Predlog za projekat - Unapređenje postoje

Organizovana građanska inicijativa sa planovima za bolji Beograd

Moderator: Igor

medjutim
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1240
Pridružio se: Pon Mar 29, 2010 10:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 69
Pohvalio: 379

Postod medjutim » Uto Mar 13, 2012 11:35 am

Karlo del Ponte napisao:Уз чињеницу да површински трамвај има ограничења брзине 30-50км/с, како где, са продужавањем међустаничних растојања преко 700 метара се не постиже значајан ефекат. Евентуално у Топчидерској долини, или на неком другом делу мреже где се са брзинама преко 50км/с не угрожава ничија безбедност, то има значаја.


U Topčiderskoj dolini bi tako nešto bilo praktično neophodno.

Treba postaviti ograde oko trase tamo gde ne treba da postoji mogućnost da pešaci pređu preko šina. Na primer, na Novom Beogradu..
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7191
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1889
Pohvalio: 574

Postod boca-ica » Uto Mar 13, 2012 11:24 pm

Sobzrom da sam u predhonom postu konkretno izneo mere za brži tramvaj
da odgovorim i ono o vođenj računa i taktiziranju prema nadležnima
Karlo del Ponte wrote: ,, . . . . . . Сујету, популизам и остале људске слабости моћнијих . . . ,,
p o g r e š n o :shok:

Nadležni nisu moćniji čim čekaju naš dinar
kada budu bili moćni od s v o g dinara mogu sebi da priušte i sujetu i populizam i dr. lj. slabosti
dotle neka svojim radom opravdaju zašta ih MI plaćamo

Ukazano im je da treba da izvrše opravdanu analizu postojecih stajališta, te treba to da i urade i obaveste javnost
Nadam se da su to UMNI probrani ljudi a ne duševni bolesnici na čiju sujetu treba da pazimo.
Poslednja izmena od boca-ica u Uto Mar 13, 2012 11:25 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1779
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2079
Pohvalio: 2650

Postod Karlo del Ponte » Sub Mar 24, 2012 12:11 pm

Допунио сам дијагнозу стања. Јако су важни коментари свих вас, поготову што сам допунио узроцима на које можемо утицати, и онај главни узрок који је главна тема групе "Имамо план".
[spoiler]Slika[/spoiler]
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1779
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2079
Pohvalio: 2650

Postod Karlo del Ponte » Pet Mar 30, 2012 4:59 pm

Предлог унапређења трамваја од Железничке станице до терминуса Баново брдо (сегмената 4 и 5). У Савској улици имамо семафоре са Милоша Поцерца, Дурмиторском и Сарајевском. Код прилаза са Мостара ка Савској и Сарајевској имамо једну од најчистијих ситуација за увођење сигналног приоритета за трамвај. Токови друмских возила нису у зеленом таласу, а са оба искључења са Мостарске петље се ионако морају пуштати неизменично. Трамвај са сигналним приоритетом би одузео највише 20% пропусне моћи потпуно слободних друмских саобраћајница, што је мање него што одузима семафор на раскрсници са Милоша Поцерца. Онаква раскрсница са Милоша Поцерца мора да остане, јер та улица компензује многа лева скретања. Дурмиторска је мањег значаја, тако да и за излаз из ње трамвај може диктирати сигнални приоритет. Укидање стајалишта код Палате правде је велико питање. Са укидањем тог стајалишта могуће је направити за трамваје зелени талас заједно са аутомобилима од Савског трга до Мостара, али слабије буде опслужен сам центар града.

БИГЗ. Овде се сјурују често обесни возачи са Сењака, и често буду судари аутомобил-трамвај. Још чешће нагла кочења трамваја. На тој раскрсници сматрам да треба да буде постављен семафор. У Војводе Мишића у правцу ка граду увек зелено светло, али црвено за скретање за Сењак кад год наилази трамвај. Исто тако из правца сењака црвено светло кад год наилази трамвај, и још повремено прекидање друмског саобраћаја када год трамвај не долази дуже од минут, због пешака.

Код Руске улице се слободно трамвају може дати приоритет, јер у Војводе Мишића нема зеленог таласа, нити у Руској улици. Једино систем управљања треба да омогући да возила у Руској и пешаци никада не чекају дуже од 80 секунди. Стајалиште у правцу Бановог брда померити према окретници, јер ту перон може бити мало шири. Не укидати то стајалиште, јер је приступачније од аутобуса.

Код прескупе петље Радничка нису се сетили да испеглају ону кривину на ободу Сењачког брда. То обавезно испеглати, јер трамваји потпуно безвезе губе по пола минута. Ред величине уштеде је већи од цене радова!

