Stranica 929 od 966

Re: Autobusi

Poslato: Pet Nov 08, 2019 2:46 pm
od solecar
Lepo ja rekoh da ćemo imati problem kapaciteta u budućnosti , jer mi i sada kuburimo sa vozačima , kada imamo još uvek veći broj zglobnih vozila.

01) solo vozila menjaju zglobna u odnosu 1:1
02) veći broj solo vozila u pogonima , ne i vozača
03) solo vozila propadaju po garažama jer nema ko da ih vozi
04) nedovoljan kapacitet vozila na ulicama
05) preopterećenost solo vozila usled dužeg čekanja na stajalištima i guranja da se uđe u autobus po svaku cenu
06) neredovno održavanje vozila koja trpe veće opterećenje zbog nedovoljnog kapaciteta
07) komplikovane procedure oko nabavke rezervnih delova
08) primena sistema seci uši krpi zadnjicu...
09) sve stariji vozači
10) duže vreme provedeno za volanom , što dovodi do premora , smanjenja reakcije i toga da se zaspe u toku vožnje
11) vozila sumnjivog kvaliteta koja sama od sebe ubrzaju i sl.
12) sve češće skraćivanje , smanjivanje kapaciteta i ukidanje linija gradskog prevoza

Re: Autobusi

Poslato: Pet Nov 08, 2019 5:25 pm
od DULE5
Suštinski problem je u starosnom ograničenju za polaganje i sticanje D kategorije...
Po meni je daleko bezbednije da vozilima upravlja osoba koja ima 19/20 godina, nego dede u penziji koji mogu svakog časa da odapnu, kojima je narušen vid uveliko, sluh, a o usporenosti reakcija i nestrpljenju da ne pričamo....
Da mogu mladji ljudi dobiti neki vid probne D dosvole na period od 5 godina i ograničenjem vožnje samo u gradu, mi danas ne bismo imali problem sa nedostatkom vozača, a ni mladi nebi imali problem sa nalaženjem posla...
Takodje ti mladi ljudi ne bi mogli napustiti Srbiju i voziti po Nemačkoj, jer probna dozvola ne važi u inostranstvu..
Čitavo čvorište problema se nalazi u glupom zakonu o bezbednosti saobraćaja.

Re: Autobusi

Poslato: Pet Nov 08, 2019 5:40 pm
od Vinča307
Zakon je izuzetno loš. Kad završiš srednju školu sa 19 godina, moraš da čekaš 2 godine da bi mogao da dobiješ c dozvolu, pa onda moraš još 3 godine da čekaš za D dozvolu i do tad već nađeš drugi posao.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока

Re: Autobusi

Poslato: Pet Nov 08, 2019 5:45 pm
od SplashBrotherBG
Video sam 2 Higera u Pogonu Kosmaj

Re: Autobusi

Poslato: Pet Nov 08, 2019 5:52 pm
od Дошљак
Парадоксално ГСП има своју техничку школу која има аутошколу и смер возач моторних возила. Да су паметни, ту би направили неку шему, да стипендирају ученике тог смера и да их прво запеосле као возаче са Б категоријом, у међувремену да их обуче за Ц и после за Д.

Re: Autobusi

Poslato: Pet Nov 08, 2019 6:40 pm
od Dart
Nema GSP problema sa brojem kandidata za posao, ali ima sa njihovim kvalitetom. Više od polovine ih ne prođe i to najviše na psiho testovima dok vožnju retko ko padne. Naravno privatnici sve to primaju pa čak i penzionere...

Re: Autobusi

Poslato: Pet Nov 08, 2019 7:33 pm
od solecar
Jel mnogo zahtevan psiho test ili nam je baš toliko loš potencijalni kadar?

Re: Autobusi

Poslato: Pet Nov 08, 2019 7:38 pm
od busspoter
Ja znam vozace, 30-40god imaju, po 5-6 puta su padali taj test..

