Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1234
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 517
Pohvalio: 541

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Djole Pevcanin » Čet Mar 07, 2019 11:55 am

1 ће бити Славија - Калемегдан а 4 ће бити Кнежевац - Блок 45. Идеално би било да се укине 3Л када уведу четворку.
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
Pohvale za post: 2
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8784
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9096
Pohvalio: 21159

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Дошљак » Čet Mar 07, 2019 12:04 pm

Тачно, мада је та линија 1 глупост из више разлога, боље 10 да "исправе" кроз Краља Милана и Теразије, таман би трамвај на Вождовцу постао популарнији од аутобус пошто би коначно возио путнике право у центар а не около-наоколо.
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7736
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5494
Pohvalio: 8611

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Čet Mar 07, 2019 12:40 pm

tragac » Čet Mar 07, 2019 11:54 am napisao:Linija iz Rakovice moze da ide i do NBG depoa, ako je to tehnicki moguce bez izgradnje novih koloseka.To bi bilo dovoljno dok se jednog lepog dana ne obnovi zemunski krak koja bi ovome svemu dala neki smisao.

A tu liniju bi , cenim , baš koristili.
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7736
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5494
Pohvalio: 8611

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Čet Mar 07, 2019 1:14 pm

Varijanta 1:

4 Kneževac - Most na ADI - Blok 45
8 Gospodarska mehana - Sajam - Stari savski most - Milentija Popovića - Most na ADI - Gospodarska mehana
9 Banjica II (tržni centar) - Sajam - Most na ADI - Blok 45
13 Banovo brdo - Most na ADI - Blok 45

Varijanta 2:

4 Kneževac - Most na ADI - Stari savski most - Milentija Popovića - Pristanište - Kalemegdan
9 Banjica II (tržni centar) - Sajam - Most na ADI - Blok 45
13 Banovo brdo - Most na ADI - Blok 45

Varijanta 3:

4 Kneževac - Most na ADI - Milentija Popovića - Stari savski most - GŽS - Tašmajdan
9 Banjica II (tržni centar) - Sajam - Most na ADI - Blok 45
13 Banovo brdo - Most na ADI - Blok 45

Varijanta 4:

4 Kneževac - Most na ADI - Blok 45
8 Omladinski stadion - Dorćol - Kalemegdan - Pristanište - Most na ADI - Gospodarska Mehana
9 Banjica II (tržni centar) - Sajam - Most na ADI - Blok 45
13 Banovo brdo - Most na ADI - Blok 45

Varijanta 4a:

4 Kneževac - Most na ADI - Blok 45
8 Omladinski stadion - Dorćol - Kalemegdan - Pristanište - Most na ADI - Topčider
9 Banjica II (tržni centar) - Sajam - Most na ADI - Blok 45
13 Banovo brdo - Most na ADI - Blok 45
Slika

Slika
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8784
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9096
Pohvalio: 21159

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Дошљак » Sub Mar 09, 2019 1:37 pm

Мислим да 7 и 9 треба задржати на траси преко Савског моста. Трамвај у Рузвелтовој је нажалост слабо искоришћен поред силних аутобуских линија. За сада су две-три линије преко моста (Кнежевац-Блок 45, Баново брдо-Блок 45 и Калемегдан-Блок 45) сасвим рационална и коректна прича док се не уради грањање трамваја по Новом Београду до Земуна. Онда треба додати још две линије, Кнежевац-Земун и Баново Брдо-Земун. У целој овој причи око трамваја преко моста на Ади не треба заборавити да се отвара и могућност и за нову линију, Кнежевац-Баново брдо.
beobike
Intermediate
Postovi: 314
Pridružio se: Sre Jan 27, 2016 11:10 am
Kontakt:
Pohvaljen: 432
Pohvalio: 120

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod beobike » Sub Mar 09, 2019 8:23 pm

Da, sudeći po bus stanici u Topčideru, možda bi tramvaj Kneževac - Banovo brdo i imao smisla, mada stvarno ne mogu da procenim koliko bi putnika ta linija imala. Uostalom, imali smo silna brojanja putnika i valjda njihova kretanja, sada je prilika da se to upotrebi.
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7736
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5494
Pohvalio: 8611

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Sub Mar 09, 2019 10:55 pm

Da , imali smo brojanja , ali tako što su pojedinci radili u stilu , briga me da brojim , kad dođem na okretnicu , napišem brojeve koji mi prvi padnu na pamet , i teraj dalje , bitno mi je samo da me plate za to. Ovo sam čuo lika koji je pričao sa nekim preko mobilnog. Druga situacija kojoj sam prisustvovao je bila da je mladić pričao sa nekom babom o tom poslu , a ništa nije beležio.
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 1324
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 861
Pohvalio: 432

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Gaspar18 » Ned Mar 10, 2019 2:24 am

Шта су бројали? Кога су бројали? Топчидер - Баново Брдо, па ту већ има 49 код Парка у Топчидеру? Баново Брдо - Блок 45 то једино може, уз задржавање трасе 85, јер је исти плански рађен да буде директна веза Општина Нови Београд - Ада!
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8784
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9096
Pohvalio: 21159

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Дошљак » Ned Mar 10, 2019 2:56 am

Као да је то бројање имало утицај на било шта. Град се развија и мења, мењају се саобраћајнице (нажалост изузетно споро), граде се нова насеља, нове пословне зоне, мењају се токови људи, а они линије мењају само из политичких разлога. То што постоји 49 не треба да искључи могућност да се уведе и трамвај Кнежевац-Баново брдо, и онако сада сваки дан у шпицу има макар 100 трамваја у депоу.
nervozna baba
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 38
Pridružio se: Sub Maj 20, 2017 6:52 am
Kontakt:
Pohvaljen: 115
Pohvalio: 21

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod nervozna baba » Ned Mar 10, 2019 8:44 am

Došljak, svaka čast za ideju! Kneževac-Banovo Brdo bi bila fenomenalna veza.

Najpre, ta 49-ka koja se spominje ovde, to je retko nepouzdana i preopterecena linija, busevi su kao gasne komore, prljavi do zla boga. A bus se već na trećoj stanici na Brdu napuni toliko da se često jedva može da uđe kod Šumarskog. Iz pravca Stepe ista situacija. Ko god nije koristio 49-ku, nije svestan količine ljudi koji idu na relaciji Brdo-Trošarina i obratno, ali to nije ovdašnja tema.

Drugo, ne postoji pešačka staza od Brda do Topčidera, niti Čukarici pada na pamet da to uradi (pitala ja, oduvali me najstrašnije).

Treće, značajno bi se smanjilo vreme putovanja do Rakovice, a rasteretile 37-ca i 50-ca. Samo ja poznajem bar 10-tak ljudi koji bi, naročito u špicevima radije (pre)seli na tramvaj nego bili u agoniji u ova dva busa.
Pohvale za post: 3
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8784
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9096
Pohvalio: 21159

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Дошљак » Ned Mar 10, 2019 12:24 pm

Хвала :) Мислим да је иста линија већ и спомињана по медијима када се причало о овим радовима на прузи преко моста. Чудиме што раније када је рађена пруга за Баново брдо нису направили могућност скретања из Кнежевца ка Брду и обрнуто. То што непостоји пешачка веза између Бановог брда и Топчидера је по мени велика мана тог веома перспективног краја.
Pohvale za post: 1
beobike
Intermediate
Postovi: 314
Pridružio se: Sre Jan 27, 2016 11:10 am
Kontakt:
Pohvaljen: 432
Pohvalio: 120

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod beobike » Ned Mar 10, 2019 8:19 pm

To brojanje sam namerno naveo aludirajući da se sve radi bez smisla, plana i analize. Slažem se da je ono ranije bilo sve samo ne brojanje.

@Gaspar18 Brojanjem se između ostalog detektuju i određena ponašanja putika (presedanja) kao što je recimo sa Topliderom slučaj. Ovako postoji samo lični osećaj kako šta uraditi što nije dovoljno.
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4881
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5603
Pohvalio: 1412

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Žika » Ned Mar 10, 2019 10:25 pm

Kad krenu novi radovi biće viška tramvaja i uvešće sigurno neke nove linije kao ta Kneževac - Banovo Brdo.
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7736
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5494
Pohvalio: 8611

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Pon Mar 11, 2019 12:24 am

I ovako imamo viška tramvaja , ali ne i adekvatnu elektromrežu.
Slika

Slika
hiavata
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 634
Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 570
Pohvalio: 2001

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod hiavata » Pon Mar 11, 2019 9:24 am

Slažem se, ali ipak krak ka kneževcu je mislim jedini krak tramvajske mreže u Beogradu koji ima samo jednu linijo i to ne sa nekim spec intervalom, van špica ide na 14 minuta. Posebno ako 3 ne bude išao kao Tramvaj zbog sređivanja oko stare glavne stanice, mislim da OK može da izgura to. Koliko se sećam, podstanica kod Kneževca je renovirana pre godinu / dve?
Gorstak89
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1696
Pridružio se: Uto Jan 15, 2013 4:42 pm
Lokacija: Krnjača
Kontakt:
Pohvaljen: 1145
Pohvalio: 452

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Gorstak89 » Pon Mar 11, 2019 1:58 pm

slažem se, treba srediti tu prugu i proterati bar još jednu liniju, da idu bar na 7 minuta.
a ja bih voleo da vidim i krunu liniju koja prelazi oba mosta i dalje ide kao dvojka. da pokupi i deo putnika sa novog BAS-a
@SuroviDadas
SRBO
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2247
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско Насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 1871
Pohvalio: 38

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod SRBO » Pon Mar 11, 2019 4:32 pm

Велики проблем тројке је ваљда та забаченост, људе једноставно мрзи да се спусте до трамваја а има бус
Нема користи задржати те. Уништити те није губитак.
Pohvale za post: 2
Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1234
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 517
Pohvalio: 541

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Djole Pevcanin » Pon Mar 11, 2019 4:45 pm

Проблем је што се окретница налази у ву*******и а не негде у насељу.
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7736
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5494
Pohvalio: 8611

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Pon Mar 11, 2019 4:56 pm

Problem je što linija 3 i ustalom Rakovička pruga , zaobilazi sva naselja duž trase (Stari Košutnjak , Miljakovac i Kneževac). Čak i da se okreće gde se sada okreće , a kači neko od pomenutih naselja , bila bi mnogo više iskorišćena. Eventualno bi stvar mogla da izvuče linija ka NBG , mada ni za to nisam toliko siguran , iako sam dao predlog da se ista uvede. Da kojim slučajem postoji više autobuskih (minibus) linija koje bi kačile trasu linije 3 i ŽS "Rakovica" , verujem da bi situacija bila bolja.
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4881
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5603
Pohvalio: 1412

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Žika » Pon Mar 11, 2019 6:05 pm

Da 59, 94 jednostavno produže duž Patrijarha Dimitrija i dalje Pere Velimirovića i taman bi odvukli jedan deo putnika ka 3-ci.
beobike
Intermediate
Postovi: 314
Pridružio se: Sre Jan 27, 2016 11:10 am
Kontakt:
Pohvaljen: 432
Pohvalio: 120

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod beobike » Pon Mar 11, 2019 8:56 pm

Vidikovac gleda na trojku (manje od 1km) ali ne postoji ni jedna zajednicka stanica, izuzev recimo 37 koja i ne kaci veci deo Vidikovca. Ja bih mrezu u Rakovici resetovao i od nule pravio, sto vise linija to manje logike. Sve linije koje su i uvodjenje, nisu uvodjene sa namerom da tramvaj preuzme te putnike.
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4881
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5603
Pohvalio: 1412

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod Žika » Uto Mar 12, 2019 12:04 am

Trojka je pravljena kasnije produžena za Rakovički basen. Tu je radilo preko 20 000 radnika.
Pored linije 3 tu je i Beo voz. Mislim da bi promena trasa 59, 94 kao češćim taktom Beo voz-a puno doprinela rasterećenju linija ka Slaviji i NB.
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7736
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5494
Pohvalio: 8611

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Uto Mar 12, 2019 12:25 am

59 ne bih dirao. Dosta ljudi je koristi duž Borske , što da dođu iz centra , što da uđu i dobace se do TC Vidikovac. Naravno , i dosta ljudi iz centra je koristi do Vidikovca. Vrlo često zna da se desi da se linija više puni nego prazni , a onda maltene ceo autobus izađe kod pomenutog TC - a.
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
1111
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 395
Pridružio se: Čet Okt 14, 2010 3:36 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 77
Pohvalio: 10

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod 1111 » Uto Mar 12, 2019 12:30 am

Tu samo tramvaj treba. Trojka i neka nova četvorka od Kneževca do Novog Beograda, a ako doživimo proširenje mreže ka Bežanijskoj Kosi ili Zemunu, onda i do tamo.
I used to be ''with it''. But then they’ve changed what ''it'' was. Now what I’m ''with'', isn’t ''it'' and what’s ''it'' seems weird and scary to me.
Pohvale za post: 2
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7736
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5494
Pohvalio: 8611

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Postod solecar » Uto Mar 12, 2019 12:41 am

Sve je to lepo , ali neko ko živi u Borskoj , deo kod Kanarevog brda , pre će sa nečim da se dobaci do Banjice , pa na 78 , nego da se cima do tramvaja i linije koja bi ga dobacila na NBG. Ili bi tendenciozno čekao 94 , pa da se direktno dobaci do NBG. U tome je caka , bez obzira na to koliko brže stigneš sa tramvajem na NBG.
Slika

Slika

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: MSN [Bot] i 4 gosta