnim prevoznicima, kao i zaposleni koji uslužno obavljaju neke delatnosti za gsp.

Послато са U8815 користећи Тапаток 2
borac za bolje sutra

bez splavova na rekama
Vrh
 

Somi303
Korisnikov avatar
Expert
 
Broj poruka: 5446
Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
Lokacija: Заклопача
Pohvalio: 3779
Pohvaljen: 614

Post Veza ka poruci » Pet Okt 26, 2012 4:18 pm » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

stf je napisao:Novi način uštede troškova transporta by konzorcijum GSP-Apex

Jedno vozilo pokriva više linija. Genijalan marketinški trik. Fenomenalno.

Sreda, 24.10.2012. Terminus Ustanička

A-160

Polazak na liniji 302 u 22:32 ostvaren u 22:30 kao polazak linija 302 i 303 istovremeno. Pritom je vozilo bilo konfuzno obeleženo, jer je na elektronskim displejima obeležena linija 302 a na papirnom pokazivaču, flomasterom crne boje bio obeležen broj 303 bez smera kretanja. Kako je poslednji polazak na liniji 303 po redu vožnje u 22:15 nameće se zaključak da on nije ostvaren te da je polazak na liniji 302 morao da zameni i taj neostvareni polazak sa linije 303.

Ovim potezom dispečara očtećeni su i putnici linije 303 koji su čekali na poslednji polazak 15 minuta duže, kao i putnici sa linije 302 kojima je put produžen za oko 15 minuta. Neki minut ranije sa terminusa je ka garaži otišlo potpuno ispravno vozilo, te se ne može reći da nije bilo vozila.

Оштећени су и путници који су из Заклопаче кренули у правцу града, а возили се још 30-45 минута..
"Све се нема, а два се бубрега шетају"
Vrh
 

возд
Beginner
 
Broj poruka: 73
Pridružio se: Pon Sep 01, 2008 11:33 am
Pohvalio: 0
Pohvaljen: 1

Post Veza ka poruci » Pet Okt 26, 2012 4:23 pm » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Ево још захтева
- Раскид уговора са апексом (морао сам и ја да ставим)
- Отпуштање вишка радника (нека државна служба уз присуство јавности да одради цео посао)
- Раскид уговора са свим спољним фирмама и ново спровођење тендера јавно
- Реорганизација градских линија (нпр, 46тица иде 5 пута док у истом инервалу 601 дође једном)
- Припрема јавности за увођење "слободног" превоза где би се на сваком кораку објашњавало о шта је сврха и разлози тог пројекта да би народ то прихватио као разумно и једино пристојно решење
- Централизација наплате карата преко некакве градске уплатнице која би стизала на адресу
- Отпуштање преосталих кондуктера који ничему не служе
- Продаја старих и превазиђених бусплус аутомата за валидацију карата
- Увођење сензора/бројача на свим вратима која би са 90% прецизношћу очитавала број улазака и излазака
- Куповина нових аутобуса (ако нема пара онда на кредит) који би појачали саобраћај са евентуалном навалом на "слободан превоз"
- Усклађивање градских и државних уредби везано за казне које би плаћали они који не плаћају ту месечну накнаду за ГСП
- Унапређивање транспарентности комплетног пословања ГСП-а преко сајта, блогова, итд

Ако 10тина Београђана плати дупло мању цену месечне карте град ће сакупити више новца него што сада сакупља. Дакле овај процес ако се испоштује систем може да заживи.
Ако може Праг може и Београд.
Poslednji put menjao возд dana Pet Okt 26, 2012 4:29 pm, izmenjena samo jedanput
Vrh
 

возд
Beginner
 
Broj poruka: 73
Pridružio se: Pon Sep 01, 2008 11:33 am
Pohvalio: 0
Pohvaljen: 1

Post Veza ka poruci » Pet Okt 26, 2012 4:28 pm » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

@marrecar
2000 вишка : стално запослених и око 300 хонорараца кондуктера: Просечна плата 25000 + доприноси = месечан трошак преко пола милиона евра.
Дакле БЕОГРАЂАНИ и остатак Србије финансирају посткомунизам и лажну социјалну политику бахатости појединаца који су преко везе ушли у државну службу и којима је једини посао да првог у месецу оду до банкомата и дигну плату.

Београђани са пола милиона евра месечно могу да добију 3 нова аутобуса и БЕОГРАЂАНИ имају право да захтевају РЕОРГАНИЗАЦИЈУ превоза.

Ако већ плаћамо европске цене превоза морали би да добијемо и такву услугу. Нека прво купе нове аутобусе и дају ту цену а не да ми финансирамо те процесе.
Vrh
 

N-ST
Intermediate
 
Broj poruka: 115
Pridružio se: Uto Sep 27, 2011 11:17 pm
Pohvalio: 1
Pohvaljen: 21

Post Veza ka poruci » Pet Okt 26, 2012 6:10 pm » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Ono što gradonačelnik nije rekao kada su ga u Čikagu prilikom pokušaja ulaska na srednja vrata savesni građani kao izbacili napolje, jeste da su tamo sva vozila niskopodna, da se otvaraju oba krila prednjih vrata te da je moguć prevoz nekoliko bicikala od jednom. Čikago i USA standardi su jako daleko, EU je bliže... a kako sve ovo izgleda u EU? Slično... isto se otvaraju oba krila prednjih vrata, vozači nisu u blindiranoj kabini, vozila su niskopodna ili "low entry", desno ulaze oni bez karte (kupovina kod vozača) a levo sa kartom (validacija), izlaz na tim prednjim vratima je onemogućen fizičkom barijerom koja dozvoljava prolaz samo onima koji ulaze... sistem za informisanje putnika je funkcionalan i jasan. Kada DJP, GSP i privatni prevoznici obezbede ovih nekoliko jednostavnih stvari, ulazak na prednja vrata neće biti stvar izbora već jedino moguće rešenje.

Kratka ilustracija :dil:

Slika Slika Slika

Slika Slika Slika
Vrh
 

Somi303
Korisnikov avatar
Expert
 
Broj poruka: 5446
Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
Lokacija: Заклопача
Pohvalio: 3779
Pohvaljen: 614

Post Veza ka poruci » Pet Okt 26, 2012 6:56 pm » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Све је то лепо, али по хиљадити пут ћу рећи да се ти градови ослањају на метро. Да ли Београд има метро? Када се већина путника буде превозила метроом који има далеко ефикаснију и лакшу наплату карата, онда можемо да применимо тако нешто на аутобуски систем.

Мали инфо :)
Slika
"Све се нема, а два се бубрега шетају"
Vrh
 

Marcus Lupus
Intermediate
 
Broj poruka: 328
Pridružio se: Pon Jan 04, 2010 5:16 am
Pohvalio: 30
Pohvaljen: 51

Post Veza ka poruci » Sub Okt 27, 2012 2:57 am » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

stf je napisao:Novi način uštede troškova transporta by konzorcijum GSP-Apex

Jedno vozilo pokriva više linija. Genijalan marketinški trik. Fenomenalno.

Sreda, 24.10.2012. Terminus Ustanička

A-160

Polazak na liniji 302 u 22:32 ostvaren u 22:30 kao polazak linija 302 i 303 istovremeno. Pritom je vozilo bilo konfuzno obeleženo, jer je na elektronskim displejima obeležena linija 302 a na papirnom pokazivaču, flomasterom crne boje bio obeležen broj 303 bez smera kretanja. Kako je poslednji polazak na liniji 303 po redu vožnje u 22:15 nameće se zaključak da on nije ostvaren te da je polazak na liniji 302 morao da zameni i taj neostvareni polazak sa linije 303.

Ovim potezom dispečara očtećeni su i putnici linije 303 koji su čekali na poslednji polazak 15 minuta duže, kao i putnici sa linije 302 kojima je put produžen za oko 15 minuta. Neki minut ranije sa terminusa je ka garaži otišlo potpuno ispravno vozilo, te se ne može reći da nije bilo vozila.


Haha, ne verujem.
Moj drug iz Pinosave kaže da su to tamo radili posle rata '99, a kasnije se stanje stabilizovalo. Vrh je bio sastavljeni polazak linija 401, 402 i 403 u sred dnevnog špica, a imali su i genijalne kombinacije tipa 401+405.

Umesto da gledamo otvaranje i širenje prigradske železnice, mi kao u ratnom stanju.
Vrh
 

Somi303
Korisnikov avatar
Expert
 
Broj poruka: 5446
Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
Lokacija: Заклопача
Pohvalio: 3779
Pohvaljen: 614

Post Veza ka poruci » Sub Okt 27, 2012 12:53 pm » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

И пре су ово радили код нас :roll:
"Све се нема, а два се бубрега шетају"
Vrh
 

Staklena_Wool_nica
Korisnikov avatar
Intermediate
 
Broj poruka: 346
Pridružio se: Sre Feb 02, 2011 11:36 pm
Pohvalio: 15
Pohvaljen: 43

Post Veza ka poruci » Sub Okt 27, 2012 6:37 pm » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Ko deca ste.
Hocete sve igracke da vam budu na dohvat ruke.

Kad bi svet ziveo tako pod konac, ni ja ovde u Montrealu ne bih slusala grozne francuske pop pesmice (gore od svakog narodnjaka) po prodavnicama, niti bi udisala necije cvetne parfeme u gymu, ne bi trpela komsijinog psa koji laje kroz noc. Trpim i to sa glavoboljom, sta cu. Cuvam zivce za mnogo krupnije stvari.

Juce smo imali kucni savet u zgradi. Jedan tip je izneo 4-5 problema koji ga muce i vise ga niko nije uzimao za ozbiljno. Postao je tip sa problemima. A da je izneo jedan problem, svi bi ga pazljivo saslusali.

Ovde na forumu svako ima poentu. Stf se trudi (mada vidim da ni on nema zivaca za stalno) da tu bude neki lepak za sve te vase krajnosti.
Fokusirajte se bre na par najvaznijih problema. Onda polako da napadnete one druge stavke sa liste.

Najocigledniji problem ovde je:
1. Male plate - neprimerene cene karti
Resenje: zahtevati od vlasti minmalne satnice i vece mogucnosti za zaposlenje. Do tada, samnjiti cenu karte.
2. Nedovoljno niskopodnih i cistih buseva
Vidim da je naruceno 400 novih autobusa. Mozete li da se strpite? Novi tramvaji i trole us cistije i prijatnije za voznju, dajte malo ohrabrenja.
3. Nedostatak metro sistema
Pravo u vladu da vidite gde su sa tim dosli. Da li u opste da se nadamo.
4. Raspored linija treba da bude osmisljeniji
Napravite vi kolektivno listu svake linije, njene marsute i broja potrebnih vozila.

Mislim, stvarno ako vam je stalo do promena, ajte se uozbiljite i usresredite. Mozete vi da mitingujete koliko hocete, ali to nema prodju. Oni ce da vas ignorisu, a vi cete i dalje da se zderete.
Vrh
 

marrecar
Higher intermediate
 
Broj poruka: 959
Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
Pohvalio: 137
Pohvaljen: 183

Post Veza ka poruci » Sub Okt 27, 2012 10:09 pm » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Oni ce nas ignorisati ma koliko im ukazivali na problem. Primer je jedna akcija Sekretarijata za saobracaj u kojoj su oni pitali gradjane za predloge za poboljsanje funkcionisanja saobracaja u gradu, tipa postavljanja semafora, lezecih policajaca, pesackih prelaza i ostalih stvari. Ogroman broj ljudi je ukazao na problem na Smederevskom putu, medju kojima sam i ja, a vlast nas ne j. ni za sta... Poslao sam im dva mejla sa "detaljnim" planom o postavljanju semafora, kao i razloge. Odgovor je stigao nakon par dana, citiram:
"Postovani, odgovaramo na vasa pitanja."
Za 2. i 3. stavku se slazem, ali 1. i 4. je jednostavno nemoguce ostvariti, upravo zbog toga sto vlast ne slusa narod. Rado bismo mi reorganizovali linije, bilo je i par izvanrednih predloga grupe "Imamo plan", ali su oni nazalost odbijeni.
Slika
Vrh
 

Marcus Lupus
Intermediate
 
Broj poruka: 328
Pridružio se: Pon Jan 04, 2010 5:16 am
Pohvalio: 30
Pohvaljen: 51

Post Veza ka poruci » Ned Okt 28, 2012 12:41 am » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

A za šta su plaćeni saobraćajni inženjeri (i to našim novcem), ako mi treba da napravimo detaljan plan za svaku liniju???
Ako su nesposobni neka ih otpuste i zaposle grupu Imamo plan na njihovo mesto.

Neko radi u banci 10 sati dnevno, da li pored toga treba i da radi posao debelguza iz Direkcije? Čemu svi ti ljudi onda zaboga služe?
Ako im se lepo govori i ukazuje da je regulacija linija katastrofalna, o tome se diskutuje, ljudi su nezadovoljni, valjda bi to trebalo za gospodu da bude dovoljan signal da prionu na posao? Da ne govorimo da odbijaju i kada im se na papiru sve da, jer ko smo mi da se mešamo u njihov posao (od kojeg se oni, siroti, satreše).
Vrh
 

Marcus Lupus
Intermediate
 
Broj poruka: 328
Pridružio se: Pon Jan 04, 2010 5:16 am
Pohvalio: 30
Pohvaljen: 51

Post Veza ka poruci » Ned Okt 28, 2012 12:45 am » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

A za šta su plaćeni saobraćajni inženjeri (i to našim novcem), ako mi treba da napravimo detaljan plan za svaku liniju???
Ako su nesposobni neka ih otpuste i zaposle grupu Imamo plan na njihovo mesto.

Neko radi u banci 10 sati dnevno, da li pored toga treba i da radi posao debelguza iz Direkcije? Čemu svi ti ljudi onda zaboga služe?
Ako im se lepo govori i ukazuje da je regulacija linija katastrofalna, o tome se diskutuje, ljudi su nezadovoljni, valjda bi to trebalo za gospodu da bude dovoljan signal da prionu na posao? Da ne govorimo da odbijaju i kada im se na papiru sve da, jer ko smo mi da se mešamo u njihov posao (od kojeg se oni, siroti, satreše).

Isto važi i za cenu karte. Kako nadležni ne zapažaju da je ona u koliziji s platežnom moći građana? Čime se onda bave? Kvalitetom uslova za život gusenica?
Vrh
 

nikola011
Korisnikov avatar
Advanced
 
Broj poruka: 2156
Pridružio se: Čet Mar 29, 2012 12:39 am
Pohvalio: 0
Pohvaljen: 9

Post Veza ka poruci » Ned Okt 28, 2012 12:51 am » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Somi303 je napisao:Мали инфо :)
Slika


Velika zamerka na vreme odrzavanja, utorak u sred radnog vremena.
Penzioneri, nezaposleni i studenti su ostali jako povlascena kategorija, a zaposleni koji su u ovom trenutku najvise ogorceni (jer njih najvise nervira cekanje, jedno jutro sam proveo 12 minuta na Adi) u to vreme ne mogu da dodju.

A protest je jako opasna stvar. Jer ukoliko se vise puta desi, a ne dobije na masi i vaznosti, ono protiv cega su protestvovali dobija legitimitet. Ovo se malo neplanski radi. Jos cu pomisliti da je neki Djilasov marketinski trik.
Bolje je da smisle neku drugu akciju, recimo u spicevima na "carinama" sa kamerama. Ovako, ako opet dodje 1.000-2.000 ljudi, nista od daljih pokusaja.
Vrh
 

nikola011
Korisnikov avatar
Advanced
 
Broj poruka: 2156
Pridružio se: Čet Mar 29, 2012 12:39 am
Pohvalio: 0
Pohvaljen: 9

Post Veza ka poruci » Ned Okt 28, 2012 11:13 pm » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Slika
Vrh
 

vucko
Korisnikov avatar
Professional
 
Broj poruka: 14248
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Savezna Federativna Republika Jugoslavija
Pohvalio: 16
Pohvaljen: 217

Post Veza ka poruci » Ned Okt 28, 2012 11:18 pm » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

A ko pravi taj protest uopste?Pretpostavljam neki sindikat GSP-a jer je u radno vreme.
Potpisite peticiju protiv rusenja generalstaba
http://www.peticije24.com/inicijativa_p ... neralstaba
Vrh
 

nnikolic1986
Beginner
 
Broj poruka: 36
Pridružio se: Uto Jun 12, 2012 12:38 pm
Pohvalio: 10
Pohvaljen: 22

Post Veza ka poruci » Pon Okt 29, 2012 4:46 pm » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Tri sindikata GSP protiv Bus plusa
Izvor: B92

Beograd -- Tri sindikata GSP-a “Evrovozač”, “Sindikat vozača GSP” i “Sindikat GSP” sutra u 15h organizuju protest protiv Bus Plus sistema naplate.

Protest će biti ispred pogona GSP-a u Ulici knjeginje Ljubice 29, a podržavaju ga “Sindikata radnika policije” i “Beogradsku uniju sindikata”, a protestu se pridružuje i Građanski pokret "99posto" koji navodi da će se okupiti u 14h na Trgu republike a zatim odatle otići do pogona GSP-a.

Sindikati traže da se kako navode u saopštenju "prekine sa maltretiranjem beograđana Bus Plusom jer tačkaste kontrole i represivna pravila u javnom prevozu ne poboljšavaju uslugu prevoza". Takođe traže da prestane maltretiranja zaposlenih u GSP-u zbog revolta građana nakon
represije komunalne policije koja se svela na radnike GSP-a, kao i prestanak maltretiranja zaposlenih u manjinskim sindikatima koji se bune zbog Bus Plus-a.

Ova tri sindikata zahtevaju o da se u GSP vrate službe koje su izdvojene a koje se bave naplatom i prodajom karata, kao i da se prestane sa zaduživanjem GSP-a brojnim kreditima.




http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=655926
Vrh
 

MilisaV
Korisnikov avatar
Advanced
 
Broj poruka: 3481
Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
Pohvalio: 440
Pohvaljen: 482

Post Veza ka poruci » Pon Okt 29, 2012 5:04 pm » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Vučko odlična pretpostavka....
borac za bolje sutra

bez splavova na rekama
Vrh
 

brdjanin
Korisnikov avatar
Intermediate
 
Broj poruka: 401
Pridružio se: Sub Jul 24, 2010 4:03 pm
Lokacija: šuma brdo beton tvrdo
Pohvalio: 8
Pohvaljen: 49

Post Veza ka poruci » Pon Okt 29, 2012 11:18 pm » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Ja želim da ponovo plaćam kartu i da se vozim sa povlasticom!

Želim i da se pohapse kriminalci iz Apex solutions, što nije teško jer firma ima svega par zaposlenih a nema ni kancelarije.
Takođe da se pohapse i korumpirani političari.