Re: Autobusi

Poslato: Pet Nov 08, 2019 7:51 pm
od solecar
DULE5 » Pet Nov 08, 2019 5:25 pm napisao:Suštinski problem je u starosnom ograničenju za polaganje i sticanje D kategorije...
Po meni je daleko bezbednije da vozilima upravlja osoba koja ima 19/20 godina, nego dede u penziji koji mogu svakog časa da odapnu, kojima je narušen vid uveliko, sluh, a o usporenosti reakcija i nestrpljenju da ne pričamo....
Da mogu mladji ljudi dobiti neki vid probne D dosvole na period od 5 godina i ograničenjem vožnje samo u gradu, mi danas ne bismo imali problem sa nedostatkom vozača, a ni mladi nebi imali problem sa nalaženjem posla...
Takodje ti mladi ljudi ne bi mogli napustiti Srbiju i voziti po Nemačkoj, jer probna dozvola ne važi u inostranstvu..
Čitavo čvorište problema se nalazi u glupom zakonu o bezbednosti saobraćaja.
A na TV - u se hvale da primaju starije ljude zbog iskustva.

Re: Autobusi

Poslato: Pet Nov 08, 2019 8:03 pm
od Bogdan
719 na liniji 95
488 na liniji 16SlikaSlika

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka

Re: Autobusi

Poslato: Pet Nov 08, 2019 8:21 pm
od Bogdan
Danas na 77

3028 na 1/77
289 na 2/77
3024 na 3/77
1359 na 11/77 (II deo šihte)
3281 na 4/77
914 na 5/77
3283 na 6/77
3280 na 7/77
360 na 8/77
3034 na 9/77
3079 na 10/77 (II deo šihte)

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka

Re: Autobusi

Poslato: Pet Nov 08, 2019 8:29 pm
od Дошљак
Ово је сјајно, соло на 95. Надам се да Гашпар неће видети то.

Re: Autobusi

Poslato: Pet Nov 08, 2019 8:30 pm
od busspoter
Sad mu nece ni jedna linija valjati :D Ni 95 ni 73 ni 610.. Morace peske ;)

Re: RE: Re: Autobusi

Poslato: Pet Nov 08, 2019 9:18 pm
od Dart
solecar napisao:Jel mnogo zahtevan psiho test ili nam je baš toliko loš potencijalni kadar?


Psiho test jeste zahtevniji od onog za dobijanje vozačke dozvole, ali realno standardi i tebaju biti visoki.
Znam da su se i vozači GSP-a žalili (oni idu ponovo na svake 3 godine), ali opet njih možda padne 5% a novih kandidata preko 50% što dovoljno govori o njima...

Re: RE: Re: Autobusi

Poslato: Pet Nov 08, 2019 9:22 pm
od scepanscekic
nervozna baba napisao:Na 23 rade 2 solo busa!!!?? 763, taj sam zapamtila i neki koji ne lici na Ikarbus. Primeceni poslednjih sat vremena na Banovom Brdu.
Da nece i 23 da pretvaraju u solo, biiiip biiip biiiip?!? ^&#@!*$#
Snajka kada su privatnici radili na 23 bila je komplet solo. Beobus je mogao da šalje solo autobuse a GSP nije?

Re: Autobusi

Poslato: Pet Nov 08, 2019 9:59 pm
od Alex_BG
solecar » Pet Nov 08, 2019 2:46 pm napisao:Lepo ja rekoh da ćemo imati problem kapaciteta u budućnosti , jer mi i sada kuburimo sa vozačima , kada imamo još uvek veći broj zglobnih vozila.

01) solo vozila menjaju zglobna u odnosu 1:1
02) veći broj solo vozila u pogonima , ne i vozača
03) solo vozila propadaju po garažama jer nema ko da ih vozi
04) nedovoljan kapacitet vozila na ulicama
05) preopterećenost solo vozila usled dužeg čekanja na stajalištima i guranja da se uđe u autobus po svaku cenu
06) neredovno održavanje vozila koja trpe veće opterećenje zbog nedovoljnog kapaciteta
07) komplikovane procedure oko nabavke rezervnih delova
08) primena sistema seci uši krpi zadnjicu...
09) sve stariji vozači
10) duže vreme provedeno za volanom , što dovodi do premora , smanjenja reakcije i toga da se zaspe u toku vožnje
11) vozila sumnjivog kvaliteta koja sama od sebe ubrzaju i sl.
12) sve češće skraćivanje , smanjivanje kapaciteta i ukidanje linija gradskog prevoza

