Stranica 6 od 6

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Uto Mar 12, 2019 12:46 am
od Expert
Сад мало off topic.

Да Београд воде нормални људи аутобуси би сутра били укинути. 75% линија преузели би електробуси, 10% трамваји, 5% тролејбуси. Новца има, али се улаже у фонтане, жичаре и друга средства.

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Uto Mar 12, 2019 1:09 am
od Дошљак
Рано је још да електробус преузме 75% превоза. Последњих 15 година је било реалније ширити толејбус, трамвај и градску железницу (и градити метро). Сва та три вида јавног превоза на електрични погон су веома деградирани. Аутобуси се форсирају због минималног улагања у инфраструктуру као предуслова за њихово коришћење. А да се паре бацају на глупости то се у потпуности слажем.

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Uto Mar 12, 2019 1:37 pm
od Gorstak89
pa metro je glavna stvar, kičma sistema, i regionalna železnica. pa tek onda duže linije prošpartaš tramvajima, malo kraće trolama a resto mogu i elektro busevi, mogu i obični busevi za početak. mogao je ikar da pređe na elektro sklopove, da uvozi kondezatore i da sam pravi elektro motore.

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Uto Mar 12, 2019 2:07 pm
od Дошљак
Икар да прави електро моторе мало теже. Мислим да је некада то могла ЕИ Ниш.

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Uto Mar 12, 2019 3:21 pm
od SRBO
Ма какви електробуси, невиђена превара

Малтене сви аутобуси могу да се замене тролејбусом

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Uto Mar 12, 2019 3:29 pm
od Pendolino
I ja misilm da je za sve linije sa taktom kraćim od 8 minuta nije isplativije uvođenje elektrobuseva umesto trola.

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Uto Mar 12, 2019 3:42 pm
od Žika
solecar » Pon Mar 11, 2019 11:25 pm napisao:59 ne bih dirao. Dosta ljudi je koristi duž Borske , što da dođu iz centra , što da uđu i dobace se do TC Vidikovac. Naravno , i dosta ljudi iz centra je koristi do Vidikovca. Vrlo često zna da se desi da se linija više puni nego prazni , a onda maltene ceo autobus izađe kod pomenutog TC - a.


Grešiš, 59 nastavlja puna ka Labudovom pa čak i Pevcu.
Ranije dok je saobraćala do Prokopa ili autokomande ona se praznila do Kanarevog brda i već bila prazna ka Banjici i sve do kraja. Sada kad su je produžili do Slabije nešto je punija ali opet manje u odnosu na 47 i 48. U obrnutom smeru ka periferiji često je bila prazna do stajališta pet solitera tu se punila. Uglavnom velika pražnjenja u Rakovici gde se opet puni. Nisam pominjao liniju 50 koja je uvek puna.
Namerno sam stavio 59 i 94 da idu Patrijarha Dimitrija. Preko Miljakovca , Kanarevog ostaju 47 i 50, kasnije im se pridružuje i 48 i sasvim dovoljno za potrebe (pod uslovom da je prevoz redovan). 59, 94 bi savršeno odvlačio putnike ka trojci i beovozu.

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Uto Mar 12, 2019 3:49 pm
od solecar
Često koristim 59 i ovo što sam preneo su moja zapažanja , ali o tome možemo da nastavimo u odgovarajućoj temi.

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Uto Mar 12, 2019 4:08 pm
od sudija
Žika » Uto Mar 12, 2019 3:42 pm napisao:
solecar » Pon Mar 11, 2019 11:25 pm napisao:59 ne bih dirao. Dosta ljudi je koristi duž Borske , što da dođu iz centra , što da uđu i dobace se do TC Vidikovac. Naravno , i dosta ljudi iz centra je koristi do Vidikovca. Vrlo često zna da se desi da se linija više puni nego prazni , a onda maltene ceo autobus izađe kod pomenutog TC - a.


Grešiš, 59 nastavlja puna ka Labudovom pa čak i Pevcu.
Ranije dok je saobraćala do Prokopa ili autokomande ona se praznila do Kanarevog brda i već bila prazna ka Banjici i sve do kraja. Sada kad su je produžili do Slabije nešto je punija ali opet manje u odnosu na 47 i 48. U obrnutom smeru ka periferiji često je bila prazna do stajališta pet solitera tu se punila. Uglavnom velika pražnjenja u Rakovici gde se opet puni. Nisam pominjao liniju 50 koja je uvek puna.
Namerno sam stavio 59 i 94 da idu Patrijarha Dimitrija. Preko Miljakovca , Kanarevog ostaju 47 i 50, kasnije im se pridružuje i 48 i sasvim dovoljno za potrebe (pod uslovom da je prevoz redovan). 59, 94 bi savršeno odvlačio putnike ka trojci i beovozu.


Koje ljude bi 94 odvlacila ka trojci i Bg vozu? Iz Resnika ili mozda iz Knezevca? Pa tu vec prolazi Bg voz a trojka polazi iz Knezevca...Jedino iz Pere Velimirovica, par stotina ljudi. Nije realno da se neko sa Banjice spusta na trojku i Bg voz!
59 bi mogla dobro da poveze Vidikovac i Rakovicu sa trojkom i Bg vozom, ali i dalje ostaje Kanarevo brdo, Miljakovac 1, Miljakovac 2...tako blizu, a tako daleko. Malo je ljudi koji hoce da se spustaju 10-15 minuta do trojke i Zeleznicke stanice u Rakovici, a kada sada vrate 42 kroz Pere Velimirovica, tek sad niko nece ici ka sinama...

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Uto Mar 12, 2019 6:17 pm
od Djole Pevcanin
59 не треба дирати због пензионера из наше велелепне општине. Линија је константно ван тураже поготово петком увече када само 42 иде нормално. Више пута није прошао ни један аутобус са 59 у правцу Катићеве гледано из правца где се 42 и 59 поклапају и због тога долазим мртав уморан кући.