Budućnost gradskog saobraćaja

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 28299
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 14994
Pohvalio: 6252

Re: Buducnost gradskog saobracaja

Postod direktor » Pet Maj 31, 2019 10:29 am

Montaza ne budi naivan
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Drakche
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2571
Pridružio se: Čet Avg 19, 2010 11:50 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1856
Pohvalio: 1966

Re: Buducnost gradskog saobracaja

Postod Drakche » Pet Maj 31, 2019 10:45 am

Sto naivan? Sa izumiteljske strane nije vece tehnolosko cudo od gyroscopic transporta sa prethodne stranice :laugh:
Nema veze, mogao je biti i 3D render, poenta je u pragmaticnosti.
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4396
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4896
Pohvalio: 1239

Re: Buducnost gradskog saobracaja

Postod Žika » Pet Maj 31, 2019 11:49 am

Tu ne staje više od 6 putnika + vozač. U realnom svetu tramvaji nikad duži.
Pohvale za post: 1
Drakche
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2571
Pridružio se: Čet Avg 19, 2010 11:50 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1856
Pohvalio: 1966

Re: Buducnost gradskog saobracaja

Postod Drakche » Pet Maj 31, 2019 1:07 pm

Zato kazem da ipak treba da bude malo duzi od ovog sa slike. Mozda bi bio idealan za manje gradove, periferije, itd. gde protok putnika nije ogroman.
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 28299
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 14994
Pohvalio: 6252

Re: Buducnost gradskog saobracaja

Postod direktor » Sub Jun 01, 2019 9:59 pm

Kod tramvaja je skupa infrastruktura ...
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Drakche
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2571
Pridružio se: Čet Avg 19, 2010 11:50 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1856
Pohvalio: 1966

Re: Buducnost gradskog saobracaja

Postod Drakche » Ned Jun 02, 2019 7:59 am

Pa zar tramvaj generalno nije bolje prevozno sredstvo od autobusa? U Srbiji je pre 2 sv. rata tramvaje imalo vise gradova nego danas tj. danas samo Beograd ima tramvaje.
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 28299
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 14994
Pohvalio: 6252

Re: Buducnost gradskog saobracaja

Postod direktor » Ned Jun 02, 2019 8:47 am

Jeste bolje jer ima veci kapacitet duzi vjek eksplatacije
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
igorsimic
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 199
Pridružio se: Pet Feb 05, 2016 5:03 pm
Lokacija: Uciteljsko Naselje, Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 230
Pohvalio: 197

Re: Buducnost gradskog saobracaja

Postod igorsimic » Ned Jun 02, 2019 9:10 am

Tramvaj kakav mi danas u Beogradu imamo, definitivno nije bolje prevozno sredstvo od autobusa. Veoma nepouzdan, ide veoma sporo.. Ja licno uvek izbegavam tramvaj kad god mogu.

Ja sam sa 95 najbrze sto sam stigao je od Doma Omladine do Gandijeve za 25min, a sa tramvajem bi mi za istu deonicu sigurno trebalo 30+ minuta. Jeste da 5-10 minuta ustede i nije neki broj, ali dodaj na to i nesigurnost a i onako i ovako je guzva u oba pa ako cu stajati onda bolje da barem ustedim tih par minuta.
Vinča307
Intermediate
Postovi: 234
Pridružio se: Pet Dec 01, 2017 6:52 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 131
Pohvalio: 70

Re: Buducnost gradskog saobracaja

Postod Vinča307 » Ned Jun 02, 2019 9:46 am

Tramvaji mi crknu svaki drugi put kad ih koristim, jako su nepouzdani. A od Ustaničke do Vuka nema alternative sem da se ide sa 17 ili 31 do Dušanovca, pa onda na 25,25p ili 26
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4396
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4896
Pohvalio: 1239

Re: Buducnost gradskog saobracaja

Postod Žika » Ned Jun 02, 2019 9:52 am

Bulevar ne mogu da zamene autobusi, jednostavno previše ljudi za autobuse. Tu bi trebalo definitivno provući prvu liniju metroa.
Pohvale za post: 1
nekianonimnilik
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 814
Pridružio se: Sre Avg 30, 2017 3:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1073
Pohvalio: 14251

Re: Buducnost gradskog saobracaja

Postod nekianonimnilik » Pon Jun 03, 2019 2:48 am

Vinča307 » Ned Jun 02, 2019 9:46 am napisao:Tramvaji mi crknu svaki drugi put kad ih koristim, jako su nepouzdani. A od Ustaničke do Vuka nema alternative sem da se ide sa 17 ili 31 do Dušanovca, pa onda na 25,25p ili 26


ja sam na konjarniku i uvek se radije spustim na 29 pa od krsta peske, a ako kojim slucajem ubodem prestupnu godinu da uvatim 19, onda me Bog pogledao
roger34
Intermediate
Postovi: 304
Pridružio se: Pon Jun 05, 2017 11:38 am
Kontakt:
Pohvaljen: 221
Pohvalio: 64

Re: Budućnost gradskog saobraćaja

Postod roger34 » Pon Jun 03, 2019 11:05 am

Tramvaj moze super da radi i u Beogradu, samo je potrebno
(a) pojacati mrezu (ili pronaci uzrok kvarova; nekada se recimo bas cesto kvario na u vojvode stepe, od rekonstrukcije mi se nije desilo, rekao bih da je verovatno do sina)
(b) malo razmisliti gde i kako moze da se da prednost tramvaju kako bi manje vremena gubio po semaforima. Negde to znaci ubaciti senzore, negde gde ima vise pravaca prolaska kroz raskrsnicu znaci dati par sekundi tramvaju pri svakoj promeni svetla (recimo na vrhu vojvode stepe, kod save maskovica), a negde i ukinuti poneki semafor (u v. stepe moze bar jedan, ako ne i dva). Negde mozda ima smisla i denivelacija, ali to je vec malo skuplje.
Pohvale za post: 3
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6968
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4745
Pohvalio: 7271

Re: Budućnost gradskog saobraćaja

Postod solecar » Pon Jun 03, 2019 1:42 pm

Raskrsnica Beogradska - Bulevar. X puta sam prisustvovao situaciji da tramvaj prođe kolonu vozila u Bulevaru i onda zajedno sa njima čeka crveno na semaforu , a posle čeka da prođu da bi mogao da skrene u Beogradsku. Na taj način je početna prednost u potpunosti izgubljena i preokrenuta u korist vozila.
Slika

Slika
Pohvale za post: 2
nekianonimnilik
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 814
Pridružio se: Sre Avg 30, 2017 3:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1073
Pohvalio: 14251

Re: Budućnost gradskog saobraćaja

Postod nekianonimnilik » Pon Jun 03, 2019 2:20 pm

lici mi na problem sa izlaskom trola iz slavije u makenzijevu, problem je isti, geometrija raskrsnice je takva da dozvoljava automobilima da seku trolu/tramvaj, mora da se napravi tako da trola/tramvaj sece automobile, jer ovako, konkretno u slucaju slavije, moraju bar 2-3 automobila da propuste trolu, sto je tesko jer ako se nadje jedan normalan, jako cesto neka bu**** iza ga obidje i tako obesmisli propustanje

da utuve u glavu: prevoz treba da sece automobile, ni slucajno obrnuto
Pohvale za post: 2
roger34
Intermediate
Postovi: 304
Pridružio se: Pon Jun 05, 2017 11:38 am
Kontakt:
Pohvaljen: 221
Pohvalio: 64

Re: Budućnost gradskog saobraćaja

Postod roger34 » Pon Jun 03, 2019 4:35 pm

Osim sto je ovde u pitanju semafor, koji eksplicitno zaustavi tramvaj...
Pohvale za post: 1

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Рипањац 405 i 2 gosta