У самој Пожешкој, за већину улица је могуће направити сигнални приоритет трамваја. То није пожељно за продужетке Пожешке ка Царевој ћуприји и Жаркову, Благоја Паровића и Кировљеву. Стајалиште код Требевићке улице треба потпуно укинути за трамваје, а за аутобусе треба померити према Жаркову у оба правца. У правцу од Кијевске Жаркова направити зелени талас прилагођен трамвајима и возилима која скрећу у Требевићку, а у супротном правцу возилима која долазе из Жаркова и трамвају. На самој окретници инсталирати семафор захваљујући којем трамвај неће кретати док не дочека зелени талас. Код саме Кировљеве улице (Шумадија, Општина Чукарица) пребацити аутобуска стајалишта у Кировљеву, за трамвај у правцу окретнице пре раскрснице. Очекујте нови семафор за трамвај ка граду код Шумарског факултета. Ту још нисам сигуран да би се могао добити сигнални приоритет, јер би пресакао магистралу на коју ће се властодршци поносити. Потребна су ми одређена мерења да проверим да ли би трамвајско скретање могао уклопити у зелени талас.

Заборавио сам да додам да је код стајалишта Кијевска улица уместо пешачког прелаза са семафором добро направити подходник или пасарелу, или оба. Можда најбоље оба, јер Пожешка се налази на косини по сред насеља. Окрени-обрни већина путника се или пење или спушта, тако да би то пењање и спуштање само имали на другом месту, без да ступе на коловоз.

Циљ је скратити возно време Баново брдо-Железничка станица на 14-15 минута са 17-20 минута.
Poslednja izmena od Karlo del Ponte u Pet Mar 30, 2012 11:38 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7191
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1889
Pohvalio: 574

Postod boca-ica » Sub Mar 31, 2012 7:25 am

Od Gazele do mosta na Adi
nezavisna trasa jedino je moguca ako se šine izmeste na drugu stranu ulice (ili sredinu)
bez toga nema vece brzine i bolje prohodnosti sve drugo je zamlaćivanje :vops:
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7191
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1889
Pohvalio: 574

Postod boca-ica » Sub Mar 31, 2012 7:25 am

dupliran post, za brisanje
PS
Ćim pisem sa glupog wina on baguje, nista bez ubuntu
Poslednja izmena od boca-ica u Sub Mar 31, 2012 7:33 am, izmenjeno 1 put ukupno.
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
zidar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1785
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1485
Pohvalio: 391

Postod zidar » Sub Mar 31, 2012 3:50 pm

Karlo cestitke na analizi :kk:

imamo jos mesec dana da spremimo projekat za izlozbu

Mislio sam da prikazemo mapu mreze sa oznacenim intervencijama:

- polozaj nagaznih semafora
- stanicni preoni koje treba pomeriti
- pomeranje sina (Vojvode Stepe...)
- resavanje Trgova (Savski trg, Slavija i Autokomanda detaljno nacrtani)

- uz to moze da ide i predlog reorganizacije linija kao bonus :cool:

Najbitnije od svega je da pokazemo kako su te intervencije ne samo finansijski bezbolne vec donose zaradu kao sto si sjajno izracunao za Slaviju.

Naime bilo bi dobro ako je to moguce za svaku prethodnu kategoriju izracunati sa jedne strane koliko kosta da se izvede a sa druge strane koju ustedu u vremenu to jest broju vozila donosi i zakljuciti kolika je cista zarada za gradski budzet.

Primer:

Slavija bez sina

- pravljenje nove trase 4M€
- usteda 5 vozila to jest 10M€

Zarada 10-4= 6M€

ili

50 nagaznih semafora

- nabavka i postavljanje X€
- usteda Y€

Y-X= nadajmo se zarada :D


Sjajno ce izgledati na plakatu:

Projekat TRAMVAJ²


jednostavna resenja za duplo efikasniji tramvaj

Rok izvodjenja: 3 meseca
cena izvodjenja: 0€
zarada za gradski budzet: 40 M€
Poslednja izmena od zidar u Sub Mar 31, 2012 3:59 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1779
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2079
Pohvalio: 2650

Postod Karlo del Ponte » Sub Mar 31, 2012 4:37 pm

Примедба да ипак да цена извођења постоји. Реалније би било:

Инвестирање: 30 милиона евра
Повраћај инвестиције: 70 милиона евра


Оно што нам иде на руку је да већ постоји инвестициони планови, од којих су многи већ реализовани. Ми подржавамо политику реконструкције трамвајског подсистема, коју спроводе градске власти, али сматрамо да када се већ инвестира, треба инвестирати паметније. Кроз одређене измене у детаљима постижу се прилично бољи ефекти.
b_tuta
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 293
Pridružio se: Sub Apr 10, 2010 10:50 am
Kontakt:
Pohvaljen: 35
Pohvalio: 9

Postod b_tuta » Sub Mar 31, 2012 7:11 pm

Evo da se i ja pridruzim :)

Da li se svima svidja ideja da se ovako kropovane fortke sa bing maps-a koriste, preglednije su od slika sa gugla, po mom milsjenju i od mape (moze kao komplement uz mapu).

Karlo je predlozio sledecu lokaciju u Savskoj, T raskrsnicu sa Milosa Pocerca:

[spoiler]Slika[/spoiler]

Ovde po mom misljenju tramvaj takodje treba da dobije prednost.Ima li tamo semafora i kakav je?

[spoiler]Slika[/spoiler]

Koste Glavinica.

[spoiler]Slika[/spoiler]
Poslednja izmena od b_tuta u Ned Apr 01, 2012 9:33 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Гага
Expert
Postovi: 8431
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Kontakt:
Pohvaljen: 6538
Pohvalio: 12325

Postod Гага » Ned Apr 01, 2012 12:42 am

Б_Тута, од кад је то Руска улица код БИГЗ-а !!!!!

Мислио си на улице Косте Главинића и Ј. Ристића.
b_tuta
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 293
Pridružio se: Sub Apr 10, 2010 10:50 am
Kontakt:
Pohvaljen: 35
Pohvalio: 9

Postod b_tuta » Ned Apr 01, 2012 9:41 am

Iju! Zeznuh se. Hvala Gago :)

Evo i raskrsnice sa ruskom (nema aerofoto snimka na bing maps na zalost)

[spoiler]Slika[/spoiler]
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1779
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2079
Pohvalio: 2650

Postod Karlo del Ponte » Pon Maj 14, 2012 9:28 pm

Пала ми је на памет добра идеја за Булевар краља Александра од Вуковог Споменика до Ташмајдана:

Користити леву страну улице за оба колосека. На тај начин би се избегли сви семафори од Вуковог Споменика до Правног факултета, јер са стране факултета и парка нема иоле озбиљних улица. Улице Браће Недић и Ивана Милутиновића су прилази стамбеним блоковима и компензација за многа лева скретања. Зато су ту семафори неопходни. На овај начин се удовољава захтеву да се друмски и трамвајски саобраћај минимално укрштају. На самој раскрсници Рузвелтове и Булевара интервал за трамваје би био много дужи, и трмваји који иду у правац никада не би чекали трамваје који иду у скретање када имају слободан пролаз, јер би у фази Булавара у правац била могућа сва кретања трамваја. Поузданост и пропусна моћ би се повећали, продуктивност особља, возила и време путовања скратили. Још једна предност је што би било могуће копати за метро, а да трамвајски саобраћај никада не буде потпуно прекинут.

Недостаци овог предлога су везани за паркинг места са леве стране Булевара, премда то неће до краја покварити предложено решење. Други проблем је престројавање трамваја на средину улице у Булевару између Вуковог Споменика и Високе економске школе. Али и ту постоје могућности уклапања у "Зелени талас", код којег би трамваји мало дуже чекали на самом стајалишту Вуков споменик. Трећи, и то прилично незгодан проблем, је сама окретница Ташмајдан, и највероватније решење би било померање окретнице дубље у парк. Многи ће критиковати овај предлог, јер је Ресавска рађена 2009. а Булевар 2010. На путу ка ефикасним решењима, на жалост, неки пут морамо порушити и део не тако давно саграђеног. Очекивана уштеда времена вожње трамваја на линији 7 би била 3 минута. Дакле, само на овој линији би се уштедео 1,5 трамвај са садашњим редом вожње.
Barkley
Higher intermediate
Postovi: 606
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 11:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 209
Pohvalio: 223

Postod Barkley » Uto Maj 15, 2012 12:31 pm

Проблем је и скретање у Ресавску јер би се укрштало са аутомобилским саобраћајем из оба смера Булевара. Тиме би се поништиле уштеде на избегавању укрштања са Краља Милутина и Светозара Марковића.
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22364
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8982
Pohvalio: 3438

Postod direktor » Uto Maj 15, 2012 12:32 pm

Ja bisamo ukinuo par skretanja i stavio prednost tramvajima odnosno nagazne semafore :)
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10250
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7035
Pohvalio: 1552

Postod stf » Uto Maj 15, 2012 5:43 pm

Карло, та потенцијонална заврзлама код самог Вуковог споменика не би била нимало страшна будући да у важећим плановима постоји затварање тог дела Рузвелтове за колски саобраћај и продуживање самог Трга.

Дакле, трамваји би секли само смер ка Тргу Николе Пашића.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Пантограф
Expert
Postovi: 5213
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5144
Pohvalio: 3481

Postod Пантограф » Uto Maj 15, 2012 6:06 pm

@Карло
Ово је супер идеја. Браво! :kk:
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1779
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2079
Pohvalio: 2650

Postod Karlo del Ponte » Uto Maj 15, 2012 10:03 pm

Barkley napisao:Проблем је и скретање у Ресавску јер би се укрштало са аутомобилским саобраћајем из оба смера Булевара. Тиме би се поништиле уштеде на избегавању укрштања са Краља Милутина и Светозара Марковића.
Мањи проблем су Светозара Марковића и Краља Милутина, које се уклапају у аутомобилски зелени талас. Већи проблем су Браће Недић и Ивана Милутиновића. Све у свему, све те улице са левим скретањима престају да буду проблем, а код Вука је далеко погодније решење. Код Ташмајдана и сада постоји фаза семафора за трамваје 3 и 7л, која пресеца оба смера Булевара. У овом случају би стајалиште Ташмајдан за смер према Железничкој станици било код Ташмајданског Парка, тако да би трамвај чекао свој пролазак на стајалишту.

Јасно је да се сигнални приоритет неће моћи свугде користити. Али тамо где га не користимо, требамо бирати таква решења да у оквиру зеленог таласа трамвај плански стигне 30-60 секунди пре сигналног знака за слободан пролаз. И наравно, на том месту поставити стајалиште са тим временом сасвим довољним и за измену чак и великог броја путника.
Barkley
Higher intermediate
Postovi: 606
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 11:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 209
Pohvalio: 223

Postod Barkley » Sre Maj 16, 2012 7:46 pm

У праву си, заборавио сам да 3 и 7л крећу од окретнице, па да то може да се искористи. :kk:

Одличан предлог, лепо би се искористила чињеница да од Лоле (студентског дома), након што се буде затворила Рузвелтова, па до Ресавске, на страни где је парк, постоји само укрштање са Београдском и занемарљиво са Карнеџијевом, уз улазак у ЕТФ и Метропол.
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15626
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1438
Pohvalio: 218

Postod vucko » Pon Avg 13, 2012 8:37 pm

Verujem da ce vas zanimati ovo oko slavije,pogledajte ovo:

http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=200328#p200328
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22364
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8982
Pohvalio: 3438

Re: Predlog za projekat - Unapređenje postoje

Postod direktor » Uto Okt 29, 2013 8:14 pm

IMAMO PLAN u akciji obiljezen ulaz u garazu horizontalna signalizacija
Slika
Slika
Slika
Poslednja izmena od direktor u Uto Okt 29, 2013 10:53 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
spatiotecte
Expert
Postovi: 8451
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4544
Pohvalio: 1100

Re: Predlog za projekat - Unapređenje postoje

Postod spatiotecte » Uto Okt 29, 2013 9:57 pm

@imamoplan akcija

Ovo vam nije bas pametno!
Ima neko iz pakosti da vam pospe eksere na tom mestu i onda onaj koji bude izlazio iz garaze ce stvarno imati busne gume....
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22364
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8982
Pohvalio: 3438

Re: Predlog za projekat - Unapređenje postoje

Postod direktor » Uto Okt 29, 2013 10:52 pm

Ima i kamera pa neka proba
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
spatiotecte
Expert
Postovi: 8451
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4544
Pohvalio: 1100

Re: Predlog za projekat - Unapređenje postoje

Postod spatiotecte » Uto Okt 29, 2013 11:26 pm

direktor napisao:Ima i kamera pa neka proba


Kapuljaca i sal, prospes eksere na brzaka i zavrsio si posao. Nema sanse da te pronadju.

A dok neko pogleda snimak, neko ce vec imati izbusene gume.
Гага
Expert
Postovi: 8431
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Kontakt:
Pohvaljen: 6538
Pohvalio: 12325

Re: Predlog za projekat - Unapređenje postoje

Postod Гага » Sre Okt 30, 2013 1:37 am

Где је ово Директоре ?
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22364
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8982
Pohvalio: 3438

Re: Predlog za projekat - Unapređenje postoje

Postod direktor » Sre Okt 30, 2013 1:47 am

Ispred moje garaze sad ko parkira sipam vrelo ulje pa katran sa prozora
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.

Povratak na “Imamo Plan - uticajna grupa”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost