Taksa za ulazak u centar grada

Opšte diskusije o ekonomiji, kulturi i vestima vezane za Beograd

Moderator: Igor

vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16360
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2277
Pohvalio: 409

Postod vucko » Sub Nov 06, 2010 6:27 pm

Pa jasno je da se tesko moze smanjiti obim prevoza jer koliko god da se napravi ulica i traka uvek ce biti skoro potpuno pune(bar sto se tice sireg centra).

Stoga je jasno da taksa daje dodatni novac gradu i forsira javni prevoz,oko te dve stavke se sve vrti.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
shumar
Higher intermediate
Postovi: 777
Pridružio se: Uto Mar 09, 2010 1:11 am
Kontakt:
Pohvaljen: 41
Pohvalio: 142

Postod shumar » Pon Nov 08, 2010 8:23 pm

Protiv takse, pa nama teški saobraćaj prolazi kroz centar jer nije završena obilaznica a mi se pravimo da smo metropola. Posle gradnje metroa možemo diskutovati. Ako ne postoji alternativa onda se to zove harač.
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11278
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9722
Pohvalio: 2199

Postod stf » Uto Nov 09, 2010 5:21 pm

Ali ako se tim ‚‚haracom‚‚ finansira poboljsanje javnog prevoza ili metro, sta je tu lose?
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
medjutim
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1240
Pridružio se: Pon Mar 29, 2010 10:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 69
Pohvalio: 379

Postod medjutim » Uto Nov 09, 2010 6:33 pm

Loše je ako metroa neće biti još 20 godina, i ako te pare odu negde druge, kao što se kod nas često desi..
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Uto Nov 09, 2010 6:34 pm

То што се те ствари које си навео сигурно неће финансирати.
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11278
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9722
Pohvalio: 2199

Postod stf » Uto Nov 09, 2010 9:07 pm

Finansirao bi se most na Adi.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Wile E. Coyote
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4723
Pridružio se: Sre Jul 15, 2009 6:31 pm
Lokacija: Munze Konza!
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Postod Wile E. Coyote » Uto Nov 09, 2010 9:21 pm

Не би, већ је исфинансиран. :D Можда тунел ка Аутокоманди.
Homer Jay: "Ko želi dostojanstvo, neka emigrira, ovo je zemlja za mazohiste... a ja sam jedan od njih."
Goldstein: "Što se nisi registrovao kao Њиле?"
mastercat: "93 strane o metrou bog te mazo, a od metroa ni milimetar"
GOJE: "Naši saobraćajni mozgovi najviše na svetu vole dve stvari: 1. SEMAFOR 2. 60km/h"
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16360
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2277
Pohvalio: 409

Postod vucko » Uto Nov 09, 2010 9:22 pm

Oce sipak,evo pricah sa drugom koji je kao i ja student a radi istovremeno.Po ceo dan je u kolima,i misljenja je da je most na adi trebao i 500 miliona da kosta,al da se napravi.A onaj ko zabrani automobilima da udju u centar treba da ide na lomacu.Sto je najgore tako misli velika vecina naseg naroda koja vozi.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11278
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9722
Pohvalio: 2199

Postod stf » Sre Nov 10, 2010 1:53 pm

Isto tako je moj kolega juce parkirao dzip na PESACKO STEPENISTE , a kad sam mu napomenuo da ce mu ostati otisci stopala po haubi, jer nemaju pesaci gde da prodju, lik meni odgovara da bi tom nekom, polomio obe noge. Zamisli!
Takve stoke ima mnogo, i uveo bih mu taksu i za izlazak iz centra, maloumni i***** sebicni. Ko da su jedni na svetu, i samo oni treba da zive.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
shumar
Higher intermediate
Postovi: 777
Pridružio se: Uto Mar 09, 2010 1:11 am
Kontakt:
Pohvaljen: 41
Pohvalio: 142

Postod shumar » Sre Nov 10, 2010 4:01 pm

Uvek treba da postoji alternativa, u sadašnjoj situaciji da bi otišao u PA mora se proći kroz centar što znači da bi plaćali taksu i oni koji ne žele u centar ali moraju. Znam da nije pravo poredjenje ali to bi bilo gore nego što je bila naplata poluprofila BG-NS oni su bar imali alternativu sa starim novosadskim putem. Poseban problem je teretni saobraćaj za koji ne postoji obilaznica a osim gužve oni prave i većinu štetnih gasova. Mislim da ne mogu dovoljno da istaknem koliko je Beogradu neophodna obilaznica. Što se tiče takse da bi naplaćivali moramo i nešto ponuditi (obilaznica, metro, UMP, SMT) bilo šta u suprotnom to postaje harač.
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11278
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9722
Pohvalio: 2199

Postod stf » Sre Nov 10, 2010 5:14 pm

Da, ali nekoliko postova ranije sam objasnio da se tranzit ne bi naplacivao, vec samo boravak u centru, a napisao am i kako bih to izveo.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
shumar
Higher intermediate
Postovi: 777
Pridružio se: Uto Mar 09, 2010 1:11 am
Kontakt:
Pohvaljen: 41
Pohvalio: 142

Postod shumar » Sre Nov 10, 2010 10:49 pm

Stf to nije pravo rešenje. Po meni ne treba izmišljati toplu vodu, već primeniti proverena rešenja naravno uvažavajući specifičnosti Beograda. Za sve to su potrebne velike investicije u infrastrukturu i drumsku i železničku, tj. bez razvijene infrastrukture nema ni razvijene ekonomije ni svega ostalog što iz toga proizilazi. U sadašnjoj situaciji mislim da bi efekti takse bili veoma mali, pogledaj prihode parking servisa. Broj auta u BG tek treba da raste jer imamo mali broj vozila po glavi stanovnika i to je neminovno sa porastom standarda, što znači bez ozbiljnijeg ulaganja u infrastrukturu nema ni velikih pešačkih zona ni izmeštanja saobraćaja iz centra. Postoji podatak da tri četvrtine štetnih gasova u saobraćaju u EU naprave kamioni a mi našu obilaznicu pravimo već preko 20 godina samim tim vidiš gde smo.

Povratak na “Gradski život i vesti”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta