Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250

Steva

Advanced
Učlanjen(a)
08.12.2006.
Poruke
4.264
Pohvaljen
6.919
Ako je po mateji, danas je stigao prvi niskopodni ikarbus (novi, ne na testiranje) i to kod nekih privatnika na liniji 88.

Valjda će uskoro da nam stignu neke fotke, nadam se :)
 
Hehe da, privatna 88-ica, roza.
Ne kontam otkud sad to:) Možda su imali štetu na nekom vozilu pa su kupili novo.
 
Ja sam već video zglobni niskopodni autobus u GSP-u na liniji 16, garažni broj mu je 888.
 
Siniša":1lndea80 je napisao(la):
Ja sam već video zglobni niskopodni autobus u GSP-u na liniji 16, garažni broj mu je 888.
Da, ali ja mislim da su to one test verzije ili se varam? Znam da je test išla sigurno na 26ici.
 
Moguće, bio je roze boje sa reklamom SAT-a.
 
Harmonika roza niskopodna radi na liniji 16 a solo na liniji 26.
 
Da, ali ovo nije GSP, ovo je privatnik i bez oznake SAT.
 
No1":38yvbywh je napisao(la):
Harmonika roza niskopodna radi na liniji 16 a solo na liniji 26.
... a ovaj što je na ulici nit je 16 niti 26, nego 88 koji vozi bez onih SAT oznaka kao što reče matija i radi se o novom busu.
 
Ma, u redu, nema veze koji su i čiji su, samo neka ih je više :cool:
 
Dispečar na zemunskom keju,gde je početna stanica i za 88.,potrvrdio je da radi niskopodni autobus na ovoj liniji u vlasništvu privatnika.

E, da je i Grad kupio 40 ovakvih autobusa imesto trolejbusa, to bi bio posao...;)
 
Sjajno. Ja sam se vozio u onom test zglobnom na liniji 16. Jesu malo 'rough' u poredjenju sa MAN-ovim iz Japanske donacije, ali sam ponosan na nasu bus industriju. I pored toga kvalitet materijala, enterijera i eksterijera je zaista na najvisem nivou i mogu opusteno da ga zamislim na ulicama bilo koje zapadne metropole.
Takodje sam se letos vozio i u putnickom autobusu,takodje Ikarbus.Bio je srebrne(metalik sive) boje i zaista je bio prelep.Moram posebno da skrenem paznju na spoljni izgled tog modela koji estetski ne zaostaje ni malo za drugim.Mozda malo zavrsna obrada da bude bolja, ali sve u svemu SVETSKI A NAS! :)
Nadam se da ce i GSP da uskoro naruci nekoliko niskopodnih Ikarbusa.Bila bi to lepa slika na ulicama Beograda.
 
"KiD"":sm2in99m je napisao(la):
Jesu malo 'rough' u poredjenju sa MAN-ovim iz Japanske donacije, ali sam ponosan na nasu bus industriju
Popravit će se, tek su počeli da prave niskopodne buseve.
 
KiD":3kb2svme je napisao(la):
Sjajno. Ja sam se vozio u onom test zglobnom na liniji 16. Jesu malo 'rough' u poredjenju sa MAN-ovim iz Japanske donacije, ali sam ponosan na nasu bus industriju. I pored toga kvalitet materijala, enterijera i eksterijera je zaista na najvisem nivou i mogu opusteno da ga zamislim na ulicama bilo koje zapadne metropole.
Takodje sam se letos vozio i u putnickom autobusu,takodje Ikarbus.Bio je srebrne(metalik sive) boje i zaista je bio prelep.Moram posebno da skrenem paznju na spoljni izgled tog modela koji estetski ne zaostaje ni malo za drugim.Mozda malo zavrsna obrada da bude bolja, ali sve u svemu SVETSKI A NAS! :)
Nadam se da ce i GSP da uskoro naruci nekoliko niskopodnih Ikarbusa.Bila bi to lepa slika na ulicama Beograda.
Ja se vec 2 godine vozim u novom Ikarbusu na Liniji 26. Mogu da kazem da sam iznenadjen kako je dobro taj autobus podneo teret linije koja je inace prava ludnica. Daleko je bolji od starijih tj. klasicnih modela koji se potpuno rasrafe posle godinu dana...
 
Четвртак, 11. jануар 2007.
Ове године још 160 нових возила у јавном градском превозу

Град Београд ће током ове године купити 40 нових нископодних тролејбуса и 120 нових нископодних аутобуса, док ће 60 трамваја у наредне две године бити потпуно ремонтовано. Захваљујући томе сви стари тролејбуси биће замењени новим, па ће њихова просечна старост бити око пет година, баш као што је то сада случај са аутобусима – рекао је градски менаџер Бојан Станојевић, приликом данашњег обиласка насеља Алтина.

Житељи овог земунског насеља ће од понедељка имати много бољу саобраћајну везу са центром града јер је аутобуска линија 81 продужена до Блока 70А. На овој линији путнике ће превозити осам аутобуса у интервалу од по 10 минута. Градски менаџер је нагласио да градска власт брине о приградским насељима једнако као и о центру Београда, рекавши да се од 700 километара улица које су у 2006. години асфалтиране готово две трећине не налази у централној зони. Улагања у комуналну инфраструктуру Алтине биће настављена и у овој години, па ће ово насеље добити нове улице, водоводну мрежу и јавно осветљење.

– Наш циљ је да становници приградских општина и насеља имају једнак квалитет живота као и житељи центра Београда. Верујемо да то можемо постићи у наредне две до три године, а велики помак биће направљен већ током 2007. године, јер је у плану интегрисање приградског превоза у јавни градски превоз. То практично значи да ће житељи приградских општина са једном маркицом моћи да се возе и у возилима „Ласте” и у возилима ГСП „Београд”. Грађанима ће таква одлука донети знатне новчане уштеде, а разлика, која ће износити између 700 милиона и милијарду динара, биће финансирана из градског буџета. Када ће нови тарифни систем заживети, зависи од брзине формирања нове републичке владе и усвајања буџета – рекао је Бојан Станојевић.

Град Београд има добру вољу да у интегрални тарифни систем укључи и „Беовоз”, али реализација тог пројекта зависи од одлуке Министарства за капиталне инвестиције.
 
našao sam na nekom ruskom sajtu fotke IK 107 (minibus) i IK 218N (zglobni niskopodni):

IK 107


i IK 218N
 
Steva":2buj99di je napisao(la):
Град Београд ће током ове године купити 40 нових нископодних тролејбуса и 120 нових нископодних аутобуса, док ће 60 трамваја у наредне две године бити потпуно ремонтовано. Захваљујући томе сви стари тролејбуси биће замењени новим, па ће њихова просечна старост бити око пет година, баш као што је то сада случај са аутобусима – рекао је градски менаџер Бојан Станојевић, приликом данашњег обиласка насеља Алтина.
Stare trole će biti zamenjene novim !?...znači daćemo pare i opet imati isti br. trola.
Umesto da su kupili još 40 novih NP- autobusa i polako izbacivali trole iz saobraćaja.

Gradonačelnika izgleda trole podsećaju na mladost kada se njima vozio za Zemun ( gde je ranije stanovao ) i N.Bgd ( gde se preselio ), pa sad kad vidi trolejbus vrati se u dečačko doba :)
 
dragan":1wk2rv8c je napisao(la):
Steva":1wk2rv8c je napisao(la):
Град Београд ће током ове године купити 40 нових нископодних тролејбуса и 120 нових нископодних аутобуса, док ће 60 трамваја у наредне две године бити потпуно ремонтовано. Захваљујући томе сви стари тролејбуси биће замењени новим, па ће њихова просечна старост бити око пет година, баш као што је то сада случај са аутобусима – рекао је градски менаџер Бојан Станојевић, приликом данашњег обиласка насеља Алтина.
Stare trole će biti zamenjene novim !?...znači daćemo pare i opet imati isti br. trola.
Umesto da su kupili još 40 novih NP- autobusa i polako izbacivali trole iz saobraćaja.

Gradonačelnika izgleda trole podsećaju na mladost kada se njima vozio za Zemun ( gde je ranije stanovao ) i N.Bgd ( gde se preselio ), pa sad kad vidi trolejbus vrati se u dečačko doba :)
Nema smisla ukidati trole, autobusi bi (ekološki) ugušili onaj uski deo grada gde prolaze trole (Crveni Krst, Učiteljsko naselje...) a nove niskopodne trole imaju daleko više kapaciteta nego ove sada što imamo, u onim niskopodnim trolejbusima je uvek bilo nekog "lufta" za razliku od onih starih, još su i sigurnije. Trebalo bi da se radujemo time što će da sklanjaju stare trole a ne da tugujemo zbog toga.
Inače me raduje što će trolejbuski saobraćaj biti sav na niskopodnjacima a busevi dobiti dosta dobro pojačanje pa će moći i ostali krševi da odu na otpad.
 
Na Krstu je i onako gužva, a trole prave najveću,spore i slabo manevrišu u uskim ulicama..
NP autobusi na biodizel bi lako mogli da ih zamene i to manji broj od trola.

Ali,demokratski priznajem da sam u manjini, tj. Grad nije prihvatio moj predlog, pa ...Ziveli novi trolejbusi !:)
 
Ne znam zbog čega nipodaštavaš vid prevoza za koji se zalažu mnogi svetski stručnjaci. Ti govoriš o navodnoj sporosti i neudobnosti koju sam osećaš.

Mislim da bi bio haos u centru kada bi kroz njega prolazili busevi umesto trola, i 31 je mnogo.
 
Gde govorim o neudobnosti ?!?...Govorim o ekonomičnosti, o troškovima održavanja stare el.mreže, o statistici GSP-a u predhodnim porukama na trendu o trolama, o tome da oni prave najveću gužvu i kad nema kvarova na mreži, da su ograničeni mrežom za manevar, da ne rade kad nema struje :).....

Ali, šta je- tu je....bolje novi, nego stari.
 
Slazem se sa Draganom.Problem nisu trole kao sredstvo prevoza nego el.mreza mislim da to trosi struje bar 20% nego nove mreze.
 
Moram reci da je ova nova linija minibuseva koje prave malo out-of-date. Jako su ruzni i izgledaju kao neki ultra moderni minibus iz '80-ih. Ali dobro je sto su krenuli da osvajaju i taj deo trzista. Valjda ce se popraviti sa sledecim modelom jel ovaj prvi nije bas reprezentativan.
Sto se tice trola ja ih u potpunosti podrzavam kao vid prevoza u Beogradu jel je zagadjenje u gradu moguce osetiti svim culima.Nove niskopodne trole su fantasticne i jedva cekam da sve budu takve.
 
Pa ono je manji autobus, a ne baš pravi minibus. Ne znam kakosi amislio da izgleda. Dakle ne kontriram, samo pitam:)
 
pa i sam Ikarbus ga reklamira i prodaje kao minibus. Gledao sam i prezentaciju tog vozila. tehnicki to je ok autobus ali sam ja kritikovao njegov dizajn. Bas zato sto je mali i sve to bilo je tu prostora da se napravi malo modernija linija.
 
Danas sam se vozio u niskopodnom , ali u zadnjem delu i moram da zamerim što ima jako malo prostora za stajanje. Sedišta su sviše uzdignuta, a prolaz je samo za jednu osobu. Ni kod zadnjih vratnema mesta za stajanje.
 
Vrh