Tramvaji

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16865
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
Kontakt:
Pohvaljen: 3457
Pohvalio: 628

Re: Tramvaji

Postod vucko » Čet Feb 27, 2020 8:43 am

Mislim da bi levo skretanje tramvaja na toj raskrsnici dodatno usporilo saobraćaj u JG.
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10080
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 11156
Pohvalio: 26599

Re: Tramvaji

Postod Дошљак » Čet Feb 27, 2020 10:23 am

Па исти ефекат ће имати и скретање трамваја у/из булевара Црвене армије, још је на тој локацији већа гужва због А блока, Белвила и Делта ситија.. Планирана траса од моста до Јурија Гагарина преко Ђорђа Станојевића и Црвене армије има 7 семафора, први на искључењу са моста, други на раскрсници са Марка Христића, трећи на искључењу за трамвајски депо Сава, четврти на излазу из погона Нови Београд, пети на раскрсници Ђорђа Станојевића са Црвене армије, шести на раскрсници Црвене армије са улицом Урша Мартиновића и седми на раскрсници Јурија Гагарина са Црвене армије. Траса кроз Марка Христића би имала три семафора уз могућност да се имају само два када би се траса урадила уз ивицу/унутар блока 42 до Јурија Гагарина.
Pohvale za post: 1
Пантограф
Expert
Postovi: 7721
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11050
Pohvalio: 6959

Re: Tramvaji

Postod Пантограф » Čet Feb 27, 2020 10:35 am

Дошљак, не слажем се са трасом кроз Марка Христића, јер се, овако како је предвиђено, трамвај провлачи кроз део централне пословне зоне, уместо да је у потпуности тангира: на његовој траси су и Белгрејд офис парк, и Рајфајзен, а на пешачкој дистанци (на НБ се рутински пешачи 500 метара од превоза до посла) биће и Вест 65, и Ерпорт сити. Није лоша атернатива десет минута шетње па на трамвај, у односу на крцату 85-цу.

С обзиром да трамваји туда неће ићи на сваки минут, може им се веома лако дати предност на раскрсницама.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.

UKINITE POLICIJSKI ČAS, BANDO OKUPATORSKA!
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10080
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 11156
Pohvalio: 26599

Re: Tramvaji

Postod Дошљак » Čet Feb 27, 2020 10:38 am

Ок, а знају ли се можда да ли ће бити нових стајалишта на новој траси преко Ђорђа Станојевића и Црвене армије?
Пантограф
Expert
Postovi: 7721
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11050
Pohvalio: 6959

Re: Tramvaji

Postod Пантограф » Čet Feb 27, 2020 10:45 am

Па, стварно би морало да их буде, на углу тих улица свакако.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.

UKINITE POLICIJSKI ČAS, BANDO OKUPATORSKA!
Pohvale za post: 1
Marcus Lupus
Intermediate
Postovi: 481
Pridružio se: Pon Jan 04, 2010 5:16 am
Kontakt:
Pohvaljen: 205
Pohvalio: 459

Re: RE: Re: Tramvaji

Postod Marcus Lupus » Čet Feb 27, 2020 10:59 am

Пантограф napisao:
С обзиром да трамваји туда неће ићи на сваки минут, може им се веома лако дати предност на раскрсницама.


Ne znamo sasvim pouzdano da li će osvanuti prekosutra, ali ako išta pouzdano znamo u univerzumu jeste da se u Beogradu prednost neće dati tramvaju.

Poslano z mojega SM-G975F z uporabo Tapatalk
Пантограф
Expert
Postovi: 7721
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11050
Pohvalio: 6959

Re: Tramvaji

Postod Пантограф » Čet Feb 27, 2020 11:09 am

Па, то је у принципу тачно, али не у потпуности. Наиме, тамо где је то посебно лако, предност трамвају је одавно дата: у Топчидеру на прилазу новом мосту (пошто саобраћа само једна линија) и још пре тога код Ветеринарског факултета, пошто само један колосек прелази преко улице).

И овуда ће возити једна, или евентуално две линије, па се чини да би трамвај и могао да добије предност (како ће решити раскрсницу код Делта ситија, е, то ће бити мало већи проблем).
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.

UKINITE POLICIJSKI ČAS, BANDO OKUPATORSKA!
Pohvale za post: 1
Bumbarevo brdo
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1013
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 2252
Pohvalio: 1946

Re: Tramvaji

Postod Bumbarevo brdo » Čet Feb 27, 2020 2:07 pm

Кад би цео трамвајски систем био споља, у жутој траци заједно са аутобусима, не би му ни требао нагазни семафор, нигде, и притом би био пун јер га нико не би избегавао као нпр код сајма и ветеринарског где сви чекају бусеве.

Просто је фасцинантно колико су људи на овој теми оперисани од београдске реалности, вечито инсистирајући на издвојеној и независној траци, иако је то главни узрок празних трамваја, и увек ће бити тако, чак и ако неким чудом успеју мало да их убрзају.
Трамваји и аутобуси треба да буду комплементарни, да се допуњују, а не да се међусобно ´мрзе` отимајући једно другом путнике и да вечито буде ситуација или-или, где највише губе путници.
Једноставно, оба система (трам и бус) имају своје предности и недостатке, а узимајући у обзир београдску конфигурацију терена и габарите улица и најлошије функционишу кад су одвојених траса или где један постоји а други не као нпр у бка и вој илића где би један бус добро дошао као алтернатива у случају колапса електричних система. Са друге стране, имамо гомилу аутобуских коридора, где се они распадају од гужве и где би трамвај због капацитета био одлична допуна (пупинов бул, омл бригада, зрењанинац, правац мостар-ада уместо бесмислене трасе мостар-хиподром).
А да би све то било тако, они морају да деле трасу, да не би добили ситуацију као у мишићевом и гагариновом бул где постоје оба система, али су у међусобној свађи. :laugh:

И опет, не може трамвај у краља милана, не можете у једну траку да стрпате и троле и аутобус и трамваје, просто не може. А не може ни због распале славије, каква би то само папазјанија од скретница била, и трамвајских и тролеЈбуских. :laugh:
А није ни нормално укинути 5-6 смислених линија, на коридору где може да се пусти само једна(!) смислена трамвајска (за вождовац), док би све друге евентуалне биле крааајње бесмислене. Плус, укидање трола зарад трамваја би довело до знатно већег броја свима мрских преседања.
Е сад, овај менталаћ весић је очигледно толико неурачунљив да је код њега и немогуће могуће, тако да ако ови јадни и напаћени тролеЈбуси успеју њега да преживе, не верујем да ће иком другом пасти на памет тако грозоморна идеја о трамвају у краља милана.

Та траса и кружење око белвила је жалосна сама по себи, која год варијанта била ту нема помоћи, 85 и 89 на нормалним крштеним трасама ту никад неће имати много помоћи од туристичко-обилазних трамваја, док они окруже око белвила и по оним шарганима на петљи радничка, ови други су одавно већ на чукарици.

Дакле другови, неће слонче у лонче, што пре извадите главу из песка са вашим љубљеним засебним трасама биће боље за све. Хоћете засебну трасу у пупиновом, теслином бул, поред толиких бусева, па опет сви да трче на њих, стварно се понекад питам јесу ли учесници на овом форуму озбиљни људи или нека деца што се по кући играју возића. А далеко од тога да се сматрам паметнијим од било кога, просто довољно је погледати стање на терену и решења се сама намећу: трамвај споља, заједно са бусевима, обавезна жута трака, само коси паркинг поред. Нема претрчавања и бежања на бусеве, нема успоравања и црвеног светла због левих скретања, нема свакодневних судара због забране левих скретања и нема потребе за давањам апсолутне предности која је, реално, у бг прилично неизводљива.

Али џаба ја све ово пишем, ви ћете и даље да терате по своме. :laugh: Али нека виде други да није баш све тако црно и бело како га ви представљате, и да не можете трамвај да форсирате баш толико, по сваку цену, и не обазирући се на све друго.
Poslednja izmena od Bumbarevo brdo u Čet Feb 27, 2020 2:18 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Tролебус или тролеЈбус, друже колекторе?
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!

Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!

Свака употреба латинице у српском језику је антисрпски чин.
Pohvale za post: 4
Пантограф
Expert
Postovi: 7721
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11050
Pohvalio: 6959

Re: Tramvaji

Postod Пантограф » Čet Feb 27, 2020 2:12 pm

Штета што те искуство целог света демантује, јбг.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.

UKINITE POLICIJSKI ČAS, BANDO OKUPATORSKA!
Pohvale za post: 8
Bumbarevo brdo
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1013
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 2252
Pohvalio: 1946

Re: Tramvaji

Postod Bumbarevo brdo » Čet Feb 27, 2020 2:28 pm

Ха ха, некима баш нема помоћи, смешно је да лажеш и измишљаш за нешто што се лако може проверити, а опште је познато да свуда по свету трамваји потпуно нормално деле трасу и са аутобусима и са тролама јер је тако јавни превоз ефикаснији и економичнији.
А ако ћемо реално, и конфигурација терена и ширина улица на шумадијској страни су потпуно неадекватни за ширење трамваја. Јбг, неће слонче у лонче.
Tролебус или тролеЈбус, друже колекторе?
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!

Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!

Свака употреба латинице у српском језику је антисрпски чин.
Pohvale za post: 2
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5657
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10285
Pohvalio: 8055

Re: Tramvaji

Postod Bender Rodriguez » Čet Feb 27, 2020 2:33 pm

Bumbarevo brdo,
Prijateljski savet: kapiram da ima mnogo toga što te revoltira kod načina kako se donose neke odluke u ovom gradu. Kao i kod nekih stavova i ideja koje se iznose na forumu (ne kažem za ovu temu nego generalno). Kapiram skroz, jer i ja nekad reagujem slično. Ali probaj da malo koriguješ način pisanja tako da istakneš suštinu i one konstruktivne delove postova (pa i kritika, ocena) a bez opterećivanja istih s toliko besa i svađanja. Jer onda time odbiješ i neke ljude koji bi se u normalnim okolnostima složili s tobom tj. generalno sa tvojim viđenjima.

Ovo ti kažem iz prijateljske namere, baš zato što u većini tvojih postova vidim neku suštinu, promišljenost (odvojeno vreme uloženo na ideju i pisanje, što uvek cenim) i logiku. I često se slažem s delovima toga. Ali kad postaviš stvari crno-belo i međusobno isključivo, teško je složiti se a posle ne zapasti u diskusiju raspetljavanja ''s ovim se slažem, s ovim se ne slažem...'' A to sam samo ja. Većinu ljudi čak i mrzi da tako pišu po tezama s čime se slažu a sa čime ne. Nego samo otpišu ceo post i samim tim (tvoju) ideju iza njega, koja često ima dosta dobrog, samo što to ostane u senci isključivih stavova. :?

:sesir:
Pohvale za post: 7
Пантограф
Expert
Postovi: 7721
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11050
Pohvalio: 6959

Re: Tramvaji

Postod Пантограф » Čet Feb 27, 2020 3:17 pm

Лепо ти поручио човек, плавим словима, да је "свака употреба латинице у српском језику антисрпски чин", а ти му пишеш - латиницом.

Елем, без обзира на писмо које користе, било грчко, латинско, Климент/Наумово или кинеско, трамвај свуда гледају да, ако могу, направе тако да буде одвојен од осталог саобраћаја - јер су утврдили да је тако боље. Углавном, све што је од трамваја направљено у последњих 40 година, уз отприлике 0,5% изузетака, направљено је тако.

Тешко да ће форумаш Бумбарево брдо утицати на светску праксу пројектовања саобраћајница.

Живот је пун неправди.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.

UKINITE POLICIJSKI ČAS, BANDO OKUPATORSKA!
Pohvale za post: 7
Bumbarevo brdo
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1013
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 2252
Pohvalio: 1946

Re: Tramvaji

Postod Bumbarevo brdo » Čet Feb 27, 2020 3:36 pm

Бендер друже, таман посла да сам бесан, ова тема је постала прави хумористички програм. :laugh: Поред овако упорног затрпавања теме, троловањем и спиновањем да трамвај нема алтернативу и да је богом дан свуда не обазирући се на друге, увек добро дође да постоји једнако ´безобразна` противтежа.

Увек пишем ради истине, а не да би се било коме свидео, форуми најчешће нису имуни на кланско ширење једноумља, а појединци су баш упорни, ваљда видиш колико једни другима лупају плусиће чим треба да се бране трамвајчићи, јер ваљда мисле да је обичан човек толико глуп да формира мишљење по томе а не по садржају поста. :laugh:
Мислим, мора неко на форуму да буде и антихерој, шта сад, и то је часна улога. :laugh:

ПС: Живот јесте пун неправди, ево ја чим видим празан трамвај у средњој баштици, мени одма суза из ока крене. :cry:
Tролебус или тролеЈбус, друже колекторе?
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!

Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!

Свака употреба латинице у српском језику је антисрпски чин.
Pohvale za post: 1
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 1424
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 975
Pohvalio: 449

Re: Tramvaji

Postod Gaspar18 » Pet Feb 28, 2020 2:44 am

Трамвај опет неће имати ефекат чак и да не кружи, јер се заобилази будуће преседачко чвориште у Блоку 42... Ту је аутобуска станица предвиђена, али ајде то, и смарт планери су предвидели да ту не може ни Метро... Може се правити окретнице ту и у Блоку 20, али када Метро то заобилази, при томе Општина Нови Београд занемарена, какав ефекат од постојања трамваја ту очекивати... Еее бре људи, ја ћу још које никшићко да стровалим у јетру, јер ова тема је бесмислица постала, јер чекамо метро који никад неће доћи...
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10080
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 11156
Pohvalio: 26599

Re: Tramvaji

Postod Дошљак » Pet Feb 28, 2020 2:58 am

Решење за неискоришћене трамваје на средњим баштицама јесте да и аутобуси возе исто средњим баштицама. Нисам нешто приметио да се заобилази преседачко чвориште блок 42, шта више у самом блоку имамо трамвајско стајалиште Ђорђа Станојевића и још два на ободу, Железничка станица Нови Београд (директно преседање на воз) и блок 42.
Pohvale za post: 1
Пантограф
Expert
Postovi: 7721
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11050
Pohvalio: 6959

Re: Tramvaji

Postod Пантограф » Pet Feb 28, 2020 9:41 am

Изгледа се привремено укидају сви трамваји осим 11 и 13...

(Нема Савског трга, нема везе са депоом.)
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.

UKINITE POLICIJSKI ČAS, BANDO OKUPATORSKA!
Pohvale za post: 1
Marcus Lupus
Intermediate
Postovi: 481
Pridružio se: Pon Jan 04, 2010 5:16 am
Kontakt:
Pohvaljen: 205
Pohvalio: 459

Re: Tramvaji

Postod Marcus Lupus » Pet Feb 28, 2020 9:56 am

To bi objasnilo zašto su juče naguravali tramvaje na Dorćol.

Poslano z mojega SM-G975F z uporabo Tapatalk
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10080
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 11156
Pohvalio: 26599

Re: Tramvaji

Postod Дошљак » Pet Feb 28, 2020 11:41 am

Али Дорћол опет нема везе са свим пругама источно од Скадарлије. А траса 11 је у вези са оба депоа. Да су одржали депо са шинама у Булевару Краља Александра као резервни данас би ту могли да сместе трамваје за 6, 3Л, 9Л и 14 током ових радова.
Bumbarevo brdo
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1013
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 2252
Pohvalio: 1946

Re: Tramvaji

Postod Bumbarevo brdo » Pet Feb 28, 2020 12:21 pm

На ово је милион пута одговорено, али очигледно не вреди, можда да замастим слова:
Пантограф » Čet Feb 27, 2020 1:12 pm napisao:Штета што те искуство целог света демантује, јбг.

Не може се поредити закржљали београд са нормалним градовима који су водили рачуна да њихов развој прати и одговарајуће ширење и габаририти уличне мреже. Такво поређење је неадекватно, инфантилно, а богами и тенденциозно јер је све то опште познато.

Нико овде не спори да трамваји треба да су одвојени од друмског саобраћаја (у жутој траци), али упорно инсистирати да се одвоје од других видова јавног превоза са којима деле трасу је тотално контрапродуктивно, јер у тој ситуацији управо трамвај је тај који је празан тј раздвојени коридори негативније утичу на њега него на аутобусе. А то онда значи да би спајањем коридора управо он био на највећем добитку.

Дошљак napisao:Решење за неискоришћене трамваје на средњим баштицама јесте да и аутобуси возе исто средњим баштицама.


И шта би добили тиме? Једнако споре аутобусе.

Не може аутобус у средњу баштицу јер оне саме по себи (својом позицијом) успоравају саобраћај, и себи и осталима. Ако ту онда натрпаш још возила, шта ћеш добити? Па још гори проток, логично...

И не може трамвај добити сигнални приоритет у београду, ни сада ни у блиској будућности, ово је град који има 50% више семафора него што би требало, гужве у колапси су малтене нон стоп (осим недељом), улична мрежа трајно закржљала. Умп, смт, обилазница, друмски бајпас тунели - кад ће то све бити. И онда на све то неко оће предност за трамваје на раскрсници, ево ти си дошљак, за разлику од ових са главом у песку, један фин и одмерен момак, јел стварно мислиш да може?
Tролебус или тролеЈбус, друже колекторе?
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!

Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!

Свака употреба латинице у српском језику је антисрпски чин.
Pohvale za post: 1
Пантограф
Expert
Postovi: 7721
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11050
Pohvalio: 6959

Re: Tramvaji

Postod Пантограф » Pet Feb 28, 2020 12:31 pm

Само још оволико, јер немам ни времена ни воље:

1) Расправа је почела од трасе на Новом Београду, а Нови Београд има шире улице и више простора за трамвај од велике већине европских градова, тако да се сва у пракси проверена решења на њему могу лако применити;

2) Аутобус у средњим тракама такође јесте решење које се нашироко примењује. Најквалитетнији аутобуски системи на свету тако функционишу.

(Да додам да нам електрични погон омогућава и подземне аутобуске станице, што би у случају Београда, са неким изузетно кратким тунелом, нпр. Зелени венац - Деспота Стефана, у комбинацији са издвојеним БРТ трасама на Новом Београду и у Деспота Стефана, могло да да изузетан резултат и времена путовања на тим правцима краћа и од метроа. Али, ни ово нико не разматра. У целом осталом свету - било би разматрано.)
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.

UKINITE POLICIJSKI ČAS, BANDO OKUPATORSKA!
Pohvale za post: 10
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8917
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6808
Pohvalio: 11308

Re: Tramvaji

Postod solecar » Pet Feb 28, 2020 12:55 pm

Пантограф » 28 Feb 2020 11:31 napisao:2) Аутобус у средњим тракама такође јесте решење које се нашироко примењује. Најквалитетнији аутобуски системи на свету тако функционишу.
Linija 33 odlično funkcioniše tramvajskom bašticom po sredini u Vojvode Stepe. Nikada nisam primetio da ima bilo kakvih problema.
Slika

Slika
Pohvale za post: 5
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10053
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 5467
Pohvalio: 7822

Re: Tramvaji

Postod JohnnyLee » Pet Feb 28, 2020 1:20 pm

wexy » 28 Феб 2020, 10:56 napisao:
20200228_104457_.jpg

20200228_104514_.jpg


Ako je bilo brisite, ako je pogresna tema neka mod premesti gde treba :).
Slika
Slika


ево са каквим ид**** ми имамо посла. уместо да су до сада завршили ј**** правац 27. марта-Цара Душана да имамо трамвајски сабораћај тим коридором, они к****. укидају трамвајске линије јер немају куда да иди. дебили дебилни ненормални и****.
Poslednja izmena od Igor u Pet Feb 28, 2020 2:18 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Rezlog: admin edit
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 10
Пантограф
Expert
Postovi: 7721
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11050
Pohvalio: 6959

Re: Tramvaji

Postod Пантограф » Pet Feb 28, 2020 1:24 pm

Све си рекао што треба у ова два реда.

И, колико треба додатно аутобуса да се ангажује да се одмене сви ти трамваји? 100? 150? Колике ће трошкове узроковати историјска неспособност ВеУправе?
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.

UKINITE POLICIJSKI ČAS, BANDO OKUPATORSKA!
Pohvale za post: 4
Kesha
Higher intermediate
Postovi: 707
Pridružio se: Sre Dec 06, 2017 3:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 762
Pohvalio: 913

Re: Tramvaji

Postod Kesha » Pet Feb 28, 2020 1:40 pm

Sećam se vrlo dobro kako je bilo dok su radili Slaviju, a bez tramvaja na Voždovcu. Ne može ih nikako zameniti 9A, koji će verovatno ići na nekih deset minuta. Kod Hrama se ne tako retko ni u tramvaje ne može ući komotno, pogotovu kad naiđe jedna Katica, a znaju i uparene da idu i te kako dobro popunjene. Trebali su definitvno prvo kompletirati 27 marta, a Dušanovu ne znam ni da su počeli još. Čini mi se da ću češće sad ići peške od Kalenić pijace do Hrama, a možda i produžim dalje do Autokomande, kad se već u BG~Voz ne uklapam.
Bumbarevo brdo
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1013
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 2252
Pohvalio: 1946

Re: Tramvaji

Postod Bumbarevo brdo » Pet Feb 28, 2020 2:05 pm

Пантограф » Pet Feb 28, 2020 11:31 am napisao:Само још оволико, јер немам ни времена ни воље:

1) Расправа је почела од трасе на Новом Београду, а Нови Београд има шире улице и више простора за трамвај од велике већине европских градова, тако да се сва у пракси проверена решења на њему могу лако применити;

2) Аутобус у средњим тракама такође јесте решење које се нашироко примењује. Најквалитетнији аутобуски системи на свету тако функционишу.

(Да додам да нам електрични погон омогућава и подземне аутобуске станице, што би у случају Београда, са неким изузетно кратким тунелом, нпр. Зелени венац - Деспота Стефана, у комбинацији са издвојеним БРТ трасама на Новом Београду и у Деспота Стефана, могло да да изузетан резултат и времена путовања на тим правцима краћа и од метроа. Али, ни ово нико не разматра. У целом осталом свету - било би разматрано.)

Ево ни ја немам ни времена ни воље, и много мање блејим на форуму од вас спинера.

1. Потпуно је небитно одакле је кренула расправа, ти тврдиш да се светска пракса може применити у целом београду што је апсолутно нетачно, тражиш сигнални приоритет и независне трасе у целом београду што је апсолутно немогуће. Нови бг има довољно простора, па је опет тамо трамвај најспорији јер ЈГ је, без обзира на ширину, уско грло јер једина ´напаја` онолике савске блокове. У спољној баштици био би брз као 95.

2. Аутобус ако се стави у средњу траку мора и њему да се да сигнални приоритет, а у београду га ни трамвај нема нити, због горе наведених разлога, може да га има. Значи, опет ћорак од ваших предлога.

Сваки предлог који напишеш има очигледне мањкавости које су ти познате а које намерно прећуткујеш. Крајње смешно и неозбиљно за једног ´стручњака`.

Друже солекар, очајан ти пример и лоше поређење, улица војводе степе има паралелни и далеко фреквентнији бул ослобођења и функционалне карактеристике јој се битно разликују од осталих оптерећених трамвајских коридора. Самим тим не да не може да се сврста у те исте главне и оптерећене трамвајске коридоре, већ је после задње реконструкције и онаквог силовања простора добио карактер улице за избегавање па сада имамо апсурд да је то локална улица са гомилом укинутих левих скретања.

Шта год смислите и напишете, свакодневна пракса у граду вас у потпуности демантује. :sesir:
Poslednja izmena od Bumbarevo brdo u Pet Feb 28, 2020 2:26 pm, izmenjeno 3 puta ukupno.
Tролебус или тролеЈбус, друже колекторе?
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!

Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!

Свака употреба латинице у српском језику је антисрпски чин.
Pohvale za post: 2

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: mareska i 13 gosta