Do tada, zbogom žohari.
Vrh
 

Jumper
Novice
 
Broj poruka: 28
Pridružio se: Ned Feb 05, 2012 7:39 pm
Pohvalio: 0
Pohvaljen: 0

Post Veza ka poruci » Uto Okt 30, 2012 6:11 am » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Hm na Lastinom 860 gb4300(mislim da je taj) validator samo na prvim vratima i ima rampa pri ulasku i papirno obavestenje da se ulazi samo na prednja, sad da li rampa radi pri overi ne znam... Da li neko zna je l bilo ranije to u tom busu ili su krenuli postavljanje?
Vrh
 

direktor
Korisnikov avatar
Professional
 
Broj poruka: 10145
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Pohvalio: 341
Pohvaljen: 2934

Post Veza ka poruci » Uto Okt 30, 2012 11:31 am » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Slika
Slika
Slika
Tako je u berlinu sa njihovim platama
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Vrh
 

возд
Beginner
 
Broj poruka: 73
Pridružio se: Pon Sep 01, 2008 11:33 am
Pohvalio: 0
Pohvaljen: 1

Post Veza ka poruci » Uto Okt 30, 2012 11:41 am » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Зашто мора да нас занима Немачка? Код нас је проблем превелики број запослених у ГСПу и без њих би ГСП боље функционисао и био би исплативији и јефтинији. Зашто се сада синдикати буне? Јер им је неко објаснио да 80% њихових чланова реално нема никакав посао осим седења по канцеларијама ?
Vrh
 

CBET
Intermediate
 
Broj poruka: 113
Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 7:41 pm
Lokacija: У земљи блата и ината
Pohvalio: 17
Pohvaljen: 25

Post Veza ka poruci » Uto Okt 30, 2012 6:42 pm » Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

возд je napisao:Зашто мора да нас занима Немачка? Код нас је проблем превелики број запослених у ГСПу и без њих би ГСП боље функционисао и био би исплативији и јефтинији. Зашто се сада синдикати буне? Јер им је неко објаснио да 80% њихових чланова реално нема никакав посао осим седења по канцеларијама ?


Није то баш тако. ГСП би боље функционисао када би служба одржавања боље радила свој посао. Немам ништа против да тамо ради и 5000 људи, али хоћу да видим резултате. Хоћу да сваки аутобус излази чист на улице, да нигде ништа не фали и да је све под конац.

И зашто сте сви навалили на то отпуштање? Па замислите да ти људи у ГСП-у добију отказ. Где би они? Од чега би живели? Ко би их примио? Како би нашли нов посао? Најлакше је отпустити.

Тачно је да тамо има превише људи који, руку на срце, јако мало раде. Али мислим да није решење у отпуштању јер, просто, ситуација је таква да највећи део њих не би нашао нов посао, или би нашли нешто за типа 15.000 динара на црно. Решење је да се уведе ред, да им шеф стоји над главом и да их тера да раде, а да онда том шефу неко стоји над главом. Ко не ради, одбија му се од плате. Ко ради, добија стимулације.

А што се цене карте тиче, она би требало да буде 20 динара. Не може у граду где је просечна плата 20.000 цена превоза да буде 70 динара, а маркица 3.000-4.000. У ствари, може, али је нико неће плаћати, као што је сад случај. Боље је да цена буде 20 динара, а маркица 1.000 за све категорије, па да сви плаћају. А онај ко не плаћа извргнути га руглу, исмејавати и бламирати у фазону: "Пази га овај бедник, неће да плати 20 динара".

Да, и требало би увести поново кондуктере у свако возило. Они би продавали карте и од сваке карте би добијали проценат. Рецимо 10%. То је два динара по карти. Нека продају 200 карата дневно, то је 400 динара. Нека раде 25 дана месечно, то му дође 10.000. Плус 20.000 колико би им била нето плата, и ето ти 30.000 што је мало више од стварног просека, а не оног ког надува Завод за статистику.
Vrh
 

PrethodniSledeća

Povratak na Javni gradski saobraćajni prevoz

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju