Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

cosmic

Intermediate
Učlanjen(a)
30.09.2007.
Poruke
265
Pohvaljen
94
vesti :: Gradske vesti ::
19:53 18.12.2007.
NACIONALNI TAXI

U drugoj polovini januara, na beogradskim ulicama trebalo bi da se nađe oko250 vozila koja ispunjavaju najvise evropske standarde, najavljuju u novoj taxi kompaniji Nacionalni taxi.

Do kraja godine predviđeno je da na beogradske ulice izađe oko 1000 vozila te firme.Direktor kompanije Nacionalni taksi Petar Ratković kaže da dozvolu za rad još nisu dobili, ali da je očekuju za 10-ak dana, jer se radi o običnoj papirologiji. Medjutim, u upravi grada kazu da novo udruženje jos nije zatrazilo dozvolu za rad.

Na predstavljanje Nacionalnog taksija pozvan je i gradski sekretar za privredu Đorđe Mazinjanin koji je, kako kaže, za novu kompaniju saznao tek kada je dobio pozivnicu za promociju i kaže Nacionalni taksi ne može da počne sa radom, jer redovna procedura koja podrazumeva zahtev kompanije i odobrenje nadležnih nije ispunjena.

U vreme promocije novih vozila Udruženje neregistrovanih i registovanih taksista najavilo je da će u četvrtak 20. decembra u podne početi protestna voznja zbog neispunjenog obećanja grada da će blizu 400 ljudi koji ispunjavaju sve uslove za taksiranje biti upisano u registar. U udruženju kažu da je rec o pokušaju privatizacije taksi profesije i unapred se izvinjavaju građanima i mole ih za strpljenje.

U gradskoj upravi kazu da su za protest culi iz medija i ističu da je upis tih vozaca u registar u toku. Uslove je do sada ispunilo četvoro ljudi.

Izgleda da je svima potrebno strpljenje- građanima koji će njime morati da se naoružaju u četvrtak, ali i taksistima koji čekaju dozvolu za rad.


Izvor: Studio B
 
Ali, mislim daj, koji id*** moraš da budeš da nazoveš taksi - nacionalni taksi... Jbte.. Aj da i razumem da radi na teritoriji cele Srbije, ali ovo, to je idiotluk..
Treba od sada nek se svi kontejneri zovu: nacionalni kontejneri; nacionalno đubre; nacionanlo g***o.. Dakle id***, nacinalni dnevnik, nacionalni javni servis, mabre budale...

A i znak im je ultrašit, mogli su nešto normalnije da smisle..
1197970409_1.jpg
 
Svako moze da nazove kako zeli. nacionalno je sasvim primereno u nazivu jer se odnosi na celu drzavu, na sve gradjane. Mozda neko ima ambicije da bude najbolji u drzavi:)

Ne lici mi na tebe Ambassadore da vredjas nekoga i da psujes.
 
Gradske vlasti godinama rešavaju taxi prevoz i položaj taxista
u sistemu gradskog prevoza, ali još su daleko od nekog rešenja.

Taxisti su vrlo 'čvrsta' grupa i nije lako sa njima pregovarati.
Jedno od rešenja je ukinuti svim društvima licence, osnovati
taxi prevoz kao javno preduzeće, odrediti optimalan broj vozila
i strogo kažnjavati 'divljake' sa oduzimanjem vozila.

Kada se dovede u red ova oblast onda može da se raspiše i tender
za prodaju Javnog preduzeća ' Taxi Bgd' za koji bi se dobili 'lepi' novci.
 
Moze da se zove kako kod hoces, no dokle god imaju dobre automobile i normalne cene koristicu njihove usluge.
 
To je problem za sadasnje taksiste koji imaju lose automobile, ali jedini nacin da se zaista poboljsa taksi prevoz...
 
cosmic":1rs247xi je napisao(la):
vesti :: Gradske vesti ::
19:53 18.12.2007.
NACIONALNI TAXI

U drugoj polovini januara, na beogradskim ulicama trebalo bi da se nađe oko250 vozila koja ispunjavaju najvise evropske standarde, najavljuju u novoj taxi kompaniji Nacionalni taxi.

Do kraja godine predviđeno je da na beogradske ulice izađe oko 1000 vozila te firme.Direktor kompanije Nacionalni taksi Petar Ratković kaže da dozvolu za rad još nisu dobili, ali da je očekuju za 10-ak dana, jer se radi o običnoj papirologiji. Medjutim, u upravi grada kazu da novo udruženje jos nije zatrazilo dozvolu za rad.

Na predstavljanje Nacionalnog taksija pozvan je i gradski sekretar za privredu Đorđe Mazinjanin koji je, kako kaže, za novu kompaniju saznao tek kada je dobio pozivnicu za promociju i kaže Nacionalni taksi ne može da počne sa radom, jer redovna procedura koja podrazumeva zahtev kompanije i odobrenje nadležnih nije ispunjena.

U vreme promocije novih vozila Udruženje neregistrovanih i registovanih taksista najavilo je da će u četvrtak 20. decembra u podne početi protestna voznja zbog neispunjenog obećanja grada da će blizu 400 ljudi koji ispunjavaju sve uslove za taksiranje biti upisano u registar. U udruženju kažu da je rec o pokušaju privatizacije taksi profesije i unapred se izvinjavaju građanima i mole ih za strpljenje.

U gradskoj upravi kazu da su za protest culi iz medija i ističu da je upis tih vozaca u registar u toku. Uslove je do sada ispunilo četvoro ljudi.

Izgleda da je svima potrebno strpljenje- građanima koji će njime morati da se naoružaju u četvrtak, ali i taksistima koji čekaju dozvolu za rad.


Izvor: Studio B
Sedište Nacionalnog taksija je u Zemunu u sklopu zgrada ATT Holding-a ( Auto trend ). Peconi rides again!
 
Matt":1gmliday je napisao(la):
Svako moze da nazove kako zeli. nacionalno je sasvim primereno u nazivu jer se odnosi na celu drzavu, na sve gradjane. Mozda neko ima ambicije da bude najbolji u drzavi:)

Ne lici mi na tebe Ambassadore da vredjas nekoga i da psujes.
Ja nisam psovao (kad krenem da psujem, to zvuči mnoogoo drugačije), samo sam malo agresivnije (pa, mogli bismo reći i emotivnije) odreagova na nerazumljiv čin, na jedno ispoljavanje palanačkog uma..
A da ne citiram Čanka:
Uvek kada govorim o toj temi, rečniku, citiram Tomasa Mana, velikog rizničara blaga nemačkog jezika, koji je užasno teškim rečima govorio kada je govorio o nacistima. I kada su ga pitali zašto toliko pogrda i psovki koristi kada govori o nacistima, on je uvek odgovarao: „Zato što ta st*** drugi jezik ne razume”. Eufemizmi su upravo oružje kojim se imobiliše bilo kakva društvena akcija.
;)

Ako želiš, mogu se smiriti, sesti, i na politički korektan (štagod to značilo) način objasniti koliko je lucidna i sumanuta ideja nazvati beogradsko taksi udruženje tim imenom i zadenuti mu takav znak, naročito ako pretenduješ da postaneš neko i nešto (iljadu vozila, nije mala stvar)..

I naravno, pošto je relativno dugo reći nacionalni taksi (malo izlomiš jezik, a naročito ako pokušaš brzo reći, u kontektsu već postojećih taksi udruženja (Pepsi, Naxi, Maxi, etc.) ovaj od milja možemo zvati:
Nazi taxi 98-39, a ako je zauzeto 98-41...
 
Dobro zanimljiva je sala Nazi taxi:D Ali mislim da nacionalno ovde ne znaci srpsko, nego srbijansko.
 
Ima li neki zako n kojim mogu da se pohapse taksisti koji namerno blokiraju saobraćaj u Beogradu. Ili su zaštićeni kao beli medvedi. Mislim, ako je tako, onda sa njima kao sa medvedima.
 
Fazon je što po zakonu imaju pravo na štrajk sve dok ne stoje. Onda se lepo organizuju u kolone kode idu 2km/h i to se smatra kretanjem i niko ium ne može ništa :mad: :mad: :mad:
Jedino da ih građani silom rasteraju, izvuku iz taksija, al onda ćemo u ćorku :/
 
Mislim da stvarno nema smisla. Traže zabranu registracije novih taksista i smanjenje postojećeg broja- blokiraju grad, zatim ovi što su odbijeni traže ponovne spiskove- blokiraju grad. Zar ne postoji neka vlast koja će reći "u vreme saobraćajne gužve, zabranjeno je kretanje demonstanata-taksista užim gradskim jezgrom", kao što ni kamioni, iako su dostavna vozila, u određenom periodu ne mogu da krstare gradom.
 
"Taksi udruženja sklopila kartelni sporazum"
Autor: Beta | 25.12.2007 - 19:20
Komisija za zaštitu konkurencije saopštila je danas da postoji zabranjeni kartelni sporazum između taksi udruženja u Beogradu.

Savet Komisije usvojio je odluku kojom je utvrđeno postojanje zabranjenog sporazuma između 14 taksi udruženja i privrednih društava za taksi prevoz u Beogradu. Taj sporazum su, kako se navodi, krajem novembra 2006. godine potpisali Beotaksi, Žuti taksi, TVIAP Nezavisnost, Beogradski, Alo, Taksi bel, CD Pepsi, Pink, NBA, Maksis, Luks, Aurora, Čukarički plavi i Sindikat samostalaca.

Do saznanja o postignutom sporazumu Komisija je došla iz izjava predstavnika taksi udruženja objavljenih u medijima, na osnovu kojih je, kao i drugih informacija, pokrenula postupak utvrđivanja da li se, kako je regulisano sporazumom, primenjuje jedinstvena cena u taksi prevozu i da li je ukinut popust na vožnju po pozivu.

"Komisija je utvrdila da je sporni Sporazum - Odluka o primeni jedinstvene cene taksi usluga - zaključen i potpisan 28. novembra 2006. godine i istog dana primenjen, tako da su svi potpisnici sporazuma jednovremeno ukinuli i popust na cenu taksi usluge po telefonskom pozivu", navodi se u saopštenju Komisije.

Postojanje i primena takve vrste sporazuma između konkurenata, odnosno kartelnog sporazuma, kako ukazuje Komisija, "predstavlja najgrublje kršenje odredbi Zakona o zaštiti konkurencije sa direktnim štetnim posledicama za korisnike taksi usluga, odnosno potencijalno sve građane i posetioce Beograda".

"U postojećoj situaciji nestandardizovanog kvaliteta usluga i vozila u ponudi različitih taksi udruženja, sporazum konkurenata o jedinstvenoj ceni, sa prestankom važenja svih oblika popusta, proizveo je kao posledicu da svih 14 taksi udruženja, potpisnika sporazuma, praktično posluju kao jedan", ističe Komisija.

Na taj način su, kako ukazuje Komisije, "korisnici taksi usluga onemogućeni da izaberu neko od udruženja potpisnika, na osnovu najbitnijih parametara ekonomskog izbora - cene, udobnosti, raspoloživih popusta, kvaliteta usluge, čime im je jasno naneta materijalna šteta".

Takav sporazum ima, ukazuje Komisija, i negativne posledice za manja udruženja taksi vozača.

Komisija je naglasila da će "odlučno istraživati postojanje svakog kartelnog sporazuma sa efektima na tržištu Srbije" i pozvala sve učesnike na tržištu da o postojanju kartelnog sporazuma i eventualnim dokazima obaveste Komisiju.

Učesnike u kartelnom sporazumu Komisija je pozvala da prijave postojanje takvog sporazuma i dostave Komisiji potrebne podatke, čime će, u skladu sa Zakonom o zaštiti konkurencije, biti izuzeti od kažnjavanja.
izvor Blic
http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=24710
 
Tihi povratak popusta na poziv?
M. Bulatović |||| - 09.01.2008. - 23:44
„Maksis taksi” vratio popust, a u Udruženju taksista kažu da će svako „ ko bude radio mimo taksimetra biti sankcionisan”...
Ponovno uvođenje popusta na telefonski poziv taksija izazvalo je razdor među 14 udruženja koja se pridržavaju jedinstvenog cenovnika taksi usluga. „Maksis taksi” je nedavno obnovio popust, ali iz Udruženja taksista upozoravaju da će onaj ko „bude radio mimo taksimetra, biti sankcionisan”.

VOŽNJA - Da će na tržištu taksi usluga doći do bure, bilo je jasno još krajem decembra. Tada je Komisija za zaštitu konkurencije optužila 14 udruženja da su potpisali nezakonit „kartelni sporazum” kojim su utvrdili jedinstvenu cenu taksi usluga i ukinuli popust na poziv. Time su, smatra Komisija, „najgrublje prekršili Zakon o zaštiti konkurencije s direktnim štetnim posledicama za korisnike taksi usluga, odnosno potencijalno sve građane i posetioce Beograda”.

Jedan od navedenih potpisnika tog sporazuma bio je i „Maksis taksi”, koji od pre nekoliko dana ponovo daje popust na telefonski poziv. Ipak, direktor Ratko Dželetović kaže za „24 sata” da odluka o vraćanju popusta nema veze s najavom Antimonopolske komisije o sankcionisanju potpisnika spornog sporazuma.
- Mi nismo ni potpisivali bilo kakav ugovor. To je uradio neko od taksista, a ne firma „Maksis”. Mi smo odluku o popustu na poziv doneli jer smatramo da je to u interesu našeg udruženja - kaže Dželetović.

S druge strane, Aleksandar Bijelić, predsednik Udruženja taksista, kaže da se, što se njih tiče, taksi vožnja „naplaćuje po onome što otkuca taksimetar, jer je Grad tako tražio”.
- Ko bude radio mimo taksimetra, biće sankcionisan. Ovih dana podnećemo tužbu protiv Komisije za zaštitu konkurencije jer su oni prekršili zakon - ističe Bijelić.

Zoran Alimpić, v. d. gradonačelnika, kaže da Antimonopolska komisija u svojoj odluci nije prozvala Grad i da „Grad nije ni učestvovao u takvim sporazumima”.
- Mi ne možemo nikome da naredimo da li će uvesti popust ili ne - kaže Alimipić.
izvor 24 sata
link http://www.24sata.co.yu/vesti.php?id=18726
 
Ja ih ne vide, ali ja sinoć ne vide ni slobodnog taksija od MUP-a u 29. do Pošte u Takovskoj, niti je bilo slobodnog na poziv... :/

Izgleda da su taksisti shvatili da nisu Mišković pa da mogu da se zaje*******avaju sa Vericom Barać.. :)
 
Da li će posle kupovine Taksi bela Predrag Ranković Peconi postati monopolista na beogradskom tržištu
Nacionalni taksi kao trojanski konj
ekonomija1_2.jpg

Na ulicama glavnog grada oko 7.000 registrovanih i neregistrovanih taksi vozila
Beograd - Predrag Ranković, u javnosti poznatiji kao Peconi kupio je 8. januara ove godine udeo u beogradskoj firmi Taksi bel, a 10. januara Agenciji za privredne registre podnet je zahtev za promenu osnivača i direktora u tom preduzeću. Peconi je Taksi bel kupio preko firme Nacionalni taksi, u kome ima 50 odsto vlasništva i čiji je početak rada uz šampanjac, najavljen krajem prošle godine. Na prezentaciji je naglašeno da će nova taksi služba, već u drugoj polovini januara ove godine, na ulice Beograda pustiti oko 250 vozila koja ispunjavaju najviše evropske standarde, a da do kraja ove godine u funkciji treba da bude više od hiljadu automobila tog prevoznika. Zabunu je izazavala informacija da Nacionalni taksi, iako osnovan u junu prošle godine, još nije gradskom Sekretarijatu za privredu podneo zahtev za saglasnost za obavljanje taksi delatnosti. Spekuliše se da mu takav zahtev neće ni biti potreban, jer će kupovinom drugih taksi udruženja moći da iskoristi njihove dozvole. Upućeni procenjuju da se Peconi neće zaustaviti na kupovini Taksi bela i već je nekoliko taksi udruženja viđeno kao njegovo buduće vlasništvo.
Licence lek protiv prekobrojnih taksista
- Na ulicama glavnog grada saobraća oko 7.000 registrovanih i neregistrovanih taksija, iako je u studiji koju je izradio Saobraćajni fakultet procenjeno da taj broj ne bi trebalo da premaši 4.700 vozila. Taksi prevoz je godinama bio socijalna kategorija, jer su mnogi koji su izgubili posao u društvenoj firmi, tu pronašli izvor egzistencije. Uvođenje licenci trebalo bi da napravi selekciju u toj delatnosti, jer se procenjuje da mnogi neće moći da ispune stroge kriterijume za njeno dobijanja. Treba podsetiti da taksisti u Sjedinjenim Američkim Državama licencu plaćaju 188.000 dolara, u Velikoj Britaniji 19.000 funti a u Australiji 157.000 australijskih dolara - kaže za Danas Vladan Marković, član Gradskog veća Skupštine Beograda.
- Kupovinom preduzeća koja imaju dozvole za određeni broj vozila, Ranković neće moći da izbegne proceduru za dobijanje sopstvene dozvole. To znači da on neće moći da pokrene rad Nacionalnog taksija, bar kada je područje Beograda u pitanju. Nacionalni taksi bi u ovom trenutku mogao da obavlja prevoz na teritoriji drugih lokalnih samouprava ukoliko one nisu svojim odlukama ograničile broj taksi prevoznika. Ali, on može da povlači vozila Taksi bela i da umesto njih ubacuje svoje automobile i vozače, praktično da zameni ceo vozni park, jedino ne može da premaši broj taksija za koje je izdata dozvola tom prevozniku - rekao je za Danas Vladan Marković, član Gradskog veća Skupštine Beograda.
On podseća da se više reda u javnom prevozu, kada je reč o ovoj službi očekuje posle uvođenja obaveznih licenci, koje će se izdavati za vozila i za vozače, ali naglašava da zakonodavac još nije odredio da li će licence biti prenosive. Upravo ta dilema kod beogradskih taksista izaziva strepnju od nove konkurencije. Oni se pribojavaju da će Nacionalni taksi kupiti više udruženja, a da će njihove dozvole ili buduće licence iskoristiti za svoja vozila i vozače i na taj način izgraditi monopolsku poziciju u gradskom taksi prevozu.
Da li je Nacionalni taksi u međuvremenu podneo zahtev za dobijanje saglasnosti za obavljanje taksi prevoza u Beogrdu, juče nismo mogli da saznamo u gradskom Sekretarijatu za privredu, jer je, prema rečima zbunjene sekretarice, jedino sekretar Đorđe Mazijanin ovlašćen da daje informacije, a on je najpre "bio na sastanku, a zatim je zbog hitnog posla morao da izađe". Sekretarica se posle više poziva iz naše redakcije prisetila da i zamenik sekretara Stanija Višekruna može da pruži takvu informaciju, ali je "i ona bila na prezentaciji projekta u gradu". M. N. Stevanović
Izvor: Danas
Link: http://www.danas.co.yu/20080112/ekonomija1.html#4
 
Taksistima kazne zbog kartelnog sporazuma
M. Bulatović i M. Joksimović |||| - 29.01.2008. - 23:25
Podnošenjem zahteva za pokretanje prekršajnog postupka, sukob na relaciji Antimonoplolska komisija - taksisti ulazi u novu fazu. Komisija je najavila, naime, da će ovih dana pokrenuti prekršajni postupak protiv 14 taksi udruženja za koje je utvrdila da su krajem 2006. godine potpisali „kartelni sporazum”. Spornim sporazumom propisuje se jedinstvena cena i ukida se popust na poziv, tvrdi komisija. Taksi udruženja, međutim, poručuju da neće platiti kaznu jer su radili po zakonu.

Potpis - Ovih dana uputićemo zahtev za pokretanje prekršajnog postupka, protiv svih koji su sporazum potpisali, a u zavisnosti od njihovog budućeg ponašanja, kazne će se kretati i do 10 odsto od ukupnog godišnjeg prihoda Udruženja - kaže za „24 sata“ Dijana Marković Bajalović predsednica Komisije za zaštitu konkurencije.
Bajalovićeva napominje da taksiste ništa nije sprečavalo da zadrže popust na telefonski poziv.
- Odredba koju su taksisti potpisali i kojom ukidaju popust na poziv, našim rešenjem, postaje ništavna. Oni taksisti koji žele da vrate popust, to mogu da urade i za svake eventualne probleme zbog toga mogu da se jave nama - poručuje predsednica Komisije.

Predsednik „Beotaksija” Milivoj Armuš kaže da to Udruženje neće platiti kaznu.
- Mi smo radili onako kako zakon nalaže i onako kako je Grad odredio, jer gradska uprava je ta koja propisuje cenu taksi usluga - kaže za „24 sata” Armuš.

Iako je na spisku taksi udruženja koja su potpisala sporazum i ime „Maksis taksija”, predsednik ovog udruženja poručuje da se nada da njima neće stići nikakva kazna.
- Mi nismo potpisali sporni ugovor, već je neko u naše ime to uradio i samim tim nadam se da nama neće stići kazna. Mi smo vratili popust na poziv, ali to ima veze s politikom kuće, a ne odlukom Antimonopolske komisije o kažnjavanju - kaže Ratko Dželetović, predsednik „Maksis taksija”.
izvor 24 sata
link http://www.24sata.co.yu/vesti.php?id=19788
 
Стани, стани, нећеш да повећаш цену КАЗНА :lool:
Ова Србија је стварно сјајна држава.

Taksisti izbegavaju da podignu cene uprkos odluci i kaznama
Autor: Tanjug | 10.03.2008 - 18:05
Od sledeće sedmice protiv beogradskih taksista biće podnošene prijave sudiji za prekršaje ukoliko ne budu do tada izbaždarili taksimetre i podigli cene, izjavio je danas Tanjugu gradski sekretar za inspekcijske poslove Vladan Luković.

"Smatramo da je baždarenje taksimetara proces koji ne može za kratko vreme da se završi, zbog čega ćemo sa potpunom kontrolom krenuti tek od sledeće nedelje", kazao je Luković.

Osim "Beogradskog taksija", taksisti su odbili da povećaju cene za 15,2 odsto od 4. marta, kako je bilo predviđeno odlukom o poskupljenju taksi usluga koju su donele gradske vlasti a na osnovu predloga 16 taksi udruženja i sindikata "Nezavisnost". Luković kaže da su taksisti dužni da primene odluku o povećanju cena, a ako to ne urade kazne se kreću od 12.000 dinara za lica koja su registrovana kao preduzetnici do 500.000 dinara za pravna lica. Koordinator Granskog sindikata taksi vozača i autoprevoznika "Nezavisnost" Branko Vitorović tvrdi da su neslaganja taksista oko cena i popusta na poziv izazvana većom ponudom od tražnje i da taksisti sada nižim cenama pokušavaju da se ''dodvore građanima''.

Prema novom cenovniku, start u sve tri tarife košta 98 dinara, vožnja po kilometru u prvoj tarifi staje 44 dinara, po drugoj tarifi cena je, kao i u prethodnom periodu, 52 dinara, dok je u trećoj kilometar 88 dinara. Sat čekanja košta 540 dinara, umesto dosadašnjih 400 dinara, a druga tarifa primenjuje se i nedeljom, od 22 do šest časova narednog dana.
извор Блиц
линк http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=33556

Мислим стварно није лепо да нам се "додворавају" :lool:
 
Može li neko da mi objasni ovu glupost? Mislim čuo sam za kontrolu cena "naniže" ali ne i u suprotnom pravcu... Stvarno mi nije jasno...?
 
У праву си Џиги :D

Alimpić: Taksisti zvanično da traže stare cene
Autor: Tanjug | 13.03.2008 - 20:16

Beogradski taksisti koji su odbili da povećaju cene usluga moraće da zvanično zatraže da im se odobri korišćenje starog cenovnika, izjavio je danas vršilac dužnosti gradonačelnika Zoran Alimpić.

"Odluka o povećanju cena je doneta upravo na zahtev 16 taksi udruženja, koji predstavljaju 90 odsto taksista, pa možda nisu očekivali da ćemo im izaći u susret. Mi smo uređena pravna država i ne mogu dobiti manje cene tako što će se jadati novinarima, već kao kada su tražili da se cene podignu - onda su znali kako se podnosi zahtev", istakao je Alimpić.
On je kazao da su taksisti dužni da poštuju gradsku odluku o povećanju cena jer će u suprotnom protiv njih gradski Sekretarijat za inspekcijske poslove podnositi prijave sudiji za prekršaje. Od 4. marta cene usluga za 15,2 odsto povećali su "Beogradski taksi", "Aurora" i "Maksis taksi", dok su ostala taksi udruženja odbila da to učine.
извор Блиц
линк http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=33976
 
Čekaj, a zbog čega oni slobodno ne formiraju cene? Zbog opasnosti stvaranja kartela? Nisam baš pratio vesti o taksistima, pošto koristim skoro nikad.
 
^^
JEDINSTVENO
TAKSI prevoz je podsistem javnog gradskog prevoza, što podrazumeva jedinstvene cene. Svaku promenu cenovnika odobrava gradonačelnik, posle detaljne analize gradskih stručnih službi. Odbijanje vozača da podignu cene, koje je odobrila Skupština grada i ponudila "na tacni", prilično je iznenadila građane. Dosadašnja praksa govori da je Grad bio faktor koji je otezao sa poskupljenjem, dok su svaku promenu cenovnika taksisti dočekivali - oberučke.
Novosti
ceo tekst http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=14&status=jedna&vest=117871&datum=2008-03-15
 
Vrh