Stranica 1 od 6

Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Sre Mar 07, 2018 2:16 am
od solecar
Obzirom da je odlučeno ko će biti izvođač radova (srpsko-francuski konzorcijum “Energoprojekt niskogradnja” i “Colas rail”) i da je početak radova najavljen za leto , otvaram novu temu , radi lakšeg praćenja radova i svega vezanog za iste. Prema planu , sa strane starog Beograda postojaće veze ka sva tri pravca (Košutnjak , Sajam i Banovo brdo). Tako da eto nama ponovo dve tramvajske linije kroz Kneževac. :)

Slika

Slika

Slika

Slika

link: http://beobuild.rs/most-na-adi-dobio-iz ... p2766.html

Re: Most na ADI: izgradnja šina i organizacija tramvajskih linija

Poslato: Sre Mar 07, 2018 2:24 am
od solecar
Ako sam dobro protumačio planove , pored novih veza Sajam - NBG i Kneževac - NBG , dobijamo i vezu Kneževac - Banovo brdo. Ono što mi nije jasno je citirani deo iz članka.

Najveći nedostatak ovog projekta jeste činjenica da neće kompletirati sve pravce na Novom Beogradu, odnosno neće obuhvatiti i deo pruge koji bi preko Ulice Đorđa Stanojevića direktno povezala novu prugu sa tramvajskom trasom u Jurija Gagarina. Ovaj deo pruge je izuzetno važan za funkcionalnost i efikasnost budućih linija, pa ako se već ne gradi paralelno, potrebno je da se omogući njegova što skorija realizacija.


P.S.

Koja je uloga onog "patrljka" koji se nalaziu produžetku puta koji vodi ka Banovom brdu , u sklopu petlje Hipodrom. Nalazi se desno , gledano iz pravca Topčiderskog parka.

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Sre Mar 07, 2018 3:00 am
od Aleksandar1
Uloga tog patrljka je turisticko obilazenje zone hipodroma i petlje.

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Sre Mar 07, 2018 8:50 am
od JohnnyLee
оно што иде паралелно испод надвожњака? приступ локалном становништву улици Бањичких жртава и том делу Сењака

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Sre Mar 07, 2018 11:35 am
od direktor
Mislim da nije potrebna tema sve nejasnoce ako ih ima mogu u temi o mostu
Na nbg se negradi sad veza sa jg preko djs to se ostavlja za cuvenu fazu 2
Na strani bb bice veza sa mosta ka bb i ka gradu
Kao i veza topcidera i sa bb i nbg
Tako da se moze pustiti tramvaj bb - nbg knezevac -nbg
knezevac - bb

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Sre Mar 07, 2018 11:54 am
od roger34
Sta to znaci, okretnica u bloku 42?

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Sre Mar 07, 2018 12:36 pm
od solecar
JohnnyLee » March 7th, 2018, 8:50 am napisao:оно што иде паралелно испод надвожњака? приступ локалном становништву улици Бањичких жртава и том делу Сењака

Ne , nego na samom mostu , tamo gde skreće 49 za Banovo brdo. Stoji ograđen kamenim blokovima.
Za to ispod znam da je veza sa okolnim ulicama na Senjaku.

petlja hipodrom.jpg

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Sre Mar 07, 2018 12:45 pm
od direktor
Tu ce biti ulaz u tunel jednog dan

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Sre Mar 07, 2018 12:57 pm
od solecar
Čim dobijemo metro preko Prokopa , bacamo se na gradnju tunela kroz Senjak. :)

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Sre Mar 07, 2018 3:58 pm
od JohnnyLee
да, то је скретање за тунел

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Sre Mar 07, 2018 4:18 pm
od djakovac
Što se tiče tramvajskih linija preko novog mosta, bar prvih par godina od kada se postave šine imaćemo 7, 9, 11 i 13 zato što će odmah krenuti sa "rušenjem" starog mosta. Tek se kasnije po izgradnji novog i povratku sedmice i devetke na stare trase otvaraju mogućnosti za neke nove linije, sve više od ovoga bi bio "overkill". Mogli da povežu Kneževac i Banovo Brdo eventualno, mada ne znam da li bi takva linija bila dovoljno korišćena.

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Sre Mar 07, 2018 5:09 pm
od biftek
Kada sve to rade po meni bio bi veliki promasaj da ne srede i sine od hipodroma do Rakovice, kada ce vec pruga biti u prekidu.

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Sre Mar 07, 2018 5:17 pm
od astrodule
Valjda će da te šine sređuju kada budu rekonstruisali Patrijarha Pavla.

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Sre Mar 07, 2018 5:31 pm
od Igor
Tema moze biti aktivna iskljucivo ako se u njoj diskutuje o tramvajskim linijama u suprotnom ce biti zatvorena i spojena sa postojecom temom o mostu.

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Sre Mar 07, 2018 5:52 pm
od solecar
djakovac » March 7th, 2018, 4:18 pm napisao:Što se tiče tramvajskih linija preko novog mosta, bar prvih par godina od kada se postave šine imaćemo 7, 9, 11 i 13 zato što će odmah krenuti sa "rušenjem" starog mosta. Tek se kasnije po izgradnji novog i povratku sedmice i devetke na stare trase otvaraju mogućnosti za neke nove linije, sve više od ovoga bi bio "overkill". Mogli da povežu Kneževac i Banovo Brdo eventualno, mada ne znam da li bi takva linija bila dovoljno korišćena.

Negde sam pročitao , sad ne mogu da se setim gde , da će linija 9 pored linije 13 biti trajno prebačena preko Mosta na ADI. U nekim varijantama je bio i tramvaj 1 na relaciji Kneževac - Most na ADI - Milentija Popovića - Dorćol. Za novobeogradsku stranu nisam 100% siguran.
Sad mi pade na pamet i šta će biti sa trasom kroz Milentija Popovića? Kako to misle da reše dok traju radovi na izgradnji Novog Savskog mosta? Da li je izvodljivo da se napravi neka privremena "okretnica" kod Sajmišta , pa da i taj krak bude povezan sa šinama na Mostu na ADI tokom radova na izgradnji novog mosta.

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Sre Mar 07, 2018 5:56 pm
od solecar
biftek » March 7th, 2018, 5:09 pm napisao:Kada sve to rade po meni bio bi veliki promasaj da ne srede i sine od hipodroma do Rakovice, kada ce vec pruga biti u prekidu.

Deo od Hipodroma pa do tramvajskog mostića (uključujući i njega) kod Topčiderskog parka , predviđena je rekonstrukcija u sklopu izgradnje šina preko Mosta na ADI , obzirom da se i taj mostić ruši i gradi novi. Ostalo kao što je rekao Astrodule.

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Sre Mar 07, 2018 7:04 pm
od djakovac
solecar » 07 Mar 2018 04:52 pm napisao:
djakovac » March 7th, 2018, 4:18 pm napisao:Što se tiče tramvajskih linija preko novog mosta, bar prvih par godina od kada se postave šine imaćemo 7, 9, 11 i 13 zato što će odmah krenuti sa "rušenjem" starog mosta. Tek se kasnije po izgradnji novog i povratku sedmice i devetke na stare trase otvaraju mogućnosti za neke nove linije, sve više od ovoga bi bio "overkill". Mogli da povežu Kneževac i Banovo Brdo eventualno, mada ne znam da li bi takva linija bila dovoljno korišćena.

Negde sam pročitao , sad ne mogu da se setim gde , da će linija 9 pored linije 13 biti trajno prebačena preko Mosta na ADI. U nekim varijantama je bio i tramvaj 1 na relaciji Kneževac - Most na ADI - Milentija Popovića - Dorćol. Za novobeogradsku stranu nisam 100% siguran.
Sad mi pade na pamet i šta će biti sa trasom kroz Milentija Popovića? Kako to misle da reše dok traju radovi na izgradnji Novog Savskog mosta? Da li je izvodljivo da se napravi neka privremena "okretnica" kod Sajmišta , pa da i taj krak bude povezan sa šinama na Mostu na ADI tokom radova na izgradnji novog mosta.


Da, ovo su dve ideje koje su kružile po ovom forumu i po nekim medijima. Međutim, jedina zvanična informacija koja je došla iz Direkcije u poslednjih par godina je da na novi most idu 11 i 13. Naravno, u međuvremenu se pojavila ideja o gradnji novog Savskog mosta i tako se dodaju 7 i 9 na nekoliko godina. Šta ce se dalje dešavati mislim da niko ne zna.

Dok Stari most bude zatvoren nece raditi nikakvu privremenu okretnicu. Pruga u bulevaru Milutina Milankovića of bloka 23 i u Milentija Popvića ostaje odsečena.

Izvodljivo je svakako, ali ne isplativo.

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Sre Mar 07, 2018 7:17 pm
od solecar
Ovo za liniju 9 da će trajno biti prebačena na Most na ADI sam u skorije vreme pročitao , i to nije bilo ovde , koliko se sećam. Koliko se sećam , u samom početku nije bilo u planu da se Rakovica povezuje sa NBG , ali su ubrzo nakon toga i tu opciju ubacili , pa su se onda oipet ućutali po tom pitanju , da bi sad zvanično i tu opciju pustili.

Odakle ti info da će ostaviti krak u Milentija Popovića odsečenim za vreme radova?

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Sre Mar 07, 2018 7:25 pm
od direktor
Privremena okretnica nije neki veliki trosak i mislim da se isplati za radove koji bi trajali 3 godine

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Pon Mar 12, 2018 12:05 pm
od Wuchina
Koliko je meni poznato, pored povezivanja B. Brda i Bloka 45 preko mosta na Adi linijom 13, planirano je uvođenje linije Kneževac - Novi Beograd (možda ne sve do bloka 45, nego do Belvila) i prebacivanje linije 11 na most na Adi. 11 je planiran da ide preko mosta na Adi, Sajma i Mostara do GŽS i dalje redovnom trasom do Kalemegdana.

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Pon Mar 12, 2018 12:17 pm
od tragac
Ovo može dobiti neki smisao tek kada se napravi trasa ka Zemunu. 13 koja ne ulazi u centar ni starog ni novog Bg nema neku budućnost, pa i sada se slabo koristi. 9 koja ide cik cak kroz grad će izgubiti većinu putnika.

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Pon Mar 12, 2018 1:28 pm
od Aleksandar1
Slazem sa sa prethodnim clanom. Potrebno je dopuniti tramvajsku mrezu, ako je moguce sa obe strane Save, da bi nova pruga na mostu zaista dobila na znacaju.

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Pon Mar 12, 2018 5:56 pm
od Дошљак
Moжда треба размислити о увођењу 13Л преко моста на Ади поред стандардне 13 преко Савског моста. Taкође линија која би спајала блокове са Сајмом би била добра ствар.

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Pon Mar 12, 2018 6:48 pm
od Siniša
Ovde postoji mogućnost da se uvede i neka nova kružna linija Glavna ž.st - Sajam - Most na Adi - Milentija Popovića - Savski most - Glavna ž.st., ali bio bi oprezan sa uvođenjem novih kružnih linija.

Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Poslato: Pon Mar 12, 2018 6:54 pm
od boca-ica
...bio bi oprezan sa uvođenjem novih kružnih linija...

Oprezan od čega ?
Da je srece da imamo do sada olimpiske krugove ....a ne jednu usamljenu dvojku