Šta je novo?

Staza F1 u Staroj Pazovi? - izvor 24 sata

nothke

Beginner
Učlanjen(a)
04.03.2010.
Poruke
69
Pohvaljen
21
Lokacija
BG
"Srbija bi mogla da dobije trkačku stazu na kojoj bi mogle da se voze i trke formule 1. Kako saznaju za 24 sata, staza bi trebala da bude na teritoriji opštine Stara Pazova, a u izgradnji bi trebalo da učestvuju ta opština i tim Stefan GP. Očekuje se da ova vest bude zvanično potvrđena narednih dana" - iz 24 sata za 20. april

WTF???

E ovakvih planova sam se naslušao... Nešto slično ko i za metro. Al kad kažu "ova vest će biti potvrđena narednih dana", vredi sačekati.
 
Staza je mnogo pre sotvarljiva nego metro, ali to nije do nas nego do njih.Jel koliko znam kada se neka staza formule otvori, druga mora da se zatvori.A mi smo siromasna drzava.Tako da nista od toga.Mozda hoce da provere tamo iz sveta koje smo budale pa plasiraju informacije, da vide kako cemo da reagujemo.
 
gp stefan je svaki put bio ispala sta god da su pricali zato verujem da ce i sada biti isto ispala.
 
Ma nema od toga nažalost ništa, prevelike su to pare za nas a i država bi morala biti uključena u sve to da bi ušli u kalendar F1
Evo kako je prokomentarisao neki lik pravljenje staze za F1 u Staroj Pazovi:

Kasnite... opstina Vladicin Han privodi kraju radove na izgradnji kosmodroma! Radovi ce biti zavrseni pre roka a ocekuje se zaposljavanje bar 10,000 ljudi. Kako navode u opstini Vladicin Han, ceo projekat je inspirisan velelepnim aerodromom u Kragujevcu a sredstva su obezbedjena naplatom putarine na delu obilaznice Subotica-Feketic. Nadlezni dodaju i to da ce ceo projekat imati i siri znacaj jer bi se kosmodrom koristio za transport gasa dok se na zavrsi projekat juzni tok.

Regionali znacaj kosomodroma moze se videti i u cinjenici da je Crna Gora odlucila da prokopa kanal od luke Bar do Vladicinog Hana pored postojeceg autoputa Beograd-Bar(tunelom)Bari.
 
Staza je realna potreba sve većeg broja vozača sa vozilima na dva i četiri točka sportskih karakteristika. Nadam se da će u skoroj budućnosti neko iz vlasti prepoznati interes države za izgradnju trkačke staze, s tim što o F1 ovako mali i siromašni možemo samo da sanjamo. Ali, nije to jedino zanimljivo takmičenje, niti se staze prave samo zbog zvaničnih događaja.
 
Bice ona na uscu za 24 sata beograda i formulu 3,dovoljno je za sada...
 
Evo malo opširnije o F1 stazi, izgleda da misle ozbiljno.

pazova-1-reuter.jpg


Izvor: Press Online
Link: http://www.pressonline.rs/sr/vesti/sport/story/113040/Formula+1+u+Staroj+Pazovi!.html
 
"Kasnite... opstina Vladicin Han privodi kraju radove na izgradnji kosmodroma!"

Ahahaha.. Pa dok se gradio toranj na Avali, meni je delovao sa onim kranom pored ko Sojuz (Proton) na Bajkonuru... Mozda se zbunili ljudi pa pomislili da je kosmodrom.

Ej pa ovo stvarno nesto ozbiljno u vezi f1... Bilo na tv b92 danas! Pokazali stazu, potpisali neke ugovore.. Al nema nikakvih informacija na sajtu.

Secam se kad je Velja Ilic obecao stazu pre jedno 4 godine, i posle 2 nedelje niko o tome nista nije pricao. Nadam se da ce se o ovome bar pricati
 
To što Stefanović hoće da napravi stazu po standardima F1 ne znači da će na njoj da se voze trke F1. Staza će biti dostupno svima koji se bave auto-moto sportom. Takva staza je pre svega potrebna za naše lokalne potrebe.
 
vucko":25143rhu je napisao(la):
gp stefan je svaki put bio ispala sta god da su pricali zato verujem da ce i sada biti isto ispala.
Grešiš silno.
Za razliku od USA F1 tima StefanGP je imao spreman bolid. USA tim je izbačen iz ovogodišnjeg takmičenja jer nisu imali spreman bolid. Razvijali su ga ali nisu uspeli da ga spreme. Stefanović je sve otkupio od Toyote koja je spremila bolid a nakon toga odustala od F1. Kada kažem sve je otkupio mislim na potpuno nov model bolida, većinu inženjera i neke objekte u Italiji za razvoj.
Da su USA tim izbacili mesec dana ranije StefanGP bi ove godine vozio. Ali izbacili su ih dve nedelje pred početak sezone.

Neko ko poseduje najnoviju Toyotinu tehnologiju, bolid, inženjere po tebi je ispala.

I da, ovu stazu hoće da gradi prevashodno da bi testirao i unapredjivao svoje bolide jer je mnogo jeftinije kada imaš svoju stazu..
 
Staaaaa??? Cek malo.... Otkud sad taj stefanGP? Ja kao fan formule1, i verni pratilac, oupste necuh za taj stefanGP i da je trebao da bude u ovoj sezoni... Bio je Campos, bio je USF1, Manor, a od Stefana ni reci. Do pre dva dana... A sad vidim da je svuda na netu.

Evo zanimljivog linka:
http://bleacherreport.com/articles/357148-formula-one-why-stefangp-were-rejected

However I can now reveal the fiances, and thus reason of rejection, of StefanGP's parent company and owner Zoran Stefanovic.

AMCO is a Serbian engineering company. The AMCO website says the company has apparently had its hand in projects such as Ariane 5 and worked with Germany's Federal Defence Force.

However these claims have found to be false.

"After consulting with the system manufacturers of the drones KZO and LUNA we can confirm that in the Bundeswehr product there are no technologies of the Serbian company AMCO," said a spokesman of the German defence department Bundesamtes fur Wehrtechnik und Beschaffung to Express .

Even more sensationally, the financial situation of AMCO reads more like fraud, than a potential owner of an F1 team.
Al mi ooooovde miriseeeeeee!!! Mora da je ovo jedan od onih fazona "prepisao firmu na zenu" =)
A vidis radili na Ariane 5! Znaci mora da je onaj kosmodrom kod Vladicinog Hana povezan s ovim!!! =P

uopste:
http://en.wikipedia.org/wiki/Stefan_Grand_Prix
 
nothke":11snnxbo je napisao(la):
Staaaaa??? Cek malo.... Otkud sad taj stefanGP? Ja kao fan formule1, i verni pratilac, oupste necuh za taj stefanGP i da je trebao da bude u ovoj sezoni... Bio je Campos, bio je USF1, Manor, a od Stefana ni reci. Do pre dva dana... A sad vidim da je svuda na netu.
Priča se o Stefanu od novembra prošle godine kada su preuzeli Toyotin bolid i sve ostalo. Cak su i bili spremni da testiraju svoj bolid sa svim timovima F1 u Portugalu tokom februara ali nisu uspeli da nabave gume tj. pneumatike kako Čeda Brkić violi da kaže :) Ekipa iz Bridgstone-a, koja je oficijalni snabdevač gumama F1 ekipa, nije htela Stefanu da proda iste jer nisu dobili ulaznicu za ovu sezonu formule tj. nema prodaje onima koji ne učestvuju u trkama. tada je Stefan odustao od testiranja

Verujem da će izgurati ovo sa stazom jer bi bilo dobro i za sve ostale vozače u Srbiji da imaju pravu stazu.
 
Кажу да је, кад нешто пожелиш, а не оствари ти се одмах, трећи пут увек срећа, можда се Зорану Стефановићу, трећи пут и посрећи.

Ево опет је Зоран Стефановић, кога иначе лично знам из ауто клуба у коме смо били, још од краја шездесетих и почетка седамдесетих и кога смо звали Зоки Конструктор, велики заљубљеник Формуле 1, поново у жижи интересовања овдашње и стране аутомобилске спортске јавности.

Покушава поново, по трећи пут, да уђе у циркус Формуле 1 куповином тима Марусија. Да ли ће успети у томе видећемо, увек су га оспоравали и помало га исмевали, али неоспорно је да је велики борац и упоран у овој намери. Видеће се шта ће од свега бити и да ли ће у 2015. години бити његовог тима Стефан ГП !

http://www.f1srbija.rs/index.php/f1-ves ... reca-sreca

http://www.f1fanatic.co.uk/2014/01/17/f ... ound-1701/

http://www.f1rejects.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=6900

SRBIJA U FORMULI 1: Zoran Stefanović zainteresovan za kupovinu tima Marusija?
OSTALI SPORTOVI12:21, 24.03.2014.
Autor: Kurir sport,Foto: Reuters

Kako prenose italijanski mediji, Stefanović je zainteresovan za kupovinu tima "Marusija", ekipe čiji je vlasnik Nikolaj Fomenko, a u projekat je uključen i brazilski automobilski as Rubens Barikelo



Srpski biznismen Zoran Stefanović, vlasnik ekipe Stefan GP, ponovo je povezan sa Formulom 1 jer su italijanski mediji preneli informaciju da je zainteresovan za kupovinu tima "Marusija".

http://www.kurir-info.rs/srbija-u-formu ... ak-1290543
 
Nadam se samo da državne pare neće biti bacane za te avanture...
 
Gospodine Gaga i Lignjoslave, molim vas da pažljivo pročitate moj tekst i da se ne zavaaravate previše oko obećanja Zorana i Vuka Stefanovića.

Poštovani članovi foruma, zovem se Boris Zonjić, dizajner sam i radio sam za Zorana i Vuka Stefanovića vezano za potencijalni bolid Stefan GP-a. Odmah nakon toga bio sam zadužen na projektu Faraon električni automobil... Preko dve godine sam radio za Vuka Stefanovića i za to vreme, pošto mi je s vremena na vreme plaćao prevoz i par sitnica, ukupno sam dobio oko 5000 dinara......

Što je bitno da vam kažem, da bi se stavila tačka na to ko su Vuk i Zoran Stefanović, jeste to da glavni dizajneri iz Brazila koje su spomenuli na prezentaciji "Faraon" električnog automobila nisu uopšte plaćeni a i duže su radili od mene, verujući Vukovim obećanjima, nisu plaćeni inženjeri koji su radili na oslanjanju, šasiji i td. Još par osoba je bilo uključeno u taj Faraon projekat i ni oni nisu plaćeni. To je ono što znam iz prve ruke. Oko stefan GP bolida sam imao manje posla nego na malom gradskom električnom automobilu koji nikada nije ni predstavljen javnosti iz nekog nepoznatog razloga. Obiman je posao rađen a ništa nam nije plaćeno, sem meni te siće. Konkretno ja sam radio 3D projektovanje i blagi redizajn od glavnih skica koje su radili braća Brazilci Felipe i Fernando Prado Martins.
Po svim novinskim internet naslovima najavljivan je pravi bum oko drugog velikog gradskog električnog automobila čiji je prototip bio predviđen za kraj 2013. Od toga, kao što se i vidi ništa nije bilo... U svakom slučaju, da ne dužim previše, da biste uvideli iz prve ruke ko su Zoran i Vik Stefanović i o kakvim je "ljudima" reč pročitajte moj tekst koji je objavljen na sajtu "E-Novine". U tom tekstu nije objavljena važna stvar a to je da sam u jednom dužem periodu i gladovao jer sam izgubio posao zbog stečaja jedne državne firme i bukvalno sam bio bez sredstava a da mi Vuk ni tada nije izašao u susret, a bio je u stanju da me moli da radim za njega i pritom izgubim vreme koje sam možda mogao da iskoristim da nešto zaradim za sebe i svoju majku koja je takođe gladovala pored mene. U jednom momentu smo imali za tri dana samo jedan hleb i kutiju Dobro jutro margarina. To će mi zauvek ostati urezano u sećanju! Stalno je pritiskao i tražio neke nove izmene uz obećanja, sad će, biće, samo još malo, pregovori su dobri, biće para, SIEPA će dati pare..... Sada sam zadovoljan što imam stalni posao u stabilnoj stranoj firmi koja ceni rad i trud a ne kao domaći manipulatori... Zoranov sin Vuk me je na kraju odbacio kao maramicu, uvidevši da više nisam u stanju da radim o svom trošku, ili je možda imao neki drugi razlog. Za sva dodatna pitanja oko Stefan GP-a ili Faraona, možete mi poslati ličnu poruku jer tekst na E-Novinama nije celokupan a original se sastoji od 12 A4 stranica, mojeg ličnog svedočenja o lažima, manipulacijama, sitničarenju Vuka Stefanovića.
Hvala Vam na strpljenju i da još jednom napomenem da sam sve ovo iskusio iz prve ruke te da nisu u pitanju prepričavanja tuđih događaja. Link:
http://www.e-novine.com/srbija/srbija-licnosti/89041-Faraoni-prevare.html
Izvinjavam se, sada sam postavio odgovarajući link, prethonom je nedostajalo nekoliko slova pa nije bio funkcionalan.
 
Ja sam najpre i poverovao u sve priče vezane za stazu Formule 1 u Staroj Pazovi i čak je Zoran stefanović imao veliki plan staze na zidu naspram njegovog radnog stola u zgradi Goše na Zvezdari, gde sam jedno vreme radio na Stefanovićevim "projektima". Na ulazu te poslovne Zoranove kancelarije pisalo je AMCO, štampano na papiru i zalepljeno na vrata. Te kancelarije su bile skoro prazne a prostor je jedva bio oplemenjen sa nekoliko slika na zidu i svega nekoliko radnih stolova.
 
Hvala na detaljima nakraju sta je bilo sa tim e autom sto nisu objavili rendere barem te sto si radio
 
direktor":ewiehc0y je napisao(la):
Hvala na detaljima nakraju sta je bilo sa tim e autom sto nisu objavili rendere barem te sto si radio

Nema na čemu, želim samo da niko nikada više ne bude prevaren kao ja-zato sam bio detaljan u opisima. Što se tiče rendera zaista mi nije jasno zašto nisu forsirali mali gradski električni automobil, na kojem sam radio uz pomoć skica koje su slali Brazilci Felipe i Fernando Prado Martins, kada je to bio faktički gotov projekat, ne baš u potpunosti, ali ogromna polazna tačka. Umesto toga javnosti su prezentovali veliki gradski E automobil, i to samo jedan crtež u fotošopu. Zaista, kada bi krenuli redom da sve sumiramo, ima dosta nejasnih stvari oko cele njihove priče (Stefanovića).
 
Pozdrav ljudi. Nov sam. Pratim forum jako jako dugo, prosle godine sam se registrovao, ali evo moj prvi post dolazi tek danas na ovu temu.
Formulu 1 pratim jako dugo i znam kako tamo stvari funkcionisu (s politicke strane).

Ova prica je smrdela od samog pocetka. Jednostavno je bilo potpuno nerealno da neko nas sada udje i napravi svoj tim, stazu... Pogotovo sto je u ovom slucaju izmedju ostalog podrazumevalo i preuzimanje kompletnog Toyotinog F1 tima. Mislim sta reci....

Sto se staze tice, da je neko rekao pre desetak godina da hoce da pravi stazu u Staroj Pazovi, to bi zvucalo realnije nego sto je to slucaj danas. Na stranu to sad sto su Stefanovici prevaranti. To smo mogli da ustanovimo i pre nekoliko godina. Dovoljno je bilo samo uci na sajt APR-a i pogledati godisnje finansijske izvestaje njegove firme AMCO ili kako se vec zove.
Poenta je u tome sto danas staza u ovakvom okruzenju (Stara Pazova) kod FOM-a (Formula One Management) ne prolazi zbog ovih nekih novih glupih standarda koje je propisao FOM, a koji nicemu ne sluze. Danas se podrazumeva da staza mora da bude tik pored ili jos bolje u vecem gradu. Staze koje su negde izmedju ili u nekim nedodjijama po koje kakvim livadama su skoro potpuno nestale sa kalendara F1. A to su da se razumemo bile najbolje staze. Njihova mesta su zauzele uglavnom ulicne staze koje se nalaze u okruzenjima slicnim ovog naseg dragog buduceg Beograda na vodi: Valensija, Singapur, Soci i vrlo verovatno za godinu-dve Nju Dzersi.

cgGXTwHCtuA.jpg

abu_dhabi_004.jpg


Pored toga sto u blizini staze morate da imate veliku bolnicu, aerodrom i jako jako jako dobre saobracajnice koje ce povezivati tu lokasiju iz svih pravaca, morate da imate pare. I ne samo pare. Morate da imate planinu para i povrh toga jako dobre veze, a onda i dovoljno dobar (profitabilan) razlog na osnovu koga ce FOM da vam da ugovor.
Dobar primer ovoga je staza A1 Ring u Austriji. Ona je sa kalendara izbacena 2004. zbog toga sto je bila u nedodjiji. Ove godine se vratila u kalendar zato sto se desilo sledece:
1. Kompanija Red Bull je kupila stazu i ulozila nenormalne svote novca u njeno renoviranje i izgradnju pratecih objekata kako bi je dovela do standarda koji se danas zahtevaju
2. Berniju Ecclestoneu je moralo da se objasni da ce on da zaradi dobru kintu kada trke krenu, a ne da se desi da je slaba poseta zato sto je staza u nedodjiji ili tako neceg.
3. Red Bull Racing je:
a) Austrijiski tim u Fomuli 1
b) cetvorostruki uzastopni sampion sveta sto Austriju prema nekim nepisanim pravilima ustanovljenim davno, davno, kvalifikuje da dobije svoju trku (tako smo ranije u Schumacherovo i Ferrarijevo vreme imali po dve trke u Nemackoj i Italiji, nakon toda je dosao Alonso zbog cijih je titula i popularnosti Spanija u jednom trenutku imala dve trke).

A sta mi imamo?
Od ovoga navedenog nista. Pare svakako ne, a pre svih tu mislim na Stefanovice.
Imamo samo uspomenu na to da smo mi trebali umesto Madjarske da budemo prva istocnoevropska zemlja koja bi bila domacin Formuli 1. Medjutim, umre Tito i Madjari '86-te dobise ono sto smo mi vec fakticki imali u dzepu. Mozda je i bolje sto nismo dobili jer bi ta staza verovatno odavno bila propala.

Inace zasto bi FOM na kraju krajeva sada hteo jos jednu trku u ovom delu Evrope pored Hungaroringa u Madjarskoj? Staze koja je buy the way u vlasnistvu Bernija Ecclestonea! Znate kad ce da izgube ugovor? Malo morgen!
Dakle ove nase prevarante treba seci u korenu. Tipcni prodavci magle. Ne znam ni kako su uspeli da pridobiju ovoliku paznju medija. Verovatno imaju nekoga negde pa preko njih.

Dok se ovde zvanicno neko ne pojavi sa minimum 300 milona evra i ozbiljnom namerom da pravi stazu i eventualno u saradnji sa nasom vladom dobije neki predugovor od FOM-a, nema nista od tih prica. Samo ignorisite.

Rant over.
 
Vrh