IMT

Diskusije o predloženim projektima, idejama i uticaju raznih projekata na Beograd

Moderator: Igor

Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8761
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9050
Pohvalio: 21028

Re: IMT

Postod Дошљак » Pon Jul 29, 2019 1:52 pm

То је већ проблем инфраструктурног хаоса у осталим општинама који одбија инвеститоре пословног простора. Лепо рекох, како навести нпр. НЦР да гради на Вождовцу уместо у блоку 42? Или зашто их нису сместили макар у БнВ?
mradulovic
Higher intermediate
Postovi: 1132
Pridružio se: Uto Jun 08, 2010 4:46 pm
Lokacija: Blok 3
Kontakt:
Pohvaljen: 947
Pohvalio: 160

Re: IMT

Postod mradulovic » Uto Jul 30, 2019 2:06 am

Vozdovac pa praktichno i svaka druga opstina, osim mozda Cukarice, tesko moze da ponudi ono sto moze da ponudi NBg u ovom trenutku - blizina glavnim saobracajnicama (od aerodroma do autoputa), teren koji je lak za pripremu ( a i ima ga dovoljno da moze da se grade veliki objekti), lakoca prikljucavanja na vodu, kanalizaciju itd... Cukarica bi mogla tome da parira u Makiskom polju, ali tamo ce poslusnik rezima da napravi josh jednu spavaonicu.
Pricha oko BNV je bespredmetna - taj projekat nikada nije bio planiran da bude poslovni centar Beograda i sve sto su do sada prikazali ( i samo prikazali) od poslovnog prostora je na nivou najave. Trzni centar nije poslovni nego komercijalni, prodajni prostor. Kompleks oko Bristol parka je na nivou povrshine jednog Blue centra na NBG ( a i to je optimistichno). Da ne govorimo da BNV, dok se ne izgradi metro,tunel kod ekonomskog, popravi javni gradski, nema mogucnost da saobracajno opsluzi i zitelje tog dela grada i one koji ce ici u najveci trzni centar u gradu a i one koji budu prolazili preko gazele, brankovog i ostalih mostova.

Nije problem sto se se toliko gradi na Novom Beogradu - problem je sto ti objekti nemaju neke ocekivane funkcije poput adekvatnih podzemnih garaza, a ne kao sto je to sada, da se terorishu stanari susednih starih blokova.

A sto se tiche parkova na krovovima - to ne moze biti zamena ili izgovor za nepostojanje adekvatnih zelenih povrshina. Parkovi na krovovima su samo za gledanje a ne mesta i za rekreaciju sto jedan park treba da bude. To su baste koje se samo gledaju sa klupice i to je to. Investitori koji sada divljaju po gradu sigurno nece da prave zgrade koje ce imati adekvatno hidroizolovane krovove sa dovoljno zemlje za drvece koje moze da pruzi neki hlad i sa sistemom za navodnjavanje. Da ne govorimo o tome sto ce tesko da prodaju objekat sa pricom kako taj ima sportski teren na krovu. Krovni parkovi mogu biti samo privremeno i pomocno resenje.
fiskalni konzervativac - arhitektonski liberal
Pohvale za post: 1
Гага
Expert
Postovi: 9523
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Kontakt:
Pohvaljen: 9837
Pohvalio: 16704

Re: IMT

Postod Гага » Sre Okt 09, 2019 1:06 am

Објављен је јуче-08.октобра 2019.- "Рани јавни увид поводом израде ПДР подручка између улица Јурија Гагарина и Земунске", односно за простор бившег ИМТ-а.
http://www.beoland.com/rani-javni-uvid- ... i-beograd/
https://www.beograd.rs/cir/gradski-ogla ... -zemunske/

Дат је основни елаборат целог тог простора за рани јавни увид, а и мало ширег подручја. Прочитао сам да ће максимална висина венца објеката за становање бити 24 метра, а изузетно 44,20 метара, а оријентациона планирана спратност је П+6+Пк/Пс, изузетно до П+12+Пк/Пс. За пословне објекте максимална висина венца ће бити 32.0 м, изузетно 44.2 м, а оријентациона планирана спратност је П+8+Пк/Пс, изузетно до П+12+Пк/Пс
https://www.beograd.rs/images/file/cc44 ... 704041.pdf

Ово је шире окружење простора за рани јавни увид. Црна испрекидана линија је постојећи далековод.
шире окружење.JPG

Наравно постављен је и цртеж планиране намене простора са саобраћајницама, просторима за стамбено-комерцијалне садржаје, предшколске установе, основне школе, здравствене установе, културне установе,...
Основна саобраћајница ће се простирати од постојеће раскрснице Тошин бунар-Земунска и излазиће на Јурија Гагарина код оних силних сервиса. Део сервиса се наравно руши, а такође и онај ауто сервис у Првомајској улици (паралелна са Јурија Гагарина). Ево цртежа, а такође сам увеличао део на цртежу где ће та нова саобраћајница (Нова 4) излазити у Јурија Гагарина. Такође поставио сам и ортофото снимак са уцртаним делом изласка те нове саобраћајнице на Јурија Гагарина. Продужиће се и улица Ђорђа Станојевића према овој новој саобраћајници.
планирана намена простора.JPG
увећан цртеж_излаз нове улица на ј.г..JPG
ортофото.jpg

Део где ће избити нова саобраћајница од ИМТ-а на Јурија Гагарина
https://www.google.rs/maps/place/Auspuh ... 4919?hl=rs
:sesir:
Pohvale za post: 7
varos kapija
Higher intermediate
Postovi: 1004
Pridružio se: Čet Okt 04, 2007 3:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1326
Pohvalio: 1519

Re: IMT

Postod varos kapija » Sre Okt 09, 2019 9:15 am

Ali ne spojiti Dj. Stanojevica i Japansku/Evropsku, svasta....

To je u rangu presecanja Bul. Z.Djindjica na obe strane.
Pohvale za post: 3
unedfined
Higher intermediate
Postovi: 817
Pridružio se: Sre Sep 13, 2017 10:10 am
Kontakt:
Pohvaljen: 867
Pohvalio: 2328

Re: IMT

Postod unedfined » Sre Okt 09, 2019 11:46 am

varos kapija » Sre Okt 09, 2019 7:15 am napisao:Ali ne spojiti Dj. Stanojevica i Japansku/Evropsku, svasta....

To je u rangu presecanja Bul. Z.Djindjica na obe strane.

Nepotrebnim ulicama se smanjuje proj kvadrata zemljišta koji može da se proda (naravno, renomiranim) investitorima!
Пантограф
Expert
Postovi: 6955
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8934
Pohvalio: 5802

Re: IMT

Postod Пантограф » Sre Okt 09, 2019 11:59 am

varos kapija » 09 Oct 2019 08:15 am napisao:Ali ne spojiti Dj. Stanojevica i Japansku/Evropsku, svasta....

To je u rangu presecanja Bul. Z.Djindjica na obe strane.

Заиста, врх глупости. Ко у животу није био тамо, него само да гледа у мапу и да не предвиди ту везу, треба га затући.

Врх бр. 2: Баш том трасом ЂС - Блок 64 сада планирају трећу линију метроа. Биће, дакле, од користи ако трасу затворе зградама...
:bash:
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
dr strangelove
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 389
Pridružio se: Pon Mar 24, 2008 12:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 413
Pohvalio: 1099

Re: IMT

Postod dr strangelove » Sre Okt 09, 2019 12:40 pm

pa pise da je te veze potrebno ostvariti ?

Slika
Slika
Pohvale za post: 4
astrodule
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11026
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd, Fontana
Kontakt:
Pohvaljen: 12363
Pohvalio: 3406

Re: IMT

Postod astrodule » Sre Okt 09, 2019 12:58 pm

Sve u svemu, ništa od velikog parka ili nekih slobodnih površine.

Baš me briga za želju investitora da grade, NBG izgrađen do 90-ih je primer kako treba naselja da izgledaju.

Eno vam priobalje uz Dunav pa nabijajte zgradu do zgrade. NBG nema saobraćajnih kapaciteta za velika nova naselja.
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Pohvale za post: 1
Пантограф
Expert
Postovi: 6955
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8934
Pohvalio: 5802

Re: IMT

Postod Пантограф » Sre Okt 09, 2019 1:10 pm

U tekstu piše i ovo:
Takođe, kao rezultat šire analize, razmatrana je i mogućnost povezivanja trase ulice Đorđa Stanojevića sa jednosmernim saobraćajnicama Evropska i Japanska koje prolaze centralnom osom blokova 61-64

Planiran je i park površine 1 ha, u zoni uz Jurija Gagarina.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16468
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2439
Pohvalio: 451

Re: IMT

Postod vucko » Sre Okt 09, 2019 1:28 pm

U konačnoj verziji plana će biti saobraćajnice u tom generalnom pravcu jer je ovo ravni javni uvid, posle njega će se raditi klasičan plan detaljne regulacije koji će još više razraditi rešenja. Nadam se da neće biti neracionalne trase kao što je Tadije Sondermajera u APC-u.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Pohvale za post: 2
Bezaninac
Intermediate
Postovi: 319
Pridružio se: Čet Mar 29, 2012 8:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 172
Pohvalio: 429

Re: IMT

Postod Bezaninac » Sre Okt 09, 2019 4:12 pm

vucko » 09 Oct 2019 12:28 pm napisao:U konačnoj verziji plana će biti saobraćajnice u tom generalnom pravcu jer je ovo ravni javni uvid, posle njega će se raditi klasičan plan detaljne regulacije koji će još više razraditi rešenja. Nadam se da neće biti neracionalne trase kao što je Tadije Sondermajera u APC-u.


A i taj blok zapadno od nove saobracajnice koja će spojiti Zemunsku i J. Gagarina je išrafiran, tj. određen za obavezno raspisivanje arhitektnosko-urbanističkog konkursa, čak i nakon donošenja PDR, tako da će biti i parka, i veze sa B61-64...
Pohvale za post: 1
astrodule
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11026
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd, Fontana
Kontakt:
Pohvaljen: 12363
Pohvalio: 3406

Re: IMT

Postod astrodule » Sre Okt 09, 2019 7:04 pm

Da li postoji plan da Zemunska dobije treću traku? To će biti potrebno i zbog ovog naselja, a i zbog buduće veze sa auto-putem Miloš Veliki.
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
SerbPacker
Intermediate
Postovi: 462
Pridružio se: Uto Mar 14, 2017 8:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 282
Pohvalio: 13

Re: IMT

Postod SerbPacker » Sre Okt 09, 2019 9:41 pm

O kolikom broju stanovnika govorimo, ovde u ovom budućem naselju, šta mislite?

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
ccc
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 286
Pridružio se: Pon Nov 21, 2016 11:39 am
Kontakt:
Pohvaljen: 270
Pohvalio: 222

Re: IMT

Postod ccc » Sre Okt 09, 2019 10:54 pm

Prilično tu može da se napakuje ljudi. Rekao bih na prvu >= 25k.
Malo evolucije nije na odmet.
Pohvale za post: 1
indigo
Beginner
Postovi: 37
Pridružio se: Uto Feb 12, 2019 10:19 am
Kontakt:
Pohvaljen: 43
Pohvalio: 116

Re: IMT

Postod indigo » Sre Okt 09, 2019 11:49 pm

Na vozdovcu ima dosta napustenih fabrika. Po meni idealno za novi poslovni prostor.. Koliko stanovnistva se doselilo pretgodnih 5 godina.. A nigde poslovni prostor.. A autoput prolazi kroz vozdovac btw...
Pohvale za post: 1
Stomatolog
Higher intermediate
Postovi: 884
Pridružio se: Čet Dec 18, 2014 7:03 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 755
Pohvalio: 333

Re: IMT

Postod Stomatolog » Čet Okt 10, 2019 5:10 am

Neko mi je ukrao ideju. :D
Samo neka povežu ulicu Đorđa Stanojevića sa Evropsom ili Japanskom i Novi Beograd (Savski deo) dobija još jednu vezu na potezu istok - zapad, a to znači rasterećenje Jurija Gagarina i Zemunske / Vojvođanske.

Moj predlog iz 2016. godine:

Stomatolog » 11 Nov 2016 14:58 napisao:Moj predlog za uređenje tog dela Novog Beograda.

slika002.png

slika004.png

Slika
Slika
Pohvale za post: 5
Bezaninac
Intermediate
Postovi: 319
Pridružio se: Čet Mar 29, 2012 8:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 172
Pohvalio: 429

Re: IMT

Postod Bezaninac » Čet Okt 10, 2019 11:11 am

Mislim da se u nacrtu plana ne spominje prosirenje Zemunske, a planirani broj stanovnika je 18400...
Pohvale za post: 1
Propeler
Higher intermediate
Postovi: 674
Pridružio se: Sub Dec 17, 2016 11:26 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1293
Pohvalio: 986

Re: IMT

Postod Propeler » Čet Okt 10, 2019 11:08 pm

Novi Beograd će vrlo brzo kolabirati i postati neprohodan i nepodnošljiv poput Vračara, Starog Grada, Zvezdare itd.

Uzmite u obzir da će Novim Beogradom uskoro saobraćati i većina ljudi iz Obrenovca i svi iz Zapadne Srbije koji krenu u Bg, pa onda izgradnja svih praznih parcela (a ima ih baš dosta), pa ovo iživljavanje sa zemljištem IMT-a, pa ogromne površine istočno od Zemunske- Tošinog Bunara- Vojvođanske, koje su sad popunjene straćarama koje će se polako rušiti i na tim mestima će se graditi verovatno desetospratnice...

Za park da mamlazi ostave samo 1 hektar od postojećih 37 je težak bezobrazluk :bash: .

Nespajanje bulevara Đ. Stanojevića sa blokom 64 je ekstremno ludilo i iživljavanje :notok: .

Zar bezobzirni ludaci ne vide koliko je teško i skupo proširiti deficitarnu infrastrukturu u delovima grada u kojima je ekstremno deficitarna, a u okolini većinom već popunjene i izgrađane parcele? :cry:

Tuga, jad i čemer. :oops: :violina: :fijasko: :blah:
Pohvale za post: 5
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8761
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9050
Pohvalio: 21028

Re: IMT

Postod Дошљак » Sub Okt 12, 2019 10:34 pm

Биће спојени, није још урађен ПДР за тај блок. Али генерално треба смањити станоградњу на НБГ, посебно ту у ИМТу. ЈА бих овде волео да видим више јавних и пословних објеката, али и јавну гаражу већег капацитета.
ink
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 877
Pridružio se: Uto Jul 07, 2009 5:13 pm
Lokacija: Beograd, Jugoslavija
Kontakt:
Pohvaljen: 601
Pohvalio: 597

Re: IMT

Postod ink » Uto Okt 15, 2019 11:47 am

Пантограф » 09 Oct 2019 01:10 pm napisao:Planiran je i park površine 1 ha, u zoni uz Jurija Gagarina.


Što će stanovnicima tog novog naselja pružiti manju zelenu površinu od parka između Japanske i Evropske u Bloku 63.

Strašno.
__________________________
СМРТ ПЛАСТИЧНИМ КЕСАМА
Pohvale za post: 1

Povratak na “Opšte diskusije o projektima”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 7 gosta