Istorija JGP-a

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Kesha
Higher intermediate
Postovi: 539
Pridružio se: Sre Dec 06, 2017 3:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 597
Pohvalio: 566

Re: Istorija JGP-a

Postod Kesha » Sre Avg 14, 2019 9:53 am

Već se dosta pričalo o tome. Iako bi GSP trebao posvetiti pažnju i očuvanju baštine, nerealno je očekivati da to čini samo sopstvenom inicijativom i uz pomoć, isključivo, svojih sredstava. Niti ima kapacitete, niti sredstva, a ni adekvatnog prostora za restauraciju i čuvanje starih vozila. Par tramvaja i Leyland su izuzetak, a "Belgijanac" sumnjam da bi bio sačuvan da je ostao u Beogradu. Dosta starih vozila u inostranstvu je sačuvano na inicijativu lokalnih entuzijasta, a kod nas pomenute baš i nema mnogo, a muzejima su, rekao bih, u mnogo čemu vezane ruke, a sigurno i da novac predstavlja veliki problem.
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8475
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 8674
Pohvalio: 20282

Re: Istorija JGP-a

Postod Дошљак » Sre Avg 14, 2019 9:57 am

У једну руку јесте тако, а у другу ГСПу није тешко да било шта пошаље на отпад, није им ништа тешко да само одвоје неко возило и чувају га за сређивање. Лејланд је покупљен са њиве. Волео бих да ик-5 са оног отпада доживи сличну судбину.
Kesha
Higher intermediate
Postovi: 539
Pridružio se: Sre Dec 06, 2017 3:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 597
Pohvalio: 566

Re: Istorija JGP-a

Postod Kesha » Sre Avg 14, 2019 12:39 pm

Kao što sam i pre pisao, prosto ne mogu da verujem da ni jedan IK5 nije sačuvan, a vožen je širom cele bivše Jugoslavije. U GSP-u se vozila, uglavnom, rashoduju prema godištu, odnosno određenim tipu ili seriji, pa smo imali slučaj, po dolasku Solarisa, da su svi zglobni Ikarbusi proizvedeni pre 2001 godine otpisani odjednom, iako je bilo i onih koju su bili u sasvim pristojnom stanju, a ostavili kante tipa 1288 ili 1299. Naravno, kako postoje razlike među serijama, poenta je u unifikaciji vozila zbog rezervnih delova, ali opet, nije da se toga treba pridržavati po svaku cenu.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8475
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 8674
Pohvalio: 20282

Re: Istorija JGP-a

Postod Дошљак » Sre Avg 14, 2019 12:54 pm

Бирократија нема смисла за техничко наслеђе нажалост. Много тога у нашој земљи није сачувано. И после глуме нешто са оним склепаним дрвеним трамвајем.
Pohvale za post: 3
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4749
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5483
Pohvalio: 1389

Re: Istorija JGP-a

Postod Žika » Pet Avg 16, 2019 9:10 pm

Slika
Pohvale za post: 5
dra.gan
Novice
Postovi: 10
Pridružio se: Ned Sep 01, 2019 4:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 15
Pohvalio: 0

Re: Istorija JGP-a

Postod dra.gan » Čet Sep 05, 2019 4:01 am

Slikahiveminer.com.
Pohvale za post: 1

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Kesha i 2 gosta