Da bar neko od nadležnih ima pameti, nabavili bi umesto ovoliko solo vozila veći broj zglobnih, pa bi samim tim na mnogim linijama ubacivanjem zglobnih, mogli da smanje broj angažovanih vozila, a time i broj angažovanih vozača. Uzimam za primer liniju 302 koju često koristim. Dok je 2014. bilo po 2-3 zglobna vozila, ukupan broj angažovanih autobusa je bio 11. Sada kad nema zglobnih, ukupan broj angažovanih autobusa je 14.
Čim linija nema zglobna vozila, odmah se povećava potreba za angažovanjem većeg broja solo vozila, a više vozila zahteva i više vozača. Umesto da angažuju zglobne gde god je to moguće i uštede makar jedno vozilo po liniji, oni rade upravo suprotno od toga. Na kraju će solo autobusi samo skupljati prašinu po garažama jer neće imati ko da ih vozi.

Re: Autobusi

Poslato: Pet Nov 08, 2019 10:05 pm
od Vinča307
Ipak im je bitnije da kažu da su kupili više autobusa nego Đilas. Na 307 nema šihte već godinu ipo dana i ajde bio je izgovor da nema vozila, a šta će sada biti izgovor, jer znam da šihte opet neće biti i kad stignu svi Higeri.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока

Re: Autobusi

Poslato: Sub Nov 09, 2019 1:27 am
od SplashBrotherBG
Gb.3389 na liniji 83
IMG-d53b2888c1747e267106cc95d0b53a71-V.jpg
Gb.172 na liniji 83
IMG-51e8ff81ff53a8398808fd85b60d51dc-V.jpg

*Izvinite zbog lošeg kvaliteta slika*

Re: Autobusi

Poslato: Sub Nov 09, 2019 2:08 am
od Miroslaves
Od utorka vozila sa linije 601 će u smeru ka Savskom trgu saobraćati ulicama Most Gazela, Savskom, Drinskom, Sarajevskom, Hajduk Veljkovim vencem, Balkanskom do stajališta "Nemanjina";

Promenu smera kretanja do polaznog (redovnog) stajališta "Savski trg" vozila sa ovih linija će vršiti ulicama Balkanskom, Gavrila Principa, Mihaila Bogićevića, Karađorđevom, Savskom.

Biće čupavo.

Re: Autobusi

Poslato: Sub Nov 09, 2019 2:17 am
od Дошљак
Чини ми се да је туда већ густо због аутобуса са 860их линија.

Re: Autobusi

Poslato: Sub Nov 09, 2019 2:26 am
od Miroslaves
Pa da mala ulica a 20 buseva ce da okrecu tamo.

Re: Autobusi

Poslato: Sub Nov 09, 2019 11:02 am
od busspoter
@Miroslaves Kakvo je stanje sa 77? Do kad se planira da i Zemun bude tu?

Re: Autobusi

Poslato: Sub Nov 09, 2019 11:39 am
od Alex_BG
Vinča307 » Pet Nov 08, 2019 10:05 pm napisao:Ipak im je bitnije da kažu da su kupili više autobusa nego Đilas. Na 307 nema šihte već godinu ipo dana i ajde bio je izgovor da nema vozila, a šta će sada biti izgovor, jer znam da šihte opet neće biti i kad stignu svi Higeri.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока

To je upravo ono što prevoz dovodi u propast. Nije bitno kakvog su tipa i kvaliteta kupljena vozila, već je najvažnije da ih ima više nego što su ih prethodnici nabavili.
Na potezu 300 i pored novih vozila redovno viđam prekomande sa 50-ice.

Re: Autobusi

Poslato: Sub Nov 09, 2019 12:24 pm
od Дошљак
Због форме (ми смо купили највише аутобуса у једној набавци) се дебело занемарује суштина (унификација возног парка, набавка зглобних возила чиме се појачава капацитет и у неку руку надомести недостатак возача). Све се ради због маркетинга.

Re: Autobusi

Poslato: Sub Nov 09, 2019 12:50 pm
od vlada107
Opet se ista tema vec svima poznata vrti u krug,a sta mi tu mozemo sem da svi sad potvrdjujemo kako smo ukapirali da je to marketing i jos mnogo sto sta

Послато са SM-J600FN помоћу Тапатока