Šta je novo?

Taksa za ulazak u centar grada

Takodje kao wille.Zanima me neko da mi kaze kako bi bilo moguce bez metroa da se naplacuje ulaz u centar(sto koliko vidim opipavaju teren za to).
 
Ne, ali sam da za taksu za ljude koji idu sami kolima u centar grada. Na neki nachin bih stimulisao carpooling, deljenje kola. Nisam siguran da li je moguce sprovesti ovakvu kontrolu, ali se svakog jutra zapanjim, kada , vozeci se gsp-om vidim koliko ljudi sami idu kolima, ponekad zaista velikim dzipovima, u centar
 
Ma da mi je samo znati kako bi oni to izveli. Naplatna rampa kod Usca? Na starom mostu?
 
postoje kamere na mostovima. ako u svetu dobijesh kaznu ako te uhvati kamera kako jurcash, zasto ti kod nas ne bi stigla taksa za ulazak u grad kolima
 
Ja sam za, ali tek posle uvođenja metroa... inače je pravo mučenje građana. Taksa bi počinjala recimo kod Autokomande... (slaže se sa nazivom) :D
 
Taksa za sve koji ulaze u centar, severno od linije Gazela -Autokomanda, sem za one koji zive u tim delovima.

A u krugu dvojke pristup samo stanarima centra, a svima ostalim - stoj.

Metro nije potreban da bi se preslo 1 - 2 kilometra pesice, pesacenje je zdravo, a jos je zdravije ako ulice nisu zagadjene.
 
@Glas prirode
Jeste potreban, doduse, za sve ljude koji će nagrnuti na gradski prevoz kada postane nemoguće da kolima dođu do svoje krajnje destinacije. :)
 
Jeste metro potreban, ali da se s drugog kraja grada dodje do centra, ali ako neko dodje vozilom do Fransa npr. i ostavi ga na nekom mogucem parkiralistu oko auto puta i petlje, zar je toliko tesko da pesice dodje do Slavije, kroz Karadjordjev park ili ako dodje npr. Savskom ulicom do Principove, zar je centar toliko daleko, da mu treba bilo kakav prevoz sem sopstvenih nogu.

Nase prilagodjavanje potrebama vozaca lici na prilagodjavanje nepusaca potrebama pusaca. Koliko je to pametno, korisno i zdravo neka svako razmisli.
 
Probaj da po lošem vremenu ideš na posao na koji moraš da ideš u odelu, ili po lošem vremenu uopšte.

Na stranu što nigde nema tih parkirališta, i neće mnogo značiti dok se i oko njih ne napravi infrastruktura, koja uključuje prevoz do centra..
 
Protiv.

Kada bi postojao metro - onda mozda. Ovako, nema sanse.

Jedino sto bi moglo da se uradi je da se recimo krug dvojke zatvori za sav saobracaj osim javnog od recimo 7 ujutru do 7 uvece radnim danom. I da onda pojacano pice busevi i trole po centru u tom periodu.
 
Dobra je to stvar, ali ako vec brani ljudima da se parkiraju u centru ili im to dodatno naplacuje, grad mora da im obezbedi alternativan prevoz ili ti METRO. GSP koji se klacka po sat vremena nije alternativa za nekoga ko ima raspored.
 
Potpuno za i to odmah. Isuvise se ovaj narod ulenjio i izbezobrazio. Proskek popunjenosti automobila u spicu: 1,5. ALO!!! Pa koji je to bezobrazluk. I, kao, kriv je metro? Kako da ne, a kad dobijemo metro jednog dana, tad ce izgovor biti da je lose trasiran i nikome ne odgovara. Dosta sa tim glupostima. Dokle vise?

Krug dvojke pesacima, siri centar naplata. Punktovi kod Vuka, u Despota Stefana, na Brankovom mostu, Kneza Milosa, Sarajevskoj, Dimitrijali.

Ukinuti placanje parkinga u centru, ali zato osasoljiti dzepove za ulazak u isti. :rant:
 
Ma kakva naplata - treba strijeljati svakoga ko uopšte ima auto u krugu od 20km oko Beograda. To je razdaljina koja pješke može da se pređe za 4-5 sati što znači da ljeti, dok je dan dovoljno dugačak, možete da dođete do grada, obavite posao i vratite se kući i da se skoro naspavate. Zimi je to malo teže izvesti, al' to će stimulisati ljude da budu u boljoj kondiciji pa će možda stizati i za 2-3 sata.

Možda je ovaj prijedlog malo radikalno, pa sam spreman da pristanem da se u prvoj fazi samo podignu mitraljeska gnijezda na mostovima. Ja i živim i radim na Novom Beogradu i primjetio sam da iz starog dijela grada gomila ljudi svakodnevno prelazi mostove i pravi nam gužvu ovde a par obučenih mitraljezaca bi vratilo mir i spokoj na naše ulice.

Naravno, spreman sam i na modifikaciju prijedloga u slučaju da neko ima bolju ideju kako od grada napraviti 20 nepovezanih sela.


A sad malo ozbiljnije - u mom slučaju u autu u prosjeku provedem 1 sat dnevno. Da koristim gradski prevoz to bi se popelo na skoro 2 sata (a sa svakom dodatnom destinacijom/obavezom stvari stoje još lošije po gradski prevoz). Pa onda čekanje na autobus van špica na liniji koja i inače nije previše česta...

LM, kad sam imao 20 godina i ja sam imao vremena za GSP - 15 godina kasnije definitivno ne. A kad vidite silne ljude u autima u gužvi to vjerovatno nije zato što su oni id*** već što im i takve gužve više odgovaraju nego ovakav GSP.

Carpooling - vozio sam kolegu svakodnevno 2 godine (sve dok nije prešao u drugu firmu). To fino zvuči u teoriji, al' u praksi - pa recimo da mi nije žao što sad putujem sam ;)

Što se takse tiče - mene ne tangira mnogo jer mi neće biti problem da je platim, čak mi možda ubrza putovanje ako se zbog nje smanji broj auta na ulicama. Generalno gledano taksa će samo usporiti transport jednog dijela ljudi (onih koji budu morali da se prebace na GSP) i čisto je zamazivanje očiju - vjerujem da je ovde svima jasno bez čega nema ozbiljnog poboljšanja gradskog prevoza (smanjenje gužvi će onda biti samo posljedica toga).

:grand: smorih i sebe ;)
 
Pa poenta i jeste u tome da prevoz kasni zbog guzvi na ulicama koje izazivaju upravo ljudi poput tebe. Sam se baskari u kolima i pritom zauzima u proseku 3 metra kolovoza, pa tako vas 20 na svakom semaforu......

Da svako od vas koristi prevoz, u njemu ne bi proveo pomenuta 2 sata nego u proseku 30 minuta. Sramotno je koliko su pojedinci u svojoj sebicnosti i oholosti slepi za realno stanje stvari. I naravno, krivicu svali na GSP, a krivac si zapravo ti sam. Jadno.
 
protiv. ovaj grad mora da omoguci ljudima vise, a ne da im uskracuje i ovo malo. ja ne mogu da razumem da beovoz truli, da sve to sto postoji za beovoz, od stanica, tunela i mostova prevozi par hiljada ljud dnevno. da ne postoji nikakav recni prevoz, da je autobuska stanica tu gde je... pricaju o nekom metrou, a nisu sposobni da urade osnovne stvari. smatrao bih to vrhunskim bezobrazlukom grada da svoju nesposobnos, aljkavost, nebrigu jos i naplacuje.. nesto tipa putarine za novi sad. pustite vi london i svetske primere, to je druga planeta
 
otkada je svakodnevna guzva i saobracajni kolaps svakog petka ili kada padne i najmanja kisha nesto "vishe" ?
 
stf":116rpfuo je napisao(la):
Pa poenta i jeste u tome da prevoz kasni zbog guzvi na ulicama koje izazivaju upravo ljudi poput tebe. Sam se baskari u kolima i pritom zauzima u proseku 3 metra kolovoza, pa tako vas 20 na svakom semaforu......

Da svako od vas koristi prevoz, u njemu ne bi proveo pomenuta 2 sata nego u proseku 30 minuta. Sramotno je koliko su pojedinci u svojoj sebicnosti i oholosti slepi za realno stanje stvari. I naravno, krivicu svali na GSP, a krivac si zapravo ti sam. Jadno.
Све то што си навео апсолутно стоји. Међутим, превоз је лош, а кад би се још више људи возило ГСП-ом, био би још гори. Врзино коло.
 
mradulovic":2gd5elre je napisao(la):
otkada je svakodnevna guzva i saobracajni kolaps svakog petka ili kada padne i najmanja kisha nesto "vishe" ?
nesto vise je da nadlezni prvo zasucu rukave, urade ono zasto su placeni tj izvuku maksimum iz kapaciteta koji postoje pa onda mozemo da pricamo dalje.

ja ne da nemam auto nego nemam ni dozvolu tako da nisam nikakav predstavnih auto lobija ovde.. vodim se zdravim razumom i moj stav nije motivisan kompleksom sto se neko vozi sam u kolima ili besom sto mi od kuce do slavije koja je na 300m treba ponekad i po 30 minuta. za to ne krivim ljude u kolima nego one koji su nas doveli do toga da ne kad padne kisa ili petkom popodne, nego svaki boziji dan, gledamo saobracajni kolaps.
 
stf":19jf0tvt je napisao(la):
Da svako od vas koristi prevoz, u njemu ne bi proveo pomenuta 2 sata nego u proseku 30 minuta. Sramotno je koliko su pojedinci u svojoj sebicnosti i oholosti slepi za realno stanje stvari. I naravno, krivicu svali na GSP, a krivac si zapravo ti sam. Jadno.
Naprotiv, meni niko nije kriv jer ja i nemam problem. A ako misliš da će se nekakvom naplatom riješiti problem gužvi - imam povoljno jedan most u izgradnji da ti prodam.

Kad smo kod realnog stanja stvari samo mi navedi par gradova u svijetu sa preko 1.5M stanovnika koji su se uspješno riješili gužvi uvođenjem nekakvih taksi. Možda vjeruješ da će 'domaća pamet' biti prva kojoj će to poći za rukom ali u tom slučaju pogledaj opet ponudu za most.
 
zagor":192ov27q je napisao(la):
stf":192ov27q je napisao(la):
Da svako od vas koristi prevoz, u njemu ne bi proveo pomenuta 2 sata nego u proseku 30 minuta. Sramotno je koliko su pojedinci u svojoj sebicnosti i oholosti slepi za realno stanje stvari. I naravno, krivicu svali na GSP, a krivac si zapravo ti sam. Jadno.
Naprotiv, meni niko nije kriv jer ja i nemam problem. A ako misliš da će se nekakvom naplatom riješiti problem gužvi - imam povoljno jedan most u izgradnji da ti prodam.

Kad smo kod realnog stanja stvari samo mi navedi par gradova u svijetu sa preko 1.5M stanovnika koji su se uspješno riješili gužvi uvođenjem nekakvih taksi. Možda vjeruješ da će 'domaća pamet' biti prva kojoj će to poći za rukom ali u tom slučaju pogledaj opet ponudu za most.
pojedinci u svojoj sebicnosti i oholosti su stvarno slepi na realno stanje. neko sedne auto, odveze decu u skolu, zenu na posao i onda odveze i 1.5 sebe na posao i sve to opet u povratku. ili sedne i odveze sebe i gajbu piva na pecanje, to nikoga normalnog ne treba da interesuje. ovaj bi zabranio i penzosima da se voze u vreme spica.. pa na usranu adu se nenaplacuje ulaz gde ljudi idu da suncaju dupe a ne u centar grada u koji je ta ista vlast koja bi da naplati ulaz nabila sva ministarstva (ko pomene republiku i grad i da to nije isto taj ne zivi u srbiji i nema pravo glasa).
 
Nisam ljubitelj taksi koje raslojavaju gradjane na one koji mogu da ih plate i one koji ne mogu. Ali bih iz sva srca podrzao ukidanje automobilskog saobracaja ( i za stanare dakako ) u krugu dvojke, sve to sa naravno pojacanim gradskim prevozom koji ce inace automatski biti efikasniji i garazama za one koji posto poto hoce da se do pesacke zone dovezu sopstvenim automobilom. Mozda ce tda u takovskoj ponovo moci da se dise.
Ako vec treba da se uvode takse, onda moze veza izmedju iznosa saobracajne kazne i kubikaze vozila (bolje bi bila veza sa primanjima ali to je malo teze odrediti), pa ko bahato vozi dzipa po gradu (sve reklame lepo pokazuju da im je prirodna sredina blato a ne asfalt) morace da bude smeker do kraja pa da posteno casti drzavu.
 
Ovde vlada iz korena pogresno shvatanje prevoza u gradu.
Javni prevoz je nastao iz potrebe da prevozi ljude po gradu. On se kod nas shvata kao poslednja solucija, kao zivo zlo, kao losa zamena za kola.Potpuno pogresno.
Kola, su takodje nastala da bi prevozila porodice na vecim radzaljinama, a ne jednog coveka po centru grada. Automobil sluzi za prevaljivanje vecih rastojanja i za hitnije slucajeve prevoza po gradu. Ne za osnovni vid prevoza.
Centar grada treba da bude zaista centar, srce, da bude otvoren prema humanom nacinu zivota, za pesake, bicikle, trotinete, skejtove, rolere......ne za je*******ena kola.

Zaista me razocarava nacin na koji je docekan moj raniji post. I vi ste kao osobe kojima je stalo do ovoga grada, koji zele da ga ucine boljim? To bi clanovi ovakvog foruma trebalo da budu.....neki ocigledno nisu.
 
Vrh