Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Diskusije o objektima koji su završeni

Moderator: Igor

Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5297
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 10
Pohvalio: 0

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Postod Nenad » Sre Jul 11, 2007 6:10 pm

Evo jedne nove teme - mozda postane interesantna u blizoj buducnosti!

Сутра презентација Нацрта плана за спољни магистрални прстен
Среда, 11. јул 2007.
У скупштинској сали општине Вождовац сутра у 14 часова одржаће се презентација Нацрта плана детаљне регулације за саобраћајницу спољног магистралног прстена, која обухвата насеља Браћа Јерковић, Падину и Трошарину. Презентацији ће присуствовати главни општински архитекта Весна Пешић и представници Урбанистичког завода Београда.

Спољна магистрална тангента обухвата подручје од аутопута, поред Митровог брда, дуж улице Браће Јерковић према Кумодрашкој, од Кумодрашке до улице Војводе Степе, па све до Црнотравске улице на Трошарини.

Izvor: Beoinfo
Link: http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1282347
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6715
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 1146
Pohvalio: 112

Postod dragan » Čet Jul 12, 2007 7:04 am

Bilo je nekih pitanja o ovoj temi, pa prenosim par postova :

nikola_vukas napisao:Da li se zna u kojoj je fazi izgradnja Spoljne magistralne tangente SMT koja bi trebalo da poveze Adu-huju odnosno buduci most preko Mirijeva i M.M.Luga sa auto putem BG-NIS? ...

dragan napisao:Завршени радови на обилазници од Миријева до Смедеревског пута

Код окретнице аутобуса 27 у Миријеву – улица Михајла Бугалкова, сутра у 13 часова, биће обележен завршетак радова на обилазном путу који спаја Миријево са Смедеревским путем.

Пројекат завршетка обилазнице, дуге око два километра финансирао је Град Београд, док су радови били поверени Холдинг компанији „Ратко Митровић”.

Обилазница која спаја Миријево са Смедеревским путем од великог је значаја за растерећење саобраћаја у централној звездарској саобраћајници – Булевару краља Александра, као и улазa у Београд из правца Калуђерице, Болеча и Гроцке.
http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1261944

Siniša napisao:Ako se ne varam, taj put od Mirijeva do Smederevskog puta bi trebao da bude deo magistralnog puta-obilaznice oko Beograda koja bi se nadovezivala na novi most preko Ade Huje.
Zaokruženo :
Slika

nikola_vukas napisao:samo da odgovorim Draganu da ta obilaznica od Mirijeva
do Smederevskog puta lici na sve osim na ozbiljnu saobracajnicu. ...

A, što meni da odgovoriš? :) ....ja sam samo preneo vest sa sajta, a 'Siniša' je napisao
text i postavio mapu, jer ja nisam znao gde se to nalazi - zemunac retko tamo zalazi. :)

Čini mi se da su rekli na TV da je to Prva faza SMP-a ( SpoljnjegMagistralnogPoluprstena ).
Zao mi je ako je u takvom stanju, ali mi je i drago što skraćuje vreme putovanja, pa jednog dana.....
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5297
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 10
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Čet Jul 12, 2007 9:21 am

Super - sada imamo sve informacije na jednoom mestu! :)

Inace, dosta se prica o metrou, o UMP-u, o Obilaznici, a o SMP i ne bas... Ne znam da li i za to postoji vec neka vrsta projekta (verovatno da) i strategije - u javnosti se tome ne pridaje velika paznja.
Poslednja izmena od Nenad u Čet Jul 12, 2007 9:22 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5297
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 10
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Sub Jul 14, 2007 10:11 pm

Poluprstenima brže do centra
Dušan Milanović: Saobraćajnica je dobrim delom već izgrađena, a ideja je da već začete pravce spojimo u jednu celinu i da obezbedimo prvu fazu izgradnje
Treći od četiri beogradska poluprstena, koji imaju zadatak da obezbede alternativne mogućnosti za prolazak kroz centar grada, saobraćajnica spoljne magistralne tangente (SMT), predstavljena je juče u opštini Voždovac. Dušan Milanović iz Urbanističkog zavoda rekao je da, ako želimo da iz južnih delova grada odemo ka severnim obavezno moramo da prođemo kroz najuže centralno područje, a da ovim rešenjem to može da se izbegne.
- Saobraćajnica je dobrim delom već izgrađena, i ideja je da već začete pravce spojimo u jednu celinu i da obezbedimo prvu fazu izgradnje, od Borske do petlje Lasta. Dužina trase je 4.300 metara, a skoro 56 odsto je već realizovano u jednoj formi koja uz minimalne rekonstrukcije može da se dovede do ranga magistrale - rekao je Milanović.

Saobraćajnica SMT je urađena prema rešenju iz generalnog plana Beograda za 2021. i podeljena je na šest sektora. Prva deonica kreće od Borske ulice do Ulice Bulevara oslobođenja. Na ovom potezu Crnotravska ulica će se rekonstruisati. Druga deonica, od Bulevara oslobođena pa do Vojvode Stepe će pretrpeti promene, a zatim kreće neizgrađeni deo trase. Novi deo prolaziće kroz današnju kasarnu "Stepa Stepanović" i sred ulice Kumodraške, gde se planira nova četvorokraka raskrsnica sa razdelnim ostrvima. Kumodrašku i Braće Jerkovića spajaće novi most dug 250 metara. Sve do Ulice Dragice Končar biće sitnijih promena, a na zahtev GSP-a na Medakoviću će se rekonstruisati okretnica kojom će se razdvojiti stajalište za trolejbuse i autobuse. Od okretnice kreće nova deonica koje će se spuštati niz naselje Medaković pa do Lastine petlje.

- S obzirom da smo poslednjih godina dobili veliki broj inicijativa da se stanovnicima naselja Mali Mokri Lug omogući regularna veza preko petlje ka centru grada ovom rekonstrukcijom to će u budućnosti biti moguće - rekao je Dragan Mihajlović iz Urbanističkog zavoda i dodao da nijedan stambeni objekat ovim projektom neće biti srušen.

Izvor: Glas Javnosti
Link: http://arhiva.glas-javnosti.co.yu/arhiva/2007/07/13/srpski/bg07071201.shtml


I mala dopuna vesti:

"Projekat košta oko dve i po milijarde dinara."

Izvor: 24sata
Link: http://www.24sata.co.yu/vesti.php?id=11880
Poslednja izmena od Nenad u Pon Jul 16, 2007 12:58 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
CrazySerb
Intermediate
Postovi: 139
Pridružio se: Sub Feb 10, 2007 6:25 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4
Pohvalio: 0

Spoljna Magistralna Tangenta, Most Zemun - Borča

Postod CrazySerb » Pon Sep 10, 2007 11:51 pm

Vidim da fali tema:)



TADIĆ PRIMIO PREDSTAVNIKE JAPANSKE KORPORACIJE ITOČU
EKONOMIJA - PRIVREDA - Ponedeljak, Septembar 10, 2007 15:26

Predsednik Srbije Boris Tadić je u razgovoru sa potpredsednikom japanske korporacije 'Itoču' Sumitakom Fujitom izrazio spremnost da podrži buduće aktivnosti te korporacije u Srbiji, posebno za dobijanje kredita od japanske vlade za izgradnju mosta na Dunavu, na putu Beograd-Pančevo.

Kako je saopštila Pres služba predsednika Srbije, u razgovoru je ocenjeno da se perspektiva privredne saradnje ogleda u hemijskoj industriji, izvozu hrane iz Srbije u Japan i proizvodnji automobilskih delova.

Tadić je predstavnicima japanske korporacije preneo svoju punu podršku za otvaranje predstavništva u Srbiji.

'Itoču' je jedna od tri najveće japanske korporacije, sa godišnjim obrtom od približno 100 milijardi dolara.
Poslednja izmena od CrazySerb u Pon Sep 10, 2007 11:54 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5297
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 10
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Uto Sep 11, 2007 12:55 pm

Nisam znao da je Itochu u pitanju. To je jedan ogroman konglomerat - rade sve i znaju sve i sto je jako bitno, vrlo su ozbiljni!
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6715
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 1146
Pohvalio: 112

Postod dragan » Uto Sep 11, 2007 1:40 pm

Post sa ,Pančevački most' :
dragan napisao:Grad je zadužen samo za most na Savi,sve mostove na Dunavu gradi Republika Srbija :

Изградња саобраћајница ...
Република Србија почиње са израдом генералног пројекта за изградњу
моста преко Дунава код Винче, који ће коштати око два милиона евра, а
потом ће финансирати и његову градњу.

Град из сопствених средстава финансира мост преко Саве, а на његову иницијативу
су почели и преговори са јапанском владом о повољном кредиту за мост који ће се
градити километар и по низводно од Панчевачког моста.

Република ће дати гаранцију за овај кредит и финансирати градњу моста.

http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1242706

Slika

Most na ada Huji će biti deo SMP-a ( SpoljniMagistralniPoluprsten)
Poslednja izmena od dragan u Uto Sep 11, 2007 1:48 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
jelenabg
Higher intermediate
Postovi: 506
Pridružio se: Pet Jan 19, 2007 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 174
Pohvalio: 0

Postod jelenabg » Uto Sep 11, 2007 1:44 pm

Ubijte me ukoliko ova korporacija nema veći obrt sredstava od čitave Srbije zajedno :lol: .
Ja bih volela da Japanci počnu sa ozbiljnim ulaganjem u Srbiju. Znam da je to teško dostižno jer oni zahtevaju da je sve čisto i jasno, ali eto...
Možda da ovo bude neki probni balon. Oni su jedni od retkih koji bi nas mogli da dovedu u red i disciplinuju.
dziggy
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1398
Pridružio se: Pon Feb 05, 2007 11:47 pm
Lokacija: Zvezdara heaven
Kontakt:
Pohvaljen: 707
Pohvalio: 1221

Postod dziggy » Sre Sep 12, 2007 10:00 pm

Cekajte ljudi, zar nisu Most kod Ade Huje i most kod Vince dva odvojena mosta?

Slika
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6715
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 1146
Pohvalio: 112

Postod dragan » Sre Sep 12, 2007 11:26 pm

dziggy napisao:Cekajte ljudi, zar nisu Most kod Ade Huje i most kod Vince dva odvojena mosta?

Jesu.

Što pitaš? :)
Poslednja izmena od dragan u Sre Sep 12, 2007 11:28 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
HenkMan
Intermediate
Postovi: 169
Pridružio se: Pon Feb 26, 2007 2:37 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod HenkMan » Sre Sep 12, 2007 11:54 pm

Da li ce povezivanje novog mosta kod Ada Huje i autoputa ciniti jos jedan prsten, kako izgleda? :)
dziggy
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1398
Pridružio se: Pon Feb 05, 2007 11:47 pm
Lokacija: Zvezdara heaven
Kontakt:
Pohvaljen: 707
Pohvalio: 1221

Postod dziggy » Čet Sep 13, 2007 12:16 am

dragan napisao:
dziggy napisao:Cekajte ljudi, zar nisu Most kod Ade Huje i most kod Vince dva odvojena mosta?

Jesu.

Što pitaš? :)

Zato sto se na ovoj slici vidi most kod Ade Huje :)
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5297
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 10
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Čet Sep 13, 2007 2:00 pm

Pa o tome mostu se i radi. Japanci bi trebalo da finansiraju taj most kod Ade Huje.

@HenkMan
Taj most je nastavak na Spoljni magistralni prsten (koje preko Mirijeva, pa MM luga, Medaka, Banjice itd. ide do Miljakovca)
KiD
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1910
Pridružio se: Sub Dec 16, 2006 5:33 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 110
Pohvalio: 73

Postod KiD » Čet Sep 13, 2007 3:25 pm

@dziggy
Ne most na Adi Huji nije deo obilaznice koja dosta dalje nizvodno izlazi na buduci most kod Vince i nastavlja sve do Panceva. Ovaj most na Adi moze da bude deo spoljne gradske magistrale.
HenkMan
Intermediate
Postovi: 169
Pridružio se: Pon Feb 26, 2007 2:37 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod HenkMan » Čet Sep 13, 2007 4:00 pm

Spoljasni MP? Da li si to ti sklopio ime ili je to zvanici projekat?
Da li ce se to produzavati posle preko Zarkova ili Banovog brda i posle jos jednog mosta preko Save(bez obzira da li hje ec o veoma dugorocnim planovima)? Gde moze da se nadje vise o tom "Spoljasnom magistralnom prstenu"?
Milance
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1979
Pridružio se: Sre Jan 31, 2007 1:08 pm
Lokacija: Srbija
Kontakt:
Pohvaljen: 35
Pohvalio: 104

Postod Milance » Čet Sep 13, 2007 4:27 pm

^^O SMP se pricalo i ovde na forumu a to jeste zvanican naziv.
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5297
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 10
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Pon Dec 31, 2007 3:29 pm

JAPANCI
Već tri godine Vlada Japana radi na projektu mosta preko Dunava kod ade Huje, koji će biti sastavni deo unutrašnjeg magistralnog prstena. Urađena je "fizibiliti" studija.
- Problem je u tome što smo mi u međuvremenu povećali bruto domaći proizvod i više nemamo pravo na kredit po uslovima koje smo imali pre tri godine - objašnjava Đilas. - Most nizvodno od "Pančevca" treba da se gradi i pregovaramo sa japanskom vladom o drugom kreditu, naravno povoljnom. Videćemo da li možemo da obezbedimo prisustvo japanskih izvođača na tom projektu. Ukoliko, međutim, do dogovora ne dođe, ne odustajemo od ovog mosta. Zajam ćemo potražiti na drugoj adresi.
Beograd danas izgleda drugačije, iako se mnoge stvari ne vide na prvi pogled. Ulagano je u infrastrukturu posle dugog "sušnog" perioda. I danas, posle šest godina, kada su rešeni mnogi problemi, poput grejanja, vodosnabdevanja, kanalizacije... Ovaj grad sa bezmalo dva miliona stanovnika može da se okrene velikim projektima. Đilas objašnjava da je Nenad Bogdanović mnogo toga uradio što će omogućiti gradonačelnicima posle njega da nastave sa razvojem Beograda. Tako je gradska Direkcija za puteve počela da radi na projektu mosta Borča - Zemun.
- Možda u ovom trenutku deluje da izgradnja tog mosta preko Dunava nije neophodna, ali moramo da razmišljamo unapred, da se za četiri ili pet godina opet ne bismo "hvatali za glavu" - navodi Đilas. - Beograd se razvija. Novi Beograd je skoro popunjen. Nove lokacije vidimo na levoj obali Dunava, i tu je veliki potencijal. Tuda će proći i obilaznica, jer želimo kompletan spoljni prsten oko grada. Ne samo preko Dunava kod Vinče do Pančeva već i dalje. Beograd i građane želimo da zaštitimo od tranzitnog i teretnog saobraćaja, kojem su danas izloženi. U svakom slučaju Beogradu jedan novi most nije dovoljan. Potrebna su bar tri. Mostovi, metro, zdravstvo i obrazovanje su prioritet Beograda u naredne četiri godine.

Izvor: Novosti
Link: http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=14&status=jedna&vest=113515&datum=2007-12-30
Milance
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1979
Pridružio se: Sre Jan 31, 2007 1:08 pm
Lokacija: Srbija
Kontakt:
Pohvaljen: 35
Pohvalio: 104

Postod Milance » Pon Dec 31, 2007 3:43 pm

Metro!? Haha, ajmo Jovo nanovo... Ta prica o metrou je vec toliko puta koriscena da je postalo potpuno demode da se koristi u politicke svrhe.
Ambassador
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3120
Pridružio se: Sre Jul 04, 2007 2:09 am
Lokacija: Belgrade
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 0

Postod Ambassador » Pon Dec 31, 2007 3:57 pm

Mislim da ipak misli na LRT, Nenad je razbio članak na više delova. Na drugom mestu jasno govori o LRT-u..
Denacionalizujte Novi Beograd, rehabilitujte mo
dziggy
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1398
Pridružio se: Pon Feb 05, 2007 11:47 pm
Lokacija: Zvezdara heaven
Kontakt:
Pohvaljen: 707
Pohvalio: 1221

Postod dziggy » Pon Dec 31, 2007 3:59 pm

^^ pa pazi, procitao sam na ssc da jos uvek ne znaju da li ce se graditi laki ili obican zbog izuzetno velikih razlika kod raznih faktora koji odlucuju, sto je dobra vest, s obzirom na to da ako se nastavi ovakav trend razvoja, bitno je doneti pravu odluku. Verovatno ce ona pasti ako prodje jos jedno 3-4 godine bez pocetka gradnje na teski metro, a onda se treba ocekivati novo projektovanje, ili pak pokretanje onih starih projekata. Dakle ja ocekujem pocetak gradnje u roku od jedno 10 godina, sto je u poredjenju sa prethodnih 35-40 dosta manje :)
Poslednja izmena od dziggy u Pon Dec 31, 2007 4:00 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Milance
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1979
Pridružio se: Sre Jan 31, 2007 1:08 pm
Lokacija: Srbija
Kontakt:
Pohvaljen: 35
Pohvalio: 104

Postod Milance » Pon Dec 31, 2007 4:04 pm

Ambassador napisao:Mislim da ipak misli na LRT, Nenad je razbio članak na više delova. Na drugom mestu jasno govori o LRT-u..

Nebitno je da li je tezak metro ili LRT. I jedan i drugi su im toliko u ustima kao da ce oba poceti sutra da se grade.
boris73
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 324
Pridružio se: Uto Jul 01, 2008 1:24 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod boris73 » Ned Sep 07, 2008 12:37 pm

између ова три потенцијална моста на дунаву (земун-горњи град, ада хуја и винча) ја бих као приоритетни изабрао земунски. чини ми се да би се њиме највише допринело смањењу гужве у граду. саобраћај из правца новог сада би се прбацио ка борчи, крњачи и панчеву.
шта ви кажете, који је ваш приоритет?
Poslednja izmena od boris73 u Ned Sep 07, 2008 12:38 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Pohvale za post: 1
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5297
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 10
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Ned Sep 07, 2008 1:12 pm

Most izmedju Zemuna i Borce je ok, ali je problem u tome sto taj most ne podrazumeva samo prelaz preko reke, vec i pristupne saobracajnice istom. Da bi se taj most povezao sa autoputem za Pancevo, potrebno je napraviti "severnu"obilaznicu oko Beograda, sto znaci, oko Borce, Ovce. Troskovi svega toga bi bili cist luksuz koji je Beogradu sada nepotreban.

S' obzirom da se juzna obilaznica oko Beograda vec gradi, i s'obzirom da kruzni put moze nju momentalno na odredjenim deonicama da zameni, po meni je najbitniji i apsolutni prioritet most kod Vince, jer bi on isto kao i most u Borci preuzeo saobracaj izmedju NS i Panceva, kao i sa svih ostalih pravaca.
boris73
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 324
Pridružio se: Uto Jul 01, 2008 1:24 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5
Pohvalio: 0

Postod boris73 » Ned Sep 07, 2008 3:40 pm

Nenad napisao:Most izmedju Zemuna i Borce je ok, ali je problem u tome sto taj most ne podrazumeva samo prelaz preko reke, vec i pristupne saobracajnice istom. Da bi se taj most povezao sa autoputem za Pancevo, potrebno je napraviti "severnu"obilaznicu oko Beograda, sto znaci, oko Borce, Ovce. Troskovi svega toga bi bili cist luksuz koji je Beogradu sada nepotreban.

S' obzirom da se juzna obilaznica oko Beograda vec gradi, i s'obzirom da kruzni put moze nju momentalno na odredjenim deonicama da zameni, po meni je najbitniji i apsolutni prioritet most kod Vince, jer bi on isto kao i most u Borci preuzeo saobracaj izmedju NS i Panceva, kao i sa svih ostalih pravaca.

ок, али ако размишљамо мало унапред, "северном обилазницом" би се стизало и до нове луке београд која се планира низводно од панчевца, до индустријске зоне која ће се тамо оформити. по мени, само је прилаз будућој луци довољан аргумент за ту солуцију. не могу се отети утиску да је та наша бољка- то је немогуће, немамо толко пара, и слично, нешто што нас и задржава у овој позицији тренутно. каснимо, много каснимо за остатком балкана који је већ поодавно испред нас.
била је нека репортажа о обилазници око скопља, такође северној. они су то одрадили перфектно. ми муку мучимо са једним јединим тунелом, страшно. панчевачки рит, или београдски део баната је раван ко тепсија, тамо макар нема таквих захвата типа тунели, мостови...
Pohvale za post: 1
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5297
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 10
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Ned Sep 07, 2008 5:31 pm

Mostom kod Vince bi se doslo do Panceva, pa onda pancevackom obilaznicom i autoputem Pancevo-BG lepo islo do luke i industrijske zone. Put je par kilometara duzi, ali kao sto rekoh, ako se vec juzna obilaznica gradi, prvo da se ona zavrsi pa onda da se krece sa ostalim pravcima. Nema potrebe pocinjati na nekoliko razlicitih mesta i na kraju imati jednu gomilu nezavrsenih saobracajnica.

Povratak na “Završeni projekti